Olen tehnyt syntiä,

kuuntelen

Onko olosi tukala? Onko omallatunnollasi jotain, mikä sinun on pakko saada kertoa?
Kerro se meille.

25

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niilo Hepoköngäs

      Kylläpä oli kiihkeä ja synnintäytteinen yö, taidanpa ottaa uusiksi. En taida kertoa teille, kuvitelkaa miten ihanaa voi olla kun kaksi rakastavaista ihmistä kietoutuu toisiinsa. Siinä on kuulkaa kiihkeää menoa kun sydämet läpättää kuin lampaan saparot. Smack, sinä ihana tötteröhuuleni.

    • syntis

      Ja sitten minä heräsin, Niilo!! BUUUUAAAAHHHHAAAAHHHH!!!!!!

      • hrrhhiiihhahhaa

        BUAHHAHHAAAAHHHHAAAAHHH-------AAAH-----Aaaa-aaassh


    • syntisen hyvvää

      Minua on kalvanut piinaava tunne. Olen tuntenut suurta himoa, lihanhimoa.
      Haluan sitä aina kun mahdollista. On se niin hyvvää.... kebab. Sitä vois syödä niin, että halkee.

      • synnitön

        Mitä ihmeen syntiä siinä on jos kaksi rakastavaista viettää kiihkeän yön.
        Päinvastoin,maailma pelastuisi jos kaikki tekisi oman rakkaansa kanssa niin.


      • syntis
        synnitön kirjoitti:

        Mitä ihmeen syntiä siinä on jos kaksi rakastavaista viettää kiihkeän yön.
        Päinvastoin,maailma pelastuisi jos kaikki tekisi oman rakkaansa kanssa niin.

        Niin, varsinkin kaksi raavaista ja karvaista miestä ja yhteinen kiihkeä yö?? Hyi helve...!! Eihän siinä mitään ''ihmeellistä''!!!!


      • Göran Kikkelström
        syntis kirjoitti:

        Niin, varsinkin kaksi raavaista ja karvaista miestä ja yhteinen kiihkeä yö?? Hyi helve...!! Eihän siinä mitään ''ihmeellistä''!!!!

        Kaipaatko toisenlaista seuraa? Täällä sivistynyt herrasmies vailla seuralaista, oletko sinä kenties unelmieni täyttymys. Voisikko meistä tulla ensimmäinen vihitty pari tässä seurakunnassa. Voitaisiin päästä historiankirjoihin ensimmäisenä homo- parina. Tulethan minun karvaiseen kainaloon.


    • Niilo Hepoköngäs

      Valitettavasti, tämä minun partnerini johon olen korviani myöten rakastunut, ei ole minun oma. Kyllä hän on nainen, kaunis ja mukava luonteinen ja ah niin kiihkeä. Siksi viime yö olikin niin syntinen.

      • unta vaan

        Oliko "naisen" nimi Kyllikki?


      • Niilo Hepoköngäs
        unta vaan kirjoitti:

        Oliko "naisen" nimi Kyllikki?

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa sinulle pettymys, hänen nimensä ei ole Kyllikki. Arvaan että haluat vinoilla minulle, rakas lajitoveri. Kyllikki on omaa sukua Nyrkki, kerroppa hänelle terveisiä, voit antaa hänelle suukon mikäli yletyt. Olen niin onnellinen kun sinäkin olet löytänyt partnerin, Kyllikin.
        Toivotan sinulle ja Kyllikille oikein Hyvää Joulua, perillisiä teillä tuskin on.


      • nousukasko
        Niilo Hepoköngäs kirjoitti:

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa sinulle pettymys, hänen nimensä ei ole Kyllikki. Arvaan että haluat vinoilla minulle, rakas lajitoveri. Kyllikki on omaa sukua Nyrkki, kerroppa hänelle terveisiä, voit antaa hänelle suukon mikäli yletyt. Olen niin onnellinen kun sinäkin olet löytänyt partnerin, Kyllikin.
        Toivotan sinulle ja Kyllikille oikein Hyvää Joulua, perillisiä teillä tuskin on.

        Vai Niilo Hepoköngäs? Sinä olet se idioot.. astuja-ana, joka sotkumon palsatalla on kirjoitellut samanlaisia tyhmyyksiä, kuin nytkin täällä!! Pysy vaan siellä sotkumon idioott... palstalla, äläkä tule meitä normaaleita häiriköimään!!


      • Heimo Juminkeko
        nousukasko kirjoitti:

        Vai Niilo Hepoköngäs? Sinä olet se idioot.. astuja-ana, joka sotkumon palsatalla on kirjoitellut samanlaisia tyhmyyksiä, kuin nytkin täällä!! Pysy vaan siellä sotkumon idioott... palstalla, äläkä tule meitä normaaleita häiriköimään!!

        Oletko sinä synnitön ? Herjaat ja nimittelet toisia ihmisiä, eikö sinunkin olisi aika paljastaa syntisi täällä niin kuin tuo aloitus otsikko antaa ymmärtää. Sinulla saattaisi taakka pudota hartijoiltasi ja voisit saada rauhan, jatkossa sinun ei ehkä tarvitseisi heittää sitä ensimmäistä kiveä.


      • Astuja Ana
        nousukasko kirjoitti:

        Vai Niilo Hepoköngäs? Sinä olet se idioot.. astuja-ana, joka sotkumon palsatalla on kirjoitellut samanlaisia tyhmyyksiä, kuin nytkin täällä!! Pysy vaan siellä sotkumon idioott... palstalla, äläkä tule meitä normaaleita häiriköimään!!

        Kuka onneton uskaltaa mainita nimeni turhaan, elä sinä nouse kapinaan isääsi nastaan. Olet minun lapseni, joka synnyit avioliiton ulkopuolisesta suhteesta, hetkellisen kiiman sivutuotteena. Häpeä sinä kiittämätön lurjus. Tänä jouluna et saa lahjoja, lahjaton.


      • nousukasko
        Astuja Ana kirjoitti:

        Kuka onneton uskaltaa mainita nimeni turhaan, elä sinä nouse kapinaan isääsi nastaan. Olet minun lapseni, joka synnyit avioliiton ulkopuolisesta suhteesta, hetkellisen kiiman sivutuotteena. Häpeä sinä kiittämätön lurjus. Tänä jouluna et saa lahjoja, lahjaton.

        Isääsi nastaan??? BUUUUAAAAAHHHHHHAAAAAAHHHH


      • Astuja Ana
        nousukasko kirjoitti:

        Isääsi nastaan??? BUUUUAAAAAHHHHHHAAAAAAHHHH

        Olet näköjään oppinut lukemaan, mikä on sinänsä hyvä asia. Kirjoittaminen sujuu näemmä vähän heikommin, kuten tuolla edellisessä kirjoituksessasi näkyy, mutta harjoitus tekee mestarin. Noh, tämä ei ilmeisesti pidä paikkaansa sinun tapauksessasi rakas lapseni. On oikein mukava huomata että itsetuntosi on kohentunut ja osaat nauraa toisten virheille, omia virheitä et näköjään huomaa. Muuten, tuli mieleen, joko olet saanut päästötodistuksen apukoulusta, onneton?


    • Ritari.

      Pikkujoulu oli ja no pitihän kun kävi niin että vieras nainen tuli., niin sitten kun lähettiin niin käytiin kämpillä. Vaimolle en oo kertonu kun on vähä huono omatuntoki, pittää tunnustaa, niihä siinä kävi.

      Anna vaimo anteeksi.

      • vieras on aina viera

        Ja anteeksiko? En halua sulta mitään ennen kun oot sukupuolitestit teetättäny. Mä käyn aina tutuissa kun niihin voi luottaa vaan sinäpä se sitten keksit ventovieraisiin pakkautua. Ihan on uskomatonta tuo sun käytös ja kehtaat vielä olla täällä leuhkimassa.


      • Kusasenko
        vieras on aina viera kirjoitti:

        Ja anteeksiko? En halua sulta mitään ennen kun oot sukupuolitestit teetättäny. Mä käyn aina tutuissa kun niihin voi luottaa vaan sinäpä se sitten keksit ventovieraisiin pakkautua. Ihan on uskomatonta tuo sun käytös ja kehtaat vielä olla täällä leuhkimassa.

        Se vesivahinko on lopullinen ,siitä ei palaudu varsinkaan talavella.


      • hyvin män.

        vaikka oli varattu ei huomannu mittään ukko, eikä minunkaan jipii


      • tyttöjen kesken
        hyvin män. kirjoitti:

        vaikka oli varattu ei huomannu mittään ukko, eikä minunkaan jipii

        Tytöt tytöt.


    • suklaan ystävä

      Harmittaahan tuo kun kaidalra tieltä poikkeaa ja sortuu himoihin, joira synniksi nimitetään. Lissää suklaata.

    • Epätietoinen??

      Mitä se synti oikein on. Onko se sitä että tekee jotakin vähän hymyssäsuin???

    • skitsojuttu

      Kyllä on syntiä jos hymyilet.Tai jos vähänkään tunnet intohimoa, niin syntiä teet. Siksi uskovat ovat viivasuita tosikkoja. Mietipä ravintoterapeutteja, hampurilainen on ehdottomasti kielletty, mutta täysjyväsämpylä on suositeltu ja täyslihapihviä saa syödä viikottain. ??? Mitenkähän tämä synnin kohdalla menee? Riippuu miten ja missä teet ja millä mielellä teet?

    • kaasua se olj vaen

      Minä pierasin kunnantaln aulassa, lienekö isokin synti?

      • itsasin

        Jos se on kiellettyä, mutta olet sen tahallisesti tehnyt ja nauttinut ilkeydestäsi. Sillon se on syntiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe