Senttihuutokauppojen hikihuutajat

Mikään Ei Riitä?

Senttihuutokaupoissa huutaminen olisi muuten kivaa ja jännittävää, mutta ahneet vakihuutajat pilaavat sen. Samat henkilöt huutaa päivästä toiseen kaikkea mahdollista ja varsinkin freerolleissa. Mitä järkeä on huutaa monet samanlaiset nahkahanskat? He ovat kahmineet suunnilleen kaikki edut mistä vaan huutoja voi saada niin ei voi itse huutaa heitä vastaan, sillä hinta nousee liian kalliiksi. Ilmeisesti heidän mottonsa on: Ahneus ennen kaikkea!

202

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erioikeuksia?

      Miten on mahdollista et noi kahmijat voi voittaa päivittäin vaikka kuinka monta kohdetta kun kuitenkin pitäis olla niitä kaikenlaisia rajoituksia voittojen suhteen???

      • vääryys kukoistaa

        lahjahuudossa on suosikit, jotka saavat voittaa miten paljon tahansa. Ei mitään uutta taivaan alla :(


    • keräilijä

      kovat huutajat huutavat tavaraa jälleenmyyntiin,jos vähän selailetta huutonetin sivustoja niin sieltä alkaa löytyä uusia avaamattomia paketteja puhelimia ym.
      selityksinä ylimääräinen firmalta saatu ym.
      puhelinnumeroa on helppo muutella mutta osoitetta on hankalampi jos ei ole esim kaksi asuntoa. ja sitten jos puh numerossa ei ole osoitetietoja se jo selittää salailun jälleenmyynnistä.

    • Koukkusormi

      Nytkin sunnuntaina on samat määrätyt tunnukset olleet huutamassa aamu yhdeksästä alkaen ja vielä illalla jatkaen. Mahtaa olla melkoiset peräpukamat ja sormessa kulumavikoja. Miten enää voi ihmiset kotiinkaan mahtua, kun päivittäin saattaa huutaa kymmenenkin kohdetta tavaraa nurkkiin. Postin työntekijät sentään kiittää työllistävästä toiminnasta.

    • Sääntöihin muutos

      Tässä on nyt ilmainen vinkki Lahjahuudon ylläpitäjille: laittakaa myös sellaisia rajoituksia, että jos on jo voittanut satojen eurojen kohteen esim. 20 sentillä niin hänet rajataan pois määrätyistä huutokohteista määrätyksi ajaksi.
      Nyt on tilanne se, että tiedetään jo ketkä ei ikinä anna periksi, joten kukaan ei lähde kilpailemaan sellaisesta kohteesta. Näin sama huutaja tulee apajalle kerta toisensa jälkeen heti, kun arvokas kohde on laitettu esille.
      Ei ole Lahjahuudonkaan oma etu, kun huutajia ei tästä syystä määrätyille kohteille löydy eikä siis tule kilpailutilannetta.
      Ei ole oikein eikä kohtuullista, että muutama huutaja "kerää rusinat pullasta"..

    • dfsfwfwtgrgwfs

      huutakaa te vaan muumimukeja kilpaa :D

    • kuka enää viitsii...

      Ne on sivustojen omia "huutajia"... Tulee halvaksi huutaa itselleen omat tuotteet, tämä on tiedetty jo kauan.

    • Ylimieliset ahnehtii

      Jos minä olisin yrittäjä niin laittaisin järeillä keinoilla kuriin sellaiset verenimijät, jotka kahmii kalleimmat tuotteet ja ajavat pois muut.

    • ei helmi

      Sain "voiton" hinta 40€ toimituskulut 6€, mutta kas, sisälle oli jäänyt lappu: Kirpputori Helmi, hinta 14€ 90 cnt eli sellaista. Samaa Silja Line mukia näkyy olevan vieläkin huutokohteena.

      Kirpputorikamaa jo myyvät kurjat.

      • jhjjhgjgjhjgjhgj

        Lahjahuudon kohteet suurin osa on kirpputoreilta ja huutonetistä :D Aika noloa! :D


      • hittivaihutihuutaja
        jhjjhgjgjhjgjhgj kirjoitti:

        Lahjahuudon kohteet suurin osa on kirpputoreilta ja huutonetistä :D Aika noloa! :D

        Mitä te siellä lahjahuudossa teette? Huutomaassa sentään kunnon kohteita. Hinnat välillä menee pilviin, mutta usein muutamalla huudollakin lähtee. Eilen esim. tv meni 2sentillä http://www.huutomaa.com/auction/Samsung-32-tuuman-LEDTV-943.html ei huijata tuotteen hinnoissa ja postikulutkin normaalit kork 4,90€ ja kaikki uusia tuotteita suoraan liikkeistä..

        Toivottavasti moni tajuaa tämän, että saatais jatkossakin huutaa siellä. käyttäjiä tarvitaan aina jotta laatu pysyy hyvänä... ettei käy niinku kirppislahjahuudolle :)


      • Säälittävää
        hittivaihutihuutaja kirjoitti:

        Mitä te siellä lahjahuudossa teette? Huutomaassa sentään kunnon kohteita. Hinnat välillä menee pilviin, mutta usein muutamalla huudollakin lähtee. Eilen esim. tv meni 2sentillä http://www.huutomaa.com/auction/Samsung-32-tuuman-LEDTV-943.html ei huijata tuotteen hinnoissa ja postikulutkin normaalit kork 4,90€ ja kaikki uusia tuotteita suoraan liikkeistä..

        Toivottavasti moni tajuaa tämän, että saatais jatkossakin huutaa siellä. käyttäjiä tarvitaan aina jotta laatu pysyy hyvänä... ettei käy niinku kirppislahjahuudolle :)

        Säälittävää tämä Huutomaan markkinointi. Haukutaan kilpailijaa minkä ehditään ja kehutaan omaa kusetus senttaria joka kuhisee omia botteja!


      • minäminä
        Säälittävää kirjoitti:

        Säälittävää tämä Huutomaan markkinointi. Haukutaan kilpailijaa minkä ehditään ja kehutaan omaa kusetus senttaria joka kuhisee omia botteja!

        sorry Luikku taisin osua arkaan paikkaan! ;) postikuluissa huijaaminen ja muka uusien tuotteiden hankinta kirpputoreilta ja huutonetistä...


    • huudankuinhullu

      perseessäsi on botti

    • Kaukaa viisas

      Kyllä vähän harmittaa kun Takuuhuuto ajautu konkurssiin.
      Siellä oli hyvä huutaa,ja homma pelasi myös voittojen suhteen.
      Tiesi ketä vastaan huusi,ei tarvinnut hukata huutoja.
      Alku vaiheessa jos olisi ollut tiukemmat rajoitukset että kaikki kalliimmat ei olisi menneet koville huutajille niin tiedä vaikka olisi vielä toiminnassa.

      Huutomaahan en rekisteröidy syy alaikäisten leikkipaikka. lapsien ei kuulu olla rahapeleissä mukana enne kuin ovat täysiikäisiä.
      Lapsi ei vielä osaa hahmottaa missä kulkee raja.
      Lapsien jos on annettu rekisteröityä toimintaan mukaan niin se selittää jo tykkäys lukumäärän eli aikuisia siellä ei ole kuin murtoosa.
      Tämä lapsien käyttöoikeus taas aiheuttaa vilpillisen huutamisen kohteissa jos lapsia on samasta perheestä useampi,
      Lapset voivat olla yhteydessä esim fasebookin kautta toisiinsa ja ilmoitella keskenään kohteista missä kokeilevat huutaa,
      Näiden väärin käytöksien takia olisi hyvä jos oikeat nimet näkyisivät voitoissa!!!

      • Säälittävää

        Niin harmittaa minuakin. Nämä kaksi tappelee hiekkalaatikolla kumpi on surkeampi. Vähänkin jos kritisoi jompaa kumpaa niin alkaa alapää jutut lentelemään ja väitetään kilpailijan kommenteiksi. Tapelkaa niin saatte tupakkaa he...tin pennut :D

        Ei ole enää yhtään kunnon senttaria tässä maassa! Toinen myy kirpputori romua järjettömillä toimituskuluilla ja toinen kusettaa huutajia omilla boteilla.

        Nyt en jaksa enää käydä tarkemmin perustelemaan tuota mielipidettäni Huutomaan omistsa boteista. Pitää käydä nukkumaan, mutta palaillaan asiaan tarkemmin perusteluin kun perseessä kerran on botti...

        Sen verran kuitenkin vielä tällä kertaa, että ihan totta varmasti puhut nimimerkki "huudankuinhullu" Sen kyllä uskon. Hyvähän se on huutaa kuin hullu omassa huutokaupassa korottamassa hintoja, ettei tarvitse oikeille huutajille toimittaa tavaraa...26


    • on totta

      Baletti & Piruetti Arvo: 15 € | Toimituskulut: 4 €

      Saiturinpörssissä 0,99€

      Lahjahuudon toimituskuluilla saa 4 kpl ja matkarahat = polkupyörän käyttö:)

    • Järki päässä

      Senttihuutokauppoja kun seuraa tulee mieleen ohjelma nimeltä hamstraaja!!
      Ihmisistä jotka on sairaita tavaroiden keräilystä.
      Tuosta rahamäärän käytöstä josaa ei ole minkäänlaista tolkkua,tulee mieleen nykyhallistus päätöksistään.Tehdään sääntöjä jota ei sitten valvota eikä noudateta.
      Tätä voisi jatkaa ihan loputtomiin mutta en viitsi ,kun mitä se hyödyttää.
      Järkeä ei näy tulevan ennekuin oppii kantapään kautta !!

    • minkäpäätänsenhuudan

      eipä siellä huutiksessa botit huuda, olen vain vähän kovempi huutaja!!

    • Huutomaa Juontaja

      Hei, olen Huutomaan Chat-Juontaja ja voin vakuuttaa Huutomaan olevan turvallinen ja rehti huutokauppa. Epäilyt omista boteista tai kilpailijan mollaamisesta ovat täyttä potaskaa. Koska edellä mainitut tiedot ovat valheellisia, aloitamme tutkinnan asiasta. Eikä anonyymit marakatit meitä hetkauta!

      Leppoisia Huutokauppoja kaikille!

      -Huutomaan Chat-Juontaja

      • xxxxyyyhhhh

        huutomaan touhu on todella läpinäkyvää.jos alat huutaa niin vastassa on huutaja joka laittaa kohteen arvoa enemmän.ja näitä "huutajia"on enemmän kuin aikojen saatossa muissa yhteensä.oskokoon kuka haluaa rehellisyyteen.talvella mukana oli
        paljon senttareiden kovia "veteraanena" mutta häipyivät tai vaihtoivat lahjahuutoon kun tajusivat kusetuksen.nyt enää muutama uusi,pari pikkupeluria ja talon botit.tuskin paikka joulua näkee kun sisään ei tule edes kuluja.
        käy kuten samalla konseptiila toiminelle timanttihuudolle.


      • samat-sanat
        xxxxyyyhhhh kirjoitti:

        huutomaan touhu on todella läpinäkyvää.jos alat huutaa niin vastassa on huutaja joka laittaa kohteen arvoa enemmän.ja näitä "huutajia"on enemmän kuin aikojen saatossa muissa yhteensä.oskokoon kuka haluaa rehellisyyteen.talvella mukana oli
        paljon senttareiden kovia "veteraanena" mutta häipyivät tai vaihtoivat lahjahuutoon kun tajusivat kusetuksen.nyt enää muutama uusi,pari pikkupeluria ja talon botit.tuskin paikka joulua näkee kun sisään ei tule edes kuluja.
        käy kuten samalla konseptiila toiminelle timanttihuudolle.

        Saman olen huomannut jo kauan sitten ja moni muukin Huutomaasta poistunut.


      • Vai-vielä-rehtikin

        Sinä olet puheistasi päätelleen huutomaasta "Eikä anonyymit marakatit meitä hetkauta!"
        Nimittelet asiakkaita, huutomaa se hauskempi ...
        Se on hauska vain sinun kaltaisille, kaikki ei tykkää siitä että joutuu (lojaalisuutta osoittaakseen huutomaalle), ottamaan osaa toisten pilkaamiseen.


    • heihuudan

      Huutomaan Chatissa on nyt kampanja, jossa nämä huhut kitketään. tässä minun vastine:

      Puhutte täyttä p*skaa, Huutomaa on reilu senttari!

      • Huuda-huuda

        Puheistasi päätellen olet sinäkin huutomaasta. Huuha huuda, mehän nautitaan siitä, sinä olet niin vähä älyinen että ei tosikaan.


    • rese93

      Huutomaa on luotettava ja parhain suomalainen senttihuutokauppa. Ottakaa epäluuloiset selvaa asiasta Ennenkun kirjoittelette ilman todellista tietoa.

    • AleksiMa

      Huutomaa on hyvä senttihuutokauppa. Sieltä voi saada edullisesti tavaroita jos on kärsivällinen ja osaa huutaa oikeaan aikaan ;)
      Postikulut on edulliset, ja paketti löytää aina perille.
      Huutomaassa on Chat, jossa on rentoa huutomaan henkilökuntaa ja muita huutomaan asiakkaita juttelemassa :)

      Olen olen ollut tyytyväinen!

      • eipä ole tuokaan chatti kovin suosittu,paikalla satunnaisesti muutama kotiäiti,pari alaikäistä pentua ja vanhempien nurkissa asuva aikamiespoika sir Hemmo joka korvannut puuttuvan sosiaalisen elämän päivystämällä chatissa 24/7


      • turha-chat
        juusjuus kirjoitti:

        eipä ole tuokaan chatti kovin suosittu,paikalla satunnaisesti muutama kotiäiti,pari alaikäistä pentua ja vanhempien nurkissa asuva aikamiespoika sir Hemmo joka korvannut puuttuvan sosiaalisen elämän päivystämällä chatissa 24/7

        Nyt naurattaa :). Niin totta kirjoitit. Chat on kuollut! Vain muutama uusi siellä on ed. mainittujen lisäksi. Huutokingi, voi kauhistus. Sillä saadaan huutajat ylihintaisia mitälie. Ostopakko, syvältä.


      • Lasten-suusta

        Kasva aikuiseksi.


    • Taimi1

      käynpä antamassa taustatukeni huutomaalle
      kyllä on sekopäistä sakkia täällä kirjoittelemassa! Täysin rehellinen suomalainen ja tuotteet ovat tulleet perille. Ottakaa asioista selvää ennen kuin auotte päätänne

      • Paljonko-ole-voitolla

        Lojalisuus vaatii siis tämmöistä. Pitäisikö minunkin osallistua tähän sammaan jos erehtyisin huutomaahan.

        Huutomaa ja sen porukka vaikuttaa tässä ketjussa tosi hauskalta seuralta. Vielä kehtaavat mainostaa se hauskempi ...


    • mklluttinen

      Kerran meni luotto näihin senttihuuto kauppoihin,mutta nyt vaikuttas rehdiltä.Mutta kommentoidaan lisää kun saadaan tavarat kotia.Toistaiseksi olen tyytyväinen.

    • Jonzguu

      Huutomaa on rehellinen senttihuutokauppa, vähävaraisemmatkin saavat todella halvalla tuotteita kannattaa vaan olla kärsivällinen ja odottaa ihan rauhassa niin kyllä se voitto tulee! Minäkin olen ollut alusta asti huutomaassa ja voitin ensimmäisen tuotteeni vasta toissapäivänä! Suosittelen ehdottomasti kaikki huutomaahan, vaikka joku yrittääkin sabotoida huutomaata!

      • Toivottavasti-pärjäät

        Taidat olla ainut maltillisempi huutomaan jäsen. Eipä taida huutomaalta ylimääräisiä huutoja tippua noin vaisusta kannanotosta, eikä mitään mahdollisuutta päästä tähti-porukkaan.

        Mitähän tarkoitat tuolla "sabotoinnilla" ?


    • peetu2001

      Hei , olen yksi huutomaassa oleva huutaja ja olen saanut kaikki voittamani kohteet kotiin ( tai no yhden mutta muut ovat tulossa).Nämä syytökset ovat ihan turhia.Jos ette usko käykää itse huutomaassa ja voittakaa vaikka pari kohdetta ja katso
      kaa tuleeko kotiin.

      Terveisin : Peetu huutomaa nimimerkki: peetu2001

    • Hemmo 1

      Ymmärrän toki että ennakkoluuloja on ja voi olla huonoja kokemuksia muista senttareista mutta huutomaa on näistä erillain. Se kehittyy jatkuvasti, postikulut erittäin halvat ja tavaraakin on kaikista eri hinta luokista.

      Itse olen käyttänyt ja olen tyytyväinen.

    • huudantoisekkin

      Sääliksi käy teitä. Olen voittanut muun muassa tuliterän Applen koneen alle vitosella. Saunan taakse joutaisi tuollaiset vihamieliset valheet heittää.
      nimimerkkini LAITELA

      • huutaja mikä huutaja

        mielenkiintoista tämä nokitteli,huutomaa ostaa puolestapuhujia tikkareilla mutta
        itse kun olen ollut senttareissa mukana ihan alusta asti niin näyttäisi että ei
        huutomaalla ihan puhtaat jauhot ole pussissa,omilla boteilla vedätetään.
        lahjahuudossa homma on mennyt ihan päin persettä.voittoja ei saa millään.
        no ehkä jotain halpisroinaa välillä.itselläni voittoja saamatta toukokuulta-14 saakka


      • hanki elämä
        huutaja mikä huutaja kirjoitti:

        mielenkiintoista tämä nokitteli,huutomaa ostaa puolestapuhujia tikkareilla mutta
        itse kun olen ollut senttareissa mukana ihan alusta asti niin näyttäisi että ei
        huutomaalla ihan puhtaat jauhot ole pussissa,omilla boteilla vedätetään.
        lahjahuudossa homma on mennyt ihan päin persettä.voittoja ei saa millään.
        no ehkä jotain halpisroinaa välillä.itselläni voittoja saamatta toukokuulta-14 saakka

        onko vähän pieni elämä huutaja mikä huutajalla?


    • Helena...

      Hei,

      Olen ollut lähes alusta asti Huutomaa.comissa ja olen ERITTÄIN tyytyväinen. Olen voittanut jo paljon kaikenlaista ja lisää on tulossa.

      Huutomaan henkilökunta vastaa sähköposteihin samana päivänä eikä vasta sadannen kyselyn jälkeen.

      Minun ovat ilahduttaneet Huutomaasta saamani yllärilahjat, jotka eivät ole siis voittoja vaan asiakkaiden ilahduttamista, jess :)

      Mukava lisä on chat, jossa voi jutustella niitä näitä tai vaikka vain osallistua visoihin.

      Henkilökunta on miellyttävää ja usein vastaavat chatissa sekä ottavat huomioon huutokohdetoiveita.

      Kaikki mukaan Huutomaahan!

      • Oletko-lopettanut

        Helena, sinä valehtelet, huutomaan asiakaspalvelu vastaa milloin vastaa, jos vastaa ollenkaan, sinäkin tiedät.

        Huutomaan yllärit on enimäkseen pettymyksiä, eikä chat keskustelut ole kuin toisten mollaamista, ilkeämielistä vihjailua jostakin joka nyt ei ole huutomaan mieleen osannut olla, tai muuten vaan semmoinen jolta huutomaa ei rahoja noin vaan saa vietyä.


      • olen-lopettanut
        Oletko-lopettanut kirjoitti:

        Helena, sinä valehtelet, huutomaan asiakaspalvelu vastaa milloin vastaa, jos vastaa ollenkaan, sinäkin tiedät.

        Huutomaan yllärit on enimäkseen pettymyksiä, eikä chat keskustelut ole kuin toisten mollaamista, ilkeämielistä vihjailua jostakin joka nyt ei ole huutomaan mieleen osannut olla, tai muuten vaan semmoinen jolta huutomaa ei rahoja noin vaan saa vietyä.

        Kirjoitin 11.1.2015! Alku oli helppoa ja kaikki toimi.

        Sitten tapahtui kaikenlaista mm. kivoimmat chatjuttukaverit lopettivat, osa bannattiin. Ylläreinä alkoi tulla käyttökelvotonta romua joista oli jopa hintalaput poistettu, yhteen jäi vahingossa 0,99cnt. Roskiin meni.


    • andema

      Huutomaa.com on hauska ja luotettava senttihuutokauppa, jossa itsekin olen voittanut lahjakortteja halvalla. Jos teillä on huonoja kokemuksia muista senttihuutokaupoista niin kannattaa kokeilla huutomaa.comia. Halvat postimaksut ja tavarat on tullut aina perille. Suosittelen.(=

    • Huutajia tyhjästä

      Ihmeellistä noissa molemmissa mainituissa senttihuutokaupoissa on sellainen, että yhtäkkiä ilmaantuu huutaja/huutajia, jotka eivät ole ennen olleet lainkaan huutelemassa. Kuinka ollakaan joku saattaa ensitöikseen mukamas ostaa varmaan satoja huutoja ja jatkaa tuntikausia tuosta vaan. Ei ole todellakaan uskottavaa!
      Saattaa olla niin, että samaan aikaan huutavat useitakin kohteita yhtäaikaisesti. Joopa joo............

    • yrjölohi

      Huutomaassa on sentään todellisia asiakkaita. Sivulla käy hyvin paljon asiakkaita ja uusia tulee koko ajan mainoksien myötä.
      nimimerkillä sivusta seurannut ja innokas chattaaja

      • hikisesti

        HALOO!!!!! lopettakaa ihmeessä Huutomaan virolaishuijareitten Thaimaan
        linnojen rahoitus.rehellisyys on siitä paikasta yhtä kaukana kuin joulu juhannuksesta.

        palautampa mieliin tähänkohtaan erittäin hyvin sopivan vanhan suomalaisen
        kansanviisauden.

        "SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA"


      • epäluulo on sairaus!
        hikisesti kirjoitti:

        HALOO!!!!! lopettakaa ihmeessä Huutomaan virolaishuijareitten Thaimaan
        linnojen rahoitus.rehellisyys on siitä paikasta yhtä kaukana kuin joulu juhannuksesta.

        palautampa mieliin tähänkohtaan erittäin hyvin sopivan vanhan suomalaisen
        kansanviisauden.

        "SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA"

        Huutomaa on suomalainen!! Toimipaikka on vain virossa. Ei se tee yrityksestä epäluotettavaa jos toimipaikka on muu kuin suomi. Jos ajattelet noin ni miten elät?moni yritys toimii muualla kun suomessa mutta ovat suomalaisia. Eli et luota siis muuhunkaan suomalaiseen yritykseen? Tiesitko että vaasan leipiäkin tulee virosta?onks nekin huijareita?


      • Ja-sinä-uskot-sen

        Epäluulo on sairaus, siinä kaikki mikä piti paikkanssa.


      • kkkkgggggbbbbb
        epäluulo on sairaus! kirjoitti:

        Huutomaa on suomalainen!! Toimipaikka on vain virossa. Ei se tee yrityksestä epäluotettavaa jos toimipaikka on muu kuin suomi. Jos ajattelet noin ni miten elät?moni yritys toimii muualla kun suomessa mutta ovat suomalaisia. Eli et luota siis muuhunkaan suomalaiseen yritykseen? Tiesitko että vaasan leipiäkin tulee virosta?onks nekin huijareita?

        tämän Viroon rekisteröinnin tarkoitus on pelkästään peittää tämä huijaus.jos olisi rekisteröity Suomeen talous luvut olisi saatavissa ja jokainen hoksaisi jujun,
        jos sisääntuleva raha on vain murto-osa palkintojen arvosta niin äkkiä olisi jo viranomaisetkin tutkimassa onko kyse petoksesta,rahanpesusta vai mistä.
        mutta nyt näkyy jo loppusuora alkaneen,rahaa tulee enää nippanappa kuluihin
        jaettavaksi koplalle ei paljon jää,onneksi
        näitä "voittojahan"ei tarvitse laskea kuluihin koska ne nollataan omilla Boteilla.


    • Kainalot

      Hiki tulee huutaessa ja vielä suurempi hiki, kun sen jälkeen katsoo pankkitilinsä saldoa.

      • Märät-kainalot

        Osaat olla hauska, mutta näinhän se on.


    • huhhuhhooooh
      • Menisit-lääkäriin

        huhhuhhooooh vaan itsellesi. Äly hoi älä jätä.


    • huudanpaljon

      ei tänne palstalle normaalit ihmiset kirjoittele, on sinullakin jokin ongelma kun pitää täällä purkautua, onko huono olo?

      • onko huono olo?

        Miksi itse kirjoitit?


      • Asutko-äidin-luona

        Osaat sitten olla fiksu, taisit ylittää ittes. Suosittelen että tehostat huutamista, ja muista älä anna periksi, sillä se voittaa joka viimmeksi huutaa.


    • minävainasiakas

      Ja sitten ihmetellään mikseivät käyttäjät kerro voitto kokemuksistansa. Onko se ihme kun saa tuollaista törkyä vastaan?

      Ei tää oo täysjärkisten palsta.

    • Tohtorilleaika?

      Olen voittanut mm. Applen tuotteita ja kaikki on pelannut. Menehän hoitoon sinä, joka olet ottanut työksesi kiusata senttareita.

      • Voihan-räkä

        Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Muuten miksi te huutomaan hyvä osaiset jäsenet tänne tulette purkamaan itteänne, ahistaako, kiusaisitte toisianne vähemmän, kaikki täällä on luultavasti entisiä huutomaan asiakkaita.

        Haukutte, kyseenalaistatte toisianne, ja sitten tulette vielä tännekin haukkumaan, tosi hauska paikka on huutomaa.


    • kettu r

      Eihän kukaan enää huutaisi senttareissa, jos ne olisi huijausta. Ne olisi kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten. Itse olen huutanut Huutomaassa ja voittanut muutaman kohteen. Ja huudan edelleenkin. Nojoo, saahan sitä epäillä, jos ei edes vaivaudu kokeilemaan huutamista. Kokeilkaa ja kommentoikaa vasta sitten, niin tiedätte, mistä puhutte.

      • heh...

        Mistähän tuo saatanaIIinen tarve sitten tulee puolustaa omaa liiketoimeasi, jos se on kerran niin älyttömän rehellistä? Kyllä kaikki tietää kuka sinä olet, ei kenelläkään muulla voi olla motiivia päivystää palstalla ympäri vuorokauden kehumassa firmaa. Paitsi jos muuten vain olet vajaaälyinen niin saatan ehkä ymmärtää..


      • Loppuuko huijattavat
        heh... kirjoitti:

        Mistähän tuo saatanaIIinen tarve sitten tulee puolustaa omaa liiketoimeasi, jos se on kerran niin älyttömän rehellistä? Kyllä kaikki tietää kuka sinä olet, ei kenelläkään muulla voi olla motiivia päivystää palstalla ympäri vuorokauden kehumassa firmaa. Paitsi jos muuten vain olet vajaaälyinen niin saatan ehkä ymmärtää..

        Vaikuttaa siltä, että taitaa olla loppumassa hyväuskoiset huijattavat kun pitää näin ärhäkästi täällä olla kusetustaan puolustelemassa.

        Mielenkiintoinen kommentti myös tuossa ylempänä, ettei täällä kirjoittele normaalit ihmiset. Taitaa itse sitten olla erittäin epänormaali kun suurin osa kirjoituksista on selkeästi tuon kusetus kaupan omistajan itse kirjoittamia, eikä raukka parka taida edes tajuta miten selvästi paistaa kirjoituksista läpi kuka niiden takana on...


      • voielämä
        heh... kirjoitti:

        Mistähän tuo saatanaIIinen tarve sitten tulee puolustaa omaa liiketoimeasi, jos se on kerran niin älyttömän rehellistä? Kyllä kaikki tietää kuka sinä olet, ei kenelläkään muulla voi olla motiivia päivystää palstalla ympäri vuorokauden kehumassa firmaa. Paitsi jos muuten vain olet vajaaälyinen niin saatan ehkä ymmärtää..

        sinä ainakin ympäri vuorokauden peukutat taas omia kirjoituksia ja vastailet itsellesi :D


      • Osaatko-lukea

        Kyllä nämä kirjoitukset täällä, tuntuu kumpuavan huutomaa kokemuksista, et vain taida ymmärtää lukemaasi.


    • HuutomaaChatJuontaja

      Antaa sen peukuttaa, jos on niin lapsellinen ja kateellinen niin annetaan olla. Ei tuommoista paskiaista jaksa kukaan. Joten annetaan tuon nalkuttavan kiukkuperseen valittaa huutokaupoista :)

      • ulise

        moi juontaja. Missä se hauska valvoja on ku ei oo näkyny? :D


      • Se-hauskempi

        HuutomaaChatJuontaja, on esimerkki muille kuinka chat keskusteluissa tulee kirjoitella.

        Harmi että tuommosta kielenkäyttöä ei sallita mulle kuin huutomaan tähtikaartille. Ja taas nähtiin huutomaan hauskuus.


      • cccccpppppnnnn

        ei tiedä tai ole ajan tasalla tämä huutomaan johtaja.en usko että minkään muun yrityksen palkkalistoilla pidetään tälläistä imbesillia kuin tämä Chat-juontaja.
        ei tee muuta kuin haukkuu kilpailijoita ja asiakkaita.
        mutta aika paljon on onnistunut häätämään porukkaa.


      • öööäääyyy

        tämä chat-juontaja antaa bossille "hoitoa" niin saa säälistä jatkaa,muuten olisi ollut jo aikapäivää sitten pulloja keräämässä.
        tosin tämä "herkku" tulee johtajalle asiakaskatona aika kalliiksi.


    • lyyli40

      Tähän asti kokemukset olleet vain hyviä Huutomaasta.Rento chätti ja mukava porukka. Bonuksena joskus "pizza-arvonta, joka saattaa aiheuttaa härdellin" ;)
      Joskus voittaa jotain ja välillä ei, mitäpä näistä. Kannattaa silti kokeilla vaikka ilmaishuudot ensin ja tehdä omaa päätös luotettavuudesta sitten.

      • Hyvä-lyyli40

        Ensimmäinen huutomaan jäsen jonkan kanssa saattas tulla juttuun, pitempäänkin.


    • HuutomaaChatJuontaja

      Ulise, valvoja on eroitettu chat hommista koska hän ei ollut koulutettu siihen.

      • Ulise-ite

        Siellä ei tiettävästi kukaan tässä viestiketjussa esiintynyt, ole koulutettu.


    • Höynäytettyjä löytyy

      Se oli mainio se Huutomaan joululahjapaketti -kohde yllätyssisältöineen, jonka arvoksi oli määritelty 20-200 euroa. Eräskin tyyppi oli huutanut 77 eurolla 20 euron paketin. Joku toinen meni samaan ansaan varmaan kolme kertaa. Kaikkien noiden pakettien arvo oli se 20 euroa eli halpaan menivät innokkaat huutajat, jotka tietenkin ajattelijat saavansa jotain tosi hienoa joulun kunniaksi. Vielä nerokkaampaa olisi laittaa yllätyksen arvoksi 20-1000 euroa!

      • Kyssäri

        Mistä tiedät mitä voittivat?


      • Kyssärille vastaus
        Kyssäri kirjoitti:

        Mistä tiedät mitä voittivat?

        Sulkeutuneiden kohteiden kohdalla näkyy niiden arvo. Sitten on merkitty prosenteissa paljonko huutaja on voittanut verrattuna kohteen arvoon. Yleensä se on plus-merkkinen, mutta näissä joulupakettivoitoissa se oli miinusta yli 200 prosenttia.


      • ei ihan noin
        Kyssärille vastaus kirjoitti:

        Sulkeutuneiden kohteiden kohdalla näkyy niiden arvo. Sitten on merkitty prosenteissa paljonko huutaja on voittanut verrattuna kohteen arvoon. Yleensä se on plus-merkkinen, mutta näissä joulupakettivoitoissa se oli miinusta yli 200 prosenttia.

        vaikka siellä näkyi arvna alhaisin niin se ei tarkoittanut että se on juuri sen 20€. Kohteen tarkemmissa tidoissa oli arvo 20-200€

        eli et voi tietää arvoa jos et ole itse huutanut. :)


      • Loogisuutta please
        ei ihan noin kirjoitti:

        vaikka siellä näkyi arvna alhaisin niin se ei tarkoittanut että se on juuri sen 20€. Kohteen tarkemmissa tidoissa oli arvo 20-200€

        eli et voi tietää arvoa jos et ole itse huutanut. :)

        Höpöhöpö. Ei kai ylläpitäjä sentään niin pölhö ole, että jättäisi näkyville tuollaiset miinukset, jos ne eivät ole totta. Ja miksei olisi julkaistu sisältöä ja arvoa, jos ne olisivat olleet hyviä diilejä.


      • HUUTOFANI huutomaast
        Loogisuutta please kirjoitti:

        Höpöhöpö. Ei kai ylläpitäjä sentään niin pölhö ole, että jättäisi näkyville tuollaiset miinukset, jos ne eivät ole totta. Ja miksei olisi julkaistu sisältöä ja arvoa, jos ne olisivat olleet hyviä diilejä.

        Jos et sattumoisin tajua niin kaikissa "yllätyksissä" oli arvona se minimi ja se tietenkin myös näkyy myydyissä. Ja sieltä lähti jakoon myös niitä 200€ yllätyksiä, mutta samapa se mulle kun ihan sama mitä kirjoittaa niin aina on joku väärin tai syytetään, että kuuluu henkilökuntaan. Ärsyttää vaan kun toiset rehellisesti koittaa pitää yritystään ja täällä valehdellaan ja syytetään ties mistä.

        Miksikö se mua liikuttaa? Koska olisi ihan kiva, että olisi edes yksi kunnon senttari jossa tavara kulkee jatkossakin. Se tietty vaatii asiakkaita.

        Kokeilkaa palvelua ennenkuin alatte syytteleen. Ymmärrettävää on epäluulo johtuen monesta edesmenneestä senttarista..

        Paras olisi jos kehittäisivät systeemin jossa esim. facebook tunnuksilla huudeltaisiin niin menis siinä vaiheessa teiltäkin jauhot suuhun.. ;)
        (siinä sitten taas olis ongelmana asiakkaan yksityisyys...)

        Kiitos ja anteeks. Jätän teidät tänne tappelemaan keskenänne :P


      • mimerk
        HUUTOFANI huutomaast kirjoitti:

        Jos et sattumoisin tajua niin kaikissa "yllätyksissä" oli arvona se minimi ja se tietenkin myös näkyy myydyissä. Ja sieltä lähti jakoon myös niitä 200€ yllätyksiä, mutta samapa se mulle kun ihan sama mitä kirjoittaa niin aina on joku väärin tai syytetään, että kuuluu henkilökuntaan. Ärsyttää vaan kun toiset rehellisesti koittaa pitää yritystään ja täällä valehdellaan ja syytetään ties mistä.

        Miksikö se mua liikuttaa? Koska olisi ihan kiva, että olisi edes yksi kunnon senttari jossa tavara kulkee jatkossakin. Se tietty vaatii asiakkaita.

        Kokeilkaa palvelua ennenkuin alatte syytteleen. Ymmärrettävää on epäluulo johtuen monesta edesmenneestä senttarista..

        Paras olisi jos kehittäisivät systeemin jossa esim. facebook tunnuksilla huudeltaisiin niin menis siinä vaiheessa teiltäkin jauhot suuhun.. ;)
        (siinä sitten taas olis ongelmana asiakkaan yksityisyys...)

        Kiitos ja anteeks. Jätän teidät tänne tappelemaan keskenänne :P

        Mistäs huutofani sitten tietää, että jakoon lähti myös niitä 200 euron yllätyksiä, jos ei itse ole henkilökuntaa. Ja olisihan se bisnekselle etu, jos nuo "voitot" tuotaisiin julkisuuteen, jos ne sitten olivat muuta kuin alin ilmoitettu arvo.


      • HUUTOFANI huutomaast
        mimerk kirjoitti:

        Mistäs huutofani sitten tietää, että jakoon lähti myös niitä 200 euron yllätyksiä, jos ei itse ole henkilökuntaa. Ja olisihan se bisnekselle etu, jos nuo "voitot" tuotaisiin julkisuuteen, jos ne sitten olivat muuta kuin alin ilmoitettu arvo.

        Huutomaan chatista selviää paljon asioita.. :)


      • Yksityisyyskö-vaarassa

        HUUTOFANI chatissa selviää paljon asioita, aivan, mutta vastaa nyt hittovieköön mistä sinä tiedät kenekin ylärin arvon. Taidat valehdella, paljonko sinulle on selvinnyt sillä chatissa, minun henkilökohtaisia tietoja, jaetaanko niitä huutomaan henkilökuntaan kuulumattomille asiakkaiden yksityistietoja, näinhän ei saisi olla. Alahan selvitää, miten on.


    • Woehan

      Elämä on niin ihmeellistä ja sattumanvaraista. Kuinka ollakkaan, että Lahjiksessa sattui loppumaan molemmat kalliit kohteet juuri samaan aikaan minuutilleen....................

      • viikkorajoitus

        Tuli viikkorajoitus vastaan niin yksikertaista se oli.


      • Hömmmmm
        viikkorajoitus kirjoitti:

        Tuli viikkorajoitus vastaan niin yksikertaista se oli.

        Ja idea huutaa kahta kohdetta yhtä aikaa on mikä? Kun siis tietää, että viikkorajoitus tulee vastaan.


      • Hömmmmm
        Hömmmmm kirjoitti:

        Ja idea huutaa kahta kohdetta yhtä aikaa on mikä? Kun siis tietää, että viikkorajoitus tulee vastaan.

        Ai niin. Sehän olikin se ahneus!
        Pääsi unohtumaan, kun ei ole omakohtaisesti tuttu asia.


    • HuutomaaOnParasPaikk

      Huutomaa on paras paikka, Huutomaa on iloinen, Huutomaassa viettää vaikka, koko päivän talvisen.

      • kun huudan

        Joo, jos elämässä ei ole muuta! Mulla on paljon tekemistä enkä aina ehdi senttareihin.

        Huutomaa on kyllä paras huutopaikka!

        Tuppaavat toimitukset vain viivästymään ja se on aikas paha.


    • Jettimoitto

      Muistaakseni tämä, joka hävisi kosketinsoitin -kohteen, on jo aiemmin voittanut samantyylisen vehkeen. Ja vielä piti ahnehtia toistakin, onneksi hävisi. Ahneella on ......nen loppu.

      • Epäreilua

        En tiedä onko totta, mutta lahjahuudossa on kuulemma sallittua huutaa tuotteita jälleenmyyntiin. Siittä saattaa johtua samanlaisten kohteiden huudot.

        Normaali asiakkaalla ei siis yleensä ole mitään saumaa voittaa heitä vastaan.


      • en huuda
        Epäreilua kirjoitti:

        En tiedä onko totta, mutta lahjahuudossa on kuulemma sallittua huutaa tuotteita jälleenmyyntiin. Siittä saattaa johtua samanlaisten kohteiden huudot.

        Normaali asiakkaalla ei siis yleensä ole mitään saumaa voittaa heitä vastaan.

        On totta, siellä on monta jälleenmyyjää. Osa heitettiin pihalle Takuuhuudosta sen takia.

        Sen takia en huuda Lahjahuudossa.


      • epäreilua
        en huuda kirjoitti:

        On totta, siellä on monta jälleenmyyjää. Osa heitettiin pihalle Takuuhuudosta sen takia.

        Sen takia en huuda Lahjahuudossa.

        muutama näyttäs olevan myös huutomaassa ilmeisesti... Jos tulee huutonetissä, tori.fi tms vastaan niin laittakaas linkkejä niin voidaan narauttaa nämä jälleenmyyjät. Tuolla pelillä menetetään monia uusia asiakkaita.


      • Seurailkaa!
        epäreilua kirjoitti:

        muutama näyttäs olevan myös huutomaassa ilmeisesti... Jos tulee huutonetissä, tori.fi tms vastaan niin laittakaas linkkejä niin voidaan narauttaa nämä jälleenmyyjät. Tuolla pelillä menetetään monia uusia asiakkaita.

        Huutomaassa on muutama, jotka potkittiin pois Sunnycentistä ja Takuuhuudosta jälleenmyynnin takia. Toivottavasti Huutomaa seuraa myyntipaikkoja esim. Huuto.net, Tori.fi, Keltainen pörssi ja mitä kaikkia niitä onkaan.


      • epäreilua
        Seurailkaa! kirjoitti:

        Huutomaassa on muutama, jotka potkittiin pois Sunnycentistä ja Takuuhuudosta jälleenmyynnin takia. Toivottavasti Huutomaa seuraa myyntipaikkoja esim. Huuto.net, Tori.fi, Keltainen pörssi ja mitä kaikkia niitä onkaan.

        millä nimellä nämä huutaa? paikkakuntaa?


      • Seurailkaa!
        epäreilua kirjoitti:

        millä nimellä nämä huutaa? paikkakuntaa?

        Nimimerkkejä en vielä kerro, mutta kyllä tulevaisuudessa. Kolme on vielä tulemaatta Huutomaahan, mutta eivätköhän saavu kun Lahjahuuto on mikä on :(

        Ovat samalta paikkakunnalta, myös nämä kolme, jotka hinaavat sinne joku päivä luunsa.


      • epäreilua
        Seurailkaa! kirjoitti:

        Nimimerkkejä en vielä kerro, mutta kyllä tulevaisuudessa. Kolme on vielä tulemaatta Huutomaahan, mutta eivätköhän saavu kun Lahjahuuto on mikä on :(

        Ovat samalta paikkakunnalta, myös nämä kolme, jotka hinaavat sinne joku päivä luunsa.

        eurajokelaisista on ainakin joskus ollut puhetta... jälleenmyyvät tavaransa... mitenköhän verojen laita?


    • Turbojuise

      Hömmmmm ja Jettimoitto tehän tunnutte olevan varsin "isosieluista" porukkaa.

      Joskos vaikkapa huutaisitte yhtä tarmokkaasti huutokaupoissa, kuin märehditte toisten asioita keskustelupalstoilla, niin uskoisin kaikkien senttareiden pärjäävän kilpailusta huolimatta! Lisäksi kokeilemalle senttihuutokauppoja itse, voisitte huomata huutamisen olevan hauskaa ajanvietettä. Ellei niin mielestänne ole, niin ainahan voitte palata näille palstoille jakamaan viisauksianne!

      Oikein mukavaa kesän odotusta molemmille ja onnea tuleviin huutokauppoihin!

    • hulluthuutajat
      • muahhha

        ARVASIN! :D ei ollut tavallinen freerolli toi eikä pari muutaka... Vain chatissa olleet ja sitä seuranneet tietävät mistä kyse ;)


    • T.Juiseläskiselle

      Ei mene kyseiselle ahneelle viesti perille, ei sitten millään näköjään. Vaikka siitä on tässä viestiketjussa ollut mainintaa useaan kertaan.
      Tottakai olen kokeillut senttihuutokauppoja sivusta seuraamisen lisäksi. Näiden seurauksena juuri olen oppinut, että kaiken hauskuuden ja jännityksen pilaavat nuo hullut huutajat, jotka eivät anna periksi koskaan ja jotka sen vuoksi kahmivat kaikki hyvät tuotteet. Ei se noiden kohteiden huutaminen ole onnesta kiinni, vaan ihan jostain muusta!

      • talon huutajia

        Ne ovat sivuston omia huutajia! Tuotteet menevät siis sivustolle takaisin ja myydään jossain muualla. Ette te hölmöt edes tajua kuinka teitä kusetetaan!


      • Turbojuise

        Niin muuten varmaan onkin. Näyttäis olevan monta paikkaa nytkin lehdissä auki: Haetaan senttarisivustoille omia huutajia. Takuu palkka, auto-, asunto ja puhelinetu. Koulutusta ei vaadita jne.....


    • Turbojuise

      Voisiko viestin perillemeno-ongelma johtua siitä ettei kirjoituksissa ole mitään rakentavaa / järkevää viestiä?? Ainoastaan ihmeellistä "kitinää". Lisäksi ajatustesi virtaa voisi olla helpompi seurata, mikäli kirjoittaisit yhden nimimerkin alla etkä hyppisi nimimerkistä toiseen?

      Senttareissa on iänkaiken ollut erilaisia voittorajoituksia, jotka estää huutamasta kun tietty määrä / arvo on tullut täyteen (kuten tiedät). Rajoitusten tarkoitushan on saada voitot jakautumaan useammalle huutajalle ja niinhän ne myös tekeekin.

      En oikein ymmärrä mistä tuo ihmeellinen kitinäsi juontaa juurensa, sillä kohteitahan näissä suomenmarkkinoilla olevissa senttareissa on useita / vko, joten jos et jonkin kohteen huutamiseen halua osallistua, niin osallistu seuraavaan.....

      Se onkin sitten eri juttu, mikäli voittojen haluaisit menevän sattumanvaraisesti kaikille osallistujille. Tuollaisiakin sivuja löytyy netistä kyllä ja kotimaisena vaihtoehtona olisi vaikkapa veikkaus.fi .....

      Oikein mukavaa kesän odotusta ja onnea arpojen raaputuksiin!

      • Ei vaan

        Höpönlöpöä. Kyse on koko ajan ollut niistä arvokkaimmista kohteista.


      • ethän sinä turbojuice ole missään muualla pärjännyt kun huudot pitää ostaa.
        helppohan se on olla kovis kun Timppa pistää rajattomasti huutoja tilille.


      • Se-älähtää-johon

        Et vain halua ymmärtää, koska juuri sinä näyt vievän kaiken arvokaman sillä.


    • Haamuhuutajat

      Hitsi kun tekis mieli tehdä listaa senttareiden haamuhuutajista eli noista sivuston omista huutajista!

    • haamut esiin

      Pistä ihmeessä listaa tänne jos sinulla sellainen löytyy. Osaa muutkin sitten noita haamuhuutajia varoa. Ehkä sitten nuo senttaritkin lopettais noiden omien bottien käytön kun ne ei tuota mitään jos kukaan ei noita vastaan huuda. Huutaminen olisi ihan kivaa jos vain saisi huutaa reilusti toisia oikeita huutajia vastaan. Tällä hetkellä näin ei todellakaan ole. Ei kummassakaan nykyisistä senttareista!

    • Työn helpotukseksi

      Miksi laitatte ollenkaan esille kalliita tuotteita. Antakaa ne suoraan ilmaiseksi AMG:lle niin jää pois sekin työvaihe.

    • mitäjärkeä

      Suurin osa lahjakorteistakin menevät samoille käyttäjille. Ei paljoa kiinnosta lähteä heitä vastaan huutamaan, kun samat nimimerkit taistelevat melkein aina niissä. Usein lähelle tuotteen arvoa tai jopa yli.

      Ja kun he menevät korottamaan johonkin lahjakorttiin kaikki muut yleensä kaikkoavat pois.

      Joku rajoitus tuohonkin pitäisi saada. Tai sitten niitä lahjakortteja kerralla enemmän!

    • jepuliskukkuu

      Muistuu mieleeni et nuo kaikista kalleimpien tuotteiden voittajat kehuskelee ostavansa niin paljon huutoja et on oikein et voittavat kaikki parhaat kohteet.
      Just joo. Nytkin meni 180 euron kohde 3 sentillä eli ilmaiseksi. Jep
      tällainen se totta vieköön on kannattavaa lahjahuudolle!!

    • EiköHeikö

      Kattelkaas 10 een McDonaldsin lahjakortin sunnuntain huutajia "sillä silmällä"........

      • Lyyli40

        Mä huutelin pitkään mc donaldsin lahjakorttia kunnes luovutin. Kysymys sinulle, miksi esim. mua pitäisi katsoa " sillä silmällä"?
        Olen ihan oikea ihminen enkä mikään huutorobotti joista täällä on keskusteltu.
        Joskus hyviä kauppoja ja joskus teen " hullunkauppoja". ;)

        Vastuu omista teoista ja vähän jännitystä elämään..


    • Joron-jälki

      Ois kiva saada YouTupesin kaltainen palvelu, johon voi laittaa omia tavaroita myyntiin. siinä pääs tienaa aika hyvin ja pääsi ylimääräisestä arvorojusta eroon.

    • Not Jeti

      Mulla ois lumitoitä pihalla. Kuka ostaa urakan sentillä?

      • Voitan

        Mä voisin ostaa sentillä, kun kerrankin jotain halvalla saa!


    • Tutisuttaako

      Aika monelle tulee varmasti pahoja vieroitusoireita, kun ei pääse arkisin huutamaan freerolleja heti aamulla yhdeksältä.

    • senttarin_pitäjä

      Myyn paskaani sentin kilo. Kuka haluaisi ostaa?

      • hikihuutaja

        Omani on laadukkaampaa ja ilmaista!


    • Senttikauppa-luusereille

      Sen sijaan että nyhjäät elämääsi hukkaan huutelemalla jotain vatkainta senttihuutokaupoissa, niin eikös olisi kivempaa saada tilille vaikka miljoona euroa ja ostaa sitten kaupasta ihan mitä huvittaa?
      Aika moni nuori on jo niin tehnytkin: http://www.entrepreneur.com/article/241189

    • Ööööööpöö

      Ootteko huomanneet kuinka ne kaikkein pahimmat kalliiden kohteiden huutajat käy kokeilemassa muissa kohteissa, että lakoaako kansa pois heidän edestään. Ylimielisenä olettavat, että he ovat niin pelottavia, että kukaan ei enää sen heidän huutonsa jälkeen huuda, joten he saisivat jälleen kerran lähes ilmaiseksi jonkin kohteen.

    • NimittäinErkki

      Hei menkää nyt katsomaan Lahjahuutoon. Siellä kolme huutajaa on ollut kuin huumeessa koko viikonlopun huutojensa kanssa ja edelleen jatkuu................
      Pari kohteen hintaa nousi jo aika lailla sen mitä olisivat kaupassa maksaneet ja sama tyyppi hävisi molemmat, mutta sehän ei häntä lannistanut!

    • NimittäinErkki

      Aina vaan hullummaksi menee Lahjahuudossa. Voita käyttämäsi huudot tuplaten takaisin -kohteessa eräs JP meni oikein kunnolla lankaan. Voiko hän mitenkään saada kiinni toisen, kun hänellä eli m-45:lla oli jossain vaiheessa ainakin 4 huutoa enemmän???

      • Pakka

        Menkää nyt ihmiset huutelemaan vähän sinne väliin niin tulee jännemmäksi kummalla on lopussa enemmän huutoja


      • laskutoimitus

        Huudothan saa tuplaten se, joka voittaa huudon. Monte45 näytti hävinneen huutonsa ja JP sai huutonsa tuplana takaisin.


      • Pakka
        laskutoimitus kirjoitti:

        Huudothan saa tuplaten se, joka voittaa huudon. Monte45 näytti hävinneen huutonsa ja JP sai huutonsa tuplana takaisin.

        Ei se noin mennyt. Ei voittaja ollut se, joka viimeisenä huusi vaan se, joka käytti eniten huutoja. Noin luki ohjeissa. Voi kun julkaistaisiin tulos!


      • laskutoimitus

        Tänään oli vastaava huuto ja siinä kyllä lukee "Kohteen voittaja saa:

        KAIKKI KÄYTTÄMÄNSÄ HUUDOT KAKSIN-kertaisena takaisin!" Eli kohteen voittaja, ei se joka eniten on huutanut. Käsittääkseni kohteen voi voittaa vaikka yhden huudon tehnyt huutaja ja hän saa 2 huutoa takaisin. Ainahan kohde myydään viimeisen huudon tehneelle, välihuudot eivät merkitse mitään.


      • NiinNiinMutta

        Onko sääntöjä kenties muutettu tähän viimeiseen? Miksi sitten siinä aikaisemmassa huutokilpailussa oli ilmoitettu väliaikatiedot tehtyjen huutojen määrästä.


      • laskutoimitus

        No eihän se voi olla niin, koska silloin ensimmäisen huudon tehnyt tietäisi varmasti voittavansa aina. Ehkäpä väliaikatieto oli vain sitä varten, että huutajat näkivät montako huutoa ovat tehneet.


      • NiinNiinMutta

        Ei eka huutaja voi varmasti tietää aina voittavansa, kun siihenhän voi kuka vaan tehdä välissä huutoja.


      • laskutoimitus

        No, joka tapauksessa olen sitä mieltä, että se on voittaja, jolle kohde myydään. Hänhän joutuu kohteen hinnankin maksamaan. Voittajalla voi periaatteessa olla vaikka vain yksi huuto ja hän saisi 2 takaisin vaikka muut olisivat huutaneet mitä tahansa.


    • NoOhhoh

      Lahjahuuto ampui itseään mahaan!!! Double your money on aika outo juttu. Kaksi osapuolta häviää oikein kunnolla ja yksi voittaa hemmetisti. Hävinnyt menettää tietysti huutojensa arvon. Lahjahuuto menettää rahat sillä tavoin, että voittaneelle annetaan saman arvon verran ilmaisia huutoja ja voittajan huudoista ei myöskään jää tuloja. Lisää häviötä Lahjahuudolle tulee siitä kun yhdellä huutajalla on hemmetisti huutoja niin jatkossa hän voi ostaa mitä vaan ilmaiseksi, koska kukaan ei ole niin hullu, että lähtisi tuollaista huutomäärää vastaan missään tilanteessa. Menee siis paljon tavaraa täysin tulotta ja siihen vielä huutopakettien loputon voittaminen jatkossa, niin missä on touhun järki?

    • Revisiitä

      Älkää vaan kertoko niille kahdelle tietsikan huutajalle et amg55 voitti yllättäen ostokoodi 200 % freeroll yhdellä sentillä. Ihme juttu et kukaan muu huutamassa ollut ei huomannu koko kohdetta vaiks paljon porukkaa oli paikalla ja muut kohteet kyl huomattiin.

      • Tiikerihai

        Joo ei kerrota. Pidetään salaisuutena!


    • apuaaaaaaaa

      Hirveät vieroitusoireet! Huutomaa on lomalla! En kestä! Tärisen! Äkkiä takaisin! Haluan huutaa! Henki lähtee!

    • Pula-ajan-perhe

      Hei lisää nyt pian huudettavia kalliita kohteita ettei puutteessa olevat joudu pulaan Lahjahuudon tonnin tietokone ja kaksi älypuhelinta viikonloppuna ei ole vielä yhtään mitään samaan paikkaan. Kaikissa housujen ja takkien taskuissa ei ole vielä puhelinta eikä vessassa ole vielä tietsikkaa.

    • vääryys

      lahjahuudossa

      Fiskars aloitussetti keittiöön Arvo: 45 € | Toimituskulut: 6 €

      oikea hinta 12.90

    • noinkolapsiateootte

      no kai te nyt sen verran tajuatte että yrityksen oma porukka huutaa kilpailevina huutajina kaikki tavarat itselleen, tai kororttaa kohdetta työkseen joka päivä.Luulisi lapsenkin jo tajuavan tän jutun juonen!!! HAHAHAH!

      • Sivustakatsoja89

        Olet kyllä varsin kateellinen ja tietämätön, kun tuollaista suustasi päästelet. Huutomaa ei moiseen alennu!


      • Kokenuthuutaja

        Nimimerkin noinkolapsiateootte kateellisuudesta tai tietämättömyydestä en osaa sanoa mitään, mutta varsin oikeilla jäljillä hän on ja etenkin Huutomaan osalta. Sinulla taas Sivustakatsoja89 taitaa enemmän tuota tietämättömyyttä ja kokemuksen puutetta olla.

        Itseltäni löytyy kokemusta senttihuutokaupoista yhtä pitkältä ajalta kuin niitä on Suomessa ollut. Myös Huutomaata on kokeiltu ja tuon kokeilun perusteella voin sanoa, ettei kaikki ole ihan kohdallaan. Ei mennyt huutaminen samalla tavalla kuin sellaisissa jo lopettaneissa huutokaupoissa, joissa en ainakaan itse havainnut mitään epäilyttävää ja uskoakseni kilpailevat huutajat olivat aitoja huutajia. Täydellä varmuudellahan näistä mistään ei voi sanoa onko 100% rehtiä vai ei.

        Tämä nyt on sitten vain minun mielipiteeni, joka perustuu pitkään kokemukseen senttihuutokaupoista ja myös ihan omakohtaiseen Huutomaan kokeiluun, mutta en sulje pois sitäkään, että voisin olla väärässä, mutta tuskin olen. Puhutaan kuitenkin kymmenistä tuhansista euroista, mitä olen vuosien varrella senttihuutokauppoihin rahaa polttanut...

        Jokainen miettiköön ihan itse omassa mielessään olenko vain vainoharhainen vai onko mielipiteessäni jotain ihan oikeasti miettimisen arvoista, joten laitellaan nyt myös hieman perusteluja mielipiteelleni.

        - Aina kun on uusi huutokauppa aloittanut on huutajat olleet aluksi varovaisia ja huutokohteita mennyt alussa todella halvalla. Poislukien selkeät alusta saakka omilla boteilla pelaavat huutokaupat, jotka yleensä hävinneet kuin tuhka tuuleen muutamassa kuukaudessa. Huutomaassa ei mennyt alussa kohteita halvalla vaan huutamaan lähdettiin heti alusta saakka poikkeuksellisen rohkeasti.

        - Silloin kun senttihuutokaupat olivat vielä uusi juttu huutajia oli paljon ja rahaa suurimmissa huutokaupoissa liikkui miljoonia euroja. Kuitenkaan edes senttihuutokauppojen kulta-aikaan toimineissa suurissa huutokaupoissa ei ollut yhtä paljon kalliita huutokohteita kuin Huutomaassa. Miten Huutomaa pystyy pitämään jatkuvasti paljon kalliita kohteita, kun suuremmatkaan eivät pystyneet? Useiden senttihuutokauppojen konkursseiden ja katoamistemppujen jälkeen ihmisten luottamus senttihuutokauppoja kohtaan ei kuitenkaan ole enää samalla tasolla mitä se joskus on ollut, mutta silti Huutomaalla muka menee paremmin kuin millään muulla senttihuutokaupalla on koskaan mennyt. Miten tämä muka on mahdollista?

        - Huutomaa on täälläkin rehvastellut suurilla kävijämäärillä, mutta oikeasti nämä Huutomaan kävijämäärät ovat vain murto-osa siitä, mitä oikeasti suurilla senttihuutokaupoilla on ollut. Vertaavat Lahjahuutoon, mikä on lähinnä vain naurettavaa, koska Lahjahuuto ei ole koskaan mikään suuri senttihuutokauppa edes ollut. Lahjahuuto ehkä on kirpputori senttari, mutta huomattavasti paremmin totuudenmukaisella tasolla kuin Huutomaa. Jos ei raha liiku, niin ei voikaan olla kuin kirpputori kamaa tai konkka tulee mikäli ei sitten vedätä omilla boteilla...

        - Huutomaa on väittänyt aikaisempia senttihuutokauppoja paremman menestyksensä johtuneen siitä, että muut eivät ole tajunneet somen merkitystä markkinoinnissa yhtä hyvin kuin he, mutta miksi esim. Sunnycentillä oli facebook tykkääjiä moninkertainen määrä Huutomaahan verrattuna? Muutenkin Huutomaan facebook tykkääjistä suurin osa oli jo ennen Huutomaan avaamista ja ulkomaisia tykkääjiä. Ei ole tykkääjät paljoa alun jälkeen lisääntynyt vaikka muka uusia huutajia tulee jatkuvasti paljon tämän vahvan some markkinoinnin kautta... Facebook tykkääjiä voi ostaa, mikäli joku ei sitä vielä ole tiennyt. Miksi pitää uskotella ihmisille tykkääjiä olevan paljon vaikka ei edes oikeasti ole vaan ovat ostettuja tykkäyksiä?

        - Huutomaassa on nykyisin tämä chatti, mistä pystyy hieman arvioimaan minkä verran sivuilla on porukkaa. Eipä ole kuitenkaan ollut kuin n. parikymmentä henkeä vaikka olisi chatissa jotain kilpailujakin meneillään, mistä voi voittaa joskus ilmaiseksikin jotain. Otetaan tähän vertailuksi jälleen Sunnycent, jossa näki kuinka paljon sivuilla oli kirjautuneita ja botteja asettaneita. Kirjautuneita oli yleensä jossain 100-200 välillä, eli kymmenkertainen määrä Huutomaahan verrattuna, mutta silti Sunnycentin huutokohteet eivät olleet lähelläkään Huutomaan tasoa ja Sunnycent meni konkkaan kuten kaikki pidempään huutaneet tietää.

        - Kun kokeilin huutamista Huutomaassa, huomasin aina kalliimmissa kohteissa tulevan vastaan jotain täysin tuntemattomia nimimerkkejä, jotka olivat poikkeuksellisen sinnikkäitä uusiksi. Nyt kun olen vain seuraillut, niin samalla tavalla näyttää käyvän muillekin joiden tiedän nimimerkin ja asuinpaikan perusteella olevan aitoja muista senttareista tuttuja huutajia. Hyvänä esimerkkinä tällä hetkellä käynnissä oleva alkkinan taistelu jotain ihme umtutsutia vastaan tabletista. Halvalla menneet arvokkaammat kohteet on yleensä aina voittanut joku ainoastaan Huutomaassa esiintynyt täysin uusi huutaja. Kovin montaa vanhaa konkaria en muista halvalla nähneeni Huutomaassa voittavan mitään kalliimpaa...


      • heikkilay

        Ottaneet mallia Dealdashista, siellä hinnat nousevat kattoon. Olen voittanut kalliita huutokauppoja ja kaikki pelaa hyvin. Chattia seuranneena siellä on varmasti yli puolet alaikäisiä, joille vanhemmat kustantaa huudot.


      • outoa
        Kokenuthuutaja kirjoitti:

        Nimimerkin noinkolapsiateootte kateellisuudesta tai tietämättömyydestä en osaa sanoa mitään, mutta varsin oikeilla jäljillä hän on ja etenkin Huutomaan osalta. Sinulla taas Sivustakatsoja89 taitaa enemmän tuota tietämättömyyttä ja kokemuksen puutetta olla.

        Itseltäni löytyy kokemusta senttihuutokaupoista yhtä pitkältä ajalta kuin niitä on Suomessa ollut. Myös Huutomaata on kokeiltu ja tuon kokeilun perusteella voin sanoa, ettei kaikki ole ihan kohdallaan. Ei mennyt huutaminen samalla tavalla kuin sellaisissa jo lopettaneissa huutokaupoissa, joissa en ainakaan itse havainnut mitään epäilyttävää ja uskoakseni kilpailevat huutajat olivat aitoja huutajia. Täydellä varmuudellahan näistä mistään ei voi sanoa onko 100% rehtiä vai ei.

        Tämä nyt on sitten vain minun mielipiteeni, joka perustuu pitkään kokemukseen senttihuutokaupoista ja myös ihan omakohtaiseen Huutomaan kokeiluun, mutta en sulje pois sitäkään, että voisin olla väärässä, mutta tuskin olen. Puhutaan kuitenkin kymmenistä tuhansista euroista, mitä olen vuosien varrella senttihuutokauppoihin rahaa polttanut...

        Jokainen miettiköön ihan itse omassa mielessään olenko vain vainoharhainen vai onko mielipiteessäni jotain ihan oikeasti miettimisen arvoista, joten laitellaan nyt myös hieman perusteluja mielipiteelleni.

        - Aina kun on uusi huutokauppa aloittanut on huutajat olleet aluksi varovaisia ja huutokohteita mennyt alussa todella halvalla. Poislukien selkeät alusta saakka omilla boteilla pelaavat huutokaupat, jotka yleensä hävinneet kuin tuhka tuuleen muutamassa kuukaudessa. Huutomaassa ei mennyt alussa kohteita halvalla vaan huutamaan lähdettiin heti alusta saakka poikkeuksellisen rohkeasti.

        - Silloin kun senttihuutokaupat olivat vielä uusi juttu huutajia oli paljon ja rahaa suurimmissa huutokaupoissa liikkui miljoonia euroja. Kuitenkaan edes senttihuutokauppojen kulta-aikaan toimineissa suurissa huutokaupoissa ei ollut yhtä paljon kalliita huutokohteita kuin Huutomaassa. Miten Huutomaa pystyy pitämään jatkuvasti paljon kalliita kohteita, kun suuremmatkaan eivät pystyneet? Useiden senttihuutokauppojen konkursseiden ja katoamistemppujen jälkeen ihmisten luottamus senttihuutokauppoja kohtaan ei kuitenkaan ole enää samalla tasolla mitä se joskus on ollut, mutta silti Huutomaalla muka menee paremmin kuin millään muulla senttihuutokaupalla on koskaan mennyt. Miten tämä muka on mahdollista?

        - Huutomaa on täälläkin rehvastellut suurilla kävijämäärillä, mutta oikeasti nämä Huutomaan kävijämäärät ovat vain murto-osa siitä, mitä oikeasti suurilla senttihuutokaupoilla on ollut. Vertaavat Lahjahuutoon, mikä on lähinnä vain naurettavaa, koska Lahjahuuto ei ole koskaan mikään suuri senttihuutokauppa edes ollut. Lahjahuuto ehkä on kirpputori senttari, mutta huomattavasti paremmin totuudenmukaisella tasolla kuin Huutomaa. Jos ei raha liiku, niin ei voikaan olla kuin kirpputori kamaa tai konkka tulee mikäli ei sitten vedätä omilla boteilla...

        - Huutomaa on väittänyt aikaisempia senttihuutokauppoja paremman menestyksensä johtuneen siitä, että muut eivät ole tajunneet somen merkitystä markkinoinnissa yhtä hyvin kuin he, mutta miksi esim. Sunnycentillä oli facebook tykkääjiä moninkertainen määrä Huutomaahan verrattuna? Muutenkin Huutomaan facebook tykkääjistä suurin osa oli jo ennen Huutomaan avaamista ja ulkomaisia tykkääjiä. Ei ole tykkääjät paljoa alun jälkeen lisääntynyt vaikka muka uusia huutajia tulee jatkuvasti paljon tämän vahvan some markkinoinnin kautta... Facebook tykkääjiä voi ostaa, mikäli joku ei sitä vielä ole tiennyt. Miksi pitää uskotella ihmisille tykkääjiä olevan paljon vaikka ei edes oikeasti ole vaan ovat ostettuja tykkäyksiä?

        - Huutomaassa on nykyisin tämä chatti, mistä pystyy hieman arvioimaan minkä verran sivuilla on porukkaa. Eipä ole kuitenkaan ollut kuin n. parikymmentä henkeä vaikka olisi chatissa jotain kilpailujakin meneillään, mistä voi voittaa joskus ilmaiseksikin jotain. Otetaan tähän vertailuksi jälleen Sunnycent, jossa näki kuinka paljon sivuilla oli kirjautuneita ja botteja asettaneita. Kirjautuneita oli yleensä jossain 100-200 välillä, eli kymmenkertainen määrä Huutomaahan verrattuna, mutta silti Sunnycentin huutokohteet eivät olleet lähelläkään Huutomaan tasoa ja Sunnycent meni konkkaan kuten kaikki pidempään huutaneet tietää.

        - Kun kokeilin huutamista Huutomaassa, huomasin aina kalliimmissa kohteissa tulevan vastaan jotain täysin tuntemattomia nimimerkkejä, jotka olivat poikkeuksellisen sinnikkäitä uusiksi. Nyt kun olen vain seuraillut, niin samalla tavalla näyttää käyvän muillekin joiden tiedän nimimerkin ja asuinpaikan perusteella olevan aitoja muista senttareista tuttuja huutajia. Hyvänä esimerkkinä tällä hetkellä käynnissä oleva alkkinan taistelu jotain ihme umtutsutia vastaan tabletista. Halvalla menneet arvokkaammat kohteet on yleensä aina voittanut joku ainoastaan Huutomaassa esiintynyt täysin uusi huutaja. Kovin montaa vanhaa konkaria en muista halvalla nähneeni Huutomaassa voittavan mitään kalliimpaa...

        Ihmettelen minäkin uusia huutajia, jotka heti menevät suht kalliisiin eikä tuo umtutsi ole ainoa. Epäilys herää.


      • Kokenuthuutaja kirjoitti:

        Nimimerkin noinkolapsiateootte kateellisuudesta tai tietämättömyydestä en osaa sanoa mitään, mutta varsin oikeilla jäljillä hän on ja etenkin Huutomaan osalta. Sinulla taas Sivustakatsoja89 taitaa enemmän tuota tietämättömyyttä ja kokemuksen puutetta olla.

        Itseltäni löytyy kokemusta senttihuutokaupoista yhtä pitkältä ajalta kuin niitä on Suomessa ollut. Myös Huutomaata on kokeiltu ja tuon kokeilun perusteella voin sanoa, ettei kaikki ole ihan kohdallaan. Ei mennyt huutaminen samalla tavalla kuin sellaisissa jo lopettaneissa huutokaupoissa, joissa en ainakaan itse havainnut mitään epäilyttävää ja uskoakseni kilpailevat huutajat olivat aitoja huutajia. Täydellä varmuudellahan näistä mistään ei voi sanoa onko 100% rehtiä vai ei.

        Tämä nyt on sitten vain minun mielipiteeni, joka perustuu pitkään kokemukseen senttihuutokaupoista ja myös ihan omakohtaiseen Huutomaan kokeiluun, mutta en sulje pois sitäkään, että voisin olla väärässä, mutta tuskin olen. Puhutaan kuitenkin kymmenistä tuhansista euroista, mitä olen vuosien varrella senttihuutokauppoihin rahaa polttanut...

        Jokainen miettiköön ihan itse omassa mielessään olenko vain vainoharhainen vai onko mielipiteessäni jotain ihan oikeasti miettimisen arvoista, joten laitellaan nyt myös hieman perusteluja mielipiteelleni.

        - Aina kun on uusi huutokauppa aloittanut on huutajat olleet aluksi varovaisia ja huutokohteita mennyt alussa todella halvalla. Poislukien selkeät alusta saakka omilla boteilla pelaavat huutokaupat, jotka yleensä hävinneet kuin tuhka tuuleen muutamassa kuukaudessa. Huutomaassa ei mennyt alussa kohteita halvalla vaan huutamaan lähdettiin heti alusta saakka poikkeuksellisen rohkeasti.

        - Silloin kun senttihuutokaupat olivat vielä uusi juttu huutajia oli paljon ja rahaa suurimmissa huutokaupoissa liikkui miljoonia euroja. Kuitenkaan edes senttihuutokauppojen kulta-aikaan toimineissa suurissa huutokaupoissa ei ollut yhtä paljon kalliita huutokohteita kuin Huutomaassa. Miten Huutomaa pystyy pitämään jatkuvasti paljon kalliita kohteita, kun suuremmatkaan eivät pystyneet? Useiden senttihuutokauppojen konkursseiden ja katoamistemppujen jälkeen ihmisten luottamus senttihuutokauppoja kohtaan ei kuitenkaan ole enää samalla tasolla mitä se joskus on ollut, mutta silti Huutomaalla muka menee paremmin kuin millään muulla senttihuutokaupalla on koskaan mennyt. Miten tämä muka on mahdollista?

        - Huutomaa on täälläkin rehvastellut suurilla kävijämäärillä, mutta oikeasti nämä Huutomaan kävijämäärät ovat vain murto-osa siitä, mitä oikeasti suurilla senttihuutokaupoilla on ollut. Vertaavat Lahjahuutoon, mikä on lähinnä vain naurettavaa, koska Lahjahuuto ei ole koskaan mikään suuri senttihuutokauppa edes ollut. Lahjahuuto ehkä on kirpputori senttari, mutta huomattavasti paremmin totuudenmukaisella tasolla kuin Huutomaa. Jos ei raha liiku, niin ei voikaan olla kuin kirpputori kamaa tai konkka tulee mikäli ei sitten vedätä omilla boteilla...

        - Huutomaa on väittänyt aikaisempia senttihuutokauppoja paremman menestyksensä johtuneen siitä, että muut eivät ole tajunneet somen merkitystä markkinoinnissa yhtä hyvin kuin he, mutta miksi esim. Sunnycentillä oli facebook tykkääjiä moninkertainen määrä Huutomaahan verrattuna? Muutenkin Huutomaan facebook tykkääjistä suurin osa oli jo ennen Huutomaan avaamista ja ulkomaisia tykkääjiä. Ei ole tykkääjät paljoa alun jälkeen lisääntynyt vaikka muka uusia huutajia tulee jatkuvasti paljon tämän vahvan some markkinoinnin kautta... Facebook tykkääjiä voi ostaa, mikäli joku ei sitä vielä ole tiennyt. Miksi pitää uskotella ihmisille tykkääjiä olevan paljon vaikka ei edes oikeasti ole vaan ovat ostettuja tykkäyksiä?

        - Huutomaassa on nykyisin tämä chatti, mistä pystyy hieman arvioimaan minkä verran sivuilla on porukkaa. Eipä ole kuitenkaan ollut kuin n. parikymmentä henkeä vaikka olisi chatissa jotain kilpailujakin meneillään, mistä voi voittaa joskus ilmaiseksikin jotain. Otetaan tähän vertailuksi jälleen Sunnycent, jossa näki kuinka paljon sivuilla oli kirjautuneita ja botteja asettaneita. Kirjautuneita oli yleensä jossain 100-200 välillä, eli kymmenkertainen määrä Huutomaahan verrattuna, mutta silti Sunnycentin huutokohteet eivät olleet lähelläkään Huutomaan tasoa ja Sunnycent meni konkkaan kuten kaikki pidempään huutaneet tietää.

        - Kun kokeilin huutamista Huutomaassa, huomasin aina kalliimmissa kohteissa tulevan vastaan jotain täysin tuntemattomia nimimerkkejä, jotka olivat poikkeuksellisen sinnikkäitä uusiksi. Nyt kun olen vain seuraillut, niin samalla tavalla näyttää käyvän muillekin joiden tiedän nimimerkin ja asuinpaikan perusteella olevan aitoja muista senttareista tuttuja huutajia. Hyvänä esimerkkinä tällä hetkellä käynnissä oleva alkkinan taistelu jotain ihme umtutsutia vastaan tabletista. Halvalla menneet arvokkaammat kohteet on yleensä aina voittanut joku ainoastaan Huutomaassa esiintynyt täysin uusi huutaja. Kovin montaa vanhaa konkaria en muista halvalla nähneeni Huutomaassa voittavan mitään kalliimpaa...

        no tuonhan tajuaa jokainen,konkarit häipyy äkkiä on niin läpinäkyvää touhua


    • Herranenaikasentään

      Mitä liikkuu päässä sellaisilla huutajilla, jotka tykittävät hirveästi huutoja esim. johonkin kympin lahjakorttiin. Eikö kannattaisi luovuttaa eikä vaan jatkaa loputtomasti. Ette ole sattuneet sitten katsomaan paljonko huudot tulevat maksamaan suhteessa lahjakortin arvoon miinus lähetysmaksu. Ei elämä riipu juuri siitä kympin kortista vaan aina niitä tulee lisää.

    • ilostahuudanjoshuudan

      ei se hinta, vaan voittamisen ja huutamisen ilo! :)

    • Huihui

      Tiikeli on pulonnut ammeeseen veteen ja se leikkii et se on hai. Se ylittää pelotella muita mutt kukaan ei pelkää sitä!

      • Tiikerihai

        Tämä oli hauska! Onko mukaelma jostain lastensadusta vaiko jopa itse keksitty? ;)


    • Pelisairaus

      Onko kukaan seurannut paljonko pahimmat peliaddiktit käyttää vaikka esim. perjantai-illasta alkaen koko viikonloppuna rahaa huutoihin?
      Taitaa mennä monta sataa euroa. Kuukauden aikana menee joillakin varmaan jo tonnin paikkeille. Miten talous ja perhe kestää tuollaista sairautta. Kyllä pakkohoito olisi varmasti paras ratkaisu.

      • Tiikerihai

        Ei oo kyllä yhtään tullut seurattua mutta laske sinä ne seuraavana viikonloppuna ja raportoi täällä niin mekin kuullaan!


    • Testitilanteet

      Tuli mieleen, että vois järjestää erilaisia testejä näille peliriippuvaisille tavaranrakastajille oikeassa senttihuutokauppatilanteessa. Mietin asiaa ja tällaisia tilanteita tuli mieleen.

      Ensin voisi olla ihmeellisen hyvä valikoima tarjolla ja paljon myös arvokkaampia kohteita. Esim.2 älypuhelinta samaan aikaan. Lahjakortteja, pölynimuri, joku arvokas lasten lelu ym. Vaikka 20 kohdetta alkutilanteessa. Selityksenä juhlapäivä. Kaikki näyttää muuten normaalilta, mutta "koe"henkilö ei tiedä, että muut huutajat ovat testissä mukana. Siellä on sellaisia, joilla on vain vähän rahaa koska luovuttavat aika helposti ja sellaisia, jotka vievät kilpailutilanteet tosi pitkälle ja ovat tunnettuja nimimerkeiltään, tosin tässä kokeessa tietenkin lopulta luovuttavat ilman voittoa lähes joka kohteessa. Kaikki kohteet ovat täysin rajoituksettomia. Kuinkahan käy...............

      Toisessa vaiheessa täysin samat kohteet on huudettavana. Nyt testattavalle kerrotaan, että koska edellinen vkl oli niin hauska, niin päätettiin järjestää yllärinä sama kattaus ja pyydettiin mukaan huutamaan myös sellaisia henkilöitä, jotka harvemmin ovat sivustolla, mutta heille tekee hyvää vaihtelu elämään. Kerrotaan, että heissä on yksinhuoltajia, eläkeläisiä (pienituloisia siis), erilaisia sairauksia omaavia. Tietenkin pari edellisellä kerralla hävinnyttä kovaa.huutajaa on mukana kuten myös muita tunnettuja.Täysin rajoitukseton tilanne jälleen. Kuinkahan käy.....................

      Kolmannessa vaiheessa sanotaan tutkittavalle, että koska olet niin hyvä asiakas, niin saat valita 3 tuotetta ilmaiseksi siitä valikoimasta, joka oli kaksi kertaa aiemmin jo tarjolla.
      Kuinkahan käy........................

      • Turbojuise

      • Testitilanteet

        Ei vituta lainkaan. Säälittää.


      • huutajaa

      • Turbojuise kirjoitti:

        Ongelmasi taustat selvitetty. Lue lisää linkistä ;)
        http://hikipedia.info/wiki/Vitutus

        ehkä sinun Turbojuice ei kannattaisi jaella lääketieteellisiä neuvoja koska se joka hoitoa tarvii oot sinä.
        Virve ja Timo pistää ilmasia huutoja niin että voit huudella voitot talolle ja sinä reppana kuvittelet olevasi kova huutaja.ei se paljon vaadi jos ei eurookaan tarvii sijoittaa.
        olethan sinä koettanut muuallakin sekoilla mutta kun rahalla pitää ostaa huudot
        niin mitä oot saanu...et mitään.
        senttihuutokauppojen historia tuntee muitakin kaltaisiasi säälittäviä reppanoita
        joilla todellisuus on hämärtynyt ja mopo keulii kun kerrankin tuntee olevansa "jotakin"
        mutta ilman lääketieteellistä koulutusta annan neuvon,tilaa pikimmiten aika omalääkärille ja pyydä päivittämään lääkitys.


      • paneeli
        juusjuus kirjoitti:

        ehkä sinun Turbojuice ei kannattaisi jaella lääketieteellisiä neuvoja koska se joka hoitoa tarvii oot sinä.
        Virve ja Timo pistää ilmasia huutoja niin että voit huudella voitot talolle ja sinä reppana kuvittelet olevasi kova huutaja.ei se paljon vaadi jos ei eurookaan tarvii sijoittaa.
        olethan sinä koettanut muuallakin sekoilla mutta kun rahalla pitää ostaa huudot
        niin mitä oot saanu...et mitään.
        senttihuutokauppojen historia tuntee muitakin kaltaisiasi säälittäviä reppanoita
        joilla todellisuus on hämärtynyt ja mopo keulii kun kerrankin tuntee olevansa "jotakin"
        mutta ilman lääketieteellistä koulutusta annan neuvon,tilaa pikimmiten aika omalääkärille ja pyydä päivittämään lääkitys.

        Turbo ja tiikeri olivat hetken Huutomaassa ja häipyivät kun menettivät paljon mania. (En suosittele Huutomaatakaan kenellekään)


      • paneeli kirjoitti:

        Turbo ja tiikeri olivat hetken Huutomaassa ja häipyivät kun menettivät paljon mania. (En suosittele Huutomaatakaan kenellekään)

        eiväthän ne ole pärjänneet missään muuallakaan kun rahalla pitää näytöt antaa.
        todella säälittäviä.


    • Yliluonnollista-huutelua

      Senttihuutokaupoista Huutomaa mainostaa suurilla kirjaimilla olevansa turvallinen, rehti ja luotettava. Eräänkin kerran seurasin hyvin tarkasti itseäni kiinnostavan kohteen huutajia. Tunnukseni jäi sitten viimeiseksi ennen taukoa. Tulin kuitenkin katsoneeksi vielä myöhemmin siihen huutaneiden listaa ja siihen olikin oman tunnukseni yläpuolelle yllättäen tullut kaksi uutta tunnusta, jotka siis olivat tehneet huutonsa jokunen tunti sen jälkeen, kun yötauko oli alkanut!

      • yliluonnoll.mielikuvitus

        Jännä kun kukaan muu ei ole huomannut tälläistä. Tauolla olevia ei voi edes huutaa.


      • Näin-oli
        yliluonnoll.mielikuvitus kirjoitti:

        Jännä kun kukaan muu ei ole huomannut tälläistä. Tauolla olevia ei voi edes huutaa.

        Siinäpä se jutun pointti juuri onkin, että niitä ei voi huutaa. Joku on siis lisännyt ne sinne erikseen ja sitä voi kukin miettiä mikä taho niitä pääsee muuttelemaan. Kun otin yhteytttä asiakaspalveluun, sieltä ei kerrottu mitään syytä tapahtuneelle, annettiin vaan vähän huutoja (ehkä siksi, että pysyisin hiljaa).


      • salaliittoo
        Näin-oli kirjoitti:

        Siinäpä se jutun pointti juuri onkin, että niitä ei voi huutaa. Joku on siis lisännyt ne sinne erikseen ja sitä voi kukin miettiä mikä taho niitä pääsee muuttelemaan. Kun otin yhteytttä asiakaspalveluun, sieltä ei kerrottu mitään syytä tapahtuneelle, annettiin vaan vähän huutoja (ehkä siksi, että pysyisin hiljaa).

        Tai kohteet ovat olleet hetken virheellisesti auki ilman salaliittoteorioita?


      • Näin-oli
        salaliittoo kirjoitti:

        Tai kohteet ovat olleet hetken virheellisesti auki ilman salaliittoteorioita?

        Hmmm. Jos kohde on hetken auki tauon aikana niin mistä ne huutajat siihen olisivat yhtäkkiä tulleet. Ai niin, mutta sitenhän haamuhuutajat juuri toimii.


    • lääkkeetesiin

      otahan lääkkeet!

    • Voi-pojat-nyt

      Yhtäkkiä merkilliset egkwwolp -tyyppiset huutajien tunnukset katosivat Huutomaasta. Miksi näin?

    • Mikä-on-kohtuus

      Tein pienen tutkimuksen tuon Tiikerinhain määrätyistä voitoista pelkästään Lahjahuudossa. Löytyi 3 tietokonetta, 6 kännykkää, 5 pölynimuria, 11 pelikonsolia: Sony Playstation 4 (näitä 2 samanlaista voittoa), Sony Playstation 3 (näitä 2 kpl), Nintendo 3DS XL (näitä 2 kpl), Nintendo Wii, Ultimate Gamer taskukonsoli, Microsoft Xboks. Paljon, paljon, paljon kaikenlaista muuta lisäksi. Ja nämä vaan tästä yhdestä senttihuutokaupasta, muualta lisää.

      Kuinka paljon onkaan seurannut tästä ahneudesta muille pettymyksiä, surua ja pahaa mieltä sekä rahan menetystä. Vaan eihän eräät sellaisesta piittaa.

      • Tiikerihai

        Olitpas yllättävän näppärä googlettaja ja selkeästi omaat kykyjä tilastotieteilijänä ;) Olisin yhtäkkiä väittänyt että noita olisi ollut enemmänkin mutta ainahan ei toki voi voittaa! Uskoisin että noista voitoista ei ole aiheutunut suurempia mielipahoja kellekään, joka on lukenut huutokauppojen säännöt ja sisäistänyt sen, ettei kyseessä ole arpajaiset ja hyväntekeväisyyshanke vaan huutokauppa!!!!
        Jospas sinäkin nyt käyttäisit päivittäisen ruutuaikasi huutamiseen muiden kyttäämisten sijaan? Voisit huomata että se onkin aivan hauskaa ajanvietettä nollatilastojen laatimisen sijaan. Toinen vaihtoehto on tietysti se että jatkat keskustelua muiden positiivisesti elämään suhtautuvien kanssa tuolla sivulla http://www.ketuttaa.fi/ . Sieltä voisit löytää hengenheimolaisia ;)


      • Luuli40eliLyyli

        Hurjasti Onnea voitoistasi Tiikerihai!

        Mä en ymmärrä mitä väliä sillä on kuka on voittanut ja mitä ja kuinka joku jaksaa käyttää energiaa toisten voittojen tutkimiseen.

        Olemma varmasti mekin kaksi huutaneet joskus vastakkain, ehkä joskus minä olen voittanut tai sitten sinä. Tunnustan kuitenkin, että tämä EI ole aiheuttanut minulle suurempia traumoja ja mielipahaa, Pelinhenki ;)

        Pikemminkin hienoa, että nyt varmasti tiedän, että senttihuutokaupoista voi oikeasti voittaa todella hyviä palkintoja!

        Haastan kaikki kokeilemaan esimerkiksi www.huutomaa.com

        Ja Tiikeri, tule chättiin ;)


      • Psykiatrisi
        Luuli40eliLyyli kirjoitti:

        Hurjasti Onnea voitoistasi Tiikerihai!

        Mä en ymmärrä mitä väliä sillä on kuka on voittanut ja mitä ja kuinka joku jaksaa käyttää energiaa toisten voittojen tutkimiseen.

        Olemma varmasti mekin kaksi huutaneet joskus vastakkain, ehkä joskus minä olen voittanut tai sitten sinä. Tunnustan kuitenkin, että tämä EI ole aiheuttanut minulle suurempia traumoja ja mielipahaa, Pelinhenki ;)

        Pikemminkin hienoa, että nyt varmasti tiedän, että senttihuutokaupoista voi oikeasti voittaa todella hyviä palkintoja!

        Haastan kaikki kokeilemaan esimerkiksi www.huutomaa.com

        Ja Tiikeri, tule chättiin ;)

        Olette vajaaälyisiä ämmiä. Makasatte tuotteista enemmän kuin mikä niiden arvo on, ja sitten kehuskelette vielä sillä. Onkohan lääkityksenne säädetty ihan kohilleen?


      • Tiikerihai

        Rakas "Psykiatrisi"! Olemme molemmat niin minä kuin Lyylikin ihan normaalijärjellä varustettuja suomalaisia naisia! Kirjoittelusi vahvistaa näkemykseni sinusta hyvin sen kaltaiseksi kuin on nimimerkkisi määritelty seuraavassa linkissä: http://hikipedia.info/wiki/Psykiatri. Lue!! Se taitaa osua nappiin! Missään tapauksessa emme ole kehuskelleet voitoillamme (emmekä niin tule tekemäänkään) vaan niiden naurettavan kommentoimisen / listaamisen on suorittaneet hengenheimolaisesi tällä palstalla. Kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen enkä aio sinun kirjoituksiisi enää kommentoida jatkossa!


      • Uusinta_ilman_pistettä

      • Niinmuuten
        Luuli40eliLyyli kirjoitti:

        Hurjasti Onnea voitoistasi Tiikerihai!

        Mä en ymmärrä mitä väliä sillä on kuka on voittanut ja mitä ja kuinka joku jaksaa käyttää energiaa toisten voittojen tutkimiseen.

        Olemma varmasti mekin kaksi huutaneet joskus vastakkain, ehkä joskus minä olen voittanut tai sitten sinä. Tunnustan kuitenkin, että tämä EI ole aiheuttanut minulle suurempia traumoja ja mielipahaa, Pelinhenki ;)

        Pikemminkin hienoa, että nyt varmasti tiedän, että senttihuutokaupoista voi oikeasti voittaa todella hyviä palkintoja!

        Haastan kaikki kokeilemaan esimerkiksi www.huutomaa.com

        Ja Tiikeri, tule chättiin ;)

        Lyllykkä vaikuttaa ystävällismieliseltä (ja helposti höynäytettävältä) henkilöltä, joka sosiaalisena viihtyy paikalla. En usko, että ikinä on voittanut sellaisen, joka ei anna periksi vaikka sormi irtoaisi ja tuotteen hinta kohoaisi 6-kertaiseksi verrattuna siihen, että ostaisi uutena suoraan kaupasta.


      • Lähete-psykiatrilta
        Tiikerihai kirjoitti:

        Rakas "Psykiatrisi"! Olemme molemmat niin minä kuin Lyylikin ihan normaalijärjellä varustettuja suomalaisia naisia! Kirjoittelusi vahvistaa näkemykseni sinusta hyvin sen kaltaiseksi kuin on nimimerkkisi määritelty seuraavassa linkissä: http://hikipedia.info/wiki/Psykiatri. Lue!! Se taitaa osua nappiin! Missään tapauksessa emme ole kehuskelleet voitoillamme (emmekä niin tule tekemäänkään) vaan niiden naurettavan kommentoimisen / listaamisen on suorittaneet hengenheimolaisesi tällä palstalla. Kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen enkä aio sinun kirjoituksiisi enää kommentoida jatkossa!

        Se kaipaa kyllä valaisua, että miten voi olla "normaalijärkinen", jos ei älyä/halua/osaa/pysty/kykene/taivu lopettamaan silloin kun homma karkaa käsistä esim. juuri pakkomielteisenä voitontahtona tai tavaroiden hysteerisenä kahmimisena.


      • jjjkkkkhhh
        Tiikerihai kirjoitti:

        Olitpas yllättävän näppärä googlettaja ja selkeästi omaat kykyjä tilastotieteilijänä ;) Olisin yhtäkkiä väittänyt että noita olisi ollut enemmänkin mutta ainahan ei toki voi voittaa! Uskoisin että noista voitoista ei ole aiheutunut suurempia mielipahoja kellekään, joka on lukenut huutokauppojen säännöt ja sisäistänyt sen, ettei kyseessä ole arpajaiset ja hyväntekeväisyyshanke vaan huutokauppa!!!!
        Jospas sinäkin nyt käyttäisit päivittäisen ruutuaikasi huutamiseen muiden kyttäämisten sijaan? Voisit huomata että se onkin aivan hauskaa ajanvietettä nollatilastojen laatimisen sijaan. Toinen vaihtoehto on tietysti se että jatkat keskustelua muiden positiivisesti elämään suhtautuvien kanssa tuolla sivulla http://www.ketuttaa.fi/ . Sieltä voisit löytää hengenheimolaisia ;)

        mutta ethän sinä Tiikerihai muualla ole ollut kuin joukon jatkona kun rahalla huudot on ostettava.helppohan se on täällä rinta rottingilla olla kun luigi pistää huutoja
        kamulle riittävästi.näyttöjä,näyttöjä muualta eikä pelkää skeidaa.


      • gbv
        Tiikerihai kirjoitti:

        Rakas "Psykiatrisi"! Olemme molemmat niin minä kuin Lyylikin ihan normaalijärjellä varustettuja suomalaisia naisia! Kirjoittelusi vahvistaa näkemykseni sinusta hyvin sen kaltaiseksi kuin on nimimerkkisi määritelty seuraavassa linkissä: http://hikipedia.info/wiki/Psykiatri. Lue!! Se taitaa osua nappiin! Missään tapauksessa emme ole kehuskelleet voitoillamme (emmekä niin tule tekemäänkään) vaan niiden naurettavan kommentoimisen / listaamisen on suorittaneet hengenheimolaisesi tällä palstalla. Kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen enkä aio sinun kirjoituksiisi enää kommentoida jatkossa!

        milloin tikru olet terveen paperit saanut?


    • siinäskuulitte

      huutomaahan on suomen suosituin senttihuutokauppa, ei ihme että siellä karavaani kulkee

    • Mikä-on-kohtuus

      Kun noin kehutiin googlen käyttöä niin voin laittaa lisääkin esimerkkejä Tiikerihain senttihuutokauppavoitoista. Iloitkaa hänen puolestaan, koska eihän hänen toimintansa ole lainkaan itsekästä. Muut käyttäjät voivat onnitella täysin sydämin myös freeroll- kohteiden voittamisesta.
      Voi olla ettei huutelu olekaan hänen mukana ollessaan lainkaan hauskaa, vaikka hän itse onkin toista mieltä.

      Suluissa merkittynä tuotteiden arvot. Videotykki (arvo 560 e), Finnmatkat lahjakortti (400 e), viinikaappi (355 e), vesitrampoliini (350 e), trampoliini (250 e), Aalto-maljakko (249 e), näyttö(249 e), kaasugrilli (229 e), viritinvahvistin (215 e), ruohonleikkuri (200 e), monitoimikone (209 e), digiboksi (190 e), kosketinsoitin (180 e), säkkituoli (179 e), kahvinkeitin (169 e), kaasusavustin (160 e), Fender kitarapaketti (186 e), hierontaistuin (119 e), painepesuri (130 e), navigaattorit 2 kpl (120 ja 239 e), jne.

      • Tiikerihai

        En nyt ruvennut noita tarkistamaan mutta hyvinkin tutulta noi tuotteet näyttää! Ja uskonkin edellisten näyttöjesi perusteella että olet varsin taitava googlettaja, joten kyllä noi varmaankin on ihan oikein! Hyvä sinä! En oikein ymmärrä mistä olet noin katkeroitunut????? Mikäli senttareissa huutaminen on noin vastenmielistä niin tee vaikkapa jotain muuta! esim hanki elämä ;) Mielelläni haluaisin tietää huutonimesi niin voin sitten jatkossa huomioida sinut paremmin...................

        Lainaten Turbon linkkiä niin ongelmasi on määritelty lue linkistä lisää....
        http://hikipedia.info/wiki/Vitutus


      • Tiikerihai

        Niin odotan vieläkin sitä huutonimesi julkaisua! On mielestäni pelkästään oikeus ja kohtuus että julkaiset oman huutonimesi kun täällä julkisesti nostat minun huutonimeäni esiin ja listailet voittoja ;) Eli vastaus nimimerkkiisi Mikä-on-kohtuus on siis se että julkaisehan oma huutonimesi!!! Se on kohtuus kun täällä käyt muiden asioita ruotimassa !! Jään odottelemaan että sinussa on sen verran miestä/naista paskanjauhannan takana että tuohon pystyt!!!! Noudatellaan sellaisia hyviä tapoja että nimeämällä toisen kirjoitetaan omalla nimellä. Samoin siis huutonimien kanssa! Odottelen....................


      • Tiikerihai

        Odottelen........................


      • Mikä-on-kohtuus
        Tiikerihai kirjoitti:

        En nyt ruvennut noita tarkistamaan mutta hyvinkin tutulta noi tuotteet näyttää! Ja uskonkin edellisten näyttöjesi perusteella että olet varsin taitava googlettaja, joten kyllä noi varmaankin on ihan oikein! Hyvä sinä! En oikein ymmärrä mistä olet noin katkeroitunut????? Mikäli senttareissa huutaminen on noin vastenmielistä niin tee vaikkapa jotain muuta! esim hanki elämä ;) Mielelläni haluaisin tietää huutonimesi niin voin sitten jatkossa huomioida sinut paremmin...................

        Lainaten Turbon linkkiä niin ongelmasi on määritelty lue linkistä lisää....
        http://hikipedia.info/wiki/Vitutus

        Hahhahaa! Vai jatkossa huomioida paremmin eli siis hyökätä vielä armottomammin kimppuun. Sellaisenhan häikäilemätön ja kova ihminen osaa.


      • Huutomaa.com

        Hei!

        Emme salli, että meidän asiakkaita loukataan tällä palstalla tai Huutomaasta levitellään valheita. Harkitsemme jatkotoimenpiteitä.

        Ystävällisin terveisin,
        Huutomaan asiakaspalvelu


      • yyääöö

        odotamme kovasti toimenpiteitä millä totuus muutetaan.
        mutta harkinta-aika näyttää olevan aika pitkä.


      • zzzzzxxxxxyyyy
        Huutomaa.com kirjoitti:

        Hei!

        Emme salli, että meidän asiakkaita loukataan tällä palstalla tai Huutomaasta levitellään valheita. Harkitsemme jatkotoimenpiteitä.

        Ystävällisin terveisin,
        Huutomaan asiakaspalvelu

        ei sitä mielipiteen sanomiseen sentään huutomaa.comista lupaa tarvii kysyä.
        eikä pian mitään muutakaan.
        Huutomaa.com on pian vain pala senttihuutokauppojen surullista historiaa.
        jokainen voi nähdä esim.Sunnycentista ja Takuuhuudosta nähdyt lopun merkit.
        huutoja yritetään myydä jatkuvilla toinen toistaan suuremmilla bonuksilla
        kun yritetään löytää viimeisetkin hölmöt joilta viedään rahat.
        jos Huutomaa.com olisi niin rehellinen ja suosittu kuin yrittävät selittää ei
        mitään bonuksia tarvittaisi,ihmisethän suorastaan jonottaisivat pääästäkseen ostamaan huutoja.

        sama tilanne Lahjahuudossa,toiminta kuihtuu pois.
        vanhat huutajat häipyy pikkuhiljaa kun voittoja ei toimiteta ja uusia on tullut esim. viimeisen 1/2 vuoden ainana vain muutama.


    • allora

      Aika epäasiallista käydä yhden nimimerkin kimppuun. Ja miksi? Kaikki ovat huutokaupassa samalla viivalla. Kateellisten kirjoittelua.
      Sen sijaan vähän aikaa lahjahuutoa ulkopuolisena seuranneena en voi kuin ihmetellä millä hinnalla siellä tavarat vaihtavat omistajaa. Suurimman osan kohteistä olisi saanut kaupasta halvemmalla ottaen huomioon myös suuret toimituskulut. Osa huutajista näyttää olevan sellaisia, että vain voittaminen on tärkeää, jopa pakonomaista, hinnasta viis.

      • Tiikerihai

        Toki se on niin että säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita! Olet täysin oikeassa siinä että viimeaikoina hinnat on noussut niin korkeiksi että kaupasta olisi jopa voinut saada tuotteet edullisemmin. Joskus käy niin että hinnat nousee mutta joskus taas tuotteen saa edullisesti. En tiedä paljonko näillä kirjoituksilla on ollut vaikutusta hintojen nousuun... Hauskaa ajanvietettähän toi huutaminen on joten ei muuta kuin mukaan huutelemaan "allora".


      • allora

        Näyttäisi olevan pelkkää muumikamaa....


      • Valitse-nimime

        alloran sanoin: "Osa huutajista näyttää olevan sellaisia, että vain voittaminen on tärkeää, jopa pakonomaista, hinnasta viis."

        Juuri tuollainen on tuo Tiikerihai.


      • kiki1

        Mielestäni tiikerihai vain on saavuttanut aseman, ettei häntä vastaan löydy huutajia. Miksi ei sitten käyttäisi tätä hyväkseen. Sen sijaan kerttu/antero on peliriippuvainen, huutaa ihan joka kohdetta, selvästi vain peliriippuvainen. Ihan mikä tavara vain kelpaa.


    • koopatroopa

      minkä päätän sen huudan!

    • esit

      Miksi kukaan olisi kateellinen jonkun peliriippuvuudesta.

      • rese___

        Huutaminen ei ole pelaamista!
        Millähän taidoilla/tiedoilla määrittelet että kellä on riippuvuus?
        Huutomaa on vastuullinen yritys joka puuttuisi Asiaan jos heillä olisi epäilys että huutajalla on riippuvuus. Sinuna jättaisin muiden asiat rarauhaan .


      • Se-koira-älähtää-johon
        rese___ kirjoitti:

        Huutaminen ei ole pelaamista!
        Millähän taidoilla/tiedoilla määrittelet että kellä on riippuvuus?
        Huutomaa on vastuullinen yritys joka puuttuisi Asiaan jos heillä olisi epäilys että huutajalla on riippuvuus. Sinuna jättaisin muiden asiat rarauhaan .

        Harvinaisen naiivi kirjoitus. Yritys ei varmasti puuttuisi muuten kuin tarjoamalla halpoja huutoja, että saa lietsottua kiihkoa.


      • mainosta_vain_paskaasi
        rese___ kirjoitti:

        Huutaminen ei ole pelaamista!
        Millähän taidoilla/tiedoilla määrittelet että kellä on riippuvuus?
        Huutomaa on vastuullinen yritys joka puuttuisi Asiaan jos heillä olisi epäilys että huutajalla on riippuvuus. Sinuna jättaisin muiden asiat rarauhaan .

        "Huutomaa on vastuullinen yritys joka puuttuisi Asiaan jos heillä olisi epäilys että huutajalla on riippuvuus. Sinuna jättaisin muiden asiat rarauhaan ."

        AAAAHAAH AH HAAA!


    • Takuulla-oltava

      Kuinkas se on että saako laitteiden voitoista takuutodistuksen mukaan?

      • huutaajaaaa

        Huutomaassa ainakin tuotteet ovat uusia ja takuu voimassa.


    • Valinnoista-kiinni

      kiki1
      11.3. viestissä:
      "Mielestäni tiikerihai vain on saavuttanut aseman, ettei häntä vastaan löydy huutajia. Miksi ei sitten käyttäisi tätä hyväkseen."

      Miksi ei käyttäisi hyväkseen tilannetta eli miksi ei olisi hyväksikäyttäjä. Näin ajattelee varmasti lasten hyväksikäyttäjätkin. Maailma olisi todella raaka ja julma paikka, jos kaikki ajattelisivat tuolla tavalla. Hyväksikäyttö on erittäin vastenmielistä.
      Millaisia ovat asenteet ja luonteenpiirteet, joita kunnioitatte itsessänne?

      Ihminen voi olla myös epäitsekäs ja huomioida muita. Jospa olisimme kaikki oikeudenmukaisia, empatiakykyisiä ja hyväsydämisiä!

      • kiki1

        Huutokaupassa voittaminen ja hyväksikäyttäminen ovat ihan eri asioita. Tuo lasten hyväksikäyttäminen tässä yhteydessä on jo erittäin mautonta. Mitä sitä täällä itket senkun vaan panet tarpeeksi huutoja niin voitat. Sehän on huutokaupan juju.


      • Tiikerihai

        Nimimerkille Valinnoista-kiinni:
        Tekstisi on täysin irti aiheesta. loukkaavaa ja todella mauton. Minkälainen ihminen voi verrata senttihuutokaupoissa voittamista noin vakavaan rikokseen? Minkälaisessa todellisuudessa elät? Oletko harkinnut ammattiapua ennenkuin tilanteesi pahenee??


      • heh_heeeee

        Miksi edes pitäisi huutaa idioottia vastaan, joka maksaa tuotteista enemmän kuin ne maksavat kaupassa?? Helvetin typerää muutenkin nuo senttihuutokaupat.


      • bbbccccyyy
        Tiikerihai kirjoitti:

        Nimimerkille Valinnoista-kiinni:
        Tekstisi on täysin irti aiheesta. loukkaavaa ja todella mauton. Minkälainen ihminen voi verrata senttihuutokaupoissa voittamista noin vakavaan rikokseen? Minkälaisessa todellisuudessa elät? Oletko harkinnut ammattiapua ennenkuin tilanteesi pahenee??

        oot Tiikerihai todella hoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        heh_heeeee kirjoitti:

        Miksi edes pitäisi huutaa idioottia vastaan, joka maksaa tuotteista enemmän kuin ne maksavat kaupassa?? Helvetin typerää muutenkin nuo senttihuutokaupat.

        Sanoo itse niin fiksu myyjä? 🤣


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe