Nokkela

Sonne

Mä inhoan kaikenlaista viittailua ja viittomista, heiluttelua. Siis ihmisen pitää seisoa paikallaan ja olla hiljaa. Vasta sitten, kun paine käy ylivoimaiseksi sietää, hän avaa todellisuutensa pöytälaatikkorunot muille. Ja kas! Ne lentävät.

Kyllä minä kannustaisin lievään aggressiivisuuteen roikkuvia käsiä kohtaan.

Hyvä perse. Ei päätä eikä häntää.

(naurua)



https://www.youtube.com/watch?v=t7jQ6kMq0d0

35

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • {¡}¿》《

      (perseen pyörittelyä)

    • Tosimuija

      Juuri näin!
      Ja lisään: kikattaminen on turn off. Ja kaikenlainen pälpätys.
      turpa kiinni ja selälleen.

      • Sonne

        Just jotenkin näin. Mitä vit*ua me täällä lässytämme - kehossamme, kun maailma on auki ja levällään.

        Pientä positiivisuutta seksielämään.

        (seksuaalista naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Just jotenkin näin. Mitä vit*ua me täällä lässytämme - kehossamme, kun maailma on auki ja levällään.

        Pientä positiivisuutta seksielämään.

        (seksuaalista naurua)

        Siis mun ei pitäisi tätä sanoa ääneen, mutta sanasta lesbo mulle tulee mieleen frigidi nutipää venaamassa hiivapuikkoa yliopistollisessa kahden leijuvan formaldehydin välissä.

        Sitten kirjoitellaan nettiin elämästä.

        (reps)


    • repsistareps

      (kainalopieruja)

      • Sonne

        Kävisikö sulle sellainen, että hoitelisit nuo tonttisi toisella puolella omaani?

        (naurua)


    • jhcvbli

      (menkkaverisuihku)

    • Sonne

      Lesbous on sanana ja käsitteenä uudistettava. Ja jos tähän ei kyetä, niin sen sisältö on muutettava, koko substanssi.

      Naisen on löydettävä nainen uudelleen. Yön tummat valot valot taivaalla, ihmisen kauneus. Rakastan naiseuden abstraktioita, lumen femiiniä pintaa ja sen kaaria, jumaluutta bussipysäkillä odottavissa säärissä, hiljaisessa katseessa läpi ohi kiitävän ajan.

      Kädet hansikkaissa ja iho vasten vaatteita, rento olemus, kiireetön.

      Jumalani kuinka rakastan.

      • Sonne

        Mieletön jysäys.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mieletön jysäys.

        (naurua)

        Periaatteessa tässä on kyse seksuaalisuudesta ja sen löytämisestä. Mikä tahansa apina osaa hivellä turkkiaan, mutta loisten nyppimisellä siitä on kahdenlainen merkitys, terveys ja puhtaus, kosketus.

        Ihminen haluaa lujittua kontekstiin, antautua sille ehdoitta.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Periaatteessa tässä on kyse seksuaalisuudesta ja sen löytämisestä. Mikä tahansa apina osaa hivellä turkkiaan, mutta loisten nyppimisellä siitä on kahdenlainen merkitys, terveys ja puhtaus, kosketus.

        Ihminen haluaa lujittua kontekstiin, antautua sille ehdoitta.

        (reps)

        Nainen on lauma.


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Nainen on lauma.

        Yksinäinen nainen ei ole tässä yhteydessä mitään. Yksinäinen nainen on kuin vammautunut bambi ryteikössä. On omistettava valtava sydän, että tämän kestäisi. Jokaisella eletyllä hetkellä kauris tietää, että se on oleva hänen viimeisensä. Jokaisella sisään hengitetyllä sekunnilla kauris tietää, että tämä oli tässä.

        Jossain juoksevat laumat.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Yksinäinen nainen ei ole tässä yhteydessä mitään. Yksinäinen nainen on kuin vammautunut bambi ryteikössä. On omistettava valtava sydän, että tämän kestäisi. Jokaisella eletyllä hetkellä kauris tietää, että se on oleva hänen viimeisensä. Jokaisella sisään hengitetyllä sekunnilla kauris tietää, että tämä oli tässä.

        Jossain juoksevat laumat.

        (naurua)

        Kyllä mä osaan olla sitten dramaattinen.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Kyllä mä osaan olla sitten dramaattinen.

        (reps)

        Sydämessä painaa yhteyden puute, liittymisen halu. Nämä ovat suhteellisen painavia sanoja, lähes valtavia. Kaltaiseni sudet syövät näitä aamupalaksi, repivät kappaleiksi.

        Vihaan heikkoja, koska he ovat elämäni edellytys. Minua ei olisi ilman heitä. Tai minua olisi vähemmän ja heikompana, vaarattomampana. Minä vihaan omia syitäni, joita en ymmärrä. Saalis on vain saalis ilman syytä.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Sydämessä painaa yhteyden puute, liittymisen halu. Nämä ovat suhteellisen painavia sanoja, lähes valtavia. Kaltaiseni sudet syövät näitä aamupalaksi, repivät kappaleiksi.

        Vihaan heikkoja, koska he ovat elämäni edellytys. Minua ei olisi ilman heitä. Tai minua olisi vähemmän ja heikompana, vaarattomampana. Minä vihaan omia syitäni, joita en ymmärrä. Saalis on vain saalis ilman syytä.

        (naurua)

        Laumassa tätä ei ole.

        Lauma on saumaton kokonaisuus, jossa vallitsee selvä ja yksinkertainen säännöstö, jota noudattaa. Mikään ei siinä voi mennä pieleen. Se on täydellinen.

        Metsien varjoissa kaikkea tätä katselee silmäpari lyöden liekkiä. Se on kärsivällisyyden ammattilainen.

        (kärsivällistä naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Laumassa tätä ei ole.

        Lauma on saumaton kokonaisuus, jossa vallitsee selvä ja yksinkertainen säännöstö, jota noudattaa. Mikään ei siinä voi mennä pieleen. Se on täydellinen.

        Metsien varjoissa kaikkea tätä katselee silmäpari lyöden liekkiä. Se on kärsivällisyyden ammattilainen.

        (kärsivällistä naurua)

        Minulle on kerrottu, että elämäni on täydellistä. Mitään valittamista ei pitäisi olla. Kello tikittää.

        Kuuntelen ihmisiä. Sitten sohaisen.

        Se, mikä huitaisee, on jokin minussa. Olen väittänyt sitä milloin luonnokseni, milloin taas järjellisyydeksi. Olen nähnyt toimintani mielekkäänä ja sallittuna, jopa toivottuna.

        Tämän jälkeen olen vain peto, joka odottaa kompastumista, logiikan puutetta ja vääriä toimintamalleja. Sitten isken kaikella voimallani. Ja se katse, kun hampaani ovat kiinni kurkussa, on vapauttava.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Minulle on kerrottu, että elämäni on täydellistä. Mitään valittamista ei pitäisi olla. Kello tikittää.

        Kuuntelen ihmisiä. Sitten sohaisen.

        Se, mikä huitaisee, on jokin minussa. Olen väittänyt sitä milloin luonnokseni, milloin taas järjellisyydeksi. Olen nähnyt toimintani mielekkäänä ja sallittuna, jopa toivottuna.

        Tämän jälkeen olen vain peto, joka odottaa kompastumista, logiikan puutetta ja vääriä toimintamalleja. Sitten isken kaikella voimallani. Ja se katse, kun hampaani ovat kiinni kurkussa, on vapauttava.

        (naurua)

        Tuossa männä kesänä kävimme pique niquella Högiksessä. Istuimme pöytäliinalla ja viskoimme ankoille pullaa. Meri oli kaunis.

        Sitten siihen ilmestyi riikinkukko.

        Tempaisin turpaan, sillä se nokki vaivalla hankittua subiani.



        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Tuossa männä kesänä kävimme pique niquella Högiksessä. Istuimme pöytäliinalla ja viskoimme ankoille pullaa. Meri oli kaunis.

        Sitten siihen ilmestyi riikinkukko.

        Tempaisin turpaan, sillä se nokki vaivalla hankittua subiani.



        (naurua)

        Meri on muuten nainen eikä meri.

        (reps)


      • 5689988

        Valot valot.

        (hirnuntaa)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Meri on muuten nainen eikä meri.

        (reps)

        Jos mun pitäisi heittää tähän kehiin jokin ongelma, niin se olisi se että Jeepistäni tipahti ohjaustehostimen öljyt autotalliin.

        Muita ongelmia en tiedosta.

        Tosi lesboa.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Jos mun pitäisi heittää tähän kehiin jokin ongelma, niin se olisi se että Jeepistäni tipahti ohjaustehostimen öljyt autotalliin.

        Muita ongelmia en tiedosta.

        Tosi lesboa.

        (reps)

        Tosi rasvasta menoa.

        (naurua)


      • Sonne

      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Hiiriä ja ihmisiä. Olen funtsinut, että otan kirjan käteen. En ole lukenut mitään viimeiseen kymmeneen vuoteen.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=o56AQPurGp4

        Aika vittumaista, jos ei kestä kolmea sanaa ihmisen vuodatuksesta. Itse pyrin mahdollisimman pitkälle, jotta he kulkisivat mukanani.

        Mutta minulla ei ole mitään tarjottavaa. Olen tyhjä paletti. Olen feikki.


        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Aika vittumaista, jos ei kestä kolmea sanaa ihmisen vuodatuksesta. Itse pyrin mahdollisimman pitkälle, jotta he kulkisivat mukanani.

        Mutta minulla ei ole mitään tarjottavaa. Olen tyhjä paletti. Olen feikki.


        (naurua)

        Mun oma näkemys on, että ihmiset näkevät enemmän kuvia kuin sanoja. Sanat ovat oman inflaationsa syövereissä.

        Kirjaimilla ei ole merkitystä. Ne eivät toimi.

        (reps)


        https://www.youtube.com/watch?v=r7C6W0M5ME0


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mun oma näkemys on, että ihmiset näkevät enemmän kuvia kuin sanoja. Sanat ovat oman inflaationsa syövereissä.

        Kirjaimilla ei ole merkitystä. Ne eivät toimi.

        (reps)


        https://www.youtube.com/watch?v=r7C6W0M5ME0

        Kaikkea voi painaa uudestaan ja uudestaan. Minkään muuttumatta. Koko mielikuvituksen spektri on yhden enterin lyönnin päässä, tässä.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=r7C6W0M5ME0


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Kaikkea voi painaa uudestaan ja uudestaan. Minkään muuttumatta. Koko mielikuvituksen spektri on yhden enterin lyönnin päässä, tässä.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=r7C6W0M5ME0

        Kuten lukijakunnan terävänäköisen osa huomaa, että kulma ja aika muuttuu kuvissa. Joten mitään kalabaliikkia ei saada asiasta aikaiseksi.

        Käytän Lumenen tuotteita.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Kuten lukijakunnan terävänäköisen osa huomaa, että kulma ja aika muuttuu kuvissa. Joten mitään kalabaliikkia ei saada asiasta aikaiseksi.

        Käytän Lumenen tuotteita.

        (reps)

        Ja sitten herää kysymys (kahden röökin jälkeen), että kuinka Lapin nainen voisi rakastua tällaiseen friikkiin?

        En minä voi ymmärtää.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Ja sitten herää kysymys (kahden röökin jälkeen), että kuinka Lapin nainen voisi rakastua tällaiseen friikkiin?

        En minä voi ymmärtää.

        (naurua)

        Olen lohduttoman rakastunut, fiksu ja rakastunut.

        Taputtelen kaiken paskan älylläni, ja sydämeni jää sanoissa jälkeen.

        Olet.

        Se riittää minulle.

        (hymiö vertikaalisena skenaariona)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Olen lohduttoman rakastunut, fiksu ja rakastunut.

        Taputtelen kaiken paskan älylläni, ja sydämeni jää sanoissa jälkeen.

        Olet.

        Se riittää minulle.

        (hymiö vertikaalisena skenaariona)

        Kieltämättä sä olet hyvä pohjustamaan asioita. Torttutaikinan vääntö alkaa matkasta kauppaan, jos nyt ei satu olemaan valmispohjaa kaapissa.

        Kaikki lähtee liikkeelle alusta.

        Ensin tulee vaivaantuminen, sitten taputtelu. Krumeluurit läiskäistään päälle.

        Tunge uuniin.


        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Kieltämättä sä olet hyvä pohjustamaan asioita. Torttutaikinan vääntö alkaa matkasta kauppaan, jos nyt ei satu olemaan valmispohjaa kaapissa.

        Kaikki lähtee liikkeelle alusta.

        Ensin tulee vaivaantuminen, sitten taputtelu. Krumeluurit läiskäistään päälle.

        Tunge uuniin.


        (naurua)

        Kakkaa tississä.

        (naurua)


    • 17+11

      Mitä sä oikeen oot vetäny? Mäkin voisin huolii tommosen tripin, mut jos toi on pysyvä olotila, niin toivottavasti et kulje vapaana..

      • :D!

        Paras.


      • Swimba
        :D! kirjoitti:

        Paras.

        Sonnessa on kyllä potentiaalia !


      • 10+1

        Tuolla anoreksia palstalla oli muutama vuos takaperin tyyppi, jolta tuli just samanlaista tajunnan virtaa, jos mahdollista vieläkin käsittämättömämpää. Se kirjotteli psykiatriselta osastolta...


    • ´Sonne

      Kuten sanoin, hiiriä ja ihmisiä.

      Kissa on peto.


      (naurua)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe