Ilta-lehti kiihottaa sotaan Venäjää vastaan

VASTUU ?

Siksi lehti on lakkautettava. Tunteeko se vastuunsa ?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltatähdet asialla

      Iltalehti Ilta-Sanomat kuluvat samaan gatekoriaan sekopäisine toimittajineen. Vaikkeivat sotaa saisikaan aikaan, tulee veronmaksajille kalliiksi maksaa heidän tulevaisuudessa tarvitsemansa psykiatrinen hoito. Jutuista ja niiden harmonista päätellen he kun eivät missään tapauksessa ole hyvää seuraa toisilleen.

      • reps ihguu

        Tekin olette sitten pitäneet iltapäivälehtien katsauksen :) Eikö niiden lehtien tärkeimmät uutiset ole se ketä on saanut silikoonit, uhkarohkea uimapuku vai bikinit Seksikäs maijakaarina poseraa altaalla. katso kuvat. Rohkeeta, upeeta pirkkokaisa paljastaa kaiken melkein vilahtaa joku sylvikaisa poseraa uupeella sanibiitsillä ellinooran upeat lomakuvat Vauu mikä komistus, nyt bailtaan sitten bailtaan ja taas bailataan. katso mitkä kuvat vauu mitä elämää Joku erosi riitaisasti ja paljastaa jutun seiskassa katso kuvat. suomalainen suihkuseurapiiri :) seiskaristeilyllä katso kuvat. vauuu ja vielä kerran vauuu


      • paljon hymiötä
        reps ihguu kirjoitti:

        Tekin olette sitten pitäneet iltapäivälehtien katsauksen :) Eikö niiden lehtien tärkeimmät uutiset ole se ketä on saanut silikoonit, uhkarohkea uimapuku vai bikinit Seksikäs maijakaarina poseraa altaalla. katso kuvat. Rohkeeta, upeeta pirkkokaisa paljastaa kaiken melkein vilahtaa joku sylvikaisa poseraa uupeella sanibiitsillä ellinooran upeat lomakuvat Vauu mikä komistus, nyt bailtaan sitten bailtaan ja taas bailataan. katso mitkä kuvat vauu mitä elämää Joku erosi riitaisasti ja paljastaa jutun seiskassa katso kuvat. suomalainen suihkuseurapiiri :) seiskaristeilyllä katso kuvat. vauuu ja vielä kerran vauuu

        Ei mikään muu inhota kun se että suomalaisina tulevat arabiameraatteihin mm.kännämään Eivät kyllä koskaan "täällä " korkeimissa toisella puolella koska nämä missä itse asustan kun siellä olen ovat täysin alkoholittomia Ei tarvitse suomalaisten yritysten hävetä kuin muidenkaan yrittäjien Nyt on parempi kun en sano mitään :) hejdå


      • heissan
        paljon hymiötä kirjoitti:

        Ei mikään muu inhota kun se että suomalaisina tulevat arabiameraatteihin mm.kännämään Eivät kyllä koskaan "täällä " korkeimissa toisella puolella koska nämä missä itse asustan kun siellä olen ovat täysin alkoholittomia Ei tarvitse suomalaisten yritysten hävetä kuin muidenkaan yrittäjien Nyt on parempi kun en sano mitään :) hejdå

        Tarkennan vielä että olen yksityishenkilö enkä mikään iltapäivälehdistön kuin minikään muunkaan mallitoimiston kuvankaunis jne. Täältä voivat seiskaan tai iltapäivälehtiin jne.laittaa kuviaan Tiedän paremmin kun olen" täällä"nyt suomessa asunut lomiani useina vuosina iltapäiväteellä :) Sanotakoon vaikka näin että jokainen tyylillään...


      • posiviivista uutista
        heissan kirjoitti:

        Tarkennan vielä että olen yksityishenkilö enkä mikään iltapäivälehdistön kuin minikään muunkaan mallitoimiston kuvankaunis jne. Täältä voivat seiskaan tai iltapäivälehtiin jne.laittaa kuviaan Tiedän paremmin kun olen" täällä"nyt suomessa asunut lomiani useina vuosina iltapäiväteellä :) Sanotakoon vaikka näin että jokainen tyylillään...

        Täällä on ollut ainakin 70luvulta suomalaisia tuttuja yrityksiä kuten siimes Suomalaisia fysioterapeutteja on yrittäjinä on jopa :) suomalaisia leipureita myös opettajia, sairaanhoitajia, arkkitehtejä, raksalla jne. Täältä yleensä ylekin uutisoi joitain rakennusurakoitten "orjatyövoima juttuja " Riippuu siitä millä työnantajalla Olenkin ihmettelyt että pelkkää kurjuutta kuin negatiivista uutisoillako luulevat suomea nousuun kun kokoajan tapahtuu postiivista kehitystä Talouselämässäkin jos vain uutisoisivat Mitä taas tulee iltapäivälehdistön "uutisiin " heeidän uutiset on noista mallinaisista jne jolla lietsovat hysteriaa kuinka kaikki naiset sitä ja tätä jne...

        Täällä ei ketään istu vodkapullon kanssa yökerhoissa suomalaisita ketä tunnen täällä tehdään Työtä Suomen suihkuseurapiiriläiset on ihan eriasioita joista en ole kiinostunut.


      • hymyillään
        posiviivista uutista kirjoitti:

        Täällä on ollut ainakin 70luvulta suomalaisia tuttuja yrityksiä kuten siimes Suomalaisia fysioterapeutteja on yrittäjinä on jopa :) suomalaisia leipureita myös opettajia, sairaanhoitajia, arkkitehtejä, raksalla jne. Täältä yleensä ylekin uutisoi joitain rakennusurakoitten "orjatyövoima juttuja " Riippuu siitä millä työnantajalla Olenkin ihmettelyt että pelkkää kurjuutta kuin negatiivista uutisoillako luulevat suomea nousuun kun kokoajan tapahtuu postiivista kehitystä Talouselämässäkin jos vain uutisoisivat Mitä taas tulee iltapäivälehdistön "uutisiin " heeidän uutiset on noista mallinaisista jne jolla lietsovat hysteriaa kuinka kaikki naiset sitä ja tätä jne...

        Täällä ei ketään istu vodkapullon kanssa yökerhoissa suomalaisita ketä tunnen täällä tehdään Työtä Suomen suihkuseurapiiriläiset on ihan eriasioita joista en ole kiinostunut.

        En minäkään tunne tarvetta laittaa kuvia kuin missään leveillä Nykyisin ihmiset pääsevät matkustamaan Se riippuu elämäntilanteesta Joitain vuosia sitten kun luontevasti tuli puhetta loman jälkeen totesin vain asuneeni maailman siloisessa korkeimassa jne. Älysin että täällä ei monetkaan suomessa tajua kuin iltapäivälehdistön yksipuolisen kuvan mitä Suomalaistenkin on oikeasti täällä elää ja tehdä työtä. ihan hyvin. Eikä tässäkään ole mitään mieltä täällä kirjoittaa mutta eihän ketään täällä lue ja jos lukevat niin valehtelevan luulevat :) Minulla oli päälläni yliopiston huppari hongkongin yliopistolta ostin Läheiseni kysyi että onko ketään kysynyt mitään kun siinä lukee näkyvästi hongkogin yliopisto jne. Ei tietenkään koska luulevat että olen ostanut sen täältä suomesta hongkogin myymälästä.

        älyättekö lukijat minä ihmiset saattavat pitää tietämättään :) ei se minua haittaa En tunne tarvetta ylimäiseen ystävyyteen pelkkien tuttujen kanssa Mutta tämä vaan kuvastaa miten tietämättömiä ihmiset ovat kun heitä ei kiinosta. hyväniin..No, nyt on parempi että en sano mitään. Hyvää yötä


      • paljon hymiöitä
        hymyillään kirjoitti:

        En minäkään tunne tarvetta laittaa kuvia kuin missään leveillä Nykyisin ihmiset pääsevät matkustamaan Se riippuu elämäntilanteesta Joitain vuosia sitten kun luontevasti tuli puhetta loman jälkeen totesin vain asuneeni maailman siloisessa korkeimassa jne. Älysin että täällä ei monetkaan suomessa tajua kuin iltapäivälehdistön yksipuolisen kuvan mitä Suomalaistenkin on oikeasti täällä elää ja tehdä työtä. ihan hyvin. Eikä tässäkään ole mitään mieltä täällä kirjoittaa mutta eihän ketään täällä lue ja jos lukevat niin valehtelevan luulevat :) Minulla oli päälläni yliopiston huppari hongkongin yliopistolta ostin Läheiseni kysyi että onko ketään kysynyt mitään kun siinä lukee näkyvästi hongkogin yliopisto jne. Ei tietenkään koska luulevat että olen ostanut sen täältä suomesta hongkogin myymälästä.

        älyättekö lukijat minä ihmiset saattavat pitää tietämättään :) ei se minua haittaa En tunne tarvetta ylimäiseen ystävyyteen pelkkien tuttujen kanssa Mutta tämä vaan kuvastaa miten tietämättömiä ihmiset ovat kun heitä ei kiinosta. hyväniin..No, nyt on parempi että en sano mitään. Hyvää yötä

        Ainiin, aloittajan aihe olikin jostain kiihottamisesta jne. voiettä kun ihan toista asiaa kirjoitin nyt mutta kun olen tälläinen persjalkanen lähiölehmä ja mitä muita mielenkiintoisia nimityksiä te keksittekään täysin tuntemattomista naisita teille niin taisikin kirjoittaa ihan asian vierestä mitä aloittaja oli ajatellut :) niin että hyvää yötä ja huomenta edelleen...


    • ..etenkin Hesaria

      Suomen lehtien kustantajat elävät eri maailmassa kuin kansalaiset. Ilmankos lehtien tilaaminen on vähentynyt. Kustantajat luulevat, että kaikki suomalaiset kiinnostuneet alastomista pimuista eli huorista. Suurin osa suomalaisista on kunniallisia ihmisiä. He vihaavat nykyisiä lehtiä. Ja lisäksi tulee jatkuva valehtelu ja USAn propandan mainostaminen.

      • routia p

        Nimim. etenkin hesaria. Olet aivan oikeassa. Sodanlietsominen ei ole suomalaisten enemmistön tahto. Laki vihapuheista pitää olla kaikille sama.


    • Historia paljastaa

      Roskapostit, ilta- sanomat ja- lehti toteuttavat vain sionistisen USA:n agendaa.
      Putini demonisointi on vain jatkumoa disinformaatiolle , joka alkoi jo Saddamin saatanalisuuden valheesta 2001, kun sionistit järjesti feikki terrori iskun new yorkissa.

    • roskalehdet stop

      Ei ole pakko lukea,eikä ostaa iltalehtien valheita. Lehtien myynti laskee,ja roskalehdet loppuu.
      On lehtiä joista saa asiallisempaa tietoa.

      • turvalista matkaa

        aijaa, minä ainakin pyydän nazi nuoret turvaamaan venäjä matkani että kaikenmaailman anarkistit eivät ole minua houkuttelemassa pilipali järjestöihinsä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe