Tapaninterveiset kaupunkilaisille ja maa-alan immeille

Selkosjärvi

Uskon, että te tunnistatte minut, vaikka en aiemmin ole esittäytynyt omalla nimelläni. Olette tietosia siitä että minä olen aina oikeassa.ASIAAN:
Te kirjoittelette täällä aivan potaskaa, minä sanon vaan, joudun alinomaa asioita oikomaan, sanon vaan, vaikka en mitään sanonutkaan, vaan selittelin, valehtelin teille, eikä siinä mitään mutta valehtelen myös itselleni. Elämäni, toiveet ja tavoitteeni ovat epärealistisia ja elän utopistisessa huumassa. Oma ainutkertaisuuteni ja pieni maaomaisuuteni on minulle itsetarkoitus. Olen köyhyydestä lähtenyt rikastumaan, halveksin ja aliarvion köyhiä. Vihaan kaupunkilaisia siksi koska todellisuudessa kadehdin heitä enkä myöskään osaa itse oikein liikkua kaupungissa. Omien ja maaseutualueiden ongelmien rinnalle haen aina vastaavia ongelmia kaupungeista, tai etsin muiden virheitä. Ja se sitten helpottaa. Halveksin työtä tekeviä, siksi kun en itse pärjännyt työelämässä. Hyvästä tietotaidosta ja osaamisestani huolimatta, sosiaaliset taitoni ja heikko itsetunto aikaansai sen, että ajauduin törmäys kurssille ja syrjäydyin koska minut syrjäytettiin olemattoman yhteistyökyvyn vuoksi. En saanut ylennystä mikä olisi kuulunut minulle eikä hänelle.


Nyt elän täällä selkosilla synnyinseudullani sinkkuna. Elän erakkomaista mutta onnellista elämää. Minulla on parempi täällä kun siellä virmassa. Virmassakin on parempi kun olen täällä. Päivittäinen debatti sujuu hyvin kissan ja moottorisan kanssa, melko sopuisasti. Täällä keskustelupalstalla saan purkaa vihaa, yksinkertaisia, työsuhteessa eläviä, köyhiä ja kaupunkilaisia kohtaan. Voimani tunnossa nujerran vääräuskoisia.
Katkerana sinnittelen löysässä hirressä. Pian alkavat kuolinkouristukset
APUVA
Selkosjärven Nuljuperällä.
Kartanon patruuna Uuno-Pietari Vähä-Jyrki

58

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu henkilö

      ei ole vielä suota saanut tämä tositarina..
      varsin tuttua

    • tiäsinhä minä

      mää tiän mää tiän sää oot liikenneministeri viinanean siis liikanen oli siis viinane valtiovarainministeri hemilän sen ympäristöministerin haa ahh haavisto se oli maatalousministeri ni ni serkku sää oot sen serkku ekkö okki

    • lahtinen..

      saatana kapitalistit on tullu tänne taas juaksuttaa meitä iänkaikkisilla turhilla jutuilla niinko niitä kiinnostais tavallise talonpoja arki ne puhuu noita valheitaa jotta ne sais talonpojan tekeeniitte tyät mutta anna olla ku pitäs jakaa sitä yhteistä hyvää ni siinä jää taas meitille paska kätee....ja sen sitte muistatte että konekivääriä ei sitte jätetä

      • stm Rahikainen

        Mitä Veikko taas pieksee suutaan.

        Jos minä jotain hommaan niin se on koko rykmentti sitä jakamassa.
        Ihan ninko talonjussun jauholaaria.


      • sanon vaan
        stm Rahikainen kirjoitti:

        Mitä Veikko taas pieksee suutaan.

        Jos minä jotain hommaan niin se on koko rykmentti sitä jakamassa.
        Ihan ninko talonjussun jauholaaria.

        Onhan se noinkin ...


    • katso peiliin

      Tämä viesti ei ole saanut vielä ansaitsemaansa suosiota.

    • sanon vaan

      Suomessa kansan liikkeelle paneva voima on kateus.

      Maalainen kadehtii kaupunkilaisen lomia, kuviteltua elintasoa, jne....
      Kaupunkilainen maalaisen maita ja mantuja, tukia, jne....
      Kaupunkilaiset kadehtii myös toisiaan, kuten tekee maalaisetkin, se pitää mielen vireänä ja kilpailun käynnissä.

      Kateus on yleensä ansaittua, säälin saa pyytämättä, joten siinä mielessä olkaa ylpeitä siitä, jos onnistutte elämässä sen verran, että joku toinen teitä kadehtii.

      Minä olen jo sen asteen saavuttanut.

      • Päivänsankarille

        sanon vaan

        Onko Sinulla peiliä lainkaan?


      • sanon vaan
        Päivänsankarille kirjoitti:

        sanon vaan

        Onko Sinulla peiliä lainkaan?

        Mihin sinä peiliä tarvitset, osta oma ....


      • to Nuljuperä village

        Sanon vaan

        Kotikylälleni/si Nuljuperälle kuuluu kipeyttä, köyhyyttä ja katkeruutta.
        Ja lisäksi kateutta, kaunaa ja kavaluulla.

        You're really pathetic person.
        I will take part.


      • kysyn vaan
        to Nuljuperä village kirjoitti:

        Sanon vaan

        Kotikylälleni/si Nuljuperälle kuuluu kipeyttä, köyhyyttä ja katkeruutta.
        Ja lisäksi kateutta, kaunaa ja kavaluulla.

        You're really pathetic person.
        I will take part.

        No mikä vika niissä naapureissa oikein oli ????
        Et vielä ole vastannut.


    • koittelemus

      tossa uskonto sivuilta luin ku on vain muutama rikas perhe jotka pyörittää mailmaa
      afrikassa toisen mailmansodan aikana perhe joka pyörittää mailman timanttikauppaa kävi kauppaa hitlerin kanssa joka timanteilla sai hankittua sotakoneistoa he olivat juutalaisia ja kaupankäynnillä mahdollistivat saksan toiminnan myös juutalaisten suhteen.....sama jatkuu täällä suomi 24 sessa 95% kaikista keskusteluista ovat rahasta ja nekin niin mitä me olemme valmiit ottamaan pois toisiltamme mutta emme itseltämme me käymme samaa taistelua kuin hitler olemme valmiit uhraamaan läheisiemme perheet omaisuuden työn ja toimeentulon saadaksemme täytettyä sen tyhjiön mikä meidän omassa elämässämme on kuitenkaa haluamatta luopua mistään mitä meillä on on meidän onnemme ettei ole sota sota joka tuo ihmisenpahuuden esiin ja joka näyttäisi mihin me todella pystymme mutta me emme halua taistella toistemme hyvinvoinnin puolesta vaan oman hyvinvoitimme puolesta...tällä palstalla on joku joka hakee meiltä apua ja sanoo menettäneensä talon kuka on se joka ensimmäisenä haluaa auttaa silläkin uhalla että se on huijaus

      • sanon vaan

        Luonnonlait on semmoiset, että toisen kuolema on toisen elämä.
        Siinä ei paljon humanismi auta.


      • muut lukijat
        sanon vaan kirjoitti:

        Luonnonlait on semmoiset, että toisen kuolema on toisen elämä.
        Siinä ei paljon humanismi auta.

        Sanon vaan, että pelistä ei ole mitään hyötyä ellei siihen katso...


      • sanon vaan
        muut lukijat kirjoitti:

        Sanon vaan, että pelistä ei ole mitään hyötyä ellei siihen katso...

        Sinunlaisesi umpisokea mies, ei hyödy vaikka katsoisi.


      • nartsismia
        sanon vaan kirjoitti:

        Sinunlaisesi umpisokea mies, ei hyödy vaikka katsoisi.

        Noh noh äläs nyt taas. Einari. Ai Uuno.

        Miten Sinulla muuten menee?
        Kuinka sopuisa perhe elää Selkosjärven Nuljuperässä.:)


      • sanon vaan
        nartsismia kirjoitti:

        Noh noh äläs nyt taas. Einari. Ai Uuno.

        Miten Sinulla muuten menee?
        Kuinka sopuisa perhe elää Selkosjärven Nuljuperässä.:)

        Ei elä mun perhe selkosjärvellä, olen kaupunkilaisia .....


    • Selkosjärvi

      Olen eiri selitys,uhoomis,pullistelu ja puutaheinää puheenvuoroissani, puhunut nm. (sanon vaan) kateudesta.

      Mutta mitä muuta tänne oikealle kot seuvulleni Nuljuperälle kuuluu kuin kateutta.

      Arvannette varmaankin.

      • kysyn vaan

        Miten minun kateuteni on ilmennyt ????


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,
        kysyn vaan kirjoitti:

        Miten minun kateuteni on ilmennyt ????

        no mää oon lentäny ja nyt ennustan kaikkinaisena vihana maataloustukia kohtaan vaikkei ne mitään tuukee oookkkaaaa


    • Selkosjärvi

      MMM ja muu risutalous.
      Minä kaikkitietävä maa, metsä ja risutalouden kaikkivaltias Jumala Uuno-Pietari Vähä-Järki Selkosjärven Nuljuperältä . Perhe lähti, ne asuvat kaupunkissa kerrostalo-osakkeessa. Vaimo sano lähteissä ettei hän ja lapset ala noita hullun hommia tekeen sulle narsistille ja täysin ilmasta työtä. Mitähän sekin tarkootti naristille. En ollu mielestäni hiljan narissu. Kerää yksin pieruunkuoria ja rakentele pilvilinnoja. Ja kirjoottele oleemattomia asiota.
      Minä tiedän ihan kaiken kaikesta mikä vähänkin liittyy MMMRt. Heti perstuntumalta on mulla oikein vastaus kaikkeen metsä- ja maa omaisuuteen on se sitten missäpäin maailmaa hyvänsä. Otottakaa vähän vielä epätietosuutessa vaastaan kun ehtin. Mutta sovitaan että kinastellaan suomeks joku kiusahenket on ulkomaan sanoja sinne kirjootellu.
      Otetaas yhtet vielä sanoin välissä tolle sialle. Kumpasellekkin maistuu samat ruokaryypyt ja aperritiivisteet.
      Laitto lapset ja entinen vaimoni mulle lahjoja, ninku sääliks, lankomies toi. Vaemolta tul oikein sellanen peili ja se käsk käyttää sitä.

      Rukoilkaamme.
      Mikä mehtästä on tullu on jäleen mehtään menevä.’
      Amen

      • Nuljuperän paroni

        Perhe lähti jo useita vuosia sitten.
        Asuvat siellä kesä- sijoitus- kerrostalo osakkeessa kaupuntissa. Vaimolla on nyt uusi mieskin.


    • suurta viisautta

      Kyllä on, vapaa-ajan asunto voi olla vaikka kerrostalo osake.

      Aika monella maalaisella on vapaa-ajan asuntona osake kaupungissa, tia sitten vain sijoituksena.

      kuunnelkaa suurta viisautta

      • sanon vaan

        Osta sinäkin osake ja maata, älä kadehdi muita.


      • Nuljuperän paatos

        Miksi minusta tuli tällainen katkera. Minulla on heikko itsetunto. Nuo johtuu lapsuuden raumoista. Lapsena minua hyljeksittiin, koskaan vanhemmat eivät minua hyväksyneet. Muut sisaret ovat olleet parempia. He ovat käyneet enemmän koulua ja menestyneet minua paremmin. Voidaan puhua ristiriitaisesta tai persoonallisuuden häiriintymästä ja narsismista. Eikä minulla ei ole omaa elämää.
        En pysty hyväksymään realiteettaja siksi puhun puutaheinää, olekohann patologinen valehtelia?
        Perhe jätti minut. Puolisolla on jo uusi parempi puoliso. Vaimoni lähdön eron syy oli minun heikko itsetunto.
        Heikko itsetuntoni ilmenee kuten olettu huomanneet.
        - olen erittäin itseriittoinen ja olen aina oikeassa
        - olen narsistinen
        - minulla on suuri halu kontrolloida muita
        - suhteet auktoriteeteihin on ratkaisematta ja epäselvät
        Täällä näyttelen mahtipontista suurmiestä ja kaikkivoipaa ja tietävää. Todellisuudessa kykyni ovat varsin heikot, olen heikkolahjainen.


      • Nulju on rutiköyhä
        Nuljuperän paatos kirjoitti:

        Miksi minusta tuli tällainen katkera. Minulla on heikko itsetunto. Nuo johtuu lapsuuden raumoista. Lapsena minua hyljeksittiin, koskaan vanhemmat eivät minua hyväksyneet. Muut sisaret ovat olleet parempia. He ovat käyneet enemmän koulua ja menestyneet minua paremmin. Voidaan puhua ristiriitaisesta tai persoonallisuuden häiriintymästä ja narsismista. Eikä minulla ei ole omaa elämää.
        En pysty hyväksymään realiteettaja siksi puhun puutaheinää, olekohann patologinen valehtelia?
        Perhe jätti minut. Puolisolla on jo uusi parempi puoliso. Vaimoni lähdön eron syy oli minun heikko itsetunto.
        Heikko itsetuntoni ilmenee kuten olettu huomanneet.
        - olen erittäin itseriittoinen ja olen aina oikeassa
        - olen narsistinen
        - minulla on suuri halu kontrolloida muita
        - suhteet auktoriteeteihin on ratkaisematta ja epäselvät
        Täällä näyttelen mahtipontista suurmiestä ja kaikkivoipaa ja tietävää. Todellisuudessa kykyni ovat varsin heikot, olen heikkolahjainen.

        Nulju ei tykkää diskodeerata ku SAVOX


        "Mutta sovitaan että kinastellaan suomeks joku kiusahenket on ulkomaan sanoja sinne kirjootellu".

        Nuljuun ainut rikkaus on vikas mielikuviitus.


      • sanon vaan
        Nulju on rutiköyhä kirjoitti:

        Nulju ei tykkää diskodeerata ku SAVOX


        "Mutta sovitaan että kinastellaan suomeks joku kiusahenket on ulkomaan sanoja sinne kirjootellu".

        Nuljuun ainut rikkaus on vikas mielikuviitus.

        Kyllä se kohta taas tulee tolla Lontoon murteella.
        Kun argumentit loppuu ...


      • valtit vähis
        sanon vaan kirjoitti:

        Kyllä se kohta taas tulee tolla Lontoon murteella.
        Kun argumentit loppuu ...

        Sua on melko helppo lukea kuin aviointa kirjaa.



        Kun sulle ei oikein uskalla suomeks sanova, ette me jojohon?
        Ymmärätkö englantia, Ruotsia Saksaa?

        Sinulta ne eivätoikeastaan voi loppua :)


      • Trumps is the end
        valtit vähis kirjoitti:

        Sua on melko helppo lukea kuin aviointa kirjaa.



        Kun sulle ei oikein uskalla suomeks sanova, ette me jojohon?
        Ymmärätkö englantia, Ruotsia Saksaa?

        Sinulta ne eivätoikeastaan voi loppua :)

        You are easy to read you are so open.
        You did not really dare to say directly to you do not do yourself a mischief!
        Do you understand English, Swedish or German.

        Trumps is the end


      • thus experiencing th
        sanon vaan kirjoitti:

        Kyllä se kohta taas tulee tolla Lontoon murteella.
        Kun argumentit loppuu ...

        Your arguments are not at the end. You do not have any valid arguments ever, in these discussions has been.

        thus experiencing the other


      • kysyn vaan
        thus experiencing th kirjoitti:

        Your arguments are not at the end. You do not have any valid arguments ever, in these discussions has been.

        thus experiencing the other

        No mikä vika niissä naapureissa oikein oli ?


    • lahtinen..

      sieltä ne kapitalistit taas juttelee että oikee pahaa tekee juanivat talonpoja päämenoks että sasivat oikee kyykyttää mutta saappa nährä että viä talopoikaa arvostetaa....

    • se o kumpaakin

      Onkohan toi paroni vallan iäkäs vai muutoon sivistymätön.
      Tuo terninolokia on kyllä jo kaukaa viime vuosituhannelta.
      Oikukukas ja tosi tosisikko. Tepatointiin siltä ei ole.

    • nuljuperän verkostot

      Nuljun sosiaalinen toiminta

      Tulen melko hyvin toimeen kissan ja sian kanssa. Ihmisten kassa elo on paljon haasteellisempaa. Naapurit eivät ole käyneet meillä sen jälkeen kun perhe lähti kerrostalo-osakkeeseen. Kimppakyydillä vaimot asioi kirkolla vaikkea ei sinne ole matkaa kun 70 km rapiat. Siellä on meidän lähikauppa. Postia ja pankit on kotvan matkaa etäämmällä. Se on sellaista täällä Itäsuomessa jumalan selän takana. Naapurit on tyhmiä ja katehia mulle ja kun olen niin viisas mies. Ja ne suuttuivat minulle tie asioissa, olivat kaikki muut aivan väärässä. Osuuskaupassakin naapuri käänsi minulle selkänsä, ettei tarvinnu jäärä juttelemaan. Olen riidoisssa kaiken kanssa, sisarteni ja niin edelleen. Kisan ja sian kanssa menee paremmin. Yhtään ihmisystävää mulla ei enää ole. Tai ei ole ollut vuosikymmeniin.
      Sian kanssa otetaan usein kossua kissalle ei annata. Kolmistakan pirtillä debatoimme.
      On mulla kuitenkin melko reippaasti peltoa kuitenkin peräti 300 a ja metsää liki samanmoinen määrä. Kyllä siinä puuhaa riittää yhdelle patolookiselle valehtelijalle.

    • sanon vaan

      Nuljuperällä ei vielä tunneta deflaatiota. Mitä eikän enää voi devalvoida.

      Minä olen persujen kannattaja. Nulkuperän paroni

    • näin on nähtävä

      Tapaninterveiset :) :)

      hyvä kirjoitus päivänsankarista. Vaikka ei hän mitään ymmärrä.

    • Kyl kyrsii

      On se tullu tehvlaatio jo nuljuhunkin, eivät maksa enää niin paljoa ko mä pyyrän.

      • sanon vaan

        Ota niitä keltasia pillerietä tänä iltana, niin näet parempia unia.


      • t. selkosilta
        sanon vaan kirjoitti:

        Ota niitä keltasia pillerietä tänä iltana, niin näet parempia unia.

        Hyvän uuden vuoden toivotukset Kannattta liukea koko viesti läpi,

        niin saa nauraa..

        Nauruva:))


      • sanon vaan
        t. selkosilta kirjoitti:

        Hyvän uuden vuoden toivotukset Kannattta liukea koko viesti läpi,

        niin saa nauraa..

        Nauruva:))

        Oikealla lääkityksellä kaikki tekstit naurattaa ....


      • Näppylävaara
        t. selkosilta kirjoitti:

        Hyvän uuden vuoden toivotukset Kannattta liukea koko viesti läpi,

        niin saa nauraa..

        Nauruva:))

        Tosi hyvä juttu. Kirjoittele lisää, aloittaja.


    • kaikkitietävä MMRt j

      Itseriittoinen Paroni on taas viimepäivinä päässyt vauhtiin

    • Nuljuperän vähäjärki

      Nuljulla ei ole mitään oikeaa asiaa, katkera ja tosi heikko itsetunto.

    • osrtrabottaia

      Nuljuperän metsäneuvos , sanon vaan.
      Tehvalaatiota

      • sanon vaan

        Metsät ei lopu koskaan, niitä hakataan viisi päivää viikossa ja ne kasvaa seitsemän päivää viikossa .....

        Ne ei voi loppua.


      • Nuljuust varma tieto
        sanon vaan kirjoitti:

        Metsät ei lopu koskaan, niitä hakataan viisi päivää viikossa ja ne kasvaa seitsemän päivää viikossa .....

        Ne ei voi loppua.

        Sulla on muistaaksen 3 ha peltoa ja lähes sama määrä metsää. Mutta ymmärrät Varmaan että olet ulkona. Erilaiisa nimiä on kuten satusetä tai patologinen valehtelia.
        Mokkejä ei ole yhtään. Lue läpi tuo ketju ja löydä itsesi. Aloita alusta.


      • sanon vaan
        Nuljuust varma tieto kirjoitti:

        Sulla on muistaaksen 3 ha peltoa ja lähes sama määrä metsää. Mutta ymmärrät Varmaan että olet ulkona. Erilaiisa nimiä on kuten satusetä tai patologinen valehtelia.
        Mokkejä ei ole yhtään. Lue läpi tuo ketju ja löydä itsesi. Aloita alusta.

        Luulempa, että meistä kahdesta, mulla on enempi kuin sulla hehtaareja, oli sitten kyse pelloista tai metsistä ....


      • Varma tieto mökeistä
        sanon vaan kirjoitti:

        Luulempa, että meistä kahdesta, mulla on enempi kuin sulla hehtaareja, oli sitten kyse pelloista tai metsistä ....

        Luulet mitä luuklet mutta minä tiedän Sinusta paljon enemmän kuin oletat..

        Lueppea nyt ja vastaa jotakin joskus mitä sinultakysytään, kaikki on sitä selittelyä vaan. Oletin että ymmärrät jotain itsekkin mutta heikolta näyttää.


      • sanon vaan
        Varma tieto mökeistä kirjoitti:

        Luulet mitä luuklet mutta minä tiedän Sinusta paljon enemmän kuin oletat..

        Lueppea nyt ja vastaa jotakin joskus mitä sinultakysytään, kaikki on sitä selittelyä vaan. Oletin että ymmärrät jotain itsekkin mutta heikolta näyttää.

        Vastaukset on juuri semmosia, kun ansaitsetkin.
        En minä ole mikään terapeutti, jos sulla on vaikeaa niin mene hoitoon.
        Ei asiattomuuksiin vastata muulla tavalla kuin näin.


      • pysähy ja tunnusta
        sanon vaan kirjoitti:

        Vastaukset on juuri semmosia, kun ansaitsetkin.
        En minä ole mikään terapeutti, jos sulla on vaikeaa niin mene hoitoon.
        Ei asiattomuuksiin vastata muulla tavalla kuin näin.

        No sinulla ei ole taitoa mihinkään vastata. Jaarittelet puuta heinää, lukematta edes muiden viestejä. Sinun omat puheet ja itseriittoisuus on satakertainen mitä tiedät osaat ja omistat. Minä kyllä teidän tapauksen. Lue ne Tapanin terveiset ym. sieltä löytyy totuus . Edes englannin kielistä tekstejä et ole tulkinnut oikein. Eihän sun kirjoituksia edes kukaan lue puhumattakaan kannustuksesta. Patologinen valehtelia. Sinun kirjoituksistasi ehkä n. 5 % on asiaa sekin yläkanttinsa arvioiu. Samassa suhteessa on kyvyt ja valmiudet. Puhuit Venäjän ....
        Hukkaan heitteyä aikaa sinun kanssa.

        En ihmettele että perhe lähti.. käytä vaimosi lähettämää peiliä.


      • Kusasenvaan

        Tässä on tätä Nuljun Paronin elämänkertaa, Hän on jo vaihtanut nimimerkkiä, mutta se tyhmyys näkyy kyllä ..ja huomaa että narsistahan on kuse..


      • eläkeläisvekotin
        pysähy ja tunnusta kirjoitti:

        No sinulla ei ole taitoa mihinkään vastata. Jaarittelet puuta heinää, lukematta edes muiden viestejä. Sinun omat puheet ja itseriittoisuus on satakertainen mitä tiedät osaat ja omistat. Minä kyllä teidän tapauksen. Lue ne Tapanin terveiset ym. sieltä löytyy totuus . Edes englannin kielistä tekstejä et ole tulkinnut oikein. Eihän sun kirjoituksia edes kukaan lue puhumattakaan kannustuksesta. Patologinen valehtelia. Sinun kirjoituksistasi ehkä n. 5 % on asiaa sekin yläkanttinsa arvioiu. Samassa suhteessa on kyvyt ja valmiudet. Puhuit Venäjän ....
        Hukkaan heitteyä aikaa sinun kanssa.

        En ihmettele että perhe lähti.. käytä vaimosi lähettämää peiliä.

        Ei nulju ymmärrä edes %-merkkiä. %- ja korkolaskuista ymmärtämättä.

        Itsekkin sanoo ettei ymmärrä isoja numeroita.


    • kaupunkipäättää

      Tunnistettu on Selkosjärven miäs. Kusasen kuitenkin puuta, heinää ja pettuleipää.

    • kaikkitietävä

      Kaikkitietävä MM-ja risutalouden Jumala

      U-P Vähä-Jyrki

    • etusivulle

      Tää kuuluu etusivulle

    • vekotinvetoisesti13

      Tämä kertoo itseriittoisesta suuren totuuden.

    • Tunnistettuon

      Hyvin hänet on kuvattu....

    • karvanakki

      metsä, pelto ja Sianhuone.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe