Äkin gayt?

Gayt ?

Onko äkis muita gay miehiä ku minä 48/btm tiedän nuo suolahden huru ukot mut onko teitä oikeesti

16

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eino ja kaapo

      Kyllä on ja ihan oikeesti, missä tavataan.
      Eino 77 vuotta ja Kaapo 79 vuotta

      • Hmn..loput arvaa

        Juu mä arvasin sut kuka lienetkin kirjoittelemas noi vanhat ku noi vanhukset on eivät taatusti osaa netis kirjoitella mut jatkot sulle löysin tosta makesta iltpäivällä ihan oikeesta gay kaverin kohta mökille saunaan ja hmn....


      • Kaapo ja Eino
        Hmn..loput arvaa kirjoitti:

        Juu mä arvasin sut kuka lienetkin kirjoittelemas noi vanhat ku noi vanhukset on eivät taatusti osaa netis kirjoitella mut jatkot sulle löysin tosta makesta iltpäivällä ihan oikeesta gay kaverin kohta mökille saunaan ja hmn....

        Vai löysit sinä vanhan tutun , Aaron ja lähit Aaron kanssa suolahteen saunaan.
        No Aarohan vähän nuorempi, vain 74 vuotta. Mutta ainahan sinä olet pitänyt näistä vähän nuoremmista suolahtelaisista.


    • Viinafobia

      NO NIIN.... LOPETTAKAAS NYT JONNET TUO HOMOLÄPÄN SPÄMMÄÄMINEN TÄNNE SUOMI24 PALSTALLE. TUO EI OLE ENÄÄN EDES HAUSKAA.

      • Ei huutamista

        Palstalla ei saa huutaa.


      • Viitasaarella
        Ei huutamista kirjoitti:

        Palstalla ei saa huutaa.

        Täällä viitasaaren mökillähän minä 48/äkin miehet olemme naidaan ja juodaan


      • Aaro 74 vuotta
        Viitasaarella kirjoitti:

        Täällä viitasaaren mökillähän minä 48/äkin miehet olemme naidaan ja juodaan

        No niinhän se Kaapo ja Eino jo ovat ilmoitelleet, että viitasarellahan te olette.


    • suojarinne

      Antaa lasten leikkiä, mutta leikki voi käydä toteen kun valvoja ilmottaa gayteinien ip numerot julkisuuteen ja suolahen sairaalasta vapautetut homot käy panemassa noita oikeasti

      • soneralainen

        Vähämpä tunnet ip-osoitteitten tunnistamisteoriaa. Tänä päivänä kun mokkulayhteydellä kirjoitellaan, niin se vaihtuu aina, kun yhteys katkeaa. Toisekseen valvoja ei tiedä ip-osoitteen omistajaa ja sen saa operaattorilta vain poliisi oikeuden päätöksella. Kolmanneksi, käykö nämä vapautetut sitten ko. firman , kunnan vai nettikahvilan kimppuun, kun saavat selville ip-osoitteen omistajan.


      • katso rikoslaki

        Leikki voi tosiaan käydä toteen, kun ilmoituksen tehnyt valvoja tuomitaan viestintäsalaisuuden rikkomisesta joko sakkoihin tai vankeuteen.


      • spämspäm
        soneralainen kirjoitti:

        Vähämpä tunnet ip-osoitteitten tunnistamisteoriaa. Tänä päivänä kun mokkulayhteydellä kirjoitellaan, niin se vaihtuu aina, kun yhteys katkeaa. Toisekseen valvoja ei tiedä ip-osoitteen omistajaa ja sen saa operaattorilta vain poliisi oikeuden päätöksella. Kolmanneksi, käykö nämä vapautetut sitten ko. firman , kunnan vai nettikahvilan kimppuun, kun saavat selville ip-osoitteen omistajan.

        oma lehmä ojassa


    • mäkgyver

      Kyllä se sun gay mokkula voidaan aina jäljittää, vaihtu siinä iipei tai ei

      • soneralainen

        Niin voidaan, mutta sen saanti vaatii oikeuden päätöksen ja pitää olla rikos, että oikeus tällaisen luvan poliisille antaa. Kun tällaisesta menet rikosilmoitusta tekemään, niin poliisi otaa sinusta niska persotteen ja heittää pihalle. Silloinkin saat vain omistajan ip-osoitteen, et käyttäjää. Vielä, jos ip-osoite on lahden takana, niin ongelmat moninkertaistuu.
        Kannattaa tutustua asioihin, ennenkuin alkaa mölyämään.
        Muutoin tiedoksi, että prepaid käyttäjänkin saa ilmi oikeuden päätöksellä.


    • mä vaan

      Käy joskus koodi.net sivuilla

      • suolahtelainen4

        Siellähän se toni boy istuu suolahessa Aaron ja Eemelin välissä riukulla.


      • Hehkuttaja
        suolahtelainen4 kirjoitti:

        Siellähän se toni boy istuu suolahessa Aaron ja Eemelin välissä riukulla.

        Ja suolahtelainen4 kuvaa tapahtumaa sekä tykkää katsella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe