Mistä löytää kunnollinen nainen?

braveheart17

Tuntuu että ne on kuolleet sukupuuttoon tai ovat sitten naimisissa onnellisesti?
Olen kyllästynyt olemaan yksin,haluaisin tehdä ja kokea kumppanin kanssa.
Nauttia yhteisestä tasapaiinooisesta ajasta...

38

961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mansetar

      Hei sinä etsijä! Mistä päin olet ja minkä ikäinen? Itse kaipailen myös rinnalla kulkijaa. Ihmettelen myös, mihin kunnolliset ja puhetaitoiset miehet ovat kadonneet. Etsin kypsemmästä ikäluokasta olevaa, syystä tai toisesta vapaana olevaa päihdeongelmatonta miestä. Olisi kiva jakaa ajatuksia ja ehkä harrastuksiakin jonkun mukavan kanssa.

    • braveheart17

      Olen uudeltamaalta ja 43.Postia saa laittaa haluttaessa.
      [email protected]

      Ihmettelen myös mihin ovat kadonneet yhden miehen naiset...?

      • 8+10

        Yhden miehen naiset lähtevät onnellisista, tasapainoisista ja arkisista liitoistaan sellaisten miesten matkaan, jotka saavat nämä naiset tuntemaan olonsa muuksi kuin kodinkoneeksi. Itse olen vielä yhden miehen nainen, mutta alkaa pikkuhiljaa näyttää siltä, että olenkin vain nainen ja mies on puhelimen, tietokoneen ja työpaikan mies, ei vaimon.


    • Ehkä toivoa on

      Tuskin kaikki kunnolliset naiset ovat kuolleet sukupuuttoon :) Mutta tuntuu, että kunnolliset miehet ovat hävinneet Suomesta. Tai ovat jo varattuja. Miehet, jotka eivät vonkaa pelkkää seksiä, juovat kohtuudella jne.
      Toivottavasti löydät kunnon naisen :)

      • Niinunniina

        Joo-o. Itsekkin olin 20v yhden miehen nainen, sitten tajusin kuinka huomaavaisia ihania miehiä on tarjolla hetken iloksi. Nyt muutama vuosi takana piristyksiä suhteeseen, ihania miehiä ja öitä. Jos pitkässä parisuhteessa ei saa hyvää seksiä tai huomiota niin suosittelen hakemaan sitä muualta. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tylsiin ja tomppeleihin miehiin.


    • voijeesu...s

      Toivottavasti löydät etsimäsi. Minä olen mies ja teen lähes kaiken kodissamme. Välillä toivon, että toinen osapuoli lähtisi samanlaisen puhelinta räpläävän eikä mistään mitään ymmärtävän matkaan!
      Saan vittuilut 80-lukulaisuudestani, kun en ehdi olla jossakin v....n facebookissa.

      Meitä on enää harvassa niin miehiä kuin naisiakin, jotka pystyvät johonkin normaaliin kommunikointiin!

      Juuri kysyin että ehditkö käydä noutamassa pizzavärkit että saadaan illalla herkutella.. vit..u mikä vastaus.. en jaksa nyt meikata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Mä oon tehnyt tuolla lumihommia ja harrastanut lasten kanssa kuusi tuntia 39 asteen kuumeen kanssa! Voi saatana näitä nykyajan kodinkoneita!

      • Tosimies67

        Jos sun muija on noin persiistä niin vaihda parempaan?? Ei siinä paskassa ole pakko kituuttaa. Sanot sille ämmälle et miten asiat on.


      • kodinkonekki

        Täällä o ihan samanlainen emakko makaamassa joka ilta lattialla. Yksinhuoltajana saa näköjään parisuhteessa olla. Hoidat lapset ja talouden teet pihatyöt. Emakko täyttää pesukoneen ja käynnistää. Vaatekomeroon asti ei vaatteet tietystikään päädy vaan lattialle tai kuivausrumpuun. Siinä teille kodinkonetta saatana. Fb päivityksiä sentään jaksetaan tehdä ja esittää kuinka "reippaita" taas o oltu. Kavereilla ja tutuilla pitää ravata hiki päässä jos joskus sattuu niin että minä en ole lasten kanssa leikkimässä kotona. Eihän se sovi että vaimo nyt lasten kanssa viettäisi yksin aikaa herraisä. Jos viettää niin puhelin kädessä...

        vaihtoon menee, tekeekö joku vaihtarit.


      • voijeesu...s
        kodinkonekki kirjoitti:

        Täällä o ihan samanlainen emakko makaamassa joka ilta lattialla. Yksinhuoltajana saa näköjään parisuhteessa olla. Hoidat lapset ja talouden teet pihatyöt. Emakko täyttää pesukoneen ja käynnistää. Vaatekomeroon asti ei vaatteet tietystikään päädy vaan lattialle tai kuivausrumpuun. Siinä teille kodinkonetta saatana. Fb päivityksiä sentään jaksetaan tehdä ja esittää kuinka "reippaita" taas o oltu. Kavereilla ja tutuilla pitää ravata hiki päässä jos joskus sattuu niin että minä en ole lasten kanssa leikkimässä kotona. Eihän se sovi että vaimo nyt lasten kanssa viettäisi yksin aikaa herraisä. Jos viettää niin puhelin kädessä...

        vaihtoon menee, tekeekö joku vaihtarit.

        Vaihdetaan pariksi päiväksi noita emakoita keskenään, niin saadaan mekin olla edes pari päivää kunnon miehiä;)

        Kas kummaa kun tuo pyykkijuttukin kuulosti niin kamalan tutulta... juuri tänään mainitsin meidän emakolle, että pitäiskö unohtaa se tietokone hetkeksi ja laittaa pyykit (kaksi viikkoa lattialla, toki korissa)
        Minä laittaisin, mutta kun ei saa, kun menee väärään järjestykseen. Olen jumalauta aina käärinyt ja silitellyt,...

        Katolta tippui lunta, katse ovesta "KATOLTA TIPPUI LUNTA OVEN ETEEN". No hieho pois oven raosta ja menin luomaan ettei jäädy! Toki miehen hommia, mutta voisko jotakin...


      • dejavuu

        loistava repla. tiedän tunteen. Koita jaksaa....


      • hymyäelämään

        Moikka! olen nainen mutta ymmärrän kyllä tunteen kun aina tekee kaiken yksin... asun yksin mutta seurustelen. talvisin teen lumityöt ns. muka miesten hommaa pysyy se lapio naisenkin kädessä... kesäisin nurmikon leikkuu , halkojen teko, ja kaiken tämän lisäksi normi kotiaskareet, lapset ja vuorotyö..... olisihan se mukavaa kun voisi tehdä asioita yhdessä jäisi aikaa myös hauskoihin hetkiin. yritä jaksaa olet hieno mies :)


    • braveheart17

      Ni itse en ole hakemassa "kodinkonetta" .
      Enkä myöskään ole tyhmä tomppeli,eikä mun kanssa tule aika pitkäksi ja tylsäksi.
      Lisäksi osaan vielä huomioida naista ja asettaa sen etusijallle.
      Kaupapäälle saa viellä hyvää seksiäkin...

      • kalkkiskai

        miten voit luvata hyvää seksiä? Sehän on kahden sielun yhteistä syleilyä, herkkää toisen aistimista ja siihen vastaamista, ihojen vuoropuhelua, ah ihanaa toisesta nauttimista - ei mitään minä suoritan ja annan hyvää seksiä sessiota... Olen pahoillani että sanon ilkeästi, mutta jotenkin vain harmittaa, olen yksinäinen ja liian erilainen tähän nykymaailmaan.


    • Mansetar

      Kun hyvän onnistuu löytämään niin silloinhan tulee paljon muutakin hyvää "kaupanpäälle". Braveheart ei tosiaankaan taida olla tomppeli. Ja mennäänpä kaikki itseemme: millä perusteella se kumppani tulikaan aikanaan valittua? Mikä on muuttunut? Jospa se neito meikkasi jo silloin ja oli kivaa, kun se oli nätti. Mahtoiko olla silloinkaan kiinnostunut kotihommista? Kantapään kautta on moni huomannut, että toista ei voi muuttaa. Mutta keskustella voi aina tilanteesta. Arvostakaamme toisiamme (ja myös itseämme) - kun vielä voidaan. Jonain päivänä se vieruskaveri voikin olla poissa.

    • homotus

      Tuossa siis muutama vastaus sinulle aloittaja! Itse olen koitellut monet vitut kielelläni ja muilla ruumiinosilla... tuntuu että aloittaja onkin homppeli, eikä siis tomppeli;)

    • neula heinäsuovassa

      Kuule braveheart17 täällä ainakin yhden miehen nainen Uudeltamaalta. Tuntuu, että kunnollisia ns. "tavallisia" miehiä on todella vaikea löytää. Laita viestiä [email protected] :)

      • rohkea sydän

        Kuules pikkuruinen...Kirjoitin sinulle kuten pyysit ja panostin varmasti viestin sisältöön.Laitat viestiisi palaillaan ja humymerkkejä,muttei sinultakaan saa edes vastausta takaisin.Vaikka se olisi ollut kielteinen..Sulle ei myöskään ilmeisesti ole opetettu hyviä käyttäytymistapoja.Olitkohan oikealla asialla vai urkkimassa..Se siitä kunnollisesta naisesta..D


      • muvakona
        rohkea sydän kirjoitti:

        Kuules pikkuruinen...Kirjoitin sinulle kuten pyysit ja panostin varmasti viestin sisältöön.Laitat viestiisi palaillaan ja humymerkkejä,muttei sinultakaan saa edes vastausta takaisin.Vaikka se olisi ollut kielteinen..Sulle ei myöskään ilmeisesti ole opetettu hyviä käyttäytymistapoja.Olitkohan oikealla asialla vai urkkimassa..Se siitä kunnollisesta naisesta..D

        Tuossa oli varmasti oikeaa asennetta. Lueppas tuon ruipelon tekstit, niin saat vastauksen jo ennen kirjeidenvaihtelua!
        Ihan kivaa ja minulta saa hyvää seksiäkin... saa varmaan kun katselee tuon munattoman kanssa hyvää seksiä töllöstä tai jopa livenä. Kunhan tuo munaton aloittaja ei pääse sorkkimaan, kuin omaa hanuria!


      • ipbongari
        muvakona kirjoitti:

        Tuossa oli varmasti oikeaa asennetta. Lueppas tuon ruipelon tekstit, niin saat vastauksen jo ennen kirjeidenvaihtelua!
        Ihan kivaa ja minulta saa hyvää seksiäkin... saa varmaan kun katselee tuon munattoman kanssa hyvää seksiä töllöstä tai jopa livenä. Kunhan tuo munaton aloittaja ei pääse sorkkimaan, kuin omaa hanuria!

        Ootko muistanut ottaa lääkkeet..Peukuta ittees...D

        Kaikenlaiset vitun apinat täällä aukoo päätään j taisit puhua itsestäsi..;)


      • ne tahtoisin niin...
        ipbongari kirjoitti:

        Ootko muistanut ottaa lääkkeet..Peukuta ittees...D

        Kaikenlaiset vitun apinat täällä aukoo päätään j taisit puhua itsestäsi..;)

        Sulla tais alkaa remmi luistaan tuossa alempana! Älä ota niin vakavasti jos täältä ei mielitiettyä löydy!! Mä löysin ennenvanhaan jopa lenkkipoluilta ja sitten pienille rakasteluille illalla, oi niiii iiiitä aikoja oi niiiitä..


    • heartbrave
    • jokue3r2

      ei ne naiset kunnon miehiä kyllä halua!!! itse olen 36 ihan ok näkönen en polta enkä juo tippaakaan mutta eipä ole kellekkään kelvannut ehkä virhe on siinä etten ole ikinä kierrellyt kalja kapakkoja tai muuta koska olen hieman ujo mutta nuo jutut mihin on kunnon miehet hävinny on potaskaa ja vaikka olisin renttu silti en kelpaa! :I

      • ,,,,,,,,,

        =-O


    • hm.

      Up

      • ......

        .


      • parasta a ryhmää
        ...... kirjoitti:

        .

        ..no tääl kivan näköinen uskollinen ja hauska nainen päijät hämeen sedulta.aina seukannu kauan ja nyt 2v ns.sinkkuna ja jos viisari ei värähdä mä em
        n oo löytäny ketään.tai siis kaikki miehet joko naimisissa tai jotain .mä en petä ja olen satavarmasti aina uskollinen..tykkään normaalista arjesta yhessä..haaveena et sais joskus matkustella yhdessä ja lapsii ei oo.mut ei haittaa jos toisella on.pettyny miehiin kun ne puhuu niin paljon paskaa.


    • Hmmm tuntuu olevan ikuinen ongelma tää "kunnon nainen/mies" juttu.. täällä kun lukee ni aina joku täällä kertoo olevansa sellanen ja sellanen ja kysyy missä ois tollanen? Miten voikin olla niin että ylitarjontaa näistä kunollisista siipoista ois mu ei vaa natsaa..Luulen et kun on tarpeeksi monta kertaa (toisille riittää muutama) pettyny niin alottaa uuden suhteen/ tutustumisen jo väärällä asenteella..Vai onko vaan niin et omia virheit ei huomata/ tajuta? Normaalia on tottakai aatella itsensä kunnolliseksi, mut kai sit jotai mitä se toinen hakee puuttuu?..Koko ajan syytellään miehet sanoo ja tekee sitä, miehet väittää naisten olevan aina tollasii ja sellasii.. Ääh tää ei vaan voi olla näin vaikeeta, vai?

    • aikuinen mies

      Kyllä meitä ihan kunnollisiakin miehiä on, montakin.
      Jos olet kunnollinen mies niin tuntuu siltä tai ainakin on sellainen tunne että olet se mukava, kiva turvallinen paikka missä voi levätä seikkailujen välissä.
      Kun erehdyt haluamaan myös itsellesi jotain mikä mielestäsi kuuluu elämään missä olette yhdessä niin johan alkaa tapahtua.
      Varsinkin jos haluat puhua asioista, ja pahin niistä tuntuu olevan jos haluasit hiukan "kunnioitusta niinkuin kunnioitat itse toista ihmistä joka on vierelläsi" niin alkaa kaaos.
      Ja kyllä tämä on todella vaikeeta, näköjään..
      Otammeko opiksemme vai uskommeko vielä että on myös "meitä" ?

      • Niinpä...oon miettiny paljon tuota asiaa, syy ei voi olla muukun se että halutaankin enemmän. Kun on löydetty se kiva, mukava, rauhallinen jne siippa, halutaankin muuta/ enemmän. Jokaisessa on jotain mistä toinen ei pidä, ne pitää oppia hyväksymään/ punnita hyvät ja huonot piirteet. Se "tavallinen" on varmaankin tylsähkö, mutta sitähän alunperin haettiin, eikö? Siippa ei saa juoda, sitte suututaan kun toinen ei halua kaikenmoisiin synttäri ym kemuihin osallistua kun ei ite juo/ halua katsoa humalaisia. Pitää viihtyä kotona/ haluta makoilla sohvalla leffan ääressä jne, noniiii aina makaat siin sohvalla verskat jalassa eikö vois johki mennä?! Tuntuu et aina löytyy jokin syy miksi jättää toinen ja sit valitetaan tällä kun ei oo "normaali" siippoja tarjolla.. PS: se naapurin "repa" ei välttämättä ole se prinssi valkoisella ratsulla, vaikka aina tuntuu se naapurin/ tutun puoliso olevan kadehtisen kohde...


    • sekuritaa

      suomestako kunnollisia naisia, hyi, kiertopalkintoja ja heikkoja nekin, Venäjältä, Thaimaasta, Espanjasta, tai Kiinasta, on naiset vielä naisia joilla on muotoja muitakin kuin joulukuusen malli,

      • Siinä sulle faktaa.

        Just, suomineito kun ei halua olla mikään lattiarätti toisin kuin nämä venakot ja muut jotka nuolee miehen pas....varpaatkin!!


    • Jospa viel joskus :)

      Totta että kunnollista miestä ei vaan oo löytyny 8v yksin olon jälkeen,,,,takana ihana 22v ketänyt liitto joka jatkuis vieläkin ,mutta mies poistuin äkisti luontamme :( tätä tää elämä on syntymää ja kuolemaa,,,,,,

    • Millainen naisen täyttyy olla luonne

      • Naisenominaus

        Naisen piä avata jalat roittävän usein ja osata pitää suunsa kiinni. Plussaa jos ymmärtää tehdä kotihommat ilman turhis kitinöitä ja läski ei saa olla.


      • ärse

        Lukihäiriöparantaa voidaankyllä.


    • aito nainen

      Naisena voin sanoa että kunnon mies on harvinaisuus, siis sellainen jolle tällainen lihava vanha akkakin olisi se "ihana nainen" :D
      Toki se lihava akka tahtoo hyvässä kunnossa ja maalaisjärjen omaavan hurmaavan miehen.
      Johtuneeko siitä että ennemmin vietän aikaa tallissa miehen seurana , kuin juoksen shoppailemassa?
      Tää yleinen kommentti, itsestään huoltapitävä, mitä sekin tarkoittaa? Pidän itsestäni huolta, siistit vaatteet, hiukset laitettu, meikkiä, kynnet wau... Läskiä on liikaa, ainut vika. Köyhäkin olen, lomautettuna pitkä aika..
      Ja seksiähän ei voi olla koskaan liikaa :D

    • Ai miten kivaa

      Se vaan nyt on niin että suomalaiset naiset on niin helvetin mukavia ja ihania sen noin ekan vuoden ku saadaan ukko naimisiin ja ittensä paksuks ja sen jälkeen aletaanki sit voimaan ite paksusti ja ukko saa hoitaa vittu kaikki hommat ja ite vaan katotaan telkkaria ja sitä saatanan fasee.Suomalaiset akat on ihan perseestä...

      • Höpsistä

        Yleistät kaikki naiset samaan muottiin ja tiedät sen itsekin. Tuo on mustavalkoista ajattelua jossa on vain kaksi äärilaitaa. On paljon naisia jotka paapoo vielä tänä päivänäkin ukkojaan. Ukko ei osaa tehdä juuri mitään kotona ja odottaa valmista kuin jossakin ravintolassa tai hotellissa. Ajan oloon nämä ukot alkaa kyllästyttää kun naista pidetään vain kodinkoneena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe