Katson sinua ja tiedän että olet kaikki mitä olen aina toivonut,

Rakkaudella Sinulle.

mutta olosuhteet ovat sellaiset etten koskaan tule saamaan sinua. Olet lähelläni nyt ja aina, mutten saa koskea. Hajoitan itseni, mutta sen täytyy mennä niin. Valitsin väärin, kärsin seurauksista lopun elämääni. Elän ihmisen kanssa joka ei koskaan tule ymmärtämään minua,ihmisen joka ei tule koskaan hyväksymään minua sellaisena kuin olen. Tiedän että sinä ymmärrät ja hyväksyt, sinä olet niin lähellä, mutta sinut saa joku toinen, joskus, jossakin. Ja minun täytyy hyväksyä se, koska se on sinulle oikein.

21

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus voittaa

      Silti selvitämme mahdollisuutemme. Elämä on tarkoitettu "elämistä" ja tuntemista varten.

      • olen päättänyt

        teen sen omalta osaltani aika pian. Olisin voinut hyvillä mielin lähteä tästä vanhasta
        suhteesta jo aika päiviä sitten-


    • Jumala..

      on rakkaus. Jeesus Kristus on Kunkku. Jeesus Kristus ei ole petettävissä.

      • anteeksikunmainitsin

        Tuskin niin tuhmaa ihmistä on maan päälle ikinä syntynyt tai ikinä syntyy, joka uskaltaisi edes yrittää ajattelevansa pettää Kristusta.

        Herra Jumala sentään!


      • valkoinen lammas
        anteeksikunmainitsin kirjoitti:

        Tuskin niin tuhmaa ihmistä on maan päälle ikinä syntynyt tai ikinä syntyy, joka uskaltaisi edes yrittää ajattelevansa pettää Kristusta.

        Herra Jumala sentään!

        Onpa häiriintynyttä tekstiä. Jumala on Rakkaus. Jeesus oli ruumiillistunut myötätunto kaikkia syrjittyjä ja halveksittuja kohtaan. Vastusti voimakkaasti korruptoitunutta papistoa ja valtaapitäviä tyranneja. Vai onko nämä raamatun kohdat unohtuneet siunailulta ja kaksinaismoralisteilta. Jumalan luokse pääsee myötätunnon kautta, tulkitsen minä.
        Jokainen tulkitsee Raamattua ja muita pyhiä kirjoja juuri oman henkisen- ja hengellisen kehityksensä mukaan.
        Olis paras uskoa Jeesusta, joka tuskin oli egotripillä tai kielsi järjenkäytön. Päinvastoin, ainakin tekojensa mukaan.
        Vanhatestamentti ja Jeesuksen ihmeet on kirjoitettu symbolistisesti, ei kirjaimellisesti, rakkaat kirjanoppineet ja fariseukset.

        Rauhallista, onnellista ja myötätuntoista, rakastavaa Joulua.


    • t, silli

      No voi hyvää päivää, synnit on tehty kaduttavaksi ja anteeksi saataviksi.

      • valkoinen lammas

        Vähemmän syntejä ja enemmän hyviä tekoja. Niin Jeesus teoillaan opetti.


    • Sullaonkoiratjatalo.

      Kuule, pakko ei ole kuin kuolla. Turhaa kitua suhteessa, jossa ei ole onnellinen. Miksi roikut siinä, jos kerran tuntuu, ettei hän ole se oikea? Jonkun yhteisen talolainan takia vai?

    • mitä ne on?

      Anteeksi mutta mitä loppuelämän valintoja olet tehnyt?

      • miksi me kyselemme

        tuollaisia täysin tuntemattomalta ihmiseltä? mitä me teemme sillä tiedolla?


      • vaihda paikkaa
        miksi me kyselemme kirjoitti:

        tuollaisia täysin tuntemattomalta ihmiseltä? mitä me teemme sillä tiedolla?

        Oot paikassa jonka luonnetta et ymmärrä??

        No vastaus kuuluu: kuvittelemme sen koskevan itseämme.


      • vaihdoin paikkaa
        vaihda paikkaa kirjoitti:

        Oot paikassa jonka luonnetta et ymmärrä??

        No vastaus kuuluu: kuvittelemme sen koskevan itseämme.

        Nyt on haaveilut tältä aamulta haaveiltu ja moppi heilumaan. Sataa muuten sakeanaan lunta, joten toiveita valkeasta joulusta on!


    • 6+2

      Varmaan tuossa tilanteessa helpompi opetella elämään asian kanssa. Aivioliittohan on kai myötä ja vastamäkeen käymistä. Olit varmaan kuitenkin joskus ihastunut häneen, kun kerran yhdessä olette.

    • ramipussinen83rp

      Joitakin asioita tässä elämässä on vain yyväksyttävä.

    • herrat juhlii

      Mieluummin maantiellä tanssin kun metsien humina se soi.

    • Ainoa_oikea4

      Noo, näitä sattuu. Katos kun ainoa konsti välttyä virheiltä on olla tekemättä mitään. Kyllä mä ymmärrän ja hyväksyn, relaa nyt vaan. Kaikki on ihan jees. Sano terkkuja siipalles, morooo!!

      • nounou..

        100% viesti ei ollut sinua ajatellen kirjoitettu.


    • kokemustaOmaava

      Kuulepas kaveri-toveri. Itseään ei voi pettää, kuten olet jo huomannut, että vikavalinta ja tästä on käristtävä, kuten kerrot. Kuitenkin, tiedätkös, jos ajattelet noin ja olet jo 95 vuotias tai vakavasti sairas nuorempi, jonka eliniän odotus on ihan vain päivä kerrallaan, niin sitten varmaan kestät sen lopunelämän seurauksien kärsimisen ainakin melkein loppuun saakka, muutoin epäilen...

      Kun nyt ajattelet noin, niin epäilen, että enemmän tai vähemmän katkeroidut vaikka onnistuisitkin sen peittelemään. Jos kuvittelet, että minun on elettävä tuon väärän valinnan kanssa, koska hän rakastaa ja arvostaa minua, niin luulen hänenkin tunteiden kuihtuvan, kun oma paha olosi loistaa peilistäsi, vaikka kuin kuvittelet peitteleväsi sen. Parisuhteesi tullee muuttumaan monin verroin surkeammaksi ja lopulta toinen tekee jotain typerää (esim pettää) tai sitten järki tulee käteen ja eroatte, kun huomaatte olevanne onnettomia.

      Niin, ole nyt viisas, äläkä tuhlaa hänen tai itsesi elämää yhtään kauempaa, ja nosta kytkintä. Elämänne ei tule ainakaan tosta paranemaan noissa ajatuksissa. Jos kuviossa on mukana lapsia, niin ne kyllä sopeutuvat ja ovat varmasti onnellisempia onnellisten vanhempien perheissä kummassakin erikseen kuin yhdessä onnettomien vanhempiensa perheessä. Lisäksi vaan opetat lapsillesi sen, että parisuhde-elämä on aina kurjaa ja onnetonta.

      Se on sitten asia erikseen, onko tämä joku, jonka joku toinen joskus jossain saa, onko hän se oikea sinulle vai ei. Se on ihan eri asia, jota sinun kannattaa pohtia vasta joskus myöhemmin, jos hän on vapaana sen jälkeen, kun olet itse oppinut elämään itse onnellisena yksinkin!

      Nimimerkillä

    • Se mies

      Kuten ketjussa on todettu, elämä on elämistä varten, Me ollaan nuoria, sitten kun on oikeasti se koira ja omakotitalo, sillon ei olis niin helppoa, tule, koske ja ota minut.

      • myöhäistä?

        Mitäs sit kun on se talo ja koirat ja ja ja...?


      • in deep shit
        myöhäistä? kirjoitti:

        Mitäs sit kun on se talo ja koirat ja ja ja...?

        Sit sä oot kusessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe