Kajaanin hyviä puolia?

Kuutamolla

Mun mielestä Kajaanissa on myös paljon hyvääkin, kun nyt oon lukenu noita muita kirjoituksia niin ensialkuun saa kyllä semmosen käsityksen, ettei täältä juuri hyviä puolia löydy :( Mutta listataanpa kaikki nyt niitä hyviä puolia Kajaanista! Itse olen koko ikäni (26 vuotta) Kajaanissa asunut ja ihan tyytyväinen kuitenki loppupeleissä oon ollu, mutta myös pois muuttoa olen joskus miettinyt, kieltämättä.

Mun mielestä Kajaanissa hyviä puolia on mm, Luonto(pääsee lenkille ja löytyy mehtää minne mennä), suht.hyvän matkan päässä muihin kaupunkeihin (keskeinen sijainti), hyvät palvelut, laadultaan parempaa kuin etelässä.. (valinnan varaa alkaa olla reilusti), turvallisuus (hyvä kasvatus ympäristö) Jne...

10

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torvi

      Hinnat ihan kohtuutasolla, ruoka siis, mm. Kuopiossa paljon kalliimpaa. Kaikkialle pääsee kävellen ja kaikki tarpeellinen hankittava löytyy, jos ei nirsoile liikaa. Hyvät ulkoilumaastot todellakin ja kaikilla alueilla on pururataa ja hiihtolatua melkein kotinurkilla.

    • Jussu

      suomen edullisinta ruokaa
      elokuvateatteri
      ulkoilumahdollisuudet
      hyvä kuntosali
      huippu biljardisali
      elävää musaa
      hyviä baareja
      mukavia ihmisiä
      kaunis kaupunki
      edulliset asunnot

      sopivankokoinen, ei ole kaupungin sisällä pitkä matka mihinkään

    • Tapanick

      Muualta muuttaneena minun mielestäni kajaanilaiset ihmiset ovat parasta kajaanissa. Mukavia, lämpimiä, rehellisiä, rehtejä, voin sanoa että parhaat ystäväni olen saanut kajaanista. Koskee sekä miehiä että naisia. Ikinä ei ole elo täällä tuntunut ulkopuoliselta.

      • Jussi

        kyllä ne ihmiset ja heidän asenteet paikasta mukavan tekevät.


      • ,,,,,
        Jussi kirjoitti:

        kyllä ne ihmiset ja heidän asenteet paikasta mukavan tekevät.

        ,,


    • Asukas

      Täällä on rautatieasema, helppo päästä muualle. Lentokenttä, lentäen olisit jo perillä.

      • timppi

        hyvä kun tiedät paikat niin pääset täältä äkkiä pois. Ei täällä kannata asua ellei muuta hyvää ole kuin assat...


      • torvi

        Mikä tahansa kaupunki on sellainen, kuin millaiseksi ihmiset sen itse tekevät. Kannattaa katsoa peiliin, olenko minä itse sellainen, jonka kanssa muut haluavat asua samassa paikassa.

        Itselläni on loppujen lopuksi ollut kohtalaisen mukava asua kaikissa paikoissa, missä olen asunut, toisissa paikoissa olen vain viihtynyt paremmin kuin toisissa. Kun vain oppii miettimään niitä hyviä puolia. Kajaanikin on välillä itseänikin aikalailla ärsyttänyt mutta loppujen lopuksi kaikkialta löytyy jotain ärsyttävää ja jotain hyvää, asennekysymys.


    • duubi

      Eri paikoissa asuneena entisenä Kajaanilaisena: hieno kaupunki ja mukavia ihmisiä.

    • Tuukemoinen

      Plussaa: Pätmänillä on puolangan suurin terska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe