Et pääse mielestäni pois

Rakastan sinua

Tiedän ettet pidä minusta. En voi silti lakata ajattelemasta sinua.
Näin viime yönä unta. Siinä tulit viereeni istumaan, otin sinua kädestä kiinni ja suutelin. Et laittanut vastaan ollenkaan. Olin onnellinen. Herättyäni olin surullinen. Se uni oli jotain niin ihanaa, josta en olisi koskaan halunnut herätä. Olet ainoa mies jota rakastan näin paljon. Kukaan ei ole veroisesi, kukaan ei saa minua onnelliseksi. Toivon että ymmärtäisit ja voisit tulla viereeni. Mutta se ei ole mahdollista.

6

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus satuttaa..

      Mistäs tiedät ettei ole mahdollista?Vai oletko itse tehnyt päätöksen puolestani?
      Jos se minusta on kiinni, niin kaikki järjestyy vielä...

    • Rakastan sinua

      Olen yrittämällä pilannut kaiken. Hän ilmaisi kaiken mitä hän ajattelee minusta, joten tiedän miten asia on. Kaiken voitavani olen tehnyt ja se ei riittänyt.

    • vauhtia nainen

      Kaivatun ilmestyminen unessa enteilee kaivatun kuolemaa..Sinuna pitäsin kiirettä.

    • Rakastan sinua

      Ei kai. :( Ai tämä rakas mies olisi kuolemassa? Se ei olisi mikään ihmekään koska hän on sairas. En ole paljon unien tulkintaa seurannut, mutta olen hieman taikauskoinen, kyllä. Onko minun silti yritettävä? Vaikka toivon jo menetinkin? Olen vain toivoton, enkä tiedä ollenkaan miten voisin edetä.

    • 6+13

      Jatka vaan haihattelujasi. Jos miestä kiinnostaisi, niin sen kyllä ilmaisisi. Sun yrittämisilläsi ole mitään väliä jos ei kiinnosta. Sitä asiaa ei voi muuttaa.

    • Ei ilmaisuja

      Jos mies on vain ujo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe