Mikä on Joulu-unelmasi?

nytsaahaaveilla

Minulle se olisi, jos hän ottaisi minuun yhteyttä ja kysyisi: miksi me kaksi yksinäistä emme voisi viettää aikaa yhdessä, että pääsisimme paremmin tutustumaan toisiimme...?

Käydä aluksi vaikka kävelyllä ja syödä sen jälkeen jotakin hyvää yhdessä?

Jotakin kiinnostusta meillä mielestäni on jo ollutkin toisiamme kohtaan, oletko samaa mieltä?

Voisimmeko jotenkin tehdä toistemme yksinäisestä ja ankeahkosta joulusta edes vähän siedettävämmän?

107

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoo-miehen

      kanssa yhteinen joulu näin aluksi..

      • nytsaahaaveilla

        Siitä sitten vaan ottamaan tavalla tai toisella (tai millä tahansa keinolla) yhteyksiä H-mieheesi!


      • nytsaahaaveilla
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Siitä sitten vaan ottamaan tavalla tai toisella (tai millä tahansa keinolla) yhteyksiä H-mieheesi!

        Ja itse en siis ole H-mies.


    • Masuvaivainen

      Et masu tulisi paljon paremmaksi, kuntoon ja en nyt tarkoita mitään läskiä enkä lihasta.

      • nytsaahaaveilla

        Toivon että saat masusi kuntoon.


    • : P....

      Sais kunnon kinkun, jota alakas lämmittelemmää aaton aatton. Aattoyön veskielell piäsis kypssee kinkkuu maistammaan.

      • kalkkunaa1

        Valitettavasti minä en syö kinkkua lainkaan, että mitenkäs suu nyt pannaan...


      • nytsaahaaveilla

        Kinkun saa ostamalla, vai eikö ole rahaa riittävästi?

        Sepä olisikin kurja Joulu: ilman kinkkua...


      • : P...
        kalkkunaa1 kirjoitti:

        Valitettavasti minä en syö kinkkua lainkaan, että mitenkäs suu nyt pannaan...

        Sitt ei auta muu ku miu leikkii, jott siun kalakkuna o herkullist kinkkuu : D.


      • nytsaahaaveilla
        kalkkunaa1 kirjoitti:

        Valitettavasti minä en syö kinkkua lainkaan, että mitenkäs suu nyt pannaan...

        Kalkkuna on mielestäni turhaa amerikkalaista hapatusta.

        Kinkkua sen olla pitää, edes kerran vuodessa. Kyllä nipoinkin nainen suo miehelle Jouluna kinkun, tai sitten sellainen nainen olisi ehdoton turn off ainakin minulla!

        En sellaista päästäisi kyllä kotiini emännöimään, jo kynnykseltä passittaisin hänet kylmästi pois!


      • : P:::::::
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Kinkun saa ostamalla, vai eikö ole rahaa riittävästi?

        Sepä olisikin kurja Joulu: ilman kinkkua...

        Pidän jännityst yll, ostan tuorreenkinkun vast ens viikoll : ). Tokkopa tuo tallous kaattuu, kinkun taut : D))


      • nytsaahaaveilla
        : P::::::: kirjoitti:

        Pidän jännityst yll, ostan tuorreenkinkun vast ens viikoll : ). Tokkopa tuo tallous kaattuu, kinkun taut : D))

        Kinkkujakin on niin monenlaisia, mutta itselle kelpaa vain yksi kinkku...

        Hyvä että varasi riittävät aitoon tuoreeseen Joulukinkkuun!


      • nytsaahaaveilla
        : P... kirjoitti:

        Sitt ei auta muu ku miu leikkii, jott siun kalakkuna o herkullist kinkkuu : D.

        Minä en kyllä tuossa asiassa tekisi minkäänlaisia kompromisseja, en Jouluna!

        Herran jestas, et taida oikea tosi mies ollakaan, jos alat a****** pillin mukaan tanssia?


      • : P...
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Minä en kyllä tuossa asiassa tekisi minkäänlaisia kompromisseja, en Jouluna!

        Herran jestas, et taida oikea tosi mies ollakaan, jos alat a****** pillin mukaan tanssia?

        Jouluhan on hyväntahon juhla. On mulla kaks uunnii, toissee kalakkuna ja toissee kinkku : D)). Kaikill kystä kyllää.


      • nytsaahaaveilla
        : P... kirjoitti:

        Jouluhan on hyväntahon juhla. On mulla kaks uunnii, toissee kalakkuna ja toissee kinkku : D)). Kaikill kystä kyllää.

        Minä en ala pelleillä kalkkunan koikeloiden kanssa Jouluna, sehän häpäisisi koko Joulun, tunnelma lässähtäisi kuin likilaskuinen leipä!!!

        Arvostan eläimiäkin niin paljon, etten edes niille erehtyisi Jouluna tarjoamaan kalkkunaa!

        Mutta tee kuten tahdot, mitäpä se minulle oikeastaan kuuluu.


      • : P:::::::::::::
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Minä en ala pelleillä kalkkunan koikeloiden kanssa Jouluna, sehän häpäisisi koko Joulun, tunnelma lässähtäisi kuin likilaskuinen leipä!!!

        Arvostan eläimiäkin niin paljon, etten edes niille erehtyisi Jouluna tarjoamaan kalkkunaa!

        Mutta tee kuten tahdot, mitäpä se minulle oikeastaan kuuluu.

        Arveleppa semmone tappaus tulis ettee, ku Tofukinkku. Siin sit oissii : D)). Oha tott, oikkee läskine kinkku se olla pittää : ).


      • nytsaahaaveilla
        : P::::::::::::: kirjoitti:

        Arveleppa semmone tappaus tulis ettee, ku Tofukinkku. Siin sit oissii : D)). Oha tott, oikkee läskine kinkku se olla pittää : ).

        Tofu-kinkku? Nimi on kyllä hämärästi tuttu, mutta ei aidon Joulun yhteydessä. Ei minulle...

        JOS naiseni olisi muodollisesti ja muuten kaikin puolin sopiva ja sattuisi pitämään tofu-kinkkua ehdottomana kynnyskysymyksenä, saisi hän vaivihkaa sitä syödä Jouluna minun tietämättäni!


      • : P...
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Tofu-kinkku? Nimi on kyllä hämärästi tuttu, mutta ei aidon Joulun yhteydessä. Ei minulle...

        JOS naiseni olisi muodollisesti ja muuten kaikin puolin sopiva ja sattuisi pitämään tofu-kinkkua ehdottomana kynnyskysymyksenä, saisi hän vaivihkaa sitä syödä Jouluna minun tietämättäni!

        Niimpä : D.


      • nytsaahaaveilla
        : P... kirjoitti:

        Niimpä : D.

        Eikös...;)?


    • nainen miehelle

      Se on juuri tuo mitä kerroit. Jouluaatto illasta eteenpäin aikaa on.
      Oikeesti, tehdään niin. Uskon, että meillä olisi todella hauskaa yhdesä.

      • nytsaahaaveilla

        Ai kun kiva, olisikin todella suloinen Joulu ja ehkä vaikka kuinka pitkään kestävä onnen aika meille!

        Paras Joulu ikinä!!!


      • nytsaahaaveilla

        Ja tuota... yksi asia, mikä on minulle hyvin tärkeä...

        Kysyn nyt ihan suoraan: ethän kieltäisi minulta Joulukinkkua... Jouluna...;)?


      • nytsaahaaveilla
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Ja tuota... yksi asia, mikä on minulle hyvin tärkeä...

        Kysyn nyt ihan suoraan: ethän kieltäisi minulta Joulukinkkua... Jouluna...;)?

        Etkä edes mainitsisi kalkkunaa Joulunn seutuna?

        Tyyliin: syödään nyt sitä porsaan perää, vaikka itse tykkäisin enemmän kalkkunasta...


      • nainen miehelle..
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Ai kun kiva, olisikin todella suloinen Joulu ja ehkä vaikka kuinka pitkään kestävä onnen aika meille!

        Paras Joulu ikinä!!!

        Ken tietäisi oletko hän?
        Kinkkua kaikilla lisukkeilla:)
        Niin, se yhteydenotto..miten se onnistuisi.
        Empä taida kehdata soittaa:) ja paikka voi olla
        hankala esitää kutsua, vaikka mieleni tekisi.
        Keksitkö keinoja? Ps. Savustettua kalkkunaakin on.


      • nytsaahaaveilla
        nainen miehelle.. kirjoitti:

        Ken tietäisi oletko hän?
        Kinkkua kaikilla lisukkeilla:)
        Niin, se yhteydenotto..miten se onnistuisi.
        Empä taida kehdata soittaa:) ja paikka voi olla
        hankala esitää kutsua, vaikka mieleni tekisi.
        Keksitkö keinoja? Ps. Savustettua kalkkunaakin on.

        Ikävä kyllä huomasin viestisi vasta äsken, se ilmestyi koneelleni viipeellä, syystä tai toisesta...

        Mutta, kiitos viestistäsi. Minulle voit soittaa koska tahansa, eihän siinä mitään. Tai lähetä tekstiviesti, niin varmasti vastaan heti kun mahdollista!


      • En tietenkään..
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Ja tuota... yksi asia, mikä on minulle hyvin tärkeä...

        Kysyn nyt ihan suoraan: ethän kieltäisi minulta Joulukinkkua... Jouluna...;)?

        kieltäisi :-)


      • nytsaahaaveilla
        En tietenkään.. kirjoitti:

        kieltäisi :-)

        Olet selvästi avarakatseinen nainen!


    • ujostellen

      Jouluruoka ja seura on ihan parasta jouluna. Velä parempi olisi, jos voisi viettää erään kanssa ja tutustua. Olisitpa M- mies.

      Nyt sinkkuna suunnitelmissa suunnata sukulaisten kanssa maalle, missä isäni syntynyt ja kasvanut. Kinkkunakin tässä melkeinpä ollaan...vitsi vitsi...Juu, kyllä kinkku kelpaa. Oot ihan kun mun isä. Hänelle ostetaan sitten oma kinkku, vaikkei muut söisi. Kinkkua pitää olla. Olen sen verran suurpiirteinen, että jos vain talous kestää niin en ala nipottaa, vaan voidaan hankkia kaikkea mitä kumpikin tykkää.

      • nytsaahaaveilla

        Olisit kyllä ainakin kertomasi perusteella ja noilta osin suorastaan unelmanaiseni.

        Ikävä kyllä, en ole M-mies...


    • Valkoinen rasia

      Viesti J:lta olis unelma ja jokin vinkki siitä, että hän haluais olla yleensä tekemisissä...

      • nytsaahaaveilla

        Tietääkö J-miehesi, että ajattelet noin?


      • Valkoinen rasia
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Tietääkö J-miehesi, että ajattelet noin?

        Ei hän taida minun ajatuksistani välittää. Vasta rakkauspalstallekin taas avauduin... Nimimerkkinikin on tunniste hänelle.


      • nytsaahaaveilla
        Valkoinen rasia kirjoitti:

        Ei hän taida minun ajatuksistani välittää. Vasta rakkauspalstallekin taas avauduin... Nimimerkkinikin on tunniste hänelle.

        Tosi ikävä tilanne, jos hän ei välitä sinusta.

        Toivottavasti pääset irti pakkomielteestäsi häneen, jos hän ei arvosta sinua kuin joiltakin osin!


    • salmiakkisi

      Olen samaa mieltä! Kunhan tulisi oikeat parit uunista ulos. Voisitko laittaa pienen tunnustelevan kysymyksen? Tai kutsua siis kylään? Tahtoisin tutustua sinuun nainen. Ei tässä ole mitään järkeä näin jos hän kaipaisi jossain ja minä kaipaan täällä. Täähän on naurettavuuksien huippu ja elämän tuhlausta.

    • 24.
    • OTM71

      No tietenkin se, että saan E....:naa tuntitolkulla!;-)

      • noinseon

        Aika pitkään sinäkin olet tainnut täällä haikailla sen Elinasi perää...;)

        Josko ihan irl:ää kokeilisit vaihteeksi...!

        Mutta joo; kaunis haave, unelmanainen sinänsä!!! Sopii hyvin...

        Toivon että saat hänet, kaikin puolin.


      • Ee kaipailee
        noinseon kirjoitti:

        Aika pitkään sinäkin olet tainnut täällä haikailla sen Elinasi perää...;)

        Josko ihan irl:ää kokeilisit vaihteeksi...!

        Mutta joo; kaunis haave, unelmanainen sinänsä!!! Sopii hyvin...

        Toivon että saat hänet, kaikin puolin.

        Satua se mahtaa edelleen kaivata


    • hmmmm

      En tiedä, mitä haluan... pää pyörällä kaikesta! Nooh.

      • nytsaahaaveilla

        Joulun aika on hyvää aikaa miettiä rauhassa tilannettaan. Voi levätä ja rentoutua ja jutella ilman kiirettä läheistensä kanssa luottamuksellisesti tärkeistä asioistaan.

        Usein aika tuo ratkaisun ongelmiin, kun itse vähän auttaa sitä...

        Uskon että jo Joulun jälkeen tiedät paljon paremmin, mitä haluat!

        Ja ehkä olet valmis ottamaan jo uutta vuotta vastaan hänen kanssaan...:)!


    • yhteenkuuluvuutta

      Joulu-unelma liittyisi, ehkä joulun myöhäisillan tunnelmointiin. Hyvää musiikkia, kynttilöitä, rauha ja raukeus, lämmin olo, kaunis maisema, toiveikkuus. Kävely kynttilämeren keskellä, sielunkumppani? viereen käsi kätöseen eikä tarvittaisi montaa sanaakaan. Kaipaisin

      • nytsaahaaveilla

        Noista minäkin tykkäisin tosi paljon!

        Lisänä vielä Jouluruoat ja niistä etenkin kinkku ja riisipuuro voisilmän kanssa!


      • Puolikkaasi

        Voisko näin ihanaa jouluhetkeä sattua omalle kohdalle, toivon silti.


      • nytsaahaaveilla
        Puolikkaasi kirjoitti:

        Voisko näin ihanaa jouluhetkeä sattua omalle kohdalle, toivon silti.

        Kuules nyt puolikkaasi! Kaikki on mahdollista näiden Joulutähtien alla!

        Ja jos joku asia ei TUNNU mahdolliselta, siitä pitää TEHDÄ mahdollista. Kerranhan täällä vaan eletään, miksi siis pantata tunteita ja ujostella ihan luonnollisten tunteiden kertomisen kanssa?


      • nainen....
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Kuules nyt puolikkaasi! Kaikki on mahdollista näiden Joulutähtien alla!

        Ja jos joku asia ei TUNNU mahdolliselta, siitä pitää TEHDÄ mahdollista. Kerranhan täällä vaan eletään, miksi siis pantata tunteita ja ujostella ihan luonnollisten tunteiden kertomisen kanssa?

        siis huomenna:) ..teen kaikkeni. Mielikuvitukseni on rajaton:)


        Puhut kyllä asiaa. Noiden lauseiden sisäistäminen, auttaa ymmärtämään
        elämän rajallisuuden. Tunnen tällä hetkellä itseni "vahvemmaksi". Kiitos.


      • nytsaahaaveilla
        nainen.... kirjoitti:

        siis huomenna:) ..teen kaikkeni. Mielikuvitukseni on rajaton:)


        Puhut kyllä asiaa. Noiden lauseiden sisäistäminen, auttaa ymmärtämään
        elämän rajallisuuden. Tunnen tällä hetkellä itseni "vahvemmaksi". Kiitos.

        Hyvä, toivon parasta mahdollista lopputulosta tulevasta yhteydenotostasi!


    • nytsaahaaveilla

      Ja tässä Sinulle tämän viestin lukija oma Joululaulusuosikkini. Mikä on Sinun -nainen- oma suosikkisi, linkitä se jos mahdollista, kiitos!

      https://www.youtube.com/watch?v=0t3htEi39wY

      Tässä syödään Joulupuuroa ja minulle rakkaita eläimiä ja maalaisromantiikkaa on myös paljon mukana. Perustelisitko Sinäkin oman valinttasi, kiitos!

      • nytsaahaaveilla

        Sen verran selvennän, että kirjoitin tuon viestin niin huolimattomasti, että siitä VOI tulla kauhea käsitys sanavalintojeni johdosta.

        Lauseen pitäisi olla näin:

        Tässä syödään (viittaan siis tuohon linkin lauluun) Joulupuuroa. Ja minulle rakkaita eläimiä ja maalaisromantiikkaa on myös paljon mukana.

        Ja tämä on myös yksi suosikkiJoululauluni:

        https://www.youtube.com/watch?v=V8xb5uywGsY


    • nytsaahaaveilla
      • hihihiihihihihihihih

        Änkyttävä possu on suloinen! ;)


      • nytsaahaaveilla
        hihihiihihihihihihih kirjoitti:

        Änkyttävä possu on suloinen! ;)

        Niin onkin. Ja hauska muutenkin siihen asti kun alkaa ajatella sen alkuperäisen Elviksen laulun sanoja. Siis surullinen ja kaipaava, ikävä oikein valuu joka sanasta punaisina kyyneleinä...

        Mutta valitsin tuon version siksi, ettei ikävä tuntuis ihan niin musertavalta...


      • Puolikkaasi nainen
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Niin onkin. Ja hauska muutenkin siihen asti kun alkaa ajatella sen alkuperäisen Elviksen laulun sanoja. Siis surullinen ja kaipaava, ikävä oikein valuu joka sanasta punaisina kyyneleinä...

        Mutta valitsin tuon version siksi, ettei ikävä tuntuis ihan niin musertavalta...

        Huomaan nämä vasta nyt. Tuolla ylälehterillä kyllä istuskelin.
        Aivan valloittavia kappaleita, jokainen. Tulen tänne vielä takaisin
        huomenna illansuussa. Laitan omat kappaleeni ja ehkä pienen
        perustelun. Tähän musiikkihetkeen olikin sydäntä lämmittävää
        päättää tämän päivän kirjoittelu. Hyvää yötä


      • nytsaahaaveilla
        Puolikkaasi nainen kirjoitti:

        Huomaan nämä vasta nyt. Tuolla ylälehterillä kyllä istuskelin.
        Aivan valloittavia kappaleita, jokainen. Tulen tänne vielä takaisin
        huomenna illansuussa. Laitan omat kappaleeni ja ehkä pienen
        perustelun. Tähän musiikkihetkeen olikin sydäntä lämmittävää
        päättää tämän päivän kirjoittelu. Hyvää yötä

        Kiitos kauniista sanoistasi.

        Hyvää yötä ja Jouluisia unia!


    • Suuri kaupaus.

      Joulu-unelmani on, että hän tulisi luokseni ja saisimme vihdoinkin viettää yhdessä joulua. Toivoin sitä niin kovasti.. :/

      Olisi ihanaa juoda yhdessä glögiä saunan jälkeen hänen kanssaan ja istuskella hänen kainalossaan sohvalla..

      • nytsaahaaveilla

        Mielestäni Joulu-unelmasi on sellainen, että se voisi hyvinkin toteutua. ja sitä ainakin toivon hartaasti!

        Ole rohkea tyttö ja kutsu hänet luoksesi. Vasta sitten voit olla varma, kuinka käy: yhteinen hellän rakkauden ja lämpimän yhdessäolon täyteinen Joulu vai haluaako hän jatkaa suhteenne tilan pohdintaa edelleenkin omissa oloissaan...

        Mutta: rohkeus usein palkitaan tavalla tai toisella!


      • Suuri kaupaus.
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Mielestäni Joulu-unelmasi on sellainen, että se voisi hyvinkin toteutua. ja sitä ainakin toivon hartaasti!

        Ole rohkea tyttö ja kutsu hänet luoksesi. Vasta sitten voit olla varma, kuinka käy: yhteinen hellän rakkauden ja lämpimän yhdessäolon täyteinen Joulu vai haluaako hän jatkaa suhteenne tilan pohdintaa edelleenkin omissa oloissaan...

        Mutta: rohkeus usein palkitaan tavalla tai toisella!

        No en siinä ainakaan mitään menetä, jos sitä häneltä kysyn... tulisiko hän... jos, niin olisin iloisesti yllättynyt..


      • nytsaahaaveilla
        Suuri kaupaus. kirjoitti:

        No en siinä ainakaan mitään menetä, jos sitä häneltä kysyn... tulisiko hän... jos, niin olisin iloisesti yllättynyt..

        Kannustan Sinua kysymään, mitään et tosiaan siinä menetä, mutta paljon voit ... tai voitte saada...yhdessä!

        Ja jos kävisikin niin, ettei siitä tulisi mitään, lohduttaisin minä sinua sitten täällä parhaani mukaan!


      • Suuri kaupaus.
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Kannustan Sinua kysymään, mitään et tosiaan siinä menetä, mutta paljon voit ... tai voitte saada...yhdessä!

        Ja jos kävisikin niin, ettei siitä tulisi mitään, lohduttaisin minä sinua sitten täällä parhaani mukaan!

        Paljon voisimme saada hänen kanssaan, siitä olen varma..

        En oikeastaan kirjoittele täälä... lähinnä lueskelen välillä.. tämän jälkeen en kirjoittele tänne mitään.. Kiitos kuitenkin ja hyvää joulua sinulle tuntematon haaveilija.

        Hänelle hyviä öitä!


      • nytsaahaaveilla
        Suuri kaupaus. kirjoitti:

        Paljon voisimme saada hänen kanssaan, siitä olen varma..

        En oikeastaan kirjoittele täälä... lähinnä lueskelen välillä.. tämän jälkeen en kirjoittele tänne mitään.. Kiitos kuitenkin ja hyvää joulua sinulle tuntematon haaveilija.

        Hänelle hyviä öitä!

        Kiitos Jouluisenlämpimistä sanoistasi!

        Olen liikuttunut siitä kunniasta, että juuri minun viestiini vastasit, vaikket muuten kirjoittelekaan täällä... :')

        Oikein tunnelmallista ja omannäköistäsi Joulua sinulle!


    • Tonttuliina

      Mulla on kuule ihan ollut samoja ajatuksia joulun suhteen. Olen nainen ja haaveilen miehestä ja kumpikin ollaan yksinäisiä ihmisiä. Olen ajatellut että ainakin vien hänelle joululahjan jouluksi.

      • nytsaahaaveilla

        Onpa kaunis ajatus sinulla: Joululahja Hänelle, jonka haluaisit vierellesi katselemaan ilotulituksia.

        Toivon vilpittömästi, että saat myönteisen vastauksen ja pääsette kahvi- tai kaakaokupposen ääressä juttelemaan!


      • nytsaahaaveilla
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Onpa kaunis ajatus sinulla: Joululahja Hänelle, jonka haluaisit vierellesi katselemaan ilotulituksia.

        Toivon vilpittömästi, että saat myönteisen vastauksen ja pääsette kahvi- tai kaakaokupposen ääressä juttelemaan!

        Se jäi sanomatta, että jos kuka tahansa nainen lähestyisi minua noin, kutsuisin hänet peremmälle ja tarjoaisin hänelle hänen mielijuomaansa!

        Aina voi ainakin jutella asioista ja siinä kertoa omista ajatuksistaan...


      • Oot muistoissain

        Kiitos. Kun saisi edes jouluna. Vielä yksi yö ja sitten kai saan. Otan ja annan, kummin vain.


      • nytsaahaaveilla
        Oot muistoissain kirjoitti:

        Kiitos. Kun saisi edes jouluna. Vielä yksi yö ja sitten kai saan. Otan ja annan, kummin vain.

        Kiva että saat ja annat. Varmaankin sinulle tulee siitä hyvä mieli.

        Hyvää Joulua!


    • vanaha ei jaksa: P..

      Eiköhän lähetä välill nukkummaa, huavveillaan huomen lissee. Hyvvii öit kaikille.

      • nytsaahaaveilla

        Et sitten ole Hannes Hynösen (Linnanjuhlien 101-v. veteraani) kaltainen jaksaja...;)

        No, hyvää yötä ja kauniita unia sinulle joka tapauksessa. Itse en vielä mene täältä minnekään...


      • : D))
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Et sitten ole Hannes Hynösen (Linnanjuhlien 101-v. veteraani) kaltainen jaksaja...;)

        No, hyvää yötä ja kauniita unia sinulle joka tapauksessa. Itse en vielä mene täältä minnekään...

        Ei nyt joka yö kehttoo valavvoo puollkolommeen.


      • nytsaahaaveilla
        : D)) kirjoitti:

        Ei nyt joka yö kehttoo valavvoo puollkolommeen.

        No niin se varmaan on!


    • R *

      Toivoisin, että se mikä meni rikki yli kolme vuotta sitten korjaantuisi.

      • nytsaahaaveilla

        Samaa toivon minäkin, vaikka se ei todennäköisesti riitä.

        Pitää tehdä jotakin selkeästi konkreettista asioiden korjaamiseksi. Jomman kumman aloittaa ja sitten yhdessä hoitaa homma molempien yhteiseksi parhaaksi!


      • R *
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Samaa toivon minäkin, vaikka se ei todennäköisesti riitä.

        Pitää tehdä jotakin selkeästi konkreettista asioiden korjaamiseksi. Jomman kumman aloittaa ja sitten yhdessä hoitaa homma molempien yhteiseksi parhaaksi!

        Totta, jos haaveissa on toinen ihminen. Silloin kannattaa aina tehdä asioita sen eteen :)
        Kyllä muutenkin kannattaa...


      • nytsaahaaveilla
        R * kirjoitti:

        Totta, jos haaveissa on toinen ihminen. Silloin kannattaa aina tehdä asioita sen eteen :)
        Kyllä muutenkin kannattaa...

        Noin se asia on.

        Kunpa kaikki edes pyrkisivät niin tekemään.

        EDES näin tunnelmallisena Joulunaikana...


    • nytsaahaaveilla
      • hekoheko

        Wohou... niinkö teet! :D


      • nytsaahaaveilla
        hekoheko kirjoitti:

        Wohou... niinkö teet! :D

        Niin teen.

        Onko se sinusta jotenkin ihmeellistä tai kummallista?


    • Uffaffaaa

      Mulla lähti hampaat!

    • missyourvoice

      Että kulkisimme yhdessä lumihangessa ja katsoisimme tähtitaivasta. Olisimme ihan hiljaa tai puhuisimme, nauraisimme. Katsoisimme vain toisiamme silmiin.
      Tekisimme lumienkeleitä ja joisimme kaakaota kynttilänvalossa..

      • nytsaahaaveilla

        Arjen kaunista romantiikkaa siis, kiva unelma!


    • hmmm...

      on sitä tässä joulun lähestyessä miettinyt, että jospa rohkenisin viestittää ihastukselleni!

      • nytsaahaaveilla

        Viestitä vaan, kannustan sinua tekemään niin! Se ei ota jos ei annakaan...


      • joulun toivotus

        Oi kuinka ihanaa tuo olisikaan. Laita vaan viesti niin laitan sulle myös.


    • odotanjaodotan

      Haaveilen että ihastukseni kohde laittaisi minulle jonkinlaisen pienen tekstiviestin - jos hänellä on samanlaisia tuntemuksia minua kohtaan kuin minulla on häntä kohtaan. Ei tarttis elellä epätietoisuudessa. Tai saisi soittaakin ja puhella mukavia. Joulut on jo toivoteltu ja lounaallakin käyty, nyt pari viikkoa yksinäistä kärvistelyä, ainakin siis minun puolelta. Voihan se toinen osapuoli olla että "yes, nyt tuo nainen ei kahteen viikkoon ole vaivaamassa minua..." Sinut tunnistan täällä siitä, kuinka aina aloitat sähköpostisi. Minut voit ehkä tunnistaa vaikka tästä: 1.2.3.4.5.6. jne

      • nytsaahaaveilla

        Niin, voit joko odottaa, että hän lähestyy sinua TAI voit itse ottaa yhteyttä häneen. Kaksi viikkoa on kuitenkin pitkä aika elää epätietoisuudessa, kun sen voisi saada loppumaankin!


      • odotanjaodotan
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Niin, voit joko odottaa, että hän lähestyy sinua TAI voit itse ottaa yhteyttä häneen. Kaksi viikkoa on kuitenkin pitkä aika elää epätietoisuudessa, kun sen voisi saada loppumaankin!

        No olen kyllä häntä monellakin tapaa lähestynyt, hänen vuoronsa, jokin pieni askel riittää tiedoksi. Eli jos ei lähesty, niin sitten ei ole kiinnostusta ja pakit voin ottaa vastaan ensi vuoden puolella ;) kun kysäisen kiinnostuksesta.


      • nytsaahaaveilla
        odotanjaodotan kirjoitti:

        No olen kyllä häntä monellakin tapaa lähestynyt, hänen vuoronsa, jokin pieni askel riittää tiedoksi. Eli jos ei lähesty, niin sitten ei ole kiinnostusta ja pakit voin ottaa vastaan ensi vuoden puolella ;) kun kysäisen kiinnostuksesta.

        Toivon että hän lähestyisi sinua!


      • Lähcen nukkumaan nyt
        odotanjaodotan kirjoitti:

        No olen kyllä häntä monellakin tapaa lähestynyt, hänen vuoronsa, jokin pieni askel riittää tiedoksi. Eli jos ei lähesty, niin sitten ei ole kiinnostusta ja pakit voin ottaa vastaan ensi vuoden puolella ;) kun kysäisen kiinnostuksesta.

        Jos olet hän, niin ei tuu pakkeja vaan ihan jotain muuta... mikäli häntä kiinnostaa.

        &;)


      • nytsaahaaveilla
        Lähcen nukkumaan nyt kirjoitti:

        Jos olet hän, niin ei tuu pakkeja vaan ihan jotain muuta... mikäli häntä kiinnostaa.

        &;)

        Hieman salaperäiseksi jäi viestisi ainakin minulle, mutta toivon YHDEN olevan niin etevän, että hän osaa tulkita sen oikein ja saatte toisenne...

        Hyvää yötä!


      • odotanjaodotan
        Lähcen nukkumaan nyt kirjoitti:

        Jos olet hän, niin ei tuu pakkeja vaan ihan jotain muuta... mikäli häntä kiinnostaa.

        &;)

        Sori minulle jäi tämä viesti vähän epäselväksi, tai en siitä ihastukseni kohdetta tunnistanut, olen siis odotanjaodotan ap. ja viestini oli n->m. Että et varmaankaan ole ihastukseni kohde, tai sitten olen vaan tyhmä :D, haluisitko vähän selventää? Uuden vuoden aattona saat joka tapauksessa uuden vuoden toivotukset viestillä irl. Ja en kai täällä avautuisi jos ei kiinnostaisi niin mahdottomasti, mutta kun ei ole sitä rohkeutta...huokaus. §?


    • Ei sellasta oo

      Ei mulla ole joulu-unelmaa. Kunhan jotenkin menis. En oikein syty tosta jouluhössötyksestä.

      • nytsaahaaveilla

        Et ole ilmeisesti oikein Jouluihmisiä.

        Sitten voit unelmoida vaikka siitä, kuinka kivalta tuntuu sitten, kun Joulunaika on ohi!


    • OTM71

      Ei sen hienompaa oikein voi olla, kuin Hän saunan raikkaana ja sheivattuna hyvän tuoksuisena valmiina odottamassa minua alastomana sängyssä!;-))

    • kkljjhgc
    • tonttukoH

      nytsaahaaveilla:lle
      Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat, tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja viekööt sen minkä taakkana kannat.

      Hyvää Joulun odotusta =)

      • nytsaahaaveilla

        Kaunis kiitos filosofisesta Joulutoivotuksestasi.

        Oikein hyvää Joulua sinulle!


    • 6791

      Olisi Facebookin Muut-kansioon tullu viesti.

      • nytsaahaaveilla

        Toivottavasti juuri oikea henkilö lähettää sinulle mieleisesi viestin Fb:n Muut-kansioosi!


    • Villisti

      herätä hänen vierestään joulupäivänä, sitä ennen on saunottu ja syöty jouluateria yhdessä jouluaattona kynttilöiden luodessa tunnelmaa.. jouluyö..noh..jääköön se jokaisen mielikuvituksen varaan..tuosta se koostuisi:) mukavaa joulua kaikille

      • nytsaahaaveilla

        Sinullaon niin hyvä kuvitelma, että useimmille meistä sen kaltainen Joulu-unelma varmaankin sopisi, kullekin 'omansa' kanssa...

        Hyvää Joulua sinulle!


    • näin alkuun

      Saisin katsella miehen ruskeita silmiä. Se jäi niin lyhyeen. Tutustua ja kertoa itsestäni. Kuulla hänestä ja hänen elämästään. Tuntea luottamusta ja lämpöä. Taitaa jäädä vain haaveeksi, mutta....ei voi tietää

      • nytsaahaaveilla

        Toivottavasti ei jää haaveeksi sinun Joulu-unelmasi!


      • ed.
        nytsaahaaveilla kirjoitti:

        Toivottavasti ei jää haaveeksi sinun Joulu-unelmasi!

        Toivottavasti ei. Ehkä tapaan hänet vielä....Jäi niin syvälle sydämeen hän ja katse ja oikea aika


      • nytsaahaaveilla
        ed. kirjoitti:

        Toivottavasti ei. Ehkä tapaan hänet vielä....Jäi niin syvälle sydämeen hän ja katse ja oikea aika

        Kyllä sinä hänet vielä tapaat, jos hyvin käy. Olisi harmi, jos noin syvän vaikutuksen tehnyt ei löytyisi!


    • 5+17

      Rikastuisin aivan miljonääriksi ja naisia riittäisi joka sormelle ja varpaalle, pysyisin terveenä ja hyvännäköisenä.

      • nytsaahaaveilla

        Toivon sinulle menestystä noiden toiveittesi kanssa!


    • naiselta miehelle

      olisi ihana toivottaa edes hyvät joulut lähekkäin :)

      • nytsaahaaveilla

        Saisitpa toivottaa, olisin itsekin siitä iloinen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe