Nuorten Peniksen Normi Pituus

Rusakonpoikanen

Elikkä haluaisin tietää kui pitkä muilla iha vaa uteliaisuudest ja haluaisin siis tietää niinku keskimitan tai niinku mikä mitta o normaalii. itel 14cm pitkä ja oon 13v

14

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - -

      Tuon ikäiset ovat kaikki niin eri vaiheessa kehitystä, että on täysin mahdotonta sanoa, mikä on "normaalia". Kaikilla ei ole edes murrosikä alkanut. 14 cm on aikuisellakin keskimittainen, joten ei sinulla kokosi suhteen pitäisi mitään hätää olla. Jos sellainen penis ei riitä, jota isompi on vain puolella aikuisista miehistä, saa tyttö miettiä kyllä tykönään omia prioriteettejaan.

      Tuossa iässä ja myöhemminkin tuo kokoasia mietityttää, se on inhimillistä. Koska se puoli sinulla on kuitenkin kunnossa, keskittäisin sinuna voimavarat muiden asioiden miettimiseen ja niiden alueiden kehittämiseen itsessäsi, joihin voit vaikuttaa.

    • 14cm

      Oon 12 ja mul on kans 14cm

      • 01boy

        13 vuotta/01 ja erektiossa 16 cm ja 4 cm paksu. Veikkaan et aika paljon keskitasoa isompi.


    • tyttövain (:

      Haluisko joku testata mun kanssa onko sopiva? ;3
      hehe.

      • zzkz

        Ilomielin;)


    • gy8ibunjk

      seisokissa 16cm. ja 16v oon

      • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        4cm


    • vitunituhippi

      18cm ja 18v

    • Opetelkaakäyttää

      VITTUAKO SILLÄ ON POJAT/MIEHET VÄLIÄ. Ihan tässä naisen mielipide. Ei ole väliä kuinka iso/pieni on mutta jos sitä ei osaa käyttää on se hyödytön. Sitä pitää osata käyttää.

    • perusjytky

      25cm ja olen 15v.

    • Esanahkatero

      Joo oon 12 ja mul on 27cm. Onko liian pieni?

    • ESariJonne

      12v ja 50cm. Onko sopivan kokoinen?

    • Kuuntelemeitä

      Eka kommentti on oikeassa. Keskimitta AIKUISILLA MIEHILLÄ Suomessa on 13cm.
      Eli olet jo nyt yli keskiarvon. Äläkä usko jos ihmiset väittää omistavan 20cm vehkeen. 20cm peniksiä on vain yhdellä tuhannesta...

    • hihhulihe

      15.4cm 17v olen tyytyväinen. Vastakkaista sukupuolta en ole vielä päässyt "rakastamaan/telemaan" eli poikuus tallella enkä häpeä sitä kuten suurin osa ikäisistani !? :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe