Mihin kysyä tyttöä kahdenkesken?

Poijkkejkl

Moro,

Olen tässä pari kuulautta ollut ihastunut eräseen tyttöön joka myös koulukaverini on. Olemme jutelleet säännöllisen epäsäännöllisesti kaveriporukassamme, mutta kahden kesken emme ole jutelleet kuin kerran, pari.

Parin kaverin kanssa llen tästä ihastuksestani puhunut ja he ovat ehdottaneet, että kysyn häntä johonkin kanssani. Ongelmana on se, että vaikka olen sosiaalinen ja kavereita minulla on runsaasti, olen kuitenkin välillä ujo. En myöskään tiedä mistä tämä tyttö pitää.
Minun kannattaisi tietysti tutustua tyttöön paremmin ja ehkäpä kaveripohjalta alkaa syventää suhdetta. En kuitenkaan tiedä miten tämän teen, sillä minusta pelkkä tönkkö :"lähetkö leffaan joku päivä" kuulostaa aika kömpelöltä.

Kiitos jos ymmärrätte ja vastaatte, ethän pistä asiattomia kommentteja tähän sillä ne eivät ketään hyödytä.
Kiitos! :)

34

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gürl

      Kannattaa vaan olla rohkea ja pyytää sitä tyttöä vaikka sinne leffaan, sen jälkeen teillä olisi jotain yhteistä keskustelun aihetta. Leffan jälkeen voisit pyytää hänet vielä vaikka pitsalle niin voisitte tutustua.

      • Anonyymi

        Moi


    • Salamaseepracx

      Pyydä vaikka leffaan ja annat hänen päättää elokuvan ja tarjoat popparit ja juoman hänelle tai menkää kaupungille?

    • Luistelemaan

      Nyt talvis aikaan hyvä vaihtoehto on myös kysyä tyttöä luistelemaan.
      Rohkeasti vain, sittenpähän on mistä jatkaa juttua :)

    • Juttele täs joulun ympärillä aktiivisesti (mitä lahjoja sai, miten viettää joulua ja lomaa jne) ja jos maltat venaa nii kysy uutena vuotena ulos kävelemään ja kattelemaan raketteja :) ota termariin vaik jotaki kuuma glögiä ja tarjoo tytölle :3

      Tällasta tuli mulle mieleen ;)

      • afujnhdgk

        varsinainen romatikko oot ;D


      • ahahhahaahaah
        afujnhdgk kirjoitti:

        varsinainen romatikko oot ;D

        XD repesin ^


    • 14vtyttö

      Aaaaaww kuulostaa suloiselta:3 kannattaa vaan rohkeasti kysyä tytöltä, arvostaa varmasti! Omastamielestäni on ärsyttävää jos poika antaa olettaa että olisi kiinnostunut mutta välillä ei taas saata puhua paljoa yms. Tykkään yhdestä pojasta jonka kanssa ollaan tunnettu monta vuotta kun ollaan samalla luokalla ja olen muiden kavereideni kautta kuullut useamman kerran että kyseinen jätkä olisi puhunut minusta ja kertonut että on ihastunut minuun,mutta ei ainakaan minulle ole suoraan tullut kertomaan ja itse en uskalla koska olen ujo:D mutta siis pointti siinä että tyttö varmasti arvostaa jos pyydät vaikka leffaan yms ja jos se menee hyvin kerrot tunteistasi:)

    • Rakkauspukki

      Aika paljon tuossa on hyviä ideoita tullutkin.
      Ei sen tarvitse olla sen ihmeellisempi kuin joku paikka mihin muidenkin kavereideai kanssa menisit.

    • terapeutti

      Ei leffaan vaan kahville. Leffassa ei keskustella. Pyydä eka vaik kahville ja seuraavalla kerralla vaik sit siihe leffaa.

    • Poijkkejkl

      Ihan ensimmäiseksi kiitokset kaikille vastanneille!

      Pari päivää sitten pyysin tätä tyttöä nyt joulun jälkeen luistelemaan. Vastasi ettei pääse, sillä hänellä on sukulaiset kylässä ja on ensi viikon Lapissa.

      Mitenhän tästä kanattaisi edetä tämän kanssa?
      Ajattelin että jos pitää hiukan breikkiä yhteydenpidosta ja kyselee kuulumisia siten lähempänä koulujen alkua taas loppiaisen maissa.

      Mulla ei nimittäin ole mitään hajua miten tästä eteenpäin.
      Ehdotanko uutta tapaamista, kuinka jatkan yhteydenpitoa?

      • Voithan sä ens viikolla kysellä, miten siel Lapissa menee ;) Tosin toi on ihan hyvä idea et pidät vähän taukoa, ehkä se tyttö alkaa juttelemaan ite sulle...

        Kysy viel joskus ulos tai tarjoo apua joissaki läksyissä tai kokeisiin opiskelussa :)

        Mahtavaa et uskalsit kysyy ulos, eiks oo sellane kiva fiilis siit nyt? :P hyvin toi viel menee bro


      • Poijkkejkl
        partiolainen98 kirjoitti:

        Voithan sä ens viikolla kysellä, miten siel Lapissa menee ;) Tosin toi on ihan hyvä idea et pidät vähän taukoa, ehkä se tyttö alkaa juttelemaan ite sulle...

        Kysy viel joskus ulos tai tarjoo apua joissaki läksyissä tai kokeisiin opiskelussa :)

        Mahtavaa et uskalsit kysyy ulos, eiks oo sellane kiva fiilis siit nyt? :P hyvin toi viel menee bro

        Jep, kyllähän siitä mukava fiilis tuli kun uskalsi :)


    • Playah

      Odottele vain rauhassa, äläkä painosta/ lähettele liikaa viestejä.
      Sopivassa suhteessa kyselet kuulumisia jne.
      Kun koulut alkaa, mene vaikka juttelemaan ja kysäise kahville.

      • Goodluck

        Tosiaan siinä koulujen alkamisen lähettyvillä kannattaa alottaa uusiks. Kysyt mitä teki lomalla, oliko lapissa kivaa yms. Jos ootte samoilla tunneilla (niinku ilmeisesti ootte) nii hymyile sille kesken tunnin, ja muutenki.
        Ja sitte, on iha sika hienoo että uskalsit kysyy sitä. Ilmeisesti teit sen kasvotusten, näin mä ainaki oletan? Jos et, nii seuraavalla kerralla kannattaa, jos teit niin ihan mahtavaa! Mua ainaki ärsyttää, että pojat nykysin kysyy ensinnäki suoraan "Alax", äxällä ja kännykällä. Toki tajuun sen että moni ei pysty tulemaan tytöltä kysymään sellasia. Jos se tekstaa sulle jossai vaihees ja näät viestin nii ÄLÄ ainakaan jätä vastaamatta heti.
        Anyways, onnee sulle, eiköhän se ulos lähe viel joku päivä


      • Goodluck kirjoitti:

        Tosiaan siinä koulujen alkamisen lähettyvillä kannattaa alottaa uusiks. Kysyt mitä teki lomalla, oliko lapissa kivaa yms. Jos ootte samoilla tunneilla (niinku ilmeisesti ootte) nii hymyile sille kesken tunnin, ja muutenki.
        Ja sitte, on iha sika hienoo että uskalsit kysyy sitä. Ilmeisesti teit sen kasvotusten, näin mä ainaki oletan? Jos et, nii seuraavalla kerralla kannattaa, jos teit niin ihan mahtavaa! Mua ainaki ärsyttää, että pojat nykysin kysyy ensinnäki suoraan "Alax", äxällä ja kännykällä. Toki tajuun sen että moni ei pysty tulemaan tytöltä kysymään sellasia. Jos se tekstaa sulle jossai vaihees ja näät viestin nii ÄLÄ ainakaan jätä vastaamatta heti.
        Anyways, onnee sulle, eiköhän se ulos lähe viel joku päivä

        Klassinen "alax?", joka kysytään toiselta ku on tuntenu sen toisen vasta pari viikkoa... Mun mielestä aika hilpee juttu :D Mun mielestä se seurustelun alottaminen on sitä et alkaa viettämään jonkun kanssa enemmän aikaa ja olemaan läheisempi, kyl sen sit molemmat jossakin vaiheessa tajuaa et seurustellaan eikä olla vaan frendejä :)


    • blahblah3

      Älä juu liikaa yheyttä ota, ettei tule ahdistunut olo

    • Flicckkaa

      Rohkeutta peliin ja tutustutu tyttöön pikkuhiljaa. Kiire ei ole.

    • Aapelipelii

      Kysy hiihtomalle johonkin reissuun

    • Malttivaltti

      Tuo on väähn vaikeaa jos et tyttöä kunnolla tunne.
      Tutustu ensin porukassa ja muöhemmin kahdenkeskisiin tilanteisiin.

      Malttia, malttia

      • *Peukku* (Y)

        Jokin asiallinen ketju tänne turhuuden sekamelskaan, mainiota. Näitä samanlaisia asiallisia ketjuja kun ilmaantus lisää, niin johan paranis palstan laatu takas sinne suunnille, missä se joskus oli


    • Poijkkejkl

      Jälleen kiitos kaikille vastanneille!

      Tuossa lomalla silloin tällöin tuli viestejä ja snäppejä vaihdeltua, mutta enimmäkseen omasta aloitteestani. Taisi kerran tyttö ottaa itse yhteyttä.

      Nyt kun koulut alkoivat, tuntuu että häntä on vaikea saada kiinni, hypyt eri aikoihin, ei tunnit jne. Eli ei olla lähes ollenkaan tekemisissä keskenämme.

      Tässä pohdin, että kun tyttö vaikuttaa siltä ettei ole ainakaan suoraan kiinnostunut, niin kannattaako yhteydenottoja jatkaa, varsinkin kun koulussa nähdään harvakseltaan?

    • Lukiolainen

      Pitä kyllä sanoa itsekkin että kerrankin järkevä keskistelu.

      Hmmä tilanne näyttää kyllä aika hankalalta, jos et tyttöä tunne ja tutustuminen on vaikeaa :/

    • Nostoo

      Nyt on kyllä niin asiallinen aihe, että nostelen

    • thegirll13

      Älä nyt luovuta! Vaikka se tyttö ei puhukkaan sinulle, niin voi olla että hänkin on ujo? Kannattaa vaan mennä tytön luo ja sanoa että on tärkeetä asiaa (jossiinä on jotain kavereita niin keksi vaikka jokin valhe, me tytöt aletaan muuten heti kikattamaan noissa asioissa) ja sitten vaab kerrot tunteistas ja heität jotain huumorii vaikka "älä nyt järkyty mutta mä tykkään susta". Mutta jos ujostuttaa niin ala lähettelee jutellessanne viestittäen viestien perään söpöjä hymiöitä ja sydämiä (ellet jo tee niin) ja kerrot sitten siellä miten asiat ovat:)

    • rohkeus2

      Meet vaan juttelemaan. Ei tarvitse muuta. Kun juttelette niin siitä sitten huomaan aika pian jos natsaa.
      Tsemppiä :-)

    • Apuaaaaat

      Mäki tarvisin apuu oon ihastunu yhteen mitäteen?

    • Heippa vaan!

      Oho, kerrankin kokonaan asiallinen ketju. Edelliselle kirjoittajalle suosittelisin sitä mitä monet muutkin, menet vaan juttelemaan jostain. Aloittaa voi ihan vaikka jostain tyyliin läksyjen kysymisestä, sit pikku hiljaa rupeet keskusteleen enemmän sen kaa ja sit ku ootte tarpeeks hyvis väleis ni pyydät vaik kahville tai mihin ikinä pyydätkin. Tsemppiä vaan, hyvin se sujuu! Niin ja ymmärrän kyllä, että nämä on vaikeita juttuja. :)

    • she's not into you....

      Tässä olis vähän vanhemman naisen mielipide. Se tyttö ei selkeestikään ole kiinnostunu susta. Jos se olis halunnu nähä sua sen Lapin reissun jälkeen, se olis kyllä ite ottanu asian esiin. Ja kun kaikki viestitkin vaihtuu SUN aloitteesta, ni homma on ihan selvä.

      Joku ehdotti että tyttö olis vaan ujo.. Ei ujokaan tyttö antais pakkeja jatkuvasti. Se alkais pelätä että sä kyllästyt, ja sen takia hänkin rohkenis laittaa sulle viestejä ja ehdottais kenties näkemistä.

      Nyt tyttö tyytyy vaan kiertelemään ja kaartelemaan, millon on sukulaisia kylässä ja millon mitäkin. Se ei vaan kehtaa sanoo sulle ettei kiinnosta, ei varmaan halua pahoittaa sun mieltä.

      Sinuna jättäisin tytön rauhaan. Jos hän on oikeesti kiinnostunu susta, hän kyllä ottaa suhun yhteyttä kun huomaa että susta ei enää kuulu mitään.

      • Gellou

        Itse olen sun kanssa saman ikäinen tyttö, pyydä esim sillee et pyydät oman kaverin ja sitte sen tytön ja jonkun sen kaverin kaa


    • Maikkikaikki

      Jos hän ei ole ottanut aiheeksi tapaamista nyt kun hänellä aikaa olisi, niin tuskin ln kiinnostunut

    • Taputtaaolalle

      Ketju pysy niin asiallisena, että kaikille kuuluu taputus olalle :D

    • Parikymppinenmies

      Jos on oiksti kiinnotunut tytöstä, ei hänelle kannata antaa hirveästi valinnanvaraa.
      Kannattaa mieluummin sanoa livenä: "lähe kanssani kahville koulun jälkeen", jolloin käskymuotoinen lause ei anna tytölle niin paljon valinnanvaraa ja saat hänet mukaasi todennnäköisemmin.
      Kun on suurempi todennäköisyys että pääset tytön kanssa viettämään kahdenkeskitä aikaa, pystyt osoittamaan ihastumisesi varmemmin (mm katseella ja pienillä eleillä).
      Kun et ole tytön tunteista varma, toimi itse. Älä odota tytön reaktiota.
      Rohkeutta se vaatii, joten onnea!

    • Anonyymi

      Moro

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe