Naurua

Sonne

Kehtaisitko postata oman kuvasi palstalle ja väittää, että olet kuvan henkilö?

(reps)

21

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonne

      I have a need to be me.


      (naurua)

      • Sonne

        Cuul.

        Mä diggaan Niilin ristiä. Se on jokin tsymbaali Afrikasta.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Cuul.

        Mä diggaan Niilin ristiä. Se on jokin tsymbaali Afrikasta.

        (reps)

        Ja jos oikein funtsitaan - siis fundeerataan oikein tarmolla, niin tuo risti kuvaa aurinkoa, joka laskee mereen. Horisontaalisen viivan alla oleva vertikaalinen linja on heijastus, eli kuvajainen.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Ja jos oikein funtsitaan - siis fundeerataan oikein tarmolla, niin tuo risti kuvaa aurinkoa, joka laskee mereen. Horisontaalisen viivan alla oleva vertikaalinen linja on heijastus, eli kuvajainen.

        (naurua)

        Ei. Kyllä tämä aurinko nousee. Ei se laske. Jos kukaan on koskaan nähnyt merestä nousevaa aurinkoa, niin hän muistaa, että juuri sillä hetkellä, kun taso on juuri ylittymäisillään, niin aurinko venyy uskomattomiin suorituksiin.

        Illoista en niin tiedä, sillä olen yleensä niin päissäni, että en niitä näe.

        (reps)


      • Wälitön retkahtamine

        .

        "Vois kyl retkahtaa"

        har!11

        .


    • Neiti Näpsä
      • Sonne

        Kummallista, että joku vielä kehtaa ajatella niin, että minä en tiedä millaista on asettuminen tielle poikkiteloin.

        Kiitos vaan.

        (naurua)


    • voi perce :(

      Mä näytän mummo ankalta !
      Ei ollut tarkoitus (*pää muksahti pöytään*)

      vielä 20 kirjaa ja 7 esseetä niin mä näytän muumiolta
      siihen ei auta enää mikään makeover -ohjelmat.


      https://www.youtube.com/watch?v=HDaCkBXNHs8

      • Kuka tuo nuori

        poika kuvassa oli?


      • Kuka tuo nuori kirjoitti:

        poika kuvassa oli?

        niinpä,

        tulin napanneeksi kyseisen kuvan koska mulle ei meinattu myydä niitä muutamaa kaljaa ja tupakkiaskia lähialepasta joskus syksyllä..

        (kai se kannattais vaihtaa tuo paitakoko siitä XXL:stä siihen XS:ään mikä se oikeesti olis.. mutku olis nii kauheen käytännöllistä ku voi pitää paitaa myös mekkona,)

        niinku,


      • ...

        ihan hippi ja jungsteri

        Kyllä minäkin nuorena.


      • tiptaptiptap sammuu

        Jos sulla olisi punainen lakki, olisit aivan tontun näköinen. Sellainen pieni, joka hiippailee, salaa kuuntelee ja muistiin merkitsee. ;)


    • Mr.Nobody

      En!

    • ...

      mitä tarkoittaa kehtaa tässä yhteydessä?

      No, joka tapauksessa jätän kuvani postaamatta.

      • Sonne

        Jännä kysymys. Tilpehööriluudat yleensä lakaisevat tällaiset vastakyssät maton alle, mutta tässä on jotain muuta.

        Tämä on aito kysymys aidon kysymyksen vastineena, koska siinä mainitaan sana yhteys.

        Hieno.

        (naurua)


    • epäihminen

      Se olisi raakaa kiusaamista itseäni kohtaan ja kaikkien muiden mielenterveyden vaarantamista. En kehtoo.

      • Sonne

        Ei se mitään. Mä itse laitoin kuvani joskus tälle servolle, ja tulos oli katastrofaalinen.

        Todellisuus ja saitti eivät kulje käsi kädessä, vaan käsi perseessä.

        (naurua)


      • ei mun tumppu
        Sonne kirjoitti:

        Ei se mitään. Mä itse laitoin kuvani joskus tälle servolle, ja tulos oli katastrofaalinen.

        Todellisuus ja saitti eivät kulje käsi kädessä, vaan käsi perseessä.

        (naurua)

        oikea kysymys kuuluu, kenen perseessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe