Topin pettymys - jäi vaan imutteluksi

Top ja hyvä varustus

Moi!
Mua on askarruttanut toppina sellainen asia, ett välillä seksitreffeillä en olekaan päässyt painaan, vaan btm kundi onkin vaan halunnu, ett imetään ja runkkailaan ristiin.
Onks tää nyt topin väärinkäyttöä, kun olisi ollu btm:lle ollu tarjolla enemmänkin?
Hienotunteisuus-syistä en oo kuitenkaan vaatinu selitystä moiseen, mut voisko joku btm kertoo, miks ei aina annakaan, vaikka sillä ajatuksella lähdettiin treffeille - vai oliks se kuitenkin jo selvää, ett 'kevyemmällä setillä' mennään?

25

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boyyy1

      no kakki on erilaisii mä en taas tykkää noist runkkailuist yhtää tykkäisin että top tekee sen mitä pitäkii panna

    • en usko sua

      ehkä btm on nähnyt pilisi joka ei olekaan niin "hyvä varustus". Hän ei halua loukata sinua vaan tarjoaa kunniallisen tavan lähteä kotiin häpeämään.

      • Gayboy19v

        hahhah! en muuta voi kommentoida :)


      • Vaikea tilanne
        Gayboy19v kirjoitti:

        hahhah! en muuta voi kommentoida :)

        Ymmärrän täysin pettymyksesi kun itsekin olen top. Toki jokaisella on oikeus itse päättää millaista seksiä kunkin kanssa haluaa nauttia. Tässä nyt on vain käynyt niin, että "on ehkä vahingossa annettu mielikuva nussimisesta", joka jostain syystä on vetänyt btm "puihin". Toki yksi mahdollisuus on myös, että btm on alistuja ja toivonut, että hänet vain otetaan ja sillä siisti, koska asiasta on jo tavallaan etukäteen sovittu.
        Minä olisin ainakin jotain yrittänyt eli käsi kohti takapuolta ja suukottelun kautta panoon, jos toinen olisi sitten vastustellut aidosti, niin sitten anteeksipyyntö ja lopetus.


      • Pienimunaiset topit in?
        Vaikea tilanne kirjoitti:

        Ymmärrän täysin pettymyksesi kun itsekin olen top. Toki jokaisella on oikeus itse päättää millaista seksiä kunkin kanssa haluaa nauttia. Tässä nyt on vain käynyt niin, että "on ehkä vahingossa annettu mielikuva nussimisesta", joka jostain syystä on vetänyt btm "puihin". Toki yksi mahdollisuus on myös, että btm on alistuja ja toivonut, että hänet vain otetaan ja sillä siisti, koska asiasta on jo tavallaan etukäteen sovittu.
        Minä olisin ainakin jotain yrittänyt eli käsi kohti takapuolta ja suukottelun kautta panoon, jos toinen olisi sitten vastustellut aidosti, niin sitten anteeksipyyntö ja lopetus.

        Mulle on käyny parisen kertaa niin, että btm on ruvennu pelkään mun 'meisseliä' ihan liian suureks, vaikka ennakkotiedot 'meisselistä' on kysytty ja oikeet mitat annettu.
        Taitaa olla, ett osa haluu fantsusti suurta, väh 18 senttistä, mut ku sais ei sit uskallakaan, kun sellainen kurottaa kohti...


      • eräsmies
        Pienimunaiset topit in? kirjoitti:

        Mulle on käyny parisen kertaa niin, että btm on ruvennu pelkään mun 'meisseliä' ihan liian suureks, vaikka ennakkotiedot 'meisselistä' on kysytty ja oikeet mitat annettu.
        Taitaa olla, ett osa haluu fantsusti suurta, väh 18 senttistä, mut ku sais ei sit uskallakaan, kun sellainen kurottaa kohti...

        No ei kyllä ole koskaan noin käynyt. On se kyllä sisään otettu mutta sitten touhun aikana kuulemma menee liian syvään ja sattuu kun pohjiin asti työntää (vaikka kyllä mä toki hitaasti aloitan jne ja "lämmittelen" bottomin).

        Jotkut asennot auttaa, esim. kyljeltään on homma hoitunut kivutta vaikka takaapäin kontallaan tai lähetyssaarnaaja ei olisi toiminut. Tämäkin on yks niitä asioita miksi vakkaripano on parempi, tietää mikä toimii ja mistä toinen tykkää eikä tarvi sokkona etsiä. Harvat osaa/kehtaa ekalla panolla sanoa mistä ne tykkää, etenkin nuorilla tää ongelma. Rohkeasti vaan sanoo niin molemmat tykkää! =)


    • Kipeä peppu

      Joskus on peppu vaan kipeä. Silloin ei kaipaa mitään sisään mutta haluan kuitenkin seksiä muuten.

      • No entry

        Noin se on - ei aina voi antaa, vaikka tekis mieli. Sitä ei vaa uskalla kertoo enää siinä vaiheessa. Mulla on kyl joskus tuo huuhtelu menny pieleen - en oo saanu vastaanottokuntoon,
        kun huuhtelin liikaa ja alko enempi tavaraa lähtee liikkeelle...
        Harmitti ku oli komee kundi ja komee kalu...


    • pukamologiaa

      Ehkä bottomisi ei kehdannut sanoa että peräpukamat ovat kipeät ja peräaukko vereslihalla niin ei uskalla ottaa kullia sisään vaikka mieli tekisikin. Nauroin parikymppisenä jutuille peräpukamista mutta nyt mulla on kolmekymppisenä rypäleet perseessä itselläkin:D

      • Paikat kuntoon

        Tietty! Mun vakkari btm on ollu 'telakalla' jo pitkään noiden pukamien takia. Se vaan kestää ja kestää ei taida pelkkä pukamavoide auttaa? Mut mikä auttaa? Pitäiskö uskaltaa ehdottaa, ett hirtätyttäis noi pukamat. Ei jaksa oottaa enää pitkää ku pelkää imuttelu ei riitä mulle


      • puka, puka

        Outoo. Eiks noi tule ja mene? Itsellä on ollut pari kertaa "pukama" ja sitten ne vaan kutistuu ja katoaa. Kerran kävin lääkärillä, joka totesi, ettei niitä poisteta, vaan annetaan kehon omien parannusmekanismien poistaa "tukkeumat" ja niin kävi. Ei tartte voiteita eikä muutakaan o.O

        Niiden poistaminen kuulemma tuhoaa verisuonen, mikä johtaa siihen, että muut terveet verisuonet joutuvat kantamaan isompaa taakkaa -> lisää ja helpommin pukamia.

        Lääkärin mukaan istumatyö, pelaaminen tietokoneella istuaaltaan ja kaikki muu liikkumattomuus myrkkyä. Niitä voi saada teinikin, ei ole laisinkaan iästä kiinni noi.


      • Älä mee halpaan kahdesti
        puka, puka kirjoitti:

        Outoo. Eiks noi tule ja mene? Itsellä on ollut pari kertaa "pukama" ja sitten ne vaan kutistuu ja katoaa. Kerran kävin lääkärillä, joka totesi, ettei niitä poisteta, vaan annetaan kehon omien parannusmekanismien poistaa "tukkeumat" ja niin kävi. Ei tartte voiteita eikä muutakaan o.O

        Niiden poistaminen kuulemma tuhoaa verisuonen, mikä johtaa siihen, että muut terveet verisuonet joutuvat kantamaan isompaa taakkaa -> lisää ja helpommin pukamia.

        Lääkärin mukaan istumatyö, pelaaminen tietokoneella istuaaltaan ja kaikki muu liikkumattomuus myrkkyä. Niitä voi saada teinikin, ei ole laisinkaan iästä kiinni noi.

        Mullekin on joskus käynytreffeillä, että boipussyä ei ookkaa raotettu, vaikka nii piti. En viittiny tavsta kundia uudelleen, vaikka kuinka anoi. Ei pitäny lupaustaan eka kerralla, ett kova tarve saada melaa sinne, niin en viittiny toista kertaa mennä arvuuttelemaan.

        Hyviä btm kundeja, jotka pitää sanansa eka kerrasta löytyy kyl


    • Jospa vaan on totuttu siihen, että se nettikalun mitta on yleensä vähintään 5 senttiä yläkanttiin ja sitten yllättäen tuntuukin isolta, jos joku onkin rehellinen eli on ns. sanansa mittainen.

      En minä ainakaan lähde treffeille siten, että tietty kaava toistuu aina. Variaatio luo pidempiaikaisen suhteen ja tilanteen ja fiiliksen mukaan mennään. Sitten seuraavalla kerralla voikin olla kahta kiihkeämpää ;)

      Tietty, jos top hakee vain penetraatiota ja yksinomaan omaa nautintoa ja kertapanoja, niin ehkä se sitten on ihan pakko päästä kakkospesälle ja unohtaa kaveri heti jos ei saa (tai -valitettavasti- myöskin jos saa).

      Luonnollisesti, jos on pelkästään top, niin ei voikaan tajuta aktia ja mikä siinä on bottomille mieluista/epämukavaa kuin toiselta kantilta. Oma lempiasentokin saattaa olla toiselle tuskaa. Mutta silloin, jos itse ei halua edes kokeilla bottomina oloa, niin pitäisi tajuta tasan tarkkaan myös se, miksi btm ei aina tykkää antaa isokaluiselle. Ihan sama inhimillinen syy, vaikka toinen välillä oikeasti haluaakin toppia.

      • joulu tulee....

        Suosittelen teille kaikille naimisiin menoa kirkossa ja lasten adoptointia.


      • miehenmitta

        Millo voisin sanoo et oon isokaluinen?


      • Topi topelius
        miehenmitta kirjoitti:

        Millo voisin sanoo et oon isokaluinen?

        Kuka on tuo otsikon Topi, onko kuvaa (kalusta)?


      • miehenmitta kirjoitti:

        Millo voisin sanoo et oon isokaluinen?

        Varmaan 1 cm erektiossa riittää, kun siitä tulee nettimittarilla 6 cm :D

        Pienikaluinen varmaankin saa helpommin myös empivältä bottomilta. Ei pelkkä koko ratkaise, vaan kuinka sitä käyttää. Näin se vaan on.


    • asnssf

      Joskus ei vaan halua. Ei btm ole mikään kone, johon ruutataan mielin määrin.Btmkin haluaa välillä muuta. Minä en ainakaan voin treffeille mennessä luvata, että tänään saat panna. Anaaliseksi on minun mielestäni intiimein seksin muoto ja siksipä minun ainakin täytyy löytää päässäni tietty yhteys topin kanssa ennen kuin haluan, että minua naidaan.

      Kalun koosta vielä sen verran, että iso kalu voi olla komea, mutta ei välttämättä paras panohommiin btmin mielestä. Jopa pieni kalu tuntuu paremmalta kuin liian suuri. Tai kai nämä ovat henkilökohtaisia asioita.

      • 12cm

        Voi kiitos! Mä oon ollu ihan riekaleina, kun oon saanu pakkeja nii monta kertaa - luulin et vain isool saa. Oon hyvä, vaikka vaan normikoko...


      • Pienimuna ok
        12cm kirjoitti:

        Voi kiitos! Mä oon ollu ihan riekaleina, kun oon saanu pakkeja nii monta kertaa - luulin et vain isool saa. Oon hyvä, vaikka vaan normikoko...

        Btm etsii oikeestaan aika pienikaluista - suuri aiheuttaa helposti peräpukamia ja lihasrepeytymiä.
        Kaikki haluu isoo puheissaan, mutta oikeesti pikkumuna kiinnostaa enemmän.
        Tästä on puhuttu paljon piireissä ja synteesi on näin.
        Toki on kundeja, joille pitää saada isoo eli yli 15 senttistä.


      • tku89
        Pienimuna ok kirjoitti:

        Btm etsii oikeestaan aika pienikaluista - suuri aiheuttaa helposti peräpukamia ja lihasrepeytymiä.
        Kaikki haluu isoo puheissaan, mutta oikeesti pikkumuna kiinnostaa enemmän.
        Tästä on puhuttu paljon piireissä ja synteesi on näin.
        Toki on kundeja, joille pitää saada isoo eli yli 15 senttistä.

        Kumpi on pahempaa, pituus vai paksuus? Itellä on tämmöinen 17cm pitkä ja suora mutta paksuutta vain 3.5cm.


      • Pitkä ja ohut yes
        tku89 kirjoitti:

        Kumpi on pahempaa, pituus vai paksuus? Itellä on tämmöinen 17cm pitkä ja suora mutta paksuutta vain 3.5cm.

        Musta tuntuu et ohuempi ja pitkä on paras - saa kunnon nytkytysliikkeen ilman et terska putoaa pois reijästä joka kerta takasinvedossa. Ohut on hyvä, että paikat kestää kunhan hyvää liukkaria riittävästi...


    • bi-halut

      minä ainakin haluisin saada sisääni

      • bmt tarjos

        Ei voi mitää mut kyl se harmittaa toisaalta ku top ei haluukkaa panna. On vaihdettu kuvat ja kaikki ennalta ja harrastettu sexiä jo jonkin aikaa, imuteltu kalukovaks, mut sit ku tarjoaa vielä lisää, nii topppi vetelee vaan kädellä kuivat.
        Mistä taas tämä johtuu? Olis saanu mut kokonaan...
        Joskus kyl huomaa että toppi tarvii tosi kovaa hinkkaamista, et pysyy kovana edes vähä...
        Johtuuks se suorituspaineista? Vai mistä?
        Oon kyl ihan urheilullinen ja normikomee nuorimies.


      • Imut
        bmt tarjos kirjoitti:

        Ei voi mitää mut kyl se harmittaa toisaalta ku top ei haluukkaa panna. On vaihdettu kuvat ja kaikki ennalta ja harrastettu sexiä jo jonkin aikaa, imuteltu kalukovaks, mut sit ku tarjoaa vielä lisää, nii topppi vetelee vaan kädellä kuivat.
        Mistä taas tämä johtuu? Olis saanu mut kokonaan...
        Joskus kyl huomaa että toppi tarvii tosi kovaa hinkkaamista, et pysyy kovana edes vähä...
        Johtuuks se suorituspaineista? Vai mistä?
        Oon kyl ihan urheilullinen ja normikomee nuorimies.

        Aina ei natsaa palat kohdalleen - kantsii kokeilla jotain kiihottavaa aluks - kunnon imuja molemmin puolin vaikka...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe