Naistenmies poikaystävänä

Epätoivoinen

Hei! Mulla on nyt sellanen tilanne että oon seurustellu kyseisen miehen kanssa pian vuoden. Alkuvaiheemme ei ollut niin vakavaa, mutta 4kkn jälkeen juttu vakavoitui ja mies on sanonut rakastavansa mua (ei ole sanonut kellekkään aikaisemmin), on hellä, rakastava, suunnittelee yhteisiä reissuja, nähdään joka päivä, puhuttu yhteenmuutosta ymsyms. Mutta uskon miehelläni olevan pieni ongelma naisten kanssa, en usko että ikinä pettäisi, mutta aina kun lähtee kavereidensa kanssa baariin niin aina on lirkuttelemassa kaikille. Mies on tosi hyvännäköinen joten en ihmettele että naiset kiinnostuvat hänestä. Eniten ärsyttää että mies ei kerro heille olevansa varattu, ei kuitenkaan tee heidän kanssaan mitään. Mutta sitten kun taas tavataan, kertoo ihan avoimesti mitä on tehnyt ja sanoo sen kaiken olevan vain vitsiä. Kunnioitan hänen rehellisyyttä mutta tekeekö hän vain sen tehdäkseen mut mustasukkaiseksi?

29

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Mies tekee kaikesta virtsin, jopa sinusta. Anna mennä, etsi itsellesi mies jolle elämä ei ole ihan noin vitsikästä. Huumoria pitää elämässä olla mutta tärkeistä ihmisistä ei saa tehdä vitsiä.

      • Jenniina

        Samaa mieltä. Just noin.


    • tunteet pelissä

      Mies pelaa ihmisten tunteilla, niin sinun kuin muidenkin naisten tunteilla. Oletko jutellut tuosta mieltä vaivaavasta asiasta miehen kanssa?

    • 2+10

      Naistenmies mullakin. Sillä on vaan sellainen systeemi et on mun kanssa ihan julkisesti ja ei lähde mihinkään ilman mua. Sitä ei kiinnosta. Ei oo tarvinnut alkaa rajoittaa. Pisti rajat ihan itse. Kuulemma kun rakastaa niin muut ei kiinnosta. On niitä naisia jo nähty omiksi ja muiden tarpeeksi hänen sanojen mukaan. Ja niitä tosiaan on satoja ja satoja. Ei lirkuttele, ei vilkuile eikä pelaa. Kuulemma se on sielunkumppanin löydyttyä game over. Ei minunkaan pitänyt olla kuin hetken hoito, mutta sepäs retkahti totaalisesti. Että annappa mennä jos vielä miehellä menoja. Ei oo sua varten.

      • Epätoivoinen

        Ei oo helppoa antaa mennä kun toista rakastaa. Ja tiedän että miehenikin rakastaa mua. Ja jos me olemme yhdessä baarissa ja hän juttelee jollekin naiselle ja mä tuun siihen niin silloin kyllä sanoo että olen hänen tyttöystävänsä. Emme ole paljoa jutelleet tästä, mutta ajattelin asian ottaa esille kun se on nyt ruvennut vaivaamaan. Hänen vanhemmatkin ovat sanoneet että tää meidän juttu on iha erilainen mitä hänellä on ennen ollut, eikä hänellä oo ollut pitempiä suhteita aiemmin, mies on aina jättänyt kun ei ole enää halunnut seurustella. Monesti on sanonut ettei hän mua halua jättää ikinä. Hän on oikeesti tosi rakastava ihminen, ja näyttääkin sen että välittää. Mutta jos otan asian puheeksi en tiedä miten aloittaisin.


      • tee mitä teet
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Ei oo helppoa antaa mennä kun toista rakastaa. Ja tiedän että miehenikin rakastaa mua. Ja jos me olemme yhdessä baarissa ja hän juttelee jollekin naiselle ja mä tuun siihen niin silloin kyllä sanoo että olen hänen tyttöystävänsä. Emme ole paljoa jutelleet tästä, mutta ajattelin asian ottaa esille kun se on nyt ruvennut vaivaamaan. Hänen vanhemmatkin ovat sanoneet että tää meidän juttu on iha erilainen mitä hänellä on ennen ollut, eikä hänellä oo ollut pitempiä suhteita aiemmin, mies on aina jättänyt kun ei ole enää halunnut seurustella. Monesti on sanonut ettei hän mua halua jättää ikinä. Hän on oikeesti tosi rakastava ihminen, ja näyttääkin sen että välittää. Mutta jos otan asian puheeksi en tiedä miten aloittaisin.

        Peilaat omaa epävarmuuttasi miehen käytökseen tai käytöksestä. Ongelmahan se on tuokin ;) Sori, tiedän että tuollainen sapettaaa, mutta sekin on vaihtoehto, että kun mies kertoo iltojen tapahtumista, niin hän kertoo sulle että olisit ajantasalla ja tietoinen. Olisiko parempi ettei hän kertoisi mitään, ja saisit myöhemmin mutkien kautta kuulla "miehesi flirttaileen jollekin naiselle" vaikka miehesi mielestä tilanteessa ei kenties ole mitään varsinaista flirttiä ollutkaan?


      • Kiltti mies.
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Ei oo helppoa antaa mennä kun toista rakastaa. Ja tiedän että miehenikin rakastaa mua. Ja jos me olemme yhdessä baarissa ja hän juttelee jollekin naiselle ja mä tuun siihen niin silloin kyllä sanoo että olen hänen tyttöystävänsä. Emme ole paljoa jutelleet tästä, mutta ajattelin asian ottaa esille kun se on nyt ruvennut vaivaamaan. Hänen vanhemmatkin ovat sanoneet että tää meidän juttu on iha erilainen mitä hänellä on ennen ollut, eikä hänellä oo ollut pitempiä suhteita aiemmin, mies on aina jättänyt kun ei ole enää halunnut seurustella. Monesti on sanonut ettei hän mua halua jättää ikinä. Hän on oikeesti tosi rakastava ihminen, ja näyttääkin sen että välittää. Mutta jos otan asian puheeksi en tiedä miten aloittaisin.

        Varmaan se panee muita naisia ja sinä et vaan tiedä sitä. Mutta naiset nyt aina tuollaisia pelimiesten kanssa haluaa suhteen joten sulla ei pitäis olla mitään valittamista koska olet sen valinnut.


    • Minulle jäi epäselväksi, mitä tarkoittaa "lirkuttelu" ja toisaalta miksi hän kokee tarvetta kertoa tuosta muille lirkuttelemisestaan sinulle, jos se tekee sinut mustasukkaiseksi. Kaikki kuitenkin vaikuttaisi olevan suhteessanne muuten täysin kunnossa.

      • Epätoivoinen

        Siis juuri läpällä ehdotellut toisen varatun kaverinsa kanssa kimppakivaa yhdelle tytölle joka otti sen tosissaan, siis ei suoranaista flirttailua vaan pientä vihjailua joka saa naiset hulluksi siitä. Ja ei hän ei petä mua, mä silti luotan mieheeni. Ja muuten suhteemme on kyllä kaikkea sitä mitä olen aina halunnut, mutta tuo baaris "lirkuttelu" naisille häiritsee. On myös joskus sanonu että kun joku on yrittänyt lähennellä niin on työntänyt pois ja sanonut silloin että on tyttöystävä. Ja tottakai arvostan sitä että hän kertoo, sillä mäkin kerron jos joku on yrittänyt iskeä. En tiedä onko vika sit mussa, etten anna tarpeeksi läheisyyttä tai kehu, jos periaatteessa "etsii hyväksyntää" toisilta naisilta.


      • ei oo sun vika
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Siis juuri läpällä ehdotellut toisen varatun kaverinsa kanssa kimppakivaa yhdelle tytölle joka otti sen tosissaan, siis ei suoranaista flirttailua vaan pientä vihjailua joka saa naiset hulluksi siitä. Ja ei hän ei petä mua, mä silti luotan mieheeni. Ja muuten suhteemme on kyllä kaikkea sitä mitä olen aina halunnut, mutta tuo baaris "lirkuttelu" naisille häiritsee. On myös joskus sanonu että kun joku on yrittänyt lähennellä niin on työntänyt pois ja sanonut silloin että on tyttöystävä. Ja tottakai arvostan sitä että hän kertoo, sillä mäkin kerron jos joku on yrittänyt iskeä. En tiedä onko vika sit mussa, etten anna tarpeeksi läheisyyttä tai kehu, jos periaatteessa "etsii hyväksyntää" toisilta naisilta.

        Vai läpällä ehdotellut? Jos sun mies oikeasti susta välittäisi, hän ei tuollaisia ehdottelisi edes vitsinä. Mistä hemmetistä se vieras tyttö olisi tiennyt, ettei miehesi muka ole tosissaan? Oli se. Sulle vaan menee läpi kaikki selittelyt.

        Etkä sä voi luottaa siihen, että miehesi puuhailu baarissa jää pelkkään lirkutteluun. Oletko miettinyt, mikä miehen käytöksessä on oikeasti takana? Mun mielestä hän ei susta oikeasti tykkää. Seurustelee sun kanssa kunnes taas käy kyllästyttämään ja sitten se lirkuttelu päätyy sänkyyn.

        Älä nyt oo hölmö. Vika ei ole sussa vaan miehesi pään sisällä. Hän leikkii naisilla, heidän tunteillaan. Sikahan se on, ei ainakaan vielä mikään mies.


      • varaudu
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Siis juuri läpällä ehdotellut toisen varatun kaverinsa kanssa kimppakivaa yhdelle tytölle joka otti sen tosissaan, siis ei suoranaista flirttailua vaan pientä vihjailua joka saa naiset hulluksi siitä. Ja ei hän ei petä mua, mä silti luotan mieheeni. Ja muuten suhteemme on kyllä kaikkea sitä mitä olen aina halunnut, mutta tuo baaris "lirkuttelu" naisille häiritsee. On myös joskus sanonu että kun joku on yrittänyt lähennellä niin on työntänyt pois ja sanonut silloin että on tyttöystävä. Ja tottakai arvostan sitä että hän kertoo, sillä mäkin kerron jos joku on yrittänyt iskeä. En tiedä onko vika sit mussa, etten anna tarpeeksi läheisyyttä tai kehu, jos periaatteessa "etsii hyväksyntää" toisilta naisilta.

        Kun meno on tuollaista ja mies tykkää pelata naisten kanssa varattunakin, niin on melko varmaa että sitten kun teillä alkuhuuman jälkeen alkaa menemään vähänkin huonommin niin hän menee hakemaan lohtua muista naisista, elibsuomeksi sanottuna menee "kostamaan" panemalla muita minkä ehtii. Sellaisia nuo tuollaiset kusipäät on. Omassa suvussa on jonkun verran noita pukkeja ja oksettaa kuunnella juttuja niiden naisseikkailuista....


      • joooopppssxvyt

        Oletko sä tyhmä vai esitätkö vain?
        Etkö oikeesti tiedä mitä lirkuttelu on, jos vastakkainen sukupuoli juttelee lirkuttelemalla toiselle.


      • valitettavasti
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Siis juuri läpällä ehdotellut toisen varatun kaverinsa kanssa kimppakivaa yhdelle tytölle joka otti sen tosissaan, siis ei suoranaista flirttailua vaan pientä vihjailua joka saa naiset hulluksi siitä. Ja ei hän ei petä mua, mä silti luotan mieheeni. Ja muuten suhteemme on kyllä kaikkea sitä mitä olen aina halunnut, mutta tuo baaris "lirkuttelu" naisille häiritsee. On myös joskus sanonu että kun joku on yrittänyt lähennellä niin on työntänyt pois ja sanonut silloin että on tyttöystävä. Ja tottakai arvostan sitä että hän kertoo, sillä mäkin kerron jos joku on yrittänyt iskeä. En tiedä onko vika sit mussa, etten anna tarpeeksi läheisyyttä tai kehu, jos periaatteessa "etsii hyväksyntää" toisilta naisilta.

        Anteeksi nyt tämä suorasanaisuus mutta kuulostaa siltä, että miehesi on täys idiootti jolla ei ole kunnioitusta sen paremmin sinua kuin muitakaan naisia kohtaan. Voithan yrittää painokkaasti keskustella asiasta jos vaikka tajuaisi ja muuttaisi tapojaan mutta jos tuo meno jatkuu, kannattaa nostaa kytkintä. Hajotat itsesi jos jäät.


    • Kokemus...

      Sinä selittelet. Hänen käytöksensä ja tekonsa kertovat totuuden hänestä, ei hänen puheensa sinulle ja sinun selittelysi itsellesi. Ole nyt siinä suhteessa, koska et kykene lähtemäänkään. Todennäköisesti tulet petetyksi, ennemmin tai myöhemmin. Sinun juttusi on saada itsestäsi selville, että miksi haluat olla kaverin kanssa, jolle et ole ykkönen ja joka ei kykene sitoutumaan. Ihan sen takia, että tämän kaverin jälkeen valitsisit paremmin.

      • 1+7

        Totta ap selittelee. Olin itse juuri 5 vuoden suhteessa jossa miehen puheet ja teot oli ihan päinvastaiset. Puheet on puheita. Teot on ne jotka merkitsee. Puhua voi mitä palturia tahansa että voi operoida rauhassa.


      • Epätoivoinen
        1+7 kirjoitti:

        Totta ap selittelee. Olin itse juuri 5 vuoden suhteessa jossa miehen puheet ja teot oli ihan päinvastaiset. Puheet on puheita. Teot on ne jotka merkitsee. Puhua voi mitä palturia tahansa että voi operoida rauhassa.

        Juttelin miehen kanssa eilen yöllä asiasta, ja ei ole tiennyt että se loukkaa mua niin paljon, kun luullut että mäkin otan sen vitsinä. Lupasi lopettaa sen, koska ei halua satuttaa mua. Kertoi myös että on aina sanonut että hänellä on tyttöystävä, jos naiset ovat ruvenneet luulemaan että on nyt sutina päällä. Mä vain sanoin takasin, että miettii jos mä tekisin niin että olisiko kivaa? Tajusi kyllä että oli tehnyt väärin. Ja mä luotan siihen, että nyt sitten loppuu. Jos ei lopu, rupean kyllä miettimään tätä suhdetta uudelta kannalta.


      • 2322
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Juttelin miehen kanssa eilen yöllä asiasta, ja ei ole tiennyt että se loukkaa mua niin paljon, kun luullut että mäkin otan sen vitsinä. Lupasi lopettaa sen, koska ei halua satuttaa mua. Kertoi myös että on aina sanonut että hänellä on tyttöystävä, jos naiset ovat ruvenneet luulemaan että on nyt sutina päällä. Mä vain sanoin takasin, että miettii jos mä tekisin niin että olisiko kivaa? Tajusi kyllä että oli tehnyt väärin. Ja mä luotan siihen, että nyt sitten loppuu. Jos ei lopu, rupean kyllä miettimään tätä suhdetta uudelta kannalta.

        No hyvä toki jos näin on. Mutta entä ne muut naiset? Harmitteli että sinä pahoitit mielesi, mutta piittasiko miehesi pätkääkään näistä lirkuttelun kohteista? Tajusiko leikittelevänsä huvikseen elävillä ja tuntevilla ihmisillä? Monille yksinäisille rakkauden etsiminen voi olla vakava ja kipeä asia, jolla hän itsetuntoaan nostaakseen huvitelee. Millainen ihminen saa siitä kiksejä?

        Ymmärrän, ettei se sinua rakastuneena paljon ehkä kiinnosta. Mutta elämänkumppania valitessa ei ole hyvä lähtökohta, että kumppani on kiltti vain sellaiselle ihmiselle johon on rakastunut. Alkuhuuma laantuu aikanaan ja arki alkaa. Jos kumppani on perusluonteeltaan muista ihmisistä piittaamaton, jos ei hän lähtökohtaisesti tunne tarvetta kohdella muita ihmisiä hyvin ja oikein, niin se tulee kyllä näkymään suhteessa sitten kun ruusunpunaiset linssit on puolin ja toisin riisuttu.

        Ja varmasti tämä on liioittelua. Mutta olen todistanut tuota viehätysvoiman testausta monesti, ja nähnyt millaiset ihmiset sitä harrastavat ja millaisilla ihmisillä se ei kävisi mielessäkään koska yksinäisten ihmisten harhaan johtamisessa ei vaan kertakaikkiaan ole mitään hauskaa. Ja helvetin onnellinen että oma puoliso edustaa jälkimmäistä ryhmää.


    • luottoa on

      Täällä tuntuu olevsn vallassa käsitys, että seurustelevalla ei saa on mitään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Tämä on aika ahdistava ajatuskin.

      Toiset meistä ovat sisään päin kääntyneitä jäyhiä ja toiset ulos suuntautuneita seurallisia ja hyvä niin. Mitä siitä tulisi, jos oltaisiin samanlaisia kaikki?

      Ahdistuneessa mielessä seurallisuus ja sosiaalisuus on niin helpo leimata "lirkutteluksi", vaikka siihen ei liittyisi mitään taka ajatuksia.

      Kaverisi on sosiaalinen ja toimiltaan rehellinen. Jos rehellisyys aiheuttaa sinulle murhetta, tulee sinun pyytää häntä olemaan kertomatta näistä ahdistavista seikoista. Et voi häntä vangita etkä henkisesti kuohiakaan vaatimalla tietynlaista käytöstä. Kiukuttelu ja murehtiminen ovat varmoja tapoja työntää häntä pois.

      Tärkeintä on, että rakastatte toisianne ja luotatte toisiinne.

      • miettisitvähä

        No voi V jos sinusta on oikeasti ok että mies "saa naiset hulluiksi" baareissa mm. ehdottelemalla kimppakivoja sun muita sessioita, niin sekö on normaalia ystävällistä kaveripohjan kanssakäymistä eri sukupuolten välillä ? Kun luodaan näille naisille odotuksia että asiat johtaa ainakin seksiin ja ehkä enempäänkin?


      • pientä rajaa

        Tottakai pitää olla muitakin kontakteja kuin se oma puoliso vaikka parisuhteessa ollaankin. Mutta kuuluuko hyvään parisuhteeseen muille lirkuttelu? Eikö voi asiallisesti jutella ja heittää vitsejä, joiden tarkoitus ei ole herättää seksuaalista kiinnostusta? Sitähän tuo ap:n mies tekee koko ajan. Muka vitsinä. Ystävällisyydestä siinä ei ole kyse lainkaan vaan halusta päästä panemaan vieraita. Niin ne vastapuolet sen lirkuttelun tulkitsee.

        Olisiko susta hienoa, jos sun puoliso käyttäytyisi baarissa noin? Lirkuttaisi ja saisi vieraan kiinnostumaan itsestään. Sitten sanoisi (muka) että ei kiitos, mä oon varattu. Mun mielestä tuo on pahimmanlaatuista pelailua ihmisillä.

        Ethän sä sitten varmaan loukkaannu, jos joku tulee sulle sanomaan, että sun puoliso on täysi m...ulkku?


    • Honesty....

      Se, että rehellisesti kertoo kaiken, ei tee mistään kyseenalaisesta käyttäymisestä hyväksyttävää.

      Tarinasi on kuin erään ystävättäreni elämästä, sillä seuraksella, että seurustelun edetessä tämä "naisten mies" petti ystävääni mennen, tullen ja palatessa. Eli käyttäytyi kuin sika konsanaan. Eikä enää kertonut mitään.

      Kyllä nykyinen käyttäytyminen kertoo miehestä paljon. Maailmassa on komeita miehiä pilvin pimein, eivätkä he kaikki käyttäyty kuten miehesi. Miehelläsi on heikko itsetunto ja identiteetti, muutoin hän ei tarvitsisi tuollaista hypetystä.

      Olet nuori nainen, mieti haluatko oikeasti tuollaista parisuhdetta, eikö olisi helpompaa olla sinkkuna?

      • Mauri.

        Kuulostaa huonolta. Tekee sinusta pellen, valitettavasti. Rakastunut mies kyllä kertoo muille olevansa varattu, ei epäilystäkään. Mies pitää sinua varalla, kunnes ehkä joku parempi ilmestyy, tai ei ilmesty, pitää portit tuolla toiminnallaan auki kuitenkin.
        Vakavissaan mies ei sinun kanssa ole. Puhua voi mitä voi.
        Katsos, ei ne puheet vaan teot.


    • Älä usko satuja!!!

      Aloittajalle:

      Odotas vain kun TYLSÄ arki tulee suhteeseen ja jos muutenkin miehesi on taipuvainen jännittävään kiehtovaan lirkutteluun, niin kyllä se itsensä sängystä vielä löytää.... tai vähintään baarissa imuttelemassa.

      Omat kokemukset tuttavapiiristä ovat olleet naisten osalta että kyllä kaikki muut lirkuttelut jäi samantien kun se oikea tuli kohdalle. Voisin kuvitella että aidosti arvostavakin mies ei koe sitä enään tarpeelliseksi kun hän saa SINUSTA sen kaiken tarpeellisen.

      Lirkuttelulla haetaan niitä kiellettyjä bonuksia.... läpän varjolla reaktioita tutkien että kuka kala käy koukkuun kun silmä välttää.

    • ruger weston

      Nauti sen aikaa kuin suhde kestää ja elä hyvää elämää.

      Tämä olisi hyvä neuvo jokaiseen suhteeseen, kestää se suhde vaikka minuutin tai loppuelämän, mutta ihmiset haluavat jotenkin ripustautua toiseen ja kuvitella, että tämä on velkaa ikuisen läsnäolon jonkin sopimuksen varjolla.

      Eivät sopimukset tuo onnea, vaan elämänasenne. Joka monilla kysymykseesi vastanneilla on ihan vinksallaan.

    • words

      "mies on sanonut rakastavansa mua (ei ole sanonut kellekkään aikaisemmin), on hellä, rakastava, suunnittelee yhteisiä reissuja, nähdään joka päivä, puhuttu yhteenmuutosta ymsyms."

      "Hänen vanhemmatkin ovat sanoneet että tää meidän juttu on iha erilainen mitä hänellä on ennen ollut, eikä hänellä oo ollut pitempiä suhteita aiemmin, mies on aina jättänyt kun ei ole enää halunnut seurustella. Monesti on sanonut ettei hän mua halua jättää ikinä."

      "Juttelin miehen kanssa eilen yöllä asiasta, ja ei ole tiennyt että se loukkaa mua niin paljon, kun luullut että mäkin otan sen vitsinä. Lupasi lopettaa sen, koska ei halua satuttaa mua. Kertoi myös että on aina sanonut että hänellä on tyttöystävä, jos naiset ovat ruvenneet luulemaan että on nyt sutina päällä."


      Kuulostaa niin tutulta. Mun eksä oli juuri tuollainen: olin eka vakava juttu, sanoi että rakastaa, puhuttiin yhteenmuutosta. Mutta ei se mitään merkitse.
      Pikku vinkki: rakkaus on tekoja. Sanat on _aina_ vain sanoja.



      "Sinä selittelet. Hänen käytöksensä ja tekonsa kertovat totuuden hänestä, ei hänen puheensa sinulle ja sinun selittelysi itsellesi. Ole nyt siinä suhteessa, koska et kykene lähtemäänkään. Todennäköisesti tulet petetyksi, ennemmin tai myöhemmin. Sinun juttusi on saada itsestäsi selville, että miksi haluat olla kaverin kanssa, jolle et ole ykkönen ja joka ei kykene sitoutumaan. Ihan sen takia, että tämän kaverin jälkeen valitsisit paremmin."



      Näin juuri kävi itselleni. Nykyään on hyvä mies :)

      • Kokemusta_on

        Oikeassa olet. Flirtit on aina flirttejä. Pettävät ennemmin tai myöhemmin.


      • jkllj

        Joo flirtit ym. Itse pelimiehen kanssa ollut. Ei riittänyt naiset pettämiseen kun sillä oli miehetkin. Kotona niin uskollista joopa joo. Se on vaan koukku pitämään puoliso jalat ristissä kun itse sahaa kylillä.


    • et_voi_tietää

      Mistä voit tietää, onko hän ollut rakastunut aiemmin vai ei ja onko hän sanonut rakastavansa jotakuta ennen sinua vai ei?

    • pelimanniäijä

      Näin vakiintuneena pelimiehenä voisin hiukan valoittaa. Itselläni oli ongelma se että että tulin/tulen juttuun naisten kanssa paremmin kuin miesten,toki on mulla hyvinä kavereina miehiäkin. Eli tarkoitan sitä näin sosiaalisena tapauksena "jää"kiinni suustaan usein ventovieraan lyylin kanssa,ei sille vaan voi mitään. Ei perhana tuppusuunakaan voi olla..Kyllähän se melko varmaa on että ukolles ehdotuksia satelee,mutta jos se vierees kömpii aamuyöstä niin huoleton saat olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe