Mitä mieltä Oriflamen tuotteista?

saatuscha

Niin...kuinka monella on kokemusta oriflamen tuotteista? eli mitkä sopis herkälle iholle jne.yhden ripsarin oon tilannu, mut ei sopinu, ku silmät tulehtu. kokeilin vaan ku oli halvempi ku lorealin, mutta vituix meni.onnex oli tarjoukses.ja se kallis naamavoide oli kans huono ostos joskus, ku naamaan tuli laattamaista ihottumaa. kiva aamuherätys. en kauheen helposti luovu tosta luontaistuotekaupan a-cremestä.

16

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madame

      Minulla on kokemusta Oriflamen tuotteista! Itse olen löytänyt Oriflamelta sopivat ihonhoito ja meikkituotteet itselleni, samoin tuoksut jne. Minusta tuotteet ovat olleet laadukkaita...jos jokin tuote ei ole miellytänyt olen palauttanut sen ja saanut rahani takaisin :) kaikilla tuotteillahan on kahden viikon vaihto- ja palautusoikeus...mitä sinä et käyttänyt? Vai etkö tiennyt siitä?

      Oriflamella on herkälle iholle suunnattu Swedish caren herkän ihon linja (valkoinen, dermatologisesti testattu) puhdistusmaito, kasvovesi, naamio, päivä- ja yövoiteet löytyvät kyseisestä linjasta.
      Oriflamella on myöskin Sensitive mascara (silmälääkärien testaama) kolme väriä...lisäksi Oriflamella on tuon ripsivärin lisäksi ainakin 5 erilaista ripsiväriä ;)

      • Marjut76

        Olen samaa mieltä, itse olen ollut Oriflamen edustaja pari vuotta ja löytänyt sieltä sitten hyvät tuotteet omalle ihotyypille, samoin sensitive ripsiväri on hyvä kun se ei ärsytä silmiä kuten monet muut ripsarit sitä ovat tehneet.
        Parasta on se, että tuotteet voi palauttaa ja saa rahat takaisin (vaikka on avattu ja käytetty)


      • saatuscha

        no hitto...en tienny.


      • saatuscha
        Marjut76 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, itse olen ollut Oriflamen edustaja pari vuotta ja löytänyt sieltä sitten hyvät tuotteet omalle ihotyypille, samoin sensitive ripsiväri on hyvä kun se ei ärsytä silmiä kuten monet muut ripsarit sitä ovat tehneet.
        Parasta on se, että tuotteet voi palauttaa ja saa rahat takaisin (vaikka on avattu ja käytetty)

        no just...eipä se edustaja oo kertonu et ne voi palauttaa, keltä oon tilaillu. kiitti tiedosta, tiedänpä tästä lähtien lähettää takas jos ei sovi mulle. mun naama saa sätkyn ihan mistä vaan, ku meikkivoiteistaki käy oikein joe blasco. jipii..ei oo paljo ollu valinnanvapautta, mut koitan ny noita seuraavax oriflamelta


      • madame
        saatuscha kirjoitti:

        no just...eipä se edustaja oo kertonu et ne voi palauttaa, keltä oon tilaillu. kiitti tiedosta, tiedänpä tästä lähtien lähettää takas jos ei sovi mulle. mun naama saa sätkyn ihan mistä vaan, ku meikkivoiteistaki käy oikein joe blasco. jipii..ei oo paljo ollu valinnanvapautta, mut koitan ny noita seuraavax oriflamelta

        lukee ORIFLAMEN ESITTEEN TAKANA ;) tuo vaihto- ja palautusoikeus, mutta eipä kaikki sitää liiemmin mainostele.
        Oriflamella on tällä hetkellä 5 erilaista meikkivoidelinjaa (5 eri väriä) lisäksi meikkivoidepuutereita, peiteaineita (menevät meikkivoiteen sävyn mukaan) jne. pyydä siltä edustajaltasi näytteitä meikkivoiteista???
        Onko ihotyyppisi minkälainen? Ja minkä ikäinen mahdat olla? Jos osaisin jotakin suositella ja sinua auttaa :)


      • Salla
        saatuscha kirjoitti:

        no hitto...en tienny.

        ..on mun mielestä huonoja. Ei pigmenttiä.


    • Pikkis2

      Yhdyn edellisiin viesteihin, olen todella tyytyväinen Oriflamen tuotteiden käyttäjä kuten myös mieheni.
      Helppoa ja vaiton tapa hankkia kosmetiikansa yms. muut hygienia tuotteet.
      Kannattaa kysellä siltä henkilöltä joka sulle niitää myy ja pyydä että saat kokeiltavaksi niitä jos et heti uskalla ostaa.
      Tosiaan Oriflamella on kaksi herkän ihon sarjaa eli se jo aiemmin mainittu Swedish Care valkoinen sarja ja sitten Aloe-sarja.
      Toivottavasti löydät itsellesi sopivat tuotteet.

      • Tiina

        Minulle ei ole koskaan sopineet oriflamen tuotteet esim. ripsari saa silmät vuotamaan. Ilmeisesti niitä(kään) ei ole testattu mitenkään.


      • Pikkis2
        Tiina kirjoitti:

        Minulle ei ole koskaan sopineet oriflamen tuotteet esim. ripsari saa silmät vuotamaan. Ilmeisesti niitä(kään) ei ole testattu mitenkään.

        Oriflamen kaikki tuotteet ovat testattuja!
        Oletko muka kokeillut kaikkia ripsreita mitä meiltä löytyy? Myös herkille silmille tarkoitettua?
        Epäilenpä!
        Meiltä löytyy ainakin 4 erilaista ripsaria.
        Ei kannata kirjoitella tollaisia ennen kuin ottaa asiasta selvää mikä on totta ja mikä "musta tuntuu"- juttuja.


      • tiina
        Pikkis2 kirjoitti:

        Oriflamen kaikki tuotteet ovat testattuja!
        Oletko muka kokeillut kaikkia ripsreita mitä meiltä löytyy? Myös herkille silmille tarkoitettua?
        Epäilenpä!
        Meiltä löytyy ainakin 4 erilaista ripsaria.
        Ei kannata kirjoitella tollaisia ennen kuin ottaa asiasta selvää mikä on totta ja mikä "musta tuntuu"- juttuja.

        no todellakin olen kokeillut oriflamen herkille silmille takroitettua ripsari. Ei vaan sovi. Onko se niin vaikeaa uskoa että joillekin ei vaan sovi kaikki tuotteet???


      • madame
        Pikkis2 kirjoitti:

        Oriflamen kaikki tuotteet ovat testattuja!
        Oletko muka kokeillut kaikkia ripsreita mitä meiltä löytyy? Myös herkille silmille tarkoitettua?
        Epäilenpä!
        Meiltä löytyy ainakin 4 erilaista ripsaria.
        Ei kannata kirjoitella tollaisia ennen kuin ottaa asiasta selvää mikä on totta ja mikä "musta tuntuu"- juttuja.

        Ripsivärejä on...
        tuuheuttava
        kihartava
        vedenkestävä
        Giordanin ripsiväri
        Visionsin ripsiväri
        ja
        Sensitive herkille silmille
        eli 6 erilaista harjaa!!!


    • voisin kokeilla

      Miten pitää toimia jos haluaa kokeilla kyseisiä tuotteita? Onko joka paikkakunnalla joku edustaja vai kuinka homma pyörii? Minkälaisia hintoja, esimerkiksi puhdistusaine ja kasvovesi kosteusvoide?

      • Marjut76

      • madame

        Oriflamen nettisivuilta tuotteista tietoa
        www.oriflame.fi
        tuotteita on markkinoilla noin 600...joten ihonhoitolinjojakin on joka lähtöön.
        Sieltä näet myöskin sinua lähinnä olevan aluejohtajan ja edustajan tiedot mitä kautta saat selville missä on lähin edustaja sinulle...Oriflamen yhteyshenkilöitä on noin 11 000 tällä hetkellä joten luulisi löytyvän!
        :) Katso myöskin paikkakuntasi puhelinluettelo joskus siellä on piiriedustajien puhelin numeroita.


      • Eileen66
        madame kirjoitti:

        Oriflamen nettisivuilta tuotteista tietoa
        www.oriflame.fi
        tuotteita on markkinoilla noin 600...joten ihonhoitolinjojakin on joka lähtöön.
        Sieltä näet myöskin sinua lähinnä olevan aluejohtajan ja edustajan tiedot mitä kautta saat selville missä on lähin edustaja sinulle...Oriflamen yhteyshenkilöitä on noin 11 000 tällä hetkellä joten luulisi löytyvän!
        :) Katso myöskin paikkakuntasi puhelinluettelo joskus siellä on piiriedustajien puhelin numeroita.

        Tiesittekö,että Oriflame myös kouluttaa niin yhteyshenkilöitä kuin asiakkaitakin?! Kysele kursseista aluejohtajalta tai piiriedustajilta.

        Oriflame kouluttajat ovat pitkän linjan ammattilaisia; kosmetologeja ja maskeeraajia.

        Kannattaa tsekata kurssitkin!


    • Oriflame-edustaja

      Hei,
      Täällä Oriflame -edustaja.
      Kiinnostaako tuotteet? Olen Pk-seudulta.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe