Venäläiset

MKZ

Vieläkö venäläiset matkustelevat? Mikä on tämän hetkinen tilanne Thaimaassa?

31

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Vämäläisille

      Koh Samet ainakin oli pariviikkoa sitten niin täynnä Venäläisiä että rannalle heidän sekaan ei mahtunut. Yhden yön jälkeen piti hypätä laivaan ja mennä mantereelle. No elähän mittään, Pattayalla Jomtien rannalla sama tilanne. Sitte kun meni ihan maaseudulle Rayongiin niin venäjää ei kuulunut mutta ei paljon muutakaan kieltä, mitä nyt joku paikallinen ruoan- ja hedelmien myyjä kävi tuotteitaan tarjoamassa.

    • Thaimaan tallaaja
    • tiedä miten käy

      Rupukka on nousussa suhteessa ööröön, mutta ei bahtiin.

      Tämä lienee hyvä oman matkailutaseemme kanssa.

      Ruka ja Tahko itkevät jo pakotekorvauksia.

      Siinä olisi tshuhnalle tilaisuus, irrottautua Naton pakotelinjauksista.

      Vain ystävällisyydelle voi voittaa, vihalla vain hävitä, kaikessa.

    • TRTF

      vielä 3 viikkoa on paljon. ovat maksaneet lomat aikoja sitten. nyt venäläisillä loma-aika.

      • trtf

        itse lähden nykyään vasta tammikuun lopussa. 2kk oleskelee niin ssuomessa huhtikuun alussa jo talvi lähes voitettu kanta. hinnat putoaa verrattuna hsään ja ruslaneita ei ole paljoakaan.


    • saas nähdä

      Koh Samet,Venäläiset-mai pen rai? Ei ongelma minulle.Kirjoitin tuonne Pattaja-Koh Samet keskusteluun,että menen viikolla 3 Koh Sametille.
      No, olen (anteeksi,ihan totta,vasta vuodesta 1988) matkaillut,ryypännyt,tehnyt ( pientä) bisnestä Venäläisten kanssa ja joskus saannut suudelman:) Venäläiseltä naiselta...
      no,okei,toi viimeinen on provo-ehkä kerran kahvit/piparit...

      • Wiipurissa 1847

        Vaan oletko koskaan saanut Viipurin rinkeliä ?

        Nykyään viipurinrinkelikauppiaan löytää lähes kaikilta markkinoilta ja rinkeliä markkinoidaan voimakkaasti perinteikkäänä markkinaostoksena. Joensuun torin lisäksi viipurinrinkeleitä myydään markkinoiden aikaan myös marketeissa.


      • Kyllä vaan
        Wiipurissa 1847 kirjoitti:

        Vaan oletko koskaan saanut Viipurin rinkeliä ?

        Nykyään viipurinrinkelikauppiaan löytää lähes kaikilta markkinoilta ja rinkeliä markkinoidaan voimakkaasti perinteikkäänä markkinaostoksena. Joensuun torin lisäksi viipurinrinkeleitä myydään markkinoiden aikaan myös marketeissa.

        KYLLÄ VAAN . Venäläiset edelleen hallitsevat Pattayan mafiaa.
        Rikollisuus kukoistaa.


      • RiverMouth
        Kyllä vaan kirjoitti:

        KYLLÄ VAAN . Venäläiset edelleen hallitsevat Pattayan mafiaa.
        Rikollisuus kukoistaa.

        Joensuussako ?


    • Thaimaan kulkuri

      Kysyjä tiedusteli Thaimaan tilannetta ja sehän on paljonkin paranemaan päin.
      Pattayalta vähentyneet totaalisesti.
      Hua Hin on kaikkein kehnoimmassa asemassa, siellä ei tuota vähenemistä tapahdu ja mafia vain pahenee. Kaikki hyvin, kun muistaa vain Hua Hiniä välttää!

      • haiskahtaa..

        Taidat taas olla sama vanha Hua Hinin vihaaja?

        Jo pari kuukautta on oltu Hua Hinissä, ja vain pari venäläistä on tullut vastaan!

        Miksi valehtelet?


      • nähty on YÖÄK
        haiskahtaa.. kirjoitti:

        Taidat taas olla sama vanha Hua Hinin vihaaja?

        Jo pari kuukautta on oltu Hua Hinissä, ja vain pari venäläistä on tullut vastaan!

        Miksi valehtelet?

        Aivan ei ne venäläiset niihin Suomi talojen pihoille tule. Hu.ra korttelissa ne venäläiset Hua(ran)Hiissä pyörii niinkuin kaikki muutkin pervot jotka Hua(ran) Hiiniin ladyboykia menevät panemaan.
        Näin ainakin joulukuussa.


      • ioewo

        Hua Hinin klaanilla taitaa olla yhteydet viron/venäjän mafiaan,sanoi yksiThaimaantietäjä
        humalapäissään huahiissä.


    • Thaimaan kulkuri

      haiskahtaa... onkin niitä lahkolaisia, jotka eivät missään liiku, joten ai takuulla tule venäläisiä, eikä muitakaan vastaan, koska pyörii vain niissä lahkolaisympyröissä.

      • saa mitä tilaa

        Kunnon kulkuri jos oot , niin tottahan tiedät ettei Hua Hin vedä venäläisiä
        puoleensa, kaikki kunnon mafiamiehet matkustaa Pattikselle.
        Sieltä sitä saa mitä tilaa.


      • entinen Hualainen
        saa mitä tilaa kirjoitti:

        Kunnon kulkuri jos oot , niin tottahan tiedät ettei Hua Hin vedä venäläisiä
        puoleensa, kaikki kunnon mafiamiehet matkustaa Pattikselle.
        Sieltä sitä saa mitä tilaa.

        Höpö höpö. Venäläisiä on Hua Hinissä siinä missä muissakin turistirysissä. Onhan Hua Hinissä venäläisillä oma TV kanavakin ja sanomalehti. Venäläiset omistavat monta mafian suojeluksessa olevaa baaria Hua Hinissä.

        https://www.youtube.com/watch?v=XbWHnx7zBdU


    • Muuttuneet laulut

      Toistaa tätä samaa jorinaa kuukaudesta toiseen, oliskohan syytä vaihtaa levyä eli kasettia ?
      Ajat on muuttuneet , venäläisiä riittää enää Pattayalle. Eipä heitä Hua Hin
      kiinnosta.

      • huomattu on

        Ei kiinnosta Hua Hin myöskään:Amerikkalaisia, Kanadalaisia, Ausseja,Japanilaisia. Hua Hin kiinnostaa savolaisia hämäläisiä pohjanmaalaisia juntteja.


    • ei Huaan

      Tosi on, että venäläisiä kiinnosta enää Hua Hin, siellähän on kaikki heille, on TV kotikielellä, mafiaa kotitarpeiksi ja suurin venäläiskeskittymä Thaimaassa.
      Olisivat iloissaan Hua Hiniläiset, kun edes venäläiset tuovat rahaa sinne, muut kansallisuudethan, lahkolaisia lukuun ottamatta ovat häipyneet lähes täysin.

      • trazui Hua Hin

        Kirkkoakin rakentavat venäläiset sinne Hua Hinin perukoille. Miksi siis valehdellaan ettei niitä Hua Hinissä ole? Monta venäläistä ravintolaa ja muissakin kuin venäläisissä ravintoloissa Menu venäjäksi! Outoa vaikka heitä ei muka siellä ole. Itseäni venakot ei häiritse,omissa oloissaan he ovat.


      • tulihan käytyä
        trazui Hua Hin kirjoitti:

        Kirkkoakin rakentavat venäläiset sinne Hua Hinin perukoille. Miksi siis valehdellaan ettei niitä Hua Hinissä ole? Monta venäläistä ravintolaa ja muissakin kuin venäläisissä ravintoloissa Menu venäjäksi! Outoa vaikka heitä ei muka siellä ole. Itseäni venakot ei häiritse,omissa oloissaan he ovat.

        Venäläisiä ravintoloitakin Hua Hinissä enemmän kuin suomalaisia. Joulukuussa olimme kax viikkoa. Eläkeläisten kohde johon venäläiset loivat oman lisänsä. Muutama nuorekkaampi baari.


      • PattayaGhetto

        Pattayan tumputtajilla kova hinku mustamaalata Hua Hiniä, luulevat ressukat ettei kaikki tiedä minkälainen venäläisghetto Pattayagrad on nykyisin, n. 60.000 tuhatta vakituisesti asuvaa viikkoturistit päälle! Viime vuonna olin Huassa ja sillioin oli 1 venäläisbaari, suomalaisita en tiedä.


      • asiallisuutta-
        PattayaGhetto kirjoitti:

        Pattayan tumputtajilla kova hinku mustamaalata Hua Hiniä, luulevat ressukat ettei kaikki tiedä minkälainen venäläisghetto Pattayagrad on nykyisin, n. 60.000 tuhatta vakituisesti asuvaa viikkoturistit päälle! Viime vuonna olin Huassa ja sillioin oli 1 venäläisbaari, suomalaisita en tiedä.

        Hatusta vedettyjä lukuja. Huassa on enemmän venäläisiä ravintoloita kuin Suomalaisia,sen voi helposti tarkistaa vain Googlea käyttämällä.

        Pattayalla asuu vakituisesti noin 10000 ulkomaalaista eli sekin fakta kumoaa erään Pattayaa jatkuvasti morkkaavaa Hua Hin tyypin valheen.
        Etkö enään käytä Lkv56 nimimerkkiä.


      • ooooo-o

        Phukessa on useampia venäläisetn TV-kanavia ja aivan liikaa venäläisiä.


    • IMHO

      Phuketissa on paljon ja IMHO ihan liikaa. Omien havaintojen mukaan kansallisuuksista eniten on venäläisiä. Venäjänkielisiä kylttejä ja opasteita on paljon.

      • ScaryMovie7

        Joo se on kamala tilanne jos näkee venäjänkielisen kyltin tai opasteen. Se on siinä kohtaan kerta heitolla reissu pilalla ja kannattaa marssia Aurinkomatkojen toimistoon sanomaan pari valittua sanaa. Vain venäläiset voi tietää mitä niissä kylteissä lukee... BRRRR....


      • savolaisiahuijareita

        Minä kuulin savon murretta. Koko loppu loma täysin pilalla.


      • IMHO

        Mahdatkohan sinä tietää minkälaisesta ongelmasta väännät vitsiä?

        Olen ihan sujut sen kanssa jos joku haluaa mennä mihin tahansa Thaimaaseen. Olen siellä käynyt minkäin monta kertaa eri paikoissa, mutta se on loppu nyt. Ilmastoa lukuunottamatta kaikki Thaimaan vetovoimatekijät ovat kadonneet. Likaista, kallista, töykeää, alkeellista, kehitysmaatason infra, ym ym ym.


      • HöpsisPöpsis
        IMHO kirjoitti:

        Mahdatkohan sinä tietää minkälaisesta ongelmasta väännät vitsiä?

        Olen ihan sujut sen kanssa jos joku haluaa mennä mihin tahansa Thaimaaseen. Olen siellä käynyt minkäin monta kertaa eri paikoissa, mutta se on loppu nyt. Ilmastoa lukuunottamatta kaikki Thaimaan vetovoimatekijät ovat kadonneet. Likaista, kallista, töykeää, alkeellista, kehitysmaatason infra, ym ym ym.

        Bullshit. Olet käynyt max kerran jossakin turistikohteessa negatiivisella asenteella ja pers auki. Todennäköisesti et ole käynyt sielläkään. Olen vuosien mittaan tutustunut ja jutellut satojen suomipariskuntien ja sinkkujen ja äijäporukoiden kanssa ja jokaikinen heistä haluaa Thaimaahan uudestaan ja uudestaan.
        Voit jatkaa tuota mustamaalaus-kampanjaasi siis jossakin muualla. Vaikka Turku-palstalla.


      • Muropetteri
        IMHO kirjoitti:

        Mahdatkohan sinä tietää minkälaisesta ongelmasta väännät vitsiä?

        Olen ihan sujut sen kanssa jos joku haluaa mennä mihin tahansa Thaimaaseen. Olen siellä käynyt minkäin monta kertaa eri paikoissa, mutta se on loppu nyt. Ilmastoa lukuunottamatta kaikki Thaimaan vetovoimatekijät ovat kadonneet. Likaista, kallista, töykeää, alkeellista, kehitysmaatason infra, ym ym ym.

        Jotenkin kuulostaa siltä että se vika on siellä, ei thaimaassa, joten ei siellä sinua kukaan jää kaipaamaan.


    • KerranSoilla

      "Kohtasin ma Soilla kerra turkulaisen, lausui mulle näin: -Ostanut ma oisin karvaisen naisen, mut ilman sellaista taas ma jäin" ja lähti takaisin Turkuun jossa naiset uskoo yhä heidän estotonta itsekehuskeluaan ja luulevat omatekoista sankarinviittaa aidoksi. Hemmo metsästi kotiseudultaan tuttua luomupehkoa mutta ei kuulema löydy.

      Matkani ei ollut kuitenkaan mitenkään pilalla. Venäläiset kundit tarjosivat pöytäämme kerran 12 GT:tä kun näkivät meidän niitä kiskovan. Nazdarovjat siinä vaihdettiin ja ilta jatkui yhtä iloisena kuin sitä aiemminkin ja kuten aina. Itäveljemme tietävät miten juodaan ja kyllä ne idän siskotkin osaavat naida. Pattayalla en ole kokeillut mutta suomessa kyl.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe