oikean meikkivoiteen etsintä!

sabotage87

Elikkäs mulla on ollu hakusessa jo pidempään meikkivoidetta joka ois peittävä vaalee ja hieman kellertävä sekä ilman muuta kestävä! minulla on pienia haaleita maksaläiskiä ja hikoilen kasvoilta helposti :( ihoni on myös kuivahko ... !
aikasemmin olen sekoitellut lumenen skin perfectoria 10 ja 11. saan oikean sävyn noilla MUTTA kun vähänkin hikoilen niin naama on niin suttusen näköinen,.

näitä vaalea/kellertävä sävyisiä on vaikea löytää varsinkin jos samaan pakettiin pitäs olla kestävä sekä peittävä.... mä oon kokeillut lähes kaiken marketti meikin mitä vähänkin vaikuttanut oikeelta ,mut sit kasvoille levittäessä tuote muuttuu joko ruskeeks ,pinkiks tai ihan valkoseks.

ja heti alkuun sanon että joe blasco ei käy mun turpaan sitten ollenkaan. liian paksua ja epämukavan tuntuista iholla,kokeiltu on!

5

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi21

      Kokeile jotain mac meikkivoidetta? Mee vaikka stockmannille ja kysy niiltä apua :) Helsingissä on ainaki stockmann joka myy mac tuotteita (keskustassa).

      • wetriop

        Tampereella myös ja nettikaupastakin voi tilata, jos ei kovin usein vieraile näissä kaupungeissa.

        Clarinsilta löytyy myös hyviä meikkivoiteita, tosin jos kärsit maksaläiskistä niin ei ehkä paras, kun niissä on vähän alkoholia.


    • Ehdottaisin tätä

      Käy body shopista. Mullakin on kuiva iho ja epätasainen väri, mut kys. meikkivoide on kosteuttava (tietysti silti pitää käyttää kost.voidetta), levittyy ja peittää hyvin, muttei erotu iholla. Itse olen sieltä ostanut meikkivoiteeni usean vuoden ajan. Muista mainita, että haluat kellertävän värin. Mene ilman meikkivoidetta, niin kokeilevat värin sopivuuden kasvoihin. Hinta on n.25e.

    • mineraalit kehiin

      Tässä vastaus:

      bareMinerals: (saa sokokselta, esim.) Kivipuuterin tyyppinen mineraalimeikkipohja sävy R130

      tai

      bareMinerals original: Golden fair (W10). (Irtopuuteriversio)

      Ovat muuten ihan aikuisten oikeesti keltaisia ja vaaleita! Tuo R130 on aavistuksen jauhoisempi, matampi ja peittävämpi, kuin tuo irtopuuteripaketissa oleva mineraalimeikki Golder Fair. R130 on myös vähän vaaleampi, jopa vähän liiankin vaalea.

      Golden Fair on hyvin kerrostettava, mutta sillä saa myös läpikuultavaa jälkeä. Siinä on vähän sellaista glow´ta mukana, tiiättekö sellaisen fotoshopatun näköisen naaman, mutta ei liikaa (Kuten esim. Lily Lolossa mielestäni on.)

      Kyllä näillä peittävääkin jälkeä saa. Jos siihen Blascoon tai siihen Lumenen meikkivoiteeseesi sekoitat pienen määrän mineraalimeikkipuuteria, saat sellaisen peitetökötin, että kyllä pysyy naamalla. Samalla tavalla saat myös silmänaluset peittoon, jos on tarvetta peiteaineelle.

      Jos kaipaat kevyttä ja kosteuttavaa, jossa pieni suojakerroin, suosittelen Goshin CC Iluminating foundation -voidetta 01 Porcelain. Se on yllättävän keltapohjainen.

      Tuohon hikoiluun sanoisin, että hanki kunnonn aineet mineraalimeikin alle. Suosittelen Goshin Velvet touch foundation primeriä, käytän itse sitä Baremineralsin alla ja kyllä se mielestäni lisää meikin kestoa. Mutta onhan niitä muitakin, mutta pohjustus on kaiken a ja o. Voit kokeilla myös ilman aluvoidetta.

      Jos Bareminerals tuntuu liian keltaiselta (Niinkin voi olla. Ovat nimittäin KELTAISIA), voin suositella Everyday Mineralsin Base -mineraalimeikkiä sävyä Olive Fair. Se on ihan vähän keltainen, mutta ei paljon. Siinä on vähän sitä glowta ja levittyy nätisti.

      Meow Cosmeticsilla on Angora -sarja, joka on keltainen ja vaalea. Sarjan vaalein sävy on ihan äärimmäisen vaalea. Suosittelen ostamaan vaaleimman ja tummimman Angorasta ja sitten sekoittelemaan oman. Meowin meikit ovat aika kuivattavia ja jauhoisia ja niillä on vaikea saada nättiä jälkeä, jos ihossa on vähänkään hilseilyä yms.

      Tässä on kokemuksella annettuja vinkkejä. Terveisin vaalea, keltainen ja ruusufinninen rasvanaama.

      • hhhhhhhhhhhhhh1

        Matte sarjan Golden Fair on sitten paljon tummempi kuin Originalin, jälkimmäistä tosin en ole kokeillut, mutta luin niin.

        Angora on jo tosi keltainen, enemmän aasialaiselle iholle? En ole kokenut pohjia kuiviksi ja jauhoisiksi - pintakuivalle iholle auttaa, kun suihkaisee vettä tai kosteuttavaa suihketta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe