Miten pojat voivat ratsastaa?

anne vaan

Miten pojat voivat ratsastaa kun niillä on ne pallit? Mihin ne pujoitetaan ratsastuksen ajaksi. Litistyykö ne? Tuntuuko ratsastus pahalta?

25

4368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu

      No onpa outo keskustelu..
      En oo ikinä tullu ajatelleeks..

    • Jorkki

      pallit "menevät sisään" eli ratsastus ei vaikuta niihin, sensijaan sille "pikkuveljelle" ratsastus tuntuu tosi hyvältä, itseasiassa tuo voimalas hankaus aiheuttaa joskus turvotustakin ja mikäs sen mukavampaa ;-) Pikkuveli kun ei oikein kestä hankaamista :-0
      Mites naisilla? Hankaakos ratsastuksessa naisen herkkää alueetta kun kahareisin menette selässä?

    • Voihan perkele

      vai mitä?

    • fbsrbsbsb

      Eihän nyt nyt satulassa istuta munien päällä. Perseen päällä siinä istutaan.

    • lattattaja

      Kuule ihan yksinkertaista. Ne nousee selkää, painaa perseen satulaan ja ratsastaa. Tosin oon kuullu että eräillä on semmoset irrotettavat pallit.. Ne ottaa ne irti ja laittaa taskuun siks ajaks ku ne ratsastaa. En sit tiä onko totta...

      Okei, huippuesteratsastajat on miehiä. Eikä tunnu paljon vaivaavan! Tai sitte niillä on pienet pallit.

    • alakiuttu1989

      Aina joskus jää alle ja silloin sattuu. Tai tulee huonosti alas hypyn jälkeen. Ei muuten satu yhtään.

    • Falabella

      sis tota mäki ihmettelen.. :D

    • Harrastaja Ykä

      Pallit litistyy huomattavasti ratsastuksen aikana. Sen jälkeen miehet
      muotoilevat ne takaisin entiseen formuunsa. Tähän menee aikaa noin tunti.
      Pallit pujotetaan mahdollisimman lähelle kainaloa, jolloin ne ovat
      parhaiten suojassa. Kipu on kuitenkin kovaa. Tuntuu kun pää räjähtäisi !!!

    • ölk55
    • kri_ta

      Tää on muuten aika yleinen ongelma varsinkin aloittelijoilla. Tulee nojattua liikaa eteenpäin ja hypyssä alastulo tekee kipeää. Tai tämmöstä oon kuullut ratsastavilta pojilta. Harjoittelulla tuokin ongelma korjaantuu ja löytyy se sopiva asento.

    • On muuten harvinaisen hauska ketju seurata! Aloittajalta ihan ymmärettävä kysymys, kai useimmat tytöt jossain vaiheessa pohtivat tuota asiaa. Itsekin sitä aikoinaan joskus aprikoin, mutta tallilla jossa kävin, ratsasti poikiakin, niin ei tarvinnut kauaa miettiä.

      Mutta noi vastaukset... Oijoi..! Harvemmin saa nauraa yhtä makeasti! Kiitos vastanneille, olette piristäneet päivääni joka muilta osin onkin mennyt lähinnä penkin alle!

      • Asiallisestikin voi

        Mielestäni kysymyksessä ei ollut oikeastaan mitään hauskaa ja kysymys oli ihan asiallinen. Jotkut vaan käänsivät asian seksuaaliseksi, vaikka se tuskin oli aloittajan mielessä. Eikä tarvitse olla aloittelija, että tällaisia asioita miettii. Itsekin mietit, mutta et saanut koskaan vastausta asiaan eli jätit asian oikeasti pureskelematta. Tyydyit vain oletukseen, ettei vaikuta, vaikka oletuksesi ei ollut ihan oikein. Jotkut ihmiset oikeasti miettivät asioita.


      • aprikointia..
        Asiallisestikin voi kirjoitti:

        Mielestäni kysymyksessä ei ollut oikeastaan mitään hauskaa ja kysymys oli ihan asiallinen. Jotkut vaan käänsivät asian seksuaaliseksi, vaikka se tuskin oli aloittajan mielessä. Eikä tarvitse olla aloittelija, että tällaisia asioita miettii. Itsekin mietit, mutta et saanut koskaan vastausta asiaan eli jätit asian oikeasti pureskelematta. Tyydyit vain oletukseen, ettei vaikuta, vaikka oletuksesi ei ollut ihan oikein. Jotkut ihmiset oikeasti miettivät asioita.

        Onhan kysymys asiallinen. Aihe näyttää mietityttävän naisia ja kieltämättä olen sitä itsekin joskus miettinyt. Kysymys kuuluu "miten pojat voivat ratsastaa" ja tällä luulen viitattavan siis nuorempiin, ei miehiin. Pojillahan ei tietenkään kivekset vielä kai kovin suuret ole (ratsastusharrastus tuskin kasvattaa palleja vaikka joku niin väittikin) eli ne tuskin edes pomppivat satulaa vasten. Toisekseen väitän ettei kivekset voi mitenkään hölskyä "irrallaan" koska ratsastushousut ovat todella tiukat. Etenkin kun jotkut pojat tuntuvat käyttävän naisten ratsastushousuja jotka ovat haaroista tiukat.

        Miehet jotka ovat pitkään harrastaneet esim. esteratsastusta ovat varmasti oppineet keinot joilla ongelman voi vältää, jos siis sellaista ongelmaa on.

        Tämä näin naisena arvioiden, joku kysymyksen kohdehan voi valaista lisää jos olen aivan hakoteillä. Toivottavasti sinällään ihan asialliseen aiheeseen saadaan asiallisia vastauksia.


      • Asiallisestikin voi kirjoitti:

        Mielestäni kysymyksessä ei ollut oikeastaan mitään hauskaa ja kysymys oli ihan asiallinen. Jotkut vaan käänsivät asian seksuaaliseksi, vaikka se tuskin oli aloittajan mielessä. Eikä tarvitse olla aloittelija, että tällaisia asioita miettii. Itsekin mietit, mutta et saanut koskaan vastausta asiaan eli jätit asian oikeasti pureskelematta. Tyydyit vain oletukseen, ettei vaikuta, vaikka oletuksesi ei ollut ihan oikein. Jotkut ihmiset oikeasti miettivät asioita.

        Hetki. Jos tuo oli tarkoitettu minulle, niin kerrotko, nimim. asiallisestikin voi, missä vaiheessa sanoin pitäväni aloittajan kysymystä hassuna? Ja kerro samalla, mistä päättelet, etten olisi saanut vastausta kysymykseen, tai että olisin tyytynyt pelkkiin oletuksiin? En myöskään puhunut mitän aloittelijoista. Aloittajalla tarkoitin ketjun aloittajaa, en alkeisratsastajaa.

        Tallilla jossa kävin, ratsasti poikiakin, kuten sanoin, joten koska asia mietitytti, kysyin asiaa heiltä itseltään - ja sain vastauksen. Ei tarvinnut kauaa miettiä. He voivat ratsastaa aivan yhtä hyvin kuin naisetkin, mutta vaatteiden tiiviyteen on kiinnitettävä hiukan enemmän huomiota. Heillä nyt kuitenkin on housuissaan sellaista minkä päällä ei ole suotavaa istuskella, ja tiiviit housut pitävät sen poissa tieltä.


      • ei pojille
        lampinajadi kirjoitti:

        Hetki. Jos tuo oli tarkoitettu minulle, niin kerrotko, nimim. asiallisestikin voi, missä vaiheessa sanoin pitäväni aloittajan kysymystä hassuna? Ja kerro samalla, mistä päättelet, etten olisi saanut vastausta kysymykseen, tai että olisin tyytynyt pelkkiin oletuksiin? En myöskään puhunut mitän aloittelijoista. Aloittajalla tarkoitin ketjun aloittajaa, en alkeisratsastajaa.

        Tallilla jossa kävin, ratsasti poikiakin, kuten sanoin, joten koska asia mietitytti, kysyin asiaa heiltä itseltään - ja sain vastauksen. Ei tarvinnut kauaa miettiä. He voivat ratsastaa aivan yhtä hyvin kuin naisetkin, mutta vaatteiden tiiviyteen on kiinnitettävä hiukan enemmän huomiota. Heillä nyt kuitenkin on housuissaan sellaista minkä päällä ei ole suotavaa istuskella, ja tiiviit housut pitävät sen poissa tieltä.

        on ne ratsastajapojat jotka mä tunnen tosi kivoja mut kyl ratsastus ehkä silti on tyttöjen laji. "nakkihousut" voivat harrastaa vaikka mäkihyppyä tai jotain muita poikien lajeja.


    • gdfhsa

      Saako muuten esim. kilpailuissa käyttää jotain munasuojia?

    • xxxxxd

      No joo, kun noita vastauksia lukee nii en ihmettele miksi ratsastavia poikia on niin vähän. Siis jos talleilla heitellään samanlaista läppää..

    • joku

      miksette laita munasuojia jos sattuu?

    • Voi voi sentään, kyllä hevospojat heittävät aivan samanlaista herjaa kuin tytötkin. Tuskinpa härski huumori on syynä mieskatoon talleilla.

    • kateellisia

      laitan vielä tännekin viestin jonka kirjoitin jo toiseen ketjuun. siis kyllä välillä pojatkin saa kuulla ihan uskomatonta läppää naispuolisilta, joista moni on varmaan joku feministi. pitävät ratsastusta vaan tyttöjen harrastuksena jota pojat ei saisi harrastaa. onko se sitte kateutta vai mitä? välillä aika härskiä vitsailua ja jopa pilkkaamista kuulee, mut se on kuulemma vaan leikinlaskua josta ei pitäisi pahastua. en oo itse ollut mukana sellaisessa mutta oon nähnyt kun muut naispuoliset sitä tekee. ja ne on just jotain 20 tai lähes 30 mut nuoremmille ei oo mitään ongelmaa jos poikia on talleilla.

    • Tutsina

      Kiipeämällä hevosen selkään ja antamalla mennä!

    • hyvin voivat

      Ihan hyvin voi ratsastaa, ainakin veljeni 15 v harrastaa ratsastusta eikä ole koskaa mitään valittanut. ENemmän pitäis poikia olla mun mielestä ratsastamassa.

    • ratsustaja

      Aika hauska ketju. En ihmettele jos ratsastavia poikia on vähän jos tällaista läppää heitellään :D

      Btw oon kuullu että ratsastavilla pojilla on isot pallit koska ratsastaessa ne on tavallaan liikkeessä eli treenaantuu koko ajan. No joo tää nyt on vaan tällainen legenda varmaan =)

    • Tyttökulta

      Mutta eihän pojilla edes ole palleja! Sehän on vaan miesten juttu ja toisaalta miesten ei edes enään tarvitse ponipoikailla. Miehet eivät kuulu satulaan ollenkaan, sillä satula on nahkaa ja miehet saavat käyttää vain silkkiä. Näin olen kuullut.

    • Locutus

      Vain ongelma jos istut väärin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe