ärsyttävää!!!!kaikki tytöt tänne!!

hkkjolnöö

Niin aloitan nyt ihan alusta. Eli mun piti mennä tänään vuokraan yhtä ponia niinku ekaa kertaa ja enne en oo käyny siä. No eilen kysyin iskältä ja se sano että voi viedä. Äite on tietenkin aina vastaan ja sano että hän ei todellakaan vie. Ja tänään laitoin kaikki ratsivaatteet päälle jne.. Ja sitten iskä juo kahvia joidenki vieraiden kanssa jotka se oli kutsunu kylään ja sitten ne meni pihalle korjaan jotain autoo. Yritin kysyä äiteltä että voiko se viedä niin ehdoton ei!! Oikeesti en oo päässy ratsastaa aikoihi ja nyt ois mahdollisuus. Äite on ihan tyhmä ja se varmaa vaa haluaa että oon kotona ja lihon 100kiloseks läskiks ja iskä haluaa että tyylii harrastaisin jotaki autojen korjaamista oikeesti!? onko kellään muulla käynyt näin ? Ja muuten sanokaa rehellisesti oonko läski laiha vai normaali jos painan : 45kg ja oon 162cm pitkä ja oon 12vuotias tyttö?

Ja kertokaa omia kokemuksianne kun ootte menny vuokraa jotain ponii ja kertokaa paljoko painatte jos ootte mun ikäsii!! Vastauksia kiitos!!

24

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskat lapset

      ei ihme että vanhempasi halua heittää sinua.. Olisit oma-aloitteinen ja vaikka pyöräilisit (mikäli talli on 15km säteellä) tai hankkisit kyydin muualta. Bussitkin on hyviä vaihtoehtoja.

      • alottaja

        Hahhah talli monen kilometrin päässä, enkä kylläkään ole mikään laiska! Eikä landella mee mitään julkisia kuten jossakin kaupungissa!


    • minä vaan meinaan

      Kuinka kaukana se vuokrakaakki on?
      Pääseekö sinne julkisilla, pyörällä turvallisesti yms?
      Talvella kulkeminen on usein hankalaa, joten keksisin jotain muuta tekemistä.

      Ratsastus nyt ei ole se paras harrastus kunnonylläpitoon.Jos et ratsastelemaan pääse, lähde kävely tai juoksulenkille, siinä kunto kohenee :)

      • sama alottaja

        Asun landella joten ei, harrastan juoksua, ja ponit ovat jonkun 45minuutin automatkan päässä. Eli sinne on monta kilometriä joten kestäisi jotakin 9tuntia että pääsisin sinne omin avuin. Ja se menee vielä aika vaarallista tietä jossa on pari tyyppiä kuollut auton alle joten en ehkä mee pyörällä.!


      • Ihmisetontyhmiä
        sama alottaja kirjoitti:

        Asun landella joten ei, harrastan juoksua, ja ponit ovat jonkun 45minuutin automatkan päässä. Eli sinne on monta kilometriä joten kestäisi jotakin 9tuntia että pääsisin sinne omin avuin. Ja se menee vielä aika vaarallista tietä jossa on pari tyyppiä kuollut auton alle joten en ehkä mee pyörällä.!

        "Sinne on monta kilometriä" ei jessus:'DD Jotenki tuntuu että et oo lähelläkään 12-vuotiasta, tai ainaki juttus on aikamoista sontaa


      • sama alottaja
        Ihmisetontyhmiä kirjoitti:

        "Sinne on monta kilometriä" ei jessus:'DD Jotenki tuntuu että et oo lähelläkään 12-vuotiasta, tai ainaki juttus on aikamoista sontaa

        Omat juttus taitaa olla ja itekkö meinaat pyöräillä jotaki yli 30km koulun jälkee joka ilta, ite taidat olla kolmevuotiaan tasolla, ja MUA EI KIINNOSTA että ei jessus vaa sullekki :D


      • Ihmisetontyhmiä
        sama alottaja kirjoitti:

        Omat juttus taitaa olla ja itekkö meinaat pyöräillä jotaki yli 30km koulun jälkee joka ilta, ite taidat olla kolmevuotiaan tasolla, ja MUA EI KIINNOSTA että ei jessus vaa sullekki :D

        No en itekkään lähtis todellakaan pyörällä noin pitkää matkaa, edes kesällä, mutta "monta kilometriä" sana valinnasta tulee mieleen tyyliin muutaman kilometrin matka tai muuten vaan erittäin ontuva argumentti.
        Ja tais sua vähän kiinnostaa kun vastatakkin jaksoit, ja oikeen painaa caps lockin päälle;)


      • sama alottaja
        Ihmisetontyhmiä kirjoitti:

        No en itekkään lähtis todellakaan pyörällä noin pitkää matkaa, edes kesällä, mutta "monta kilometriä" sana valinnasta tulee mieleen tyyliin muutaman kilometrin matka tai muuten vaan erittäin ontuva argumentti.
        Ja tais sua vähän kiinnostaa kun vastatakkin jaksoit, ja oikeen painaa caps lockin päälle;)

        Rupes ärsyttää :D ku ei kiinnostanu tollaset kommentit esim "et varmaa ees oo 12vuotias" nii


      • sivustakatsoja1
        sama alottaja kirjoitti:

        Omat juttus taitaa olla ja itekkö meinaat pyöräillä jotaki yli 30km koulun jälkee joka ilta, ite taidat olla kolmevuotiaan tasolla, ja MUA EI KIINNOSTA että ei jessus vaa sullekki :D

        Tähän väliin vastaan, ettei tuo 30 km per suunta ole mikään paha nakki xD ... Eli jos kerta viikkoon kävisi siellä tallilla, matkoja olisi sellaset 60 km.... Noh, ite pyöräilen 5 x viikossa kouluun ja takaisin, ja matkoja kertyy viikossa yli 100 km, xD ... Ja jos mulle tarjoittais tollasta mahdollisuutta, niin kyllä mulla ainakin löytyis puhtia pyöräillä perille xD ..


    • lässynlää

      Voi luoja... Ite asun niin korvessa ku voi vaan asua.. Ja kyllä muuten kulkee linkki. Ja jos haluan itse lähteä jonnekkin niin kysyn kyydin ihan keltävaan. Olen 15v ja mua ärsyttää nykyajan lapset ei saada mitään aikaseks ja ollaan niin avuttomia... Ja mitäsä meet sen vuokraa ponin jos etsaa edes kyytiä hankittua. Mene vaikka taksilla! Hanki rahaa ja tilaa taksi.. Kannattaa varmaan kysyä eka vanhemmilta viekö ne ennenku meet vuokraa mitään hevosta.. Mene lenkille avuton

      • sama alottaja

        :D voi luoja vaa sullekki.. Varmaan 12vuotias tyylii liftaa, tsi soittaa jonku taksin, järki hoi älä jätä:D


      • sama alottaja

        Ps. Ja edellisenä iltana sain luvan mutta seuraavana pvänä ei kuulemma muistanu koko asiaa..


    • 18javähänfiksumpi

      Juttele nätisti vanhempien kanssa asiasta ja kerro kuinka tärkeetä ratsastus on sulle ja sano että toivoisit niiltä vähän kannustusta asiaan :)

      oot alipainonen

    • What

      Siis what! Ei landella kulje buseja? Minä asun maatilalla ja kyllä kuule bussi kulkee. Ja meiltä on minun tallille 20km matka ja hyvin kävelen sen.

    • Mietimistävalitat

      Hei, pikku pissis:)

    • Mietimistävalitat

      Hei, pikku pissis:)

    • Mietimistävalitat

      Hei, pikku pissis:)

    • Hevoshullu03

      Eks sul oo niiku sisaruksii jotka vois heittää sut? :)

    • muulifani

      Oot ihan normaali... mut jos joku sun kamuista asui jossain sen paikan lähellä tai on menossa sinne autolla ni voihan se kyytsätä sut =)

    • Tyhmää

      Ymmärrän tosiaankin.. Kerran kun oli tarkoitus käydä katsomassa uusia hoitoheppoja jouduin lykkäämään koko jutun. Vanhempani sanoivat viime hetkenä että "turhaa hommaa, onhan sulla se ratsastuskoulukin ja se saa riittää". Enkä nyt sen jälkeen enään ole viitsinyt edes mainita heille hoitohepoista tai vuokrapolleista.

    • MariaAnna

      Joo tiiän tunteen.. Oon ratsastanu koko ikäni ja oltiin menossa hakeen mulle omaa ponia viime kesänä. Olin jo autossa ja kaikki tavarat olin pakannu mukaan, nii iskä sanoo etten tarviikkaan sitä. Hyvä siinä ku on kaikki tallipaikat jo varattu nii ruveta peruutteleen niitä..

      • samaalottaja

        juu, meki ollaan oltu menossa joskus kattoon ponia mulle ja sit ne muisti et meidän pitää käydä jonku tutun synttäreillä.. Ja kiva et laitatte tämmösiä kommentteja eikä tollasia mitä tua ylempänä oli..


    • likkaespoosta

      Heti kun maksatte ite kokonaisuudessaan näinki kalliin harrastuksen, ni voitte kiukutella siitä, ettei sovitusta pidetä kiinni. Tai ehkei kiukutella, vaan asiallisesti keskustelemalla. On tietty kurjaa, jos vanhemmat lupailee olemattomia. Mulle ei tulis mieleenkää olla mitään muuta ku kiitollinen, et saan ratsastaa, mut ei mun vanhemmatkaan kyl lupaile mitään mitä eivät voi pitää.

    • rlcolsös

      moi! kannattaa vaan yrittää puhua vanhemmille ja sopia vaikka tietty päivä etukäteen jollon he sinut vievät. jos sit peruu, suosittelen mököttämistä :D mut kun siis oikeesti, mun äiti aina syyllistyy sit illalla ja tulee pyytään anteeksi. kannattaa myös kokeilla itkemidtö, sekin voi tehota. ja et todellakaan oo läski! sä oot ehkä hieman alipainonen jopa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe