Hiussiirretyn tuntoja

hiusta päähän

Vaikka mulla onnistuikin hiussiirot hyvin, ottaen huomioon ohuehkon hiuslaadun ja hiusten saatavuuden. Tiheys olisi voinut olla tietenkin hiukan enemmän, nythän se lienee kai noin 50 hiusta neliösentille.
Kun hoitaa ja joskus käyttää jotain muotovaahtoa, saa vooluumia lisää ja kampauksen helpommin.
Mutta tääläistähän on muillakin joille hiuksia on siirretty, täydellistä tiheyttä on vaikeampi saada jos kaljuntunut alue on ollut laaja, luonnostaan selvä.
Kertokaa tekin miten tunnette itsellänne, oletteko tyytyväisiä? Itse kyllä olen tyytyväinen sikäli kun tiedän oman kuontaloni mitä se oli ja on nyt.
Tilasinkin hiustuuhennetta, ainakin kokoilen myöskin sen vaikutusta.
Kertoilkaa vapasti tunnoistanne te joille on tehty hiussiirto?

7

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

      Vaikea kommentoida muitten puolesta,
      mutta jo nyt se hiussmäärä joka on
      tulossa, ( oletettavasti ), kun se ei näy
      toistaiseksi kun takavalossa, olen enemmän
      kuin tyytyväinen, jos kaikki nuo vahvistuvat
      niinkuin olettaa sopii tavalliseksi hiukseksi.

      Päänahka on edelleen hieman tunnoton,
      ja se ongelma, joka oli aikoinaan "oikean"
      tukan kanssa, rasvoittuminen , on totaalisesti poissa.
      Joku voi ehkä kommentoida, onko se hyvä vai huono.
      Käsittääkseni rasvan erittymisestä vastaava hiusjuuren
      osa jää siirtymättä ?

    • Älä vaadi liikaa

      Et sinä kyllä mitään tuuhennetta tarvitse. Muistan kuvistasi hiuksesi. Sitä alkaa vaatia äkkiä yhä parempaa tukkaa, eikä itse näe, että hiukset näyttävät muiden silmissä aivan hyviltä.

      Itselläni siirrettiin kahdess siirrossa yhteensä 8.500 hiusta ja itse ja naiset ovat kerrassaan tyytväisiä. Tuuheus on n.55 hiusta neliösentillä.

    • Hm...

      Minustakin se kuontalosi näytti hyvältä !

      Kateeksi käy.

      Harvapa kiinnittää huomiota siihen että
      hiusten volyymi ei näytä olevan 20-kymppisen
      luokkaa.

      itsensä kohdalla tahtoo suhteellisuus hävitä,
      vrt anorektikot tms.

      Mulle riittää se, etten ole enää se " nahkapää "
      vaikka harvahan tuo vielä on päivänvalossa
      toivottavasti se vielä tuosta thenee, tänään
      tuli 5 kk täyteen
      täyteen.

    • o69o

      Ruottalainen ei sitten päivitä..
      Luin eilen lookgoodista jonkun kiroilevan erdoganin siirtämien
      4000 siirteen ja 9 kk jälkeenkin näyttävänsä aika kaljulta tietyssä valossa
      mutta sitten 3kk ettenpäin eli 12 kk hiussiirrosta oli niin tyytyväinen ja kertoi hiusten vahvistuneen 9-12 kk välillä todella paljon,eli kehitys on aika yksilöllistä tässäkin ja lopputulosta ei tiedä ennenkuin 12-15kk kuluttua.

    • 12ab

      Totta. Kun on kulunut 12 -15 kk, niin sitten alkaa olla oikea aika tutkikiskella miltä lopputulos näyttää.

      Parit kerrat olen käynyt siirrossa, joten tiedän.

    • hiusta.päähän

      Joo, kyllä oon kuontakooni tyytyväinen. Nyt on eka kerrasta kolme ja toisesta pari vuotta aikaa kun siirrettiin. Biotiiniä olen käyttänyt ja huomannut sen hyväksi. Istutetut hiukset ovat hyvin pysyneet päässä. Hyvältä siis näyttää..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe