Kiitos Teille rakkaat (vittumaiset)naapurit

Kuule Isä Taivaan

Hyvää joulua vaan Teillekin rakkaat vittumaiset naapurit.
Kiitos kuluneesta vuodesta olemme saaneet haistella nikotiinihöyryisiä hajuaj..kitos siitä että astma takianne puhkesi,Kiitos kakaroitten möykästä.Kiitos pyörä,moi,autorallista.Juuri Teidänlaisenne pilaavat koko asuinalueeen maineen.Kiitos että olette luusereita sellaista ihanaa porukkaa jota minä ja muut elättävät.Toivon Teille tulevana vuonna paljon kaikkea kivaa...sairautta,köyhyyttä ja kurjuutta.Olkoon tuleva vuosi 2015 kohdallanne yhtä vittumainen kuin se meidän kohdallamme oli ja raka s Isä Taivaan suojele tulevana vuonna kaikkia niitä jotka elävät jatkuvan naapuriterrorin uhreina.Aamen.

25

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuule Isä Taivaan

      Uhuh..sattuipas somasti...pitää olla moporallista.Pyydän kaikilta äidinkielenopettajilta ja muilta pilkunnussijoilta suuresti anteeksi.

      • ulalla aina

        Minä sain kirjoituksestasi vakaasti sellaisen käsityksen, että et liiemmin pidä mopo-ja autoralleista etkä tupakansavusta. Ymmärsinkö oikein?


    • äidinkieli?

      korkki kii nyt?

    • Tee se

      Muuta.

      • Kuule Isä Taivaan

        En todellakaan muuta.muut voivat sen tehdä emme me.Tuleme tekemään muiden elämän maanpäälliseksi helvetiksi niinkuin meille on tehty.Hyvää ja vittumaista joulua Teille kaikille.


      • ole hyvä
        Kuule Isä Taivaan kirjoitti:

        En todellakaan muuta.muut voivat sen tehdä emme me.Tuleme tekemään muiden elämän maanpäälliseksi helvetiksi niinkuin meille on tehty.Hyvää ja vittumaista joulua Teille kaikille.

        Saat säälini


    • Kuule Isä Taivaan

      En tarvitse sääliä.Kaiken olessa pahimmillaan meitä ei kukaan säälinyt.He jotka kaiken aiheuttivat saivat mitä ilmeisemmin jonkun bonuksen.Mutta emme me me hoidamme asiamme toisin kuin eräät emme norkoile ja notku sossun luukulla,vanhempien rahapussilla me teemme työtä ja yritämme rakentaa yhteiskuntaa jotta näillä saatanan lusmuilla olisi helvetin hyvä olla.Eikö teitä vituttaisi kyllä sen uskon.Mutta vielä koittaa aika jolloin perheemme tuhoajat maksavat kaikesta tuplahinnan ja se hinta on huima siis vittumaista joulua vaan Teille kaikille....kiusaajille.

    • Kuule isä Taivaan

      Sinä rakas saatanallinen akka ovenhakkaaja lopeta jo.Sinä tappjanikotinisti lopeta jo.Sinä saatanallinen kantaastuja lopeta jo.Sinä saatanallinen autonovien läiskijä lopeta jo.Te kaikki vittumaiset naapurit sosiaaltuilla elävät aiotteko taas paukuttaa kaikki tuet taivaalle?Niin teitte viime vuonnkin ja kotimme meinasi palaa.Toivon kohdallenne suurta onnettomuutta sokeutukoon lapsenne,menettäkää sormianne saatanan epäsosiaaliset sikiöt.Jos yksikään raketti paukahtaa ennen klo.24.00 soitan paikalle armaadan poliiseja se on varmaa.

      • köyhä ja kipeä

        Rakettimyynnillä maksetaan mm. koululaisten leirikoulumatkoja, joten hyvään tarkoitukseen menevät periaatteessa. Jokaisen lapsen huoltajan pitää olla myymässä raketteja. Tällainen painostus tuli koulusta. Henkilökohtaisesti koen, että rakettien ampuminen taivaalle on samaa kuin rahan polttaminen taivaan tuuliin. Minä en suostuisi edes painostuksen ja pakotteiden alla myymään raketteja. Täytyisi olla jokin muu keino rahottaa leirikouluja kun kunnalla ei siihen ole varaa. Ovatko leirikoulut välttämättömiä? Mielestäni eivät. Ja mitä tulee raketteihin niin en ole ikinä sijoittanut euroakaan enkä markkaakaan niihin enkä ikinä tule sijoittamaankaan. Itselläni on taloudellisesti niin tiukkaa, että ihmettelen vaan että kun minulla ei ole vara, vaikka säästeliäästi elän enkä nosta sossutukiaisia niin minulla ei ole varaa hoidattaa omaa sairauttani, ja sitten joillakin on varaa polttaa rahaa taivaan tuuliin. Tuokaa ne rahat minulle, jos ette keksi muuta sijoitusvaihtoehtoa.

        En toivo kenellekään onnettomuuksia rakettien tai minkään muunkaan asian takia ja sitä et varmasti sinäkään oikeasti toivo, mutta ymmärrän närkästyksesi ja suuttumuksesti. Mutta kun koululaisten vanhemmat ovat myymässä raketteja niin heillä on myös osavastuu siitä jos jotakin onnettomuuksia rakettien takia tapahtuu. En halua ottaa tunnolleni kenenkään lapsen tai aikuisen vammautumista ja siksi en osallistu myyjäisiin. VAIKKA painostus osallistua on ollut suhteellisen kova koulun taholta.


      • tolkku vai mulkku

        Ilotulitteiden myyjillä on osaltaan vastuu, jos jotakin kuvailemaasi tapahtuu. Ilotulitteiden myyjän tulee antaa ostajalle selkeät ohjeet ja muistuttaa suojalasien ym. tärkeydestä. Jos tätä ei tee niin vastuu tapahtuneesta on osittain myyjällä. Vähän sama juttu kuin jos lääkäri määrää potilaalleen väärän lääkkeen niin hän saatttaa EHKÄ joutua vastuuseen, tai sitten ei. Siksi on tärkeää, että ilotulitteita myyvän henkilön täytyy tuntea myymänsä tuote. Jos niitä laitetaan myymään henkilö, jolla ei ole hajuakaan asiasta niin ollaan vaarallisilla vesillä. Tätä ei moni tule ajatelleeksi.

        Ja joka ikinen vuosi joku vammautuu pysyväisesti ilotulitteista tai jotakin muuta suurta vahinkoa sattuu (jonkun koti palaa - kuten ap tuossa mainitsi varoittavana esimerkkinä, että sellainen melkein tapahtui hänen kohdallaan).

        Toivotaan, että varoja riittäisi myös poliisin ja ensiapuhenkilökunnan palkkaamiseen ja kutsumiseen paikalle jo etukäteen, että apua sitä tarvitseville on tarjon välittömästi ja poliisi pitäisi huolen siitä, että sääntöjä noudatetaan MUUTENKIN kuin kellonaikojen suhteen.

        Ja jokainen muistakoon, että ilotulitteiden ostamisen sijaan voitte antaa rahaa hyväntekeväisyyteen muutenkin. Kohteita riittää ja varmasti moni ihminen olisi iloisempi konkreettisesta avusta kuin siitä, että saa katsella kuinka monta sataa euroa taivaalla risteilee tuhkaksi.

        Kuinka moni ilotulitteiden ampuja käy poimimassa ne jätökset lumihangesta? Ei kovin moni, uskallan veikata.

        Olisipa mukava kuulla KUKA nauttii paukkeesta, räiskeestä ym.

        Ihmiset toivottavat toisilleen Hyvää ja Rauhallista Joulua. Voisiko myös toivottaa saman Uudeksi Vuodeksi. Rauhallista "juhlintaa!


      • arvot järjestykseen
        köyhä ja kipeä kirjoitti:

        Rakettimyynnillä maksetaan mm. koululaisten leirikoulumatkoja, joten hyvään tarkoitukseen menevät periaatteessa. Jokaisen lapsen huoltajan pitää olla myymässä raketteja. Tällainen painostus tuli koulusta. Henkilökohtaisesti koen, että rakettien ampuminen taivaalle on samaa kuin rahan polttaminen taivaan tuuliin. Minä en suostuisi edes painostuksen ja pakotteiden alla myymään raketteja. Täytyisi olla jokin muu keino rahottaa leirikouluja kun kunnalla ei siihen ole varaa. Ovatko leirikoulut välttämättömiä? Mielestäni eivät. Ja mitä tulee raketteihin niin en ole ikinä sijoittanut euroakaan enkä markkaakaan niihin enkä ikinä tule sijoittamaankaan. Itselläni on taloudellisesti niin tiukkaa, että ihmettelen vaan että kun minulla ei ole vara, vaikka säästeliäästi elän enkä nosta sossutukiaisia niin minulla ei ole varaa hoidattaa omaa sairauttani, ja sitten joillakin on varaa polttaa rahaa taivaan tuuliin. Tuokaa ne rahat minulle, jos ette keksi muuta sijoitusvaihtoehtoa.

        En toivo kenellekään onnettomuuksia rakettien tai minkään muunkaan asian takia ja sitä et varmasti sinäkään oikeasti toivo, mutta ymmärrän närkästyksesi ja suuttumuksesti. Mutta kun koululaisten vanhemmat ovat myymässä raketteja niin heillä on myös osavastuu siitä jos jotakin onnettomuuksia rakettien takia tapahtuu. En halua ottaa tunnolleni kenenkään lapsen tai aikuisen vammautumista ja siksi en osallistu myyjäisiin. VAIKKA painostus osallistua on ollut suhteellisen kova koulun taholta.

        Minä en tunne ainoatakaan koululaista, joka olisi riemumielin lähdössä leirikouluun. Sanokaa, jos olen väärässä väittäessäni, että leirikoulu on koululaisten vanhempien/vanhempainneuvoston keksimä juttu, jotta saataisiin "rasittavat" lapset pois kotoa edes muutamaksi päiväksi.

        Minulle omat lapseni ovat elämäni rakkain ja arvokkain asia ja toivoisin, että mahdollisimman moni äiti ja isä voisivat ajatella samalla tavoin omasta jälkikasvustaan.

        On se ikävä lukea facebook-päivityksiä, joissa rasittuneet vanhemmat sadattelevat sitä, että heidän vuosilomansa sattui juuri samaan aikaan kuin koulujen kesä-, syys-, joulu- tai talvilomat. Monet vanhemmat haluavat viettää "laatuaikaa" kavereidensa kanssa lomiensa aikana ja siihen kuvioon eivät lapset jostakin syystä mahdu tai sovi.


      • en ole ope
        arvot järjestykseen kirjoitti:

        Minä en tunne ainoatakaan koululaista, joka olisi riemumielin lähdössä leirikouluun. Sanokaa, jos olen väärässä väittäessäni, että leirikoulu on koululaisten vanhempien/vanhempainneuvoston keksimä juttu, jotta saataisiin "rasittavat" lapset pois kotoa edes muutamaksi päiväksi.

        Minulle omat lapseni ovat elämäni rakkain ja arvokkain asia ja toivoisin, että mahdollisimman moni äiti ja isä voisivat ajatella samalla tavoin omasta jälkikasvustaan.

        On se ikävä lukea facebook-päivityksiä, joissa rasittuneet vanhemmat sadattelevat sitä, että heidän vuosilomansa sattui juuri samaan aikaan kuin koulujen kesä-, syys-, joulu- tai talvilomat. Monet vanhemmat haluavat viettää "laatuaikaa" kavereidensa kanssa lomiensa aikana ja siihen kuvioon eivät lapset jostakin syystä mahdu tai sovi.

        Voin kyllä ymmärtää leirikouluidean opettajien näkökulmasta. Opettajan työ on vaativaa ja rankkaa, etenkin tänä päivänä. En kadehdi. Ja he, jos ketkä lomansa ansaitsevat ja ehkä leirikoulu on rentouttava irtiotto joillekin opettajille, jos eivät ole ehtineet matkustelemaan lomillaan. Mutta luulenpa, että moni opettaja tekee lomamatkansa mieluummin oman perheensä kuin oppilaidensa kanssa.


    • Poliiseja kehiin

      Juuri näin ilotulitteiden myynti pitäisi alkaa vasta uudenvuodenaattona sillä monasti käy niin että helvetti maanpäällä on irti ennen aattoa.ilotulittaminen ei kuulu suomalaiseen traditioon ja todella kuka siivoaa kännisten örveltäjien aiheuttamat sotkut?Kuka maksaa vammoista aiheutuneet kulut hyvin monessa tapauksessa sossu kuittaa laskut.Ilotulittaminen tulisi kaupungeissa ja kunnissa keskittää yhdelle alueelle joka on aidattu ja jossa on paikalla poliiseja tarkistamassa ilotulittajien iän.tälläinen lakimuutos ei liene vaikea toteuttaa.Ilotulitteiden puolustajat eivät näe sitä tuskaa mitä paukuttelu aiheuttaa eläimille,vanhuksille se on hyvin pitkälle traumatisoivaa.Ja huomioikaa klo.2.00 oltava hiljaista takaan että jos ei ole soitan heti hätäkeskukseen ja hälytän paikalle vaikka karhuryhmän perheemme rauhaa turvaamaan.

    • lolkodkdkdkd

      Juuri noin!

      Minä kannattaisin sellaista vaihtoehtoa, että ilotulitteiden paukuttelu keskitettäisiin syrjäiseen paikkaan, jossa ei 20 km säteellä ole asutusta. JOS kerran niitä on pakko paukutella.

      Kumpi sitten on parempi vaihtoehto; että sossu antaa rahaa viinaan vai ilotulitteisiin? Kumpi on pahempi; rutto vai kolera?

    • wsrgwrg

      Ja minä kieltäisin jehovantodistajilta ihmisten kotirauhan häiritsemisen.

      • kyllästynyt

        Pahempia kotirauhanrikkojia ovat kaikenlaiset itäeurooppalaiset kerjääjät ja kaikenmoiset ns. feissarit, jotka keräävät milloin mihinkin kohteeseen varoja.

        Ärsyttäviä ovat ne trullit, joita iskät ja äiskät kuskaavat autoilla palmusunnuntaisin kerjäämään ovelta ovelle. Mainitut kakarat eivät ole edes opetelleet trulli-kansanperinteeseen liittyviä runoja ulkoa vaan aloittavat heti kerjäämisen. Jos heille antaa suklaamunan niin se ei kelpaa, jos ei ole tiettyä merkkiä. Itse asiassa hekin taitavat nykyisin kerätä pelkkää rahaa.

        Ja kaikenlaiset leirikouluvara-kerjääjät, kyllä näitä riitttää joka lähtöön.

        Jehovantodistajia ei sentään tarvitse pelätä, eivätkä he ruinaa ihmisiltä rahaa. Heistä voi saada yksinäinen jopa juttuseuraa jos sattuu olemaan aikaa.


    • Ampukaa luuserit

      On tämä mahottoman jännää.Ei käydä töissä notkutaan sossun luukulla mangutaan rahaa ja sitten posautellaan monta sataa taivaalle.
      Onneksi tuo Eu-valmistelee direktiiviä joka kieltää ilotulittamisen yksityisiltä.Ja onhan se väärin että yhteiskunnan rahoilla hoidetaan näitä silmä ynnä muu vamma potilaita heitä ei pitäisi hoitaa ollenkaan vaan antaa kärsiä ja kitua.Ja se mökä mikä näistä känniääliöistä rakettimaakareista lähtee nämä sossunelätit eivät ymmärrä että ympärillä on myös heitä jotka lähtevät joka aamu töihin että näillä pummeilla olisi kivaa on se niin helvetin väärin.Ei rahaa enää turhuuteen vaan tarpeeseen.

    • gjgjgjgjgjgj

      Täyttä asiaa yllä oleva kirjoitus muuten paitsi että en kuitenkaan kehottaisi "ampumaan luusereita" vaan kehottaisin heitä hakemaan töitä tai koulutuspaikan.

      • Ampukaa luuserit

        No voi sun..eihän niistä ole...äiti tuo kotiin ruuat ja sossu maksaa muut .on masista ja muuta kivaa bilettää jaksetaan haistaan pahalle ja mölytään.Ampua ne pitäis kaikki...luuserit.


    • kjkjkjkjkjkjkjkjkjk

      Jos jaksaa bilettää ja mölytä niin luulisi jaksavan käydä töissä. Tai noh, ei tietenkään jaksa sen jälkeen kun on bilettänyt ja mölynnyt itsensä uuvuksiin. Masis loppuu siihen kun työt alkavat. Kokemusta on!

      Kummallisia äitejä jos passaavat aikuisia ihmisiä. Toisin päin se pitäisi olla.

    • Ampukaa luuserit

      Voi voi.Tää yleistä Hartolan sossunelättien ja pummien piireissä.Kaikki paikat sotketaan jta rikotaan kukaan ei kanna vastuuta.Akat pykää kakaroita lisää sossunelättejä ja möykkä joka torpassa melkoinen minne oikeat ihmiset kadonneet??

    • lölölölölölöl

      Lapsilisiin tuli 8 % pudotus ensi vuoden alusta. Luulen kuitenkin, että kortsu on parempi ehkäisyväline kuin muutaman euron menetys tulonsiirroissa.

    • Ampukaa luuserit

      Koko lapsilisät tulisi poistaa jos hankkii lapsia pitää myös olla kanttia hoitaa lapset ilman yhteiskunnan,vanhempien tai muidenkaan instanssien tukea.On helppo tyrkätä toukka isovanhemmille ja mennä paukuttaan raketteja yhteiskunnan rahalla ja ottaa melaa mekkoon että pian saa taas lykkiä vaunuja.Hyi vittu kun ällöttää.

    • J.T.

      Sen verran haluaisin sanoa aloittajalle, että hullu paljon työtä tekee viisas pääsee helpommalla.

    • Jäätynyttä kusta

      Luin jostain, että joku oli kussut uunipellille ja laittanut sen sitten pakastimeen taikka yöksi jäätymään ulos pakkaseen. Oli sitten tiputtanut v ittumaisen naapurin postiluukusta sisälle tälläisen tuotoksen sopivalla hetkellä, ilmeisesti kun naapurit poissa kotoaan. Liekö sitten vaan urbanilegendaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe