Joulusavut

opöhiulkyjth

Saa nähdä löytyykö vähän jouluksi? Mieli tekisi pikkusen pössäytellä. Edellinen kerta olikin joskus loppukesä, alkusyksy aikoihin.

36

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa nähdä

      kyllä se uusavuttomuus on hienoa, kun ei edes saa ganjaa itselleen kasvatettua.

      • budinisti

        Kaikilla ei ole mahdollisuutta kasvattaa.


      • älä selitä
        budinisti kirjoitti:

        Kaikilla ei ole mahdollisuutta kasvattaa.

        Pelkkiä tekosyitä, laiskuutta tai osaamattomuutta.

        Ei sitä silloin tarvitse, jos sitä ei viitsi kasvattaa.

        Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on olla omavarainen oman kannabiksensa suhteen.

        Vai lokkinako elelet ennemmin, tai ostat jotain rikollisten "hasista"

        Jokaisella on aivan varmasti mahdollisuus kasvattaa kasveja, jos vain on hiukan edes viitseliäisyyttä tai halua asiaan paneutua.


      • Jurris Tikka
        älä selitä kirjoitti:

        Pelkkiä tekosyitä, laiskuutta tai osaamattomuutta.

        Ei sitä silloin tarvitse, jos sitä ei viitsi kasvattaa.

        Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on olla omavarainen oman kannabiksensa suhteen.

        Vai lokkinako elelet ennemmin, tai ostat jotain rikollisten "hasista"

        Jokaisella on aivan varmasti mahdollisuus kasvattaa kasveja, jos vain on hiukan edes viitseliäisyyttä tai halua asiaan paneutua.

        Parempi on toisaalta ostaa, koska silloin saa paljon vähäisemmän tuomion, jos jää kiinni. Eikä myöskään aika kulu kasvatusprojekteissa, jotka vaativat usein jokapäiväistä hoitoa ja huolenpitoa. Ostamalla ongelmat ovat tullessaan vähäisemmät, ja ammattirikollisuutta tukemalla varmistat vähäisemmät sanktiot,


      • Juopajokki
        Jurris Tikka kirjoitti:

        Parempi on toisaalta ostaa, koska silloin saa paljon vähäisemmän tuomion, jos jää kiinni. Eikä myöskään aika kulu kasvatusprojekteissa, jotka vaativat usein jokapäiväistä hoitoa ja huolenpitoa. Ostamalla ongelmat ovat tullessaan vähäisemmät, ja ammattirikollisuutta tukemalla varmistat vähäisemmät sanktiot,

        Ja kun ajattelee, että suomessa huumepoliisikin myy huumeita, ei ole mitenkään outoa, että kannabiksen kasvatuksesta saa suuremman tuomion kuin minkä tahansa huumeen ostamisesta ammattirikollisilta.


      • outo maa
        Juopajokki kirjoitti:

        Ja kun ajattelee, että suomessa huumepoliisikin myy huumeita, ei ole mitenkään outoa, että kannabiksen kasvatuksesta saa suuremman tuomion kuin minkä tahansa huumeen ostamisesta ammattirikollisilta.

        no on se kyllä hieman outoa, mutta suomi onkin outo maa kaikessa idioottimaisuudessaan.


      • Keskiviivan Koskinen
        älä selitä kirjoitti:

        Pelkkiä tekosyitä, laiskuutta tai osaamattomuutta.

        Ei sitä silloin tarvitse, jos sitä ei viitsi kasvattaa.

        Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on olla omavarainen oman kannabiksensa suhteen.

        Vai lokkinako elelet ennemmin, tai ostat jotain rikollisten "hasista"

        Jokaisella on aivan varmasti mahdollisuus kasvattaa kasveja, jos vain on hiukan edes viitseliäisyyttä tai halua asiaan paneutua.

        "Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on kasvattaa"

        Olisihan se, jos kasvatuksesta ei saisi huomattavasti kovempaa rangaistusta. Tarkoituksena on varmaaan se, että huumepoliisin myymälle hasikselle riittää myös asiakkaita. Ainoat hyötyjäthän kieltolaista ovat ammattirikolliset, (huume)poliisi ja huumevalistajat.


      • 40\30
        Keskiviivan Koskinen kirjoitti:

        "Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on kasvattaa"

        Olisihan se, jos kasvatuksesta ei saisi huomattavasti kovempaa rangaistusta. Tarkoituksena on varmaaan se, että huumepoliisin myymälle hasikselle riittää myös asiakkaita. Ainoat hyötyjäthän kieltolaista ovat ammattirikolliset, (huume)poliisi ja huumevalistajat.

        Älä unohda alkoholihuumetta valmistavia huumekauppiaita.


      • oletkkos vaan
        älä selitä kirjoitti:

        Pelkkiä tekosyitä, laiskuutta tai osaamattomuutta.

        Ei sitä silloin tarvitse, jos sitä ei viitsi kasvattaa.

        Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on olla omavarainen oman kannabiksensa suhteen.

        Vai lokkinako elelet ennemmin, tai ostat jotain rikollisten "hasista"

        Jokaisella on aivan varmasti mahdollisuus kasvattaa kasveja, jos vain on hiukan edes viitseliäisyyttä tai halua asiaan paneutua.

        Vaikutat aika tyhmältä kun luulet, että jokaisen ihmisen elämäntilanteet olisivat sellaisia, että monta kuukautta vaativat kasvatushommat olisivat kaikille mahdollisia.


      • niinpä niin
        Keskiviivan Koskinen kirjoitti:

        "Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on kasvattaa"

        Olisihan se, jos kasvatuksesta ei saisi huomattavasti kovempaa rangaistusta. Tarkoituksena on varmaaan se, että huumepoliisin myymälle hasikselle riittää myös asiakkaita. Ainoat hyötyjäthän kieltolaista ovat ammattirikolliset, (huume)poliisi ja huumevalistajat.

        Joo, "hasista", hah hah..


      • voi h elvetti
        oletkkos vaan kirjoitti:

        Vaikutat aika tyhmältä kun luulet, että jokaisen ihmisen elämäntilanteet olisivat sellaisia, että monta kuukautta vaativat kasvatushommat olisivat kaikille mahdollisia.

        Niin, että jonkun muun pitää kantaa ne riskit sinun puolestasi, koska olet laiska. Ei helvetti oikeesti, se on pelkkää laiskuutta ja saamattomuutta, jos ei saa itselleen kasvatettua jotakin hemmetin rikkaruohoa.

        Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?

        Ihan oikeasti haluaisin tietää, että mikä h elvetti sen estää?

        Kerro niitä tekopyhiä tekosyitä, mitä on ne elämäntilanteet.

        Itse sä ne valintasi olet elämässäsi tehny, niin jonkun muun vikako se on, että sinä itse et voi olevinaan mitään tehdä omien asioidesi eteen.

        Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?

        Oletko ala-ikäinen, vai perheellinen?

        Itse olet idiootti.


      • lässyn lää
        Keskiviivan Koskinen kirjoitti:

        "Ainut järkevä ja looginen vaihtoehto on kasvattaa"

        Olisihan se, jos kasvatuksesta ei saisi huomattavasti kovempaa rangaistusta. Tarkoituksena on varmaaan se, että huumepoliisin myymälle hasikselle riittää myös asiakkaita. Ainoat hyötyjäthän kieltolaista ovat ammattirikolliset, (huume)poliisi ja huumevalistajat.

        Sälittävää selittelyä, ennemmin alistut, kuin teet jotain konkreettista muutoksen puolesta.


      • Kinnastin
        voi h elvetti kirjoitti:

        Niin, että jonkun muun pitää kantaa ne riskit sinun puolestasi, koska olet laiska. Ei helvetti oikeesti, se on pelkkää laiskuutta ja saamattomuutta, jos ei saa itselleen kasvatettua jotakin hemmetin rikkaruohoa.

        Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?

        Ihan oikeasti haluaisin tietää, että mikä h elvetti sen estää?

        Kerro niitä tekopyhiä tekosyitä, mitä on ne elämäntilanteet.

        Itse sä ne valintasi olet elämässäsi tehny, niin jonkun muun vikako se on, että sinä itse et voi olevinaan mitään tehdä omien asioidesi eteen.

        Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?

        Oletko ala-ikäinen, vai perheellinen?

        Itse olet idiootti.

        Kannabista kannattaa ostaa, jos sitä ei voi jostain syystä kasvattaa. Siinä on konkreettista tekemistä, jota kaipasit, ja joka vaikuttaa.


      • nella salmo
        voi h elvetti kirjoitti:

        Niin, että jonkun muun pitää kantaa ne riskit sinun puolestasi, koska olet laiska. Ei helvetti oikeesti, se on pelkkää laiskuutta ja saamattomuutta, jos ei saa itselleen kasvatettua jotakin hemmetin rikkaruohoa.

        Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?

        Ihan oikeasti haluaisin tietää, että mikä h elvetti sen estää?

        Kerro niitä tekopyhiä tekosyitä, mitä on ne elämäntilanteet.

        Itse sä ne valintasi olet elämässäsi tehny, niin jonkun muun vikako se on, että sinä itse et voi olevinaan mitään tehdä omien asioidesi eteen.

        Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?

        Oletko ala-ikäinen, vai perheellinen?

        Itse olet idiootti.

        En minä valmista muitakaan huumeita, laillisia tai laittomia, koska niitä saa ostettua kätevästi rahalla. Kuten todettua, kiinnijäämisen jälkeen rangaistuskin on paljon pienempi kun ostaa kannabikset huumepoliisilta. Eikä minulla ole mahdollisuutta joka päivä huolehtia monen kuukauden kasvatushommasta.


      • liitto laama
        voi h elvetti kirjoitti:

        Niin, että jonkun muun pitää kantaa ne riskit sinun puolestasi, koska olet laiska. Ei helvetti oikeesti, se on pelkkää laiskuutta ja saamattomuutta, jos ei saa itselleen kasvatettua jotakin hemmetin rikkaruohoa.

        Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?

        Ihan oikeasti haluaisin tietää, että mikä h elvetti sen estää?

        Kerro niitä tekopyhiä tekosyitä, mitä on ne elämäntilanteet.

        Itse sä ne valintasi olet elämässäsi tehny, niin jonkun muun vikako se on, että sinä itse et voi olevinaan mitään tehdä omien asioidesi eteen.

        Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?

        Oletko ala-ikäinen, vai perheellinen?

        Itse olet idiootti.

        "Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?"

        Melkein yhtä naurettavalta kuin apinanpoika sairasboogin taannoiset paskanjauhamiset soitteluineen? Sinnepäin ainakin. Miksi kasvattaa kun jotkut sitä tekevät, ja heiltä ostamalla rangaistus on olematon siihen nähden jos kasvattaa itselleen käyttämänsä kannabiksen?


      • liitto laama
        voi h elvetti kirjoitti:

        Niin, että jonkun muun pitää kantaa ne riskit sinun puolestasi, koska olet laiska. Ei helvetti oikeesti, se on pelkkää laiskuutta ja saamattomuutta, jos ei saa itselleen kasvatettua jotakin hemmetin rikkaruohoa.

        Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?

        Ihan oikeasti haluaisin tietää, että mikä h elvetti sen estää?

        Kerro niitä tekopyhiä tekosyitä, mitä on ne elämäntilanteet.

        Itse sä ne valintasi olet elämässäsi tehny, niin jonkun muun vikako se on, että sinä itse et voi olevinaan mitään tehdä omien asioidesi eteen.

        Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?

        Oletko ala-ikäinen, vai perheellinen?

        Itse olet idiootti.

        "Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?"

        Melkein yhtä naurettavalta kuin apinanpoika sairasboogin taannoiset paskanjauhamiset soitteluineen? Sinnepäin ainakin. Miksi kasvattaa kun jotkut sitä tekevät, ja heiltä ostamalla rangaistus on olematon siihen nähden jos kasvattaa itselleen käyttämänsä kannabiksen?


      • 13 vuotta jartsulle
        Kinnastin kirjoitti:

        Kannabista kannattaa ostaa, jos sitä ei voi jostain syystä kasvattaa. Siinä on konkreettista tekemistä, jota kaipasit, ja joka vaikuttaa.

        Todennäköisesti huumepoliisi on itse ollut lainsäädännön taustalla, että on saatu aikaan laki, jossa vähäisemmän rangaistuksen saa huumeita (mitä tahansa) ostamalla. Tapaus Aarnio. On kyllä kiero poliisi.


      • Hasatönnäri
        13 vuotta jartsulle kirjoitti:

        Todennäköisesti huumepoliisi on itse ollut lainsäädännön taustalla, että on saatu aikaan laki, jossa vähäisemmän rangaistuksen saa huumeita (mitä tahansa) ostamalla. Tapaus Aarnio. On kyllä kiero poliisi.

        " Tapaus Aarnio. On kyllä kiero poliisi."

        Aika ankeaa tulee aarnion vankeusaika olemaan. Toivottavasti rikos kannatti.


      • Kannelli
        voi h elvetti kirjoitti:

        Niin, että jonkun muun pitää kantaa ne riskit sinun puolestasi, koska olet laiska. Ei helvetti oikeesti, se on pelkkää laiskuutta ja saamattomuutta, jos ei saa itselleen kasvatettua jotakin hemmetin rikkaruohoa.

        Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?

        Ihan oikeasti haluaisin tietää, että mikä h elvetti sen estää?

        Kerro niitä tekopyhiä tekosyitä, mitä on ne elämäntilanteet.

        Itse sä ne valintasi olet elämässäsi tehny, niin jonkun muun vikako se on, että sinä itse et voi olevinaan mitään tehdä omien asioidesi eteen.

        Tajuatko kuinka naurettavalta tuo kuulostaa?

        Oletko ala-ikäinen, vai perheellinen?

        Itse olet idiootti.

        "Mitä ne elämäntilanteet on, milloin ei voi itse kasvattaa itselleen rikkaruohoja?"

        Keikkahommat on aikasen hyvä syy.


      • niinpä niin joo joo
        Kinnastin kirjoitti:

        Kannabista kannattaa ostaa, jos sitä ei voi jostain syystä kasvattaa. Siinä on konkreettista tekemistä, jota kaipasit, ja joka vaikuttaa.

        No ei todellakaan kannata ostaa jotain lakalla pinnoitettua raakaa kukkaa, tai "hasista"..

        Ei vaan kannata, koska laatu, öö on väärin puhua laadusta, koska sitä ei yksinkertaisesti ole olemassa yleisessä katukaupassa.

        Että pidä vaan tunkkis daiju.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!

      olet siis jonne joka asuu vanhempien kanssa. no ehkä sinun ei sitä pössyä edes kannata käyttää.

      • budinisti

        Tai sitten ehkä joillakin käy vieraita jotka eivät saa tietää kasvatuksesta?


      • Tosi juttu
        budinisti kirjoitti:

        Tai sitten ehkä joillakin käy vieraita jotka eivät saa tietää kasvatuksesta?

        No kuulepa se kasvi itsessää ei haise kuin vasta kukitusvaiheessa ja sen hajun peittää kun suihkuttelee vähän dödöä ja ilmanraikastinta pari kertaa päivässä. Kaapissahan ne jokatapauksessa pitää kasvattaa niin ei muutaku johto irti ja kaappiin silloin ku ne vieraat tulee. Makuuhuoneen kaapissa on hyvä kasvattaa.

        Pro jätkät hommaa teltan ja puhaltimet ja aktiivihiilisuodattimet ja kasvatus voi tapahtua vaikka vaatehuoneessa jonku verhon takana. Kukaan ei tule tietämään ellei ala tonkimaan tosissaan.

        Ja mitä sitten vaikka käry kävisikin, ei parin kasvin takia menetä muuta kuin ne laitteet ja saa sakot. Sama asia kuin pontikan teko.


      • pohjoinen suomi

        Itsekään en pysty kasvattamaan, koska seuranta päällä yhteiskunnan toimesta. Laittomia "ei tavoitettu" kotietsintöjä ym... Mieluummin ostaisi sen muutaman gramman kannabista silloin tällöin, jos tarvitsee!

        On oma vuokra kämppä!


      • mitäpä veikkailet?
        pohjoinen suomi kirjoitti:

        Itsekään en pysty kasvattamaan, koska seuranta päällä yhteiskunnan toimesta. Laittomia "ei tavoitettu" kotietsintöjä ym... Mieluummin ostaisi sen muutaman gramman kannabista silloin tällöin, jos tarvitsee!

        On oma vuokra kämppä!

        Olet siis sössinyt ITSE asiasi niin, että olet jossakin "kusessa"

        Luuletko, että sellaisiin ihmisiin luotetaan, jotka itse sössivät asiansa ja mahdollisesti siinä sivussa sössivät toistenkin asiat.


      • Lexus mopotin
        mitäpä veikkailet? kirjoitti:

        Olet siis sössinyt ITSE asiasi niin, että olet jossakin "kusessa"

        Luuletko, että sellaisiin ihmisiin luotetaan, jotka itse sössivät asiansa ja mahdollisesti siinä sivussa sössivät toistenkin asiat.

        Kieltolakia noudattavissa yhteiskunnissa ongelmat ovat tosiaan suuremmat. Tämä seikka on eräs syy sille, että kannabiksen kieltolaista ollaan maailmalla luopumassa. Turha ylläpitää lakia, joka aiheuttaa enemmän ongelmia mitä on niitä poistavinaan.


      • Ap.

        Ikää on yli 40 enkä viitsi nyt kasvattaa. Osaan kyllä ja olen kasvattanut. Siinä on vain paljon suuremmat riskit kuin ostamisesssa. Tuomiotkin on kasvatuksesta kovemmat mutta se muu paska mitä tulee jos narahtaa on syy miksi en kasvata.


      • en ymmärrä.
        Ap. kirjoitti:

        Ikää on yli 40 enkä viitsi nyt kasvattaa. Osaan kyllä ja olen kasvattanut. Siinä on vain paljon suuremmat riskit kuin ostamisesssa. Tuomiotkin on kasvatuksesta kovemmat mutta se muu paska mitä tulee jos narahtaa on syy miksi en kasvata.

        Mitähän ihmettä sinäkin pelkäät? Mitkä riskit?

        Ehkä sinun pitäisi olla vaan ilman.


      • nella salmo
        Ap. kirjoitti:

        Ikää on yli 40 enkä viitsi nyt kasvattaa. Osaan kyllä ja olen kasvattanut. Siinä on vain paljon suuremmat riskit kuin ostamisesssa. Tuomiotkin on kasvatuksesta kovemmat mutta se muu paska mitä tulee jos narahtaa on syy miksi en kasvata.

        Samaa mieltä. Sen määrän mitä käyttää, sen voi hyvin ostaa. Kiinnijäädessä saa kätevästi pikasakon, päinvastoin jos kasvattaa. Siinä menettää kalliit laitteet ja monen tunnin työt. Samanlaisen pikasakon muuten saa, olipa se huume mitä tahansa.


    • tyhmyys vallitsee

      Tuette sitten ennemmin rikollisuutta, kuin tekisitte jotakin sen eteen, että nuo sanktiot poistuisivat kokonaan.

      Tuette sitä samaa paskasysteemiä, missä on rikolliset, ihry, poliisi ja täysin perusteeton, sekä vailla järkeä oleva rangaistuskäytäntö kannabiksen kohdalla.

      hyi h elvetti, kuvottavaa idiotismia.

      • Kännirayhääjä

        "Järkeä oleva rangaistuskäytäntö kannabiksen kohdalla."

        Äläs nyt sentään. Onhan se laki ihan kolikolla arvottu. Sellaista "demokratiaa".


      • Jessus lapsi
        Kännirayhääjä kirjoitti:

        "Järkeä oleva rangaistuskäytäntö kannabiksen kohdalla."

        Äläs nyt sentään. Onhan se laki ihan kolikolla arvottu. Sellaista "demokratiaa".

        Paras joululahja lapselle ovat selvät vanhemmat.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122218949178_uu.shtml

        Näin moni joutuu jouluna putkaan - konstaapelilta koskettava vetoomus

        Maanantai 22.12.2014 klo 13.24

        - Liian monissa kodeissa, joista isä tai äiti vietiin jouluna putkaan tai joissa tapahtui väkivaltaa, oli lapsia paikalla, sanoo konstaapeli Sari Kaartoaho.

        Viime vuonna pelkästään päihtymyksen tai häiritsevän käyttäytymisen takia oli kiinniotettuna yli 400 miestä ja naista.

        Pohjois-Karjalan poliisin konstaapeli Sari Kaartoaho jakoi perjantaina Facebook-sivullaan koskettavan päivityksen jouluna tapahtuvista rikoksista.

        - Jouluna on tapana kokoontua läheisten ja rakkaiden ihmisten pariin, mutta kahden viime joulun rikostilastoja läpikäydessä totesin, että näin ei valitettavasti aina ole, Kaartoaho toteaa päivityksessään.

        Kaartoaho on huolissaan siitä, kuinka monesta kodista lämpö ja joulurauha on viime vuosina puuttunut.

        Viime vuonna pelkästään päihtymyksen tai häiritsevän käyttäytymisen takia oli kiinniotettuna yli 400 miestä ja naista.

        - Kun tähän määrään lisätään pakkokeinolain perusteella eli rikosperusteisesti kiinniotetut, putka oli ollut joulunviettopaikkana yli 600:lle, Kaartoaho huomauttaa.

        Kaartoahon mukaan poliisille ilmoitettiin viime jouluna noin 260 väkivaltarikosta, joista viidessä oli kyseessä henkirikos tai henkirikoksen yritys. Niin kiinniotettujen kuin väkivaltarikostenkin määrä oli noussut edellisvuodesta.


        Todellista lukua ei kuitenkaan tiedä kukaan, sillä liian moni tapaus jää esimerkiksi pelon tai häpeän takia saattamatta poliisin tietoon.

        Kaartoaho kehottaa Facebook-seuraajiaan pitämään jouluna itsestään ja lähimmäisistään huolta.

        - Millaisen joulunajan tänä vuonna rakennamme? Voisiko se olla väkivallaton? Voisiko joulu mennä ilman yhtäkään lastensuojeluilmoitusta? Luultavasti ihan näin onnellisesti ei käy, mutta vetoan silti teihin kaikkiin: täyttäkää tämä tehtävä omalta osaltanne, Kaartoaho sanoo.


      • Sergeant Shittus

        "Tuette sitten ennemmin rikollisuutta, kuin tekisitte jotakin sen eteen, että nuo sanktiot poistuisivat kokonaan.
        Tuette sitä samaa paskasysteemiä"

        Niinpä, samaa peliä kuin alkoholin kieltolain aikana. Rikollisuus kasvoi niin suureksi, että jotain muuta piti yrittää.


      • kiitos mycket bra
        Sergeant Shittus kirjoitti:

        "Tuette sitten ennemmin rikollisuutta, kuin tekisitte jotakin sen eteen, että nuo sanktiot poistuisivat kokonaan.
        Tuette sitä samaa paskasysteemiä"

        Niinpä, samaa peliä kuin alkoholin kieltolain aikana. Rikollisuus kasvoi niin suureksi, että jotain muuta piti yrittää.

        Minulla on oikeus yksilönvapauteeni perkele, en myy persettä enkä mitään muutakaan. En hakkaa naisia, lapsia tai vanhuksia. En muutenkaan riuhu mitään ja ihan töissäkin käyn, olen v ittu heterokin vielä.

        Meillä kuitenkin ihan tekemällä tehtiin yksilönvapauslaki, että yleisesti hyväksytään homojen ja lesbojen tasa-arvoinen persevittulaki.

        Mutta yksilönvapauslakia ei mitenkään saada aikaiseksi sen osalta, että annettais hippien olla rauhassaan, ihan virallisesti.

        Tämä on niin kaksinaismoralistinen, absurdi ja täysin perverssi todellisuus, että ei ole todellista.

        Mitä on yksilönvapaus? homoilua, lesboilua ja viinan juontia.

        Älkää nyt helvetissä sitä kannabikseen sekaantuko, vaan nussikaa pojat poikia, nuolkaa tytöt tytön limavittua, ja juokaa viinaa.

        NÄIN meille täällä sirkuksessa ratkaistaan asioita. Muistakaa pelätä outoja ihmsiä ja venäjää. Ottakaa homo ystäväksenne ja syrjikää hämäriä pilvenpolttajia.

        Muistakaa osoittaa syyttävällä homosormellanne pilvenpolttajia, he eivät ole ihmisiä.

        RAKASTAKAA HOMOA, se rentouttaa kivasti muutaman hinttimäisen viinilasillisen jälkeen.

        V ITUN HYVÄÄ LESBOJOULUA Kaikille debiileille vajakeille! Vetäkää se kuusi hanuriinne!


      • sad but true
        kiitos mycket bra kirjoitti:

        Minulla on oikeus yksilönvapauteeni perkele, en myy persettä enkä mitään muutakaan. En hakkaa naisia, lapsia tai vanhuksia. En muutenkaan riuhu mitään ja ihan töissäkin käyn, olen v ittu heterokin vielä.

        Meillä kuitenkin ihan tekemällä tehtiin yksilönvapauslaki, että yleisesti hyväksytään homojen ja lesbojen tasa-arvoinen persevittulaki.

        Mutta yksilönvapauslakia ei mitenkään saada aikaiseksi sen osalta, että annettais hippien olla rauhassaan, ihan virallisesti.

        Tämä on niin kaksinaismoralistinen, absurdi ja täysin perverssi todellisuus, että ei ole todellista.

        Mitä on yksilönvapaus? homoilua, lesboilua ja viinan juontia.

        Älkää nyt helvetissä sitä kannabikseen sekaantuko, vaan nussikaa pojat poikia, nuolkaa tytöt tytön limavittua, ja juokaa viinaa.

        NÄIN meille täällä sirkuksessa ratkaistaan asioita. Muistakaa pelätä outoja ihmsiä ja venäjää. Ottakaa homo ystäväksenne ja syrjikää hämäriä pilvenpolttajia.

        Muistakaa osoittaa syyttävällä homosormellanne pilvenpolttajia, he eivät ole ihmisiä.

        RAKASTAKAA HOMOA, se rentouttaa kivasti muutaman hinttimäisen viinilasillisen jälkeen.

        V ITUN HYVÄÄ LESBOJOULUA Kaikille debiileille vajakeille! Vetäkää se kuusi hanuriinne!

        Eipä tuo ihmekkään, kun poliisihallinnon johdon toimesta pusketaan kaduille tonneittain jatkettua paskahasista, joka on varmasti haitallisinta kannabistuotetta mitä Suomessa on koskaan nautittu. Sitten kannabiksen haitallusuutta perustellaan juuri näillä jatkeilla ja niputetaan kaikki samaan kategoriaan. Lisäksi kannabiksen käyttäjiin kohdistuvat rikosoikeudelliset toimenpiteet sakkojen ja työllistävän vaikutuksen myötä ovat suurempi hyöty valtiolle, kuin laillistamisesta saatu hyöty. Mitäpä jostain muutamasta syrjäytetystä "flegmaattisesta toisinajattelijasta", pääasia että yhteiskynnan auktoriteetit poliisi, oikeus ja vankeinhoitolaitos jne. pidetään duuneisaan. Viinalla tyhmennetty kansa on helpompi hallittava kuin joukko pajapäitä.

        Kannabis on valtiolle bisnes joka on laittomana tuottoisampi. Tästä syystä se ei tule koskaan laillistumaan Yhdysvalloissa ja niin ei myöskään muualla. Näin se meillä tulee täällä babylonissa menemään valitettavasti.

        Paljon suurempia asioita kuin ihmisten yleisen mielipiteen muuttuminen täytyy maailmassa tapahtua, ennen kuin edes se yksilönvapaus saavutetaan. Miettikääpä miksi kannabis on Jamaikallakin laitonta?

        Hyvää joulua kaikille, tehkäämme jokainen parhaamme että maailmasta tulee joskus parempi paikka.


      • jeah dyyd
        sad but true kirjoitti:

        Eipä tuo ihmekkään, kun poliisihallinnon johdon toimesta pusketaan kaduille tonneittain jatkettua paskahasista, joka on varmasti haitallisinta kannabistuotetta mitä Suomessa on koskaan nautittu. Sitten kannabiksen haitallusuutta perustellaan juuri näillä jatkeilla ja niputetaan kaikki samaan kategoriaan. Lisäksi kannabiksen käyttäjiin kohdistuvat rikosoikeudelliset toimenpiteet sakkojen ja työllistävän vaikutuksen myötä ovat suurempi hyöty valtiolle, kuin laillistamisesta saatu hyöty. Mitäpä jostain muutamasta syrjäytetystä "flegmaattisesta toisinajattelijasta", pääasia että yhteiskynnan auktoriteetit poliisi, oikeus ja vankeinhoitolaitos jne. pidetään duuneisaan. Viinalla tyhmennetty kansa on helpompi hallittava kuin joukko pajapäitä.

        Kannabis on valtiolle bisnes joka on laittomana tuottoisampi. Tästä syystä se ei tule koskaan laillistumaan Yhdysvalloissa ja niin ei myöskään muualla. Näin se meillä tulee täällä babylonissa menemään valitettavasti.

        Paljon suurempia asioita kuin ihmisten yleisen mielipiteen muuttuminen täytyy maailmassa tapahtua, ennen kuin edes se yksilönvapaus saavutetaan. Miettikääpä miksi kannabis on Jamaikallakin laitonta?

        Hyvää joulua kaikille, tehkäämme jokainen parhaamme että maailmasta tulee joskus parempi paikka.

        Aivan naurettavaa ja kieroa touhua, niin läpinäkyvääkin vielä, vetäisivät vaan sen kuusen hanuriin.

        Vetäkää kuusi hanuriin vajakit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe