Paras kaupan lanttulaatikko?

Kysy2

Olen ostanut aina Saarioisten, mutta huomasin että K-marketeissa liuta pienempien valmistajien. Onko joku testannut..?

10

1644

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotona tehty

      kaikista parasta

    • paskalle maistuu

      no hyi saatana!

      • a a

        Aika notkea olet, mutta mitä jos siirtyisit aavistuksen navan suuntaan!


    • Joulurauhaa?

      Kaupan laatikot, esim. tuo Saarioinenkin on vallan hyvää, kun sen ottaa rasiasta ja laittaa uunivuokaan, sekoittaa joukkoon vähän kermaa ja laittaa päälle voinokareen ja sitten vain uuniin. Nam.

      Meillä ei syödä eineksiä, muutoin kuin näiden jouluisten laatikoiden muodossa. Sen, mitä olen maistanut itsetehtyjä laatikoita, ne eivät vedä vertoja näille minun "tuunaamilleni" eineslaatikoille. :)

      Toki tuollaiseen omatekoiseenkin laatikkoonkin saa makua voilla ja kermalla. :P

      • hyi helvettiä

        no hyi saatana!vittuun tommoset saatanan laatikot!


      • a a
        hyi helvettiä kirjoitti:

        no hyi saatana!vittuun tommoset saatanan laatikot!

        Eikö kukaan tule jouluna käymään? Oletko yksinäinen? Haluaisitko jutella siitä?


    • keplotiina

      Odotan mielenkiinnolla huomista, että pääsen markettiin kyselemään, että onko se saarioisten lanttuloora jo tarjouksessa, että meikäläinenkin pääsisi joulua viettelemään.

      • hyi helvetti

        no hyi saatana!tongi niit vitun laatikoita roskiksest vaan tai syö saatana puuroa vittu!


      • diu diu
        hyi helvetti kirjoitti:

        no hyi saatana!tongi niit vitun laatikoita roskiksest vaan tai syö saatana puuroa vittu!

        Mitä jos yrittäisit hankkia kavereita, ettei aikasi menisi aivan hukkaan täällä...


      • pulu lentää
        hyi helvetti kirjoitti:

        no hyi saatana!tongi niit vitun laatikoita roskiksest vaan tai syö saatana puuroa vittu!

        ime kul`lia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe