TANSKAN KINKKUUN EI OLE KUOLLU KETÄÄN EIKÄ SAIRASTANU

VANDAALI

ON TAPAHTUNU VÄÄRINKÄSITYS JOSS SUOMEN JA TANSKAN KINKUT ON MENNY SEKASIN SUOMEN KINKUS NIITÄ PAKTEEREITA ON EI TANSKAN KINKUS, OLEN SYÖNY JO KAKSI TANSKAN KINKKUA JA LISÄÄ OSTAN, EN SEKOO SUOMALAASTEN KINKKUUN MENEE HETI MAHA KURALLE,,, JA HENKI LÄHTEE JOS SYÖ SUOMALAASTA,,,

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimitus Wp3

      Kiitos viestistäsi.
      Mielipiteesi on rekisteröity palvelimeemme.

      • Kuitataan

        asia..


      • Kannattaahan

        tallentaa..


      • Kannattaakohan

        enpä tierä ?


      • SIITÄPÄHÄN

        VAAN !!!!!!!!!!!!1


    • mene pois

      eiköhän sun olis aika jo muuttaa takasin kotimaahas ootkin jo vasmaan kuluttanut tarpeeksi suomenvaroja täällä ollessas kun olet kotimaassas niin ehkä itse putin sanoo sulle ettei venäjälle ole yli vuoteen mennyt suomalaista lihaa....karkotettiinko sinut kotimaastasi

    • .,,,,,,,,,,,,,,,,,

      törsän törttöilyt on maksanu suomelle satoja miljardeja eikä koskaan tunnu loppuvan ellei kansa ala kuljettaan niitä saunan taa,,,

      • erjaesteri

        Mitäpä niillä miljardilla siellä saunan Takana?


    • terve,,,,

      kyl tanskan tuotteet on hyviä ja turvallisia ostan tanskan kinkun taas tänäkin vuonna,,,

    • totuus jää nähtäväks

      hyvä juttu ole sinä ensimmäinen joka kuolee tanskan kinkkuun suomessa....maksat itse hoitosi kun kerran tahallisesti aiheutat oman sairastumisesi

    • vai mitä

      Tanskan kinkkuun kuolee Tanskassa vuosittain lukuisia kansalaisia, mutta niistä niin väliä kun ei puheestakaan saa selvää.

      Jos jopa vain heittäisi veivinsä, suremaan jäisi vain paikallinen AA-kerho.

      • .,..................

        ne oli syöny tanskas suomen kinkkuu ja kuolleet näin se kävi,,,,syö tanskalaista elät kauemmin,,,


    • TUET POIS

      OIKEASSA OLET. SUOMALAISET VALEHTELEVAT . MISSÄS SE SUOMALAINEN
      KINKKU UI SILAVASSA JA VEDESSÄ, ETTÄ SAADAAN PAINOA JA HINTAA

      MIKÄ AHNEUS. MAATALOUS ON YRITYSTOIMINTAA JOS EI KANNATA LOPETAAN.

      TURHAT TUET POIS.

    • sammu törsä

      suomen kinkuis tauteja johonka moni kuollu, tanskan kinkut terveitä ja hyvä laatusia, suomen törsät valehteloo tanskan kinkun päälle kun omista eivät osaa tehrä kun sontaa,,,ja sairaalapakteereja..

    • ME HOITOO

      MÄJOONYSKINAINEN JA JÖYKEEN DÄÄLLÄ PASKAA PÄIVÄTOINEN ME KUULESAIRAALAAN JA SYÄSAIRAALAPASKAA KU JOUDUT HAKEE RUAKAS ROSKALAATIKOSTA JA PUNKKAAT JONKU LUONA JA KIRJOTTELET JONKU TIETSIKALLA JA OMAAT HUONO EGO JA NYT YRITÄT USKOTELLA ITTELLES ET SE ROSKISRUOKA ON TERVEELLISTÄ......TÄTÄ SE TEETTÄÄ KU MIELISAIRAIDE HOIDOSTA SÄÄSTETÄÄN ETTÄ OIKEE TANSKA KINKKU VOI HYVÄNE AIKA

      • SE VAIN ON NIIN

        ME HOITOO ., MITÄS SINÄ TÄÄLLÄ JYSKÄÄT HOITTOA TARVITSET ITE.

        SUOMALAISET ROSKARUOKAA OVAT

        KIRJOITAT VASTEN PAREMPAA TIETOA,

        HÄPEÄ LURJUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • -...................

      törsä suomen painaa kinkkuihin suolsliosta jotta saadaan puolet lisää painoo, hapanta ja sairaalabakteerin hyvää ruokakinkkuu suomes suomalainen kinkku että etoo ,,,,

      • ompa törkee teko

        sinäpä sen sanoit hyi saatana mitä duunari siä teurastamolla duunaa omiensa silmää kusettamista röyhkeetä suomalaisen kinkun pilaamista hyvä et huomasit ja toit puheeks HÄVEKKÄÄ DUUNARIT


    • mikä plösö

      vandaali jätkälle ei muuta lehtiä tu ku dabra täs näkee vapaa kasvatukse haitat jätkä kärttää et sais suomalaista kinkkua ei helvetti kyllä mää ymmärrä jos joku kärttää jotai naista mut ei vittu kärttää kinkkua tällä jampalla ei yönyli vanhaa 10 o taskussa

    • .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      törsä on pimee sairas nuivan kasvatti mee nuivaan ja heti.

    • Myyntikieltoon

      Tanskan kinkut !

    • kurikkavartijainfracrypt

      Juutit ei tarttee kaksii miljardii, ne osaa.

    • juutit-osaaaaaaa

      Juutit ei tarttee kaksii miljardii, ne osaa.

      Ai jaa...

      "Tanskan maatalouden keskimääräinen velkaisuusaste on kivunnut jo 50 prosenttiin, ja myös Hollannissa se ylittää 40 prosenttia.

      Tutkija Sami Myyrä pelkää, että etenkin Tanskan maatalous voi törmätä myös maatalouskiinteistöjen korkean arvostustason ja hintakuplan aiheuttamiin yllätyksiin. Tanskalainen viljelijä on saanut taseisiinkin kirjattujen kiinteistöjen hintojen nousun kautta pääomalleen jo kahdenkymmenen vuoden ajan keskimäärin yhdeksän prosentin tuoton.

      Tämä odotettuihin myyntivoittoihin perustuva tuotto, joka ei ole investoivalle aktiiviviljelijälle koskaan realisoitunut rahana, on kannustanut ostamaan muun muassa peltoa velkarahalla kovaan hintaan. Investoija on odottanut, että jo yksin hintojen nousu ylittää selvästi velkojen korkokustannuksen.


      Tutkijat laskevat, että Ranskalla, Hollannilla ja Tanskalla on yhdessä yli 60 prosenttia kaikista maataloussektorien veloista EU:ssa. Peräti 23 prosenttia koko EU:n maatalouden kaikista veloista on Ranskassa. Hollanti tulee toisena ja Tanska kolmantena, molemmat vajaan 20 prosentin velkaosuuksilla."

      http://www.talouselama.fi/uutiset/yllatystieto suomalaiset maajussit kreikkalaisia velkaisempia/a2002098

      • cryptbalt

        Nooh niillä on pienemmät tuet ja täten enemmän velkaa. Törsäke maksatuttaa velkansa tuilla ja sikailee kesäisin etelän lomakämpillä.


      • Eijärjenhäivääjutuissa
        cryptbalt kirjoitti:

        Nooh niillä on pienemmät tuet ja täten enemmän velkaa. Törsäke maksatuttaa velkansa tuilla ja sikailee kesäisin etelän lomakämpillä.

        Mitähän ihmettä viljelijä tekisi kesäisin etelän lomakämpillä? Taitaa mennä puhujan piikkiin moiset hararastukset? Justhan täällä olette nalkuttaneet, miten maalaiset ei muka tee kuin muutaman kuukauden kesällä töitä, nytkö ne nekin kuukaudet lomailee? Anna mun kaikki kestää...


    • Onko-tuo

      varma ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe