Itseäni vanhemmat naiset viehättävät.

KrisHe

En tiedä miksi, mutta olen aina ollut viehättynyt vain itseäni vanhemmista naisista. Yleensä ikäero on aika tuntuva, ei riitä alle kymmenen vuotta. Näin on ollut lapsesta saakka. Onnekseni minut on jopa useat vanhemmat naiset kelpuuttaneetkin vierelleen ihan pitkiin seurustelusuhteisiin. Onko muilla tällaisia kokemuksia/taipumuksia (jos sellaiseksi sen voi määrittää...) ? Mietin, että onko sitä itse jotenkin sielultaan vanha itten. Minusta vain nainen on parhaimmillaan 40-55-vuotiaana.

35

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyhhelihyy

      Hyi.

      • MummojenKuolaaja2

        Hyi itellesi!


      • Vanhassa vara parempi

        Mä tykkään 50-70-vuotiaista ja oon ite 21. Roikkotissit viehättää.


    • kokenut4

      Jaahas, aihe on kinkkinen.
      Ikä on numeroita... Voisi sanoa että 20v voi olla hyvin kypsä ajatus maailmaltaan kun taasen 55v voi olla ihan teinin asteella: ) Siksi kait se synkkää nuorilla vanhempien kanssa koska ovat itse kypsiä ja kokevat oma ikäisensä ihan kakaroiksi. Ja mitä tulee seksiin, niin ainahan vanhempi osaa enemmän kotkotuksia ja tajuaa muustakin kuin vaan itse aktista ; ) Monet nuoret vaan haluaa parempaa seksiä ja laadukkaampaa suhdetta ja sitä vaan voi antaa vanhempi nainen. "Kokemusta on":)

      • 50 ja risat

        En ole ihan samaa mieltä tuosta rakastelutaidosta ja iän merkityksestä.

        Voi olla tumpula, vaikka sitä ikää on ja voi olla pro , vaikka sitä ikää ei olekkaan.

        Se mikä on ratkaisevaa, on se kyky ja halu omaksua uutta ja kokeilunhalu.


      • 50 ja risat

        Ja tosiaan, miksi pitäisi olla kypsä ajatusmaailmaltaan?

        Mitä se niinkun tarkottaa?

        Ei mennä laskeen pulkalla eikä kiivetä puihin?


      • 1+5
        50 ja risat kirjoitti:

        Ja tosiaan, miksi pitäisi olla kypsä ajatusmaailmaltaan?

        Mitä se niinkun tarkottaa?

        Ei mennä laskeen pulkalla eikä kiivetä puihin?

        Lapsenmielisyys ja lapsellisuus ovat kaksi eri asiaa. Lapsenmielisyys on sitä, että vaikkapa laskee pulkalla, tekee lumienkeleitä tai kykenee hassuttelemaan, lapsellisuus on taas aivan toinen asia.


      • älysi?
        50 ja risat kirjoitti:

        Ja tosiaan, miksi pitäisi olla kypsä ajatusmaailmaltaan?

        Mitä se niinkun tarkottaa?

        Ei mennä laskeen pulkalla eikä kiivetä puihin?

        Luulis, että viiskymppinen tajuais eron.


      • Kysympäs
        50 ja risat kirjoitti:

        Ja tosiaan, miksi pitäisi olla kypsä ajatusmaailmaltaan?

        Mitä se niinkun tarkottaa?

        Ei mennä laskeen pulkalla eikä kiivetä puihin?

        Mitä muuten ajattelette aikuisesta puihin kiipeilevästä naisesta?
        Oon jo 30, mutta puissa on kiva kiipeillä, etenkin vanhoissa isoissa sellaisissa, joissa paljon paksuja oksia.
        Ja kyllä mä pulkkamäkeenkin lähtisin kaverin kanssa, mutta en oo käynyt aikuisena vielä kertaakaan, enemmän niillä suksilla laskettellut.


      • KrisHe
        Kysympäs kirjoitti:

        Mitä muuten ajattelette aikuisesta puihin kiipeilevästä naisesta?
        Oon jo 30, mutta puissa on kiva kiipeillä, etenkin vanhoissa isoissa sellaisissa, joissa paljon paksuja oksia.
        Ja kyllä mä pulkkamäkeenkin lähtisin kaverin kanssa, mutta en oo käynyt aikuisena vielä kertaakaan, enemmän niillä suksilla laskettellut.

        No itse en ainakaan paheksu sitä, kun itsekin sitä satunnaisesti "harrastan". :)


      • älähän putoa

      • viikaritar
        Kysympäs kirjoitti:

        Mitä muuten ajattelette aikuisesta puihin kiipeilevästä naisesta?
        Oon jo 30, mutta puissa on kiva kiipeillä, etenkin vanhoissa isoissa sellaisissa, joissa paljon paksuja oksia.
        Ja kyllä mä pulkkamäkeenkin lähtisin kaverin kanssa, mutta en oo käynyt aikuisena vielä kertaakaan, enemmän niillä suksilla laskettellut.

        Ei pulkkamäkeen tarvita edes pulkkaa, sillä siihenkin löytyy keinoja, kun käyttää hieman mielikuvitustaan ja sitä hauskempaa se vain on :) Puissa kiipeilyhän on ihan ok, miksei olis? Kiipeileehän sitä ihmiset ammatikseenkin paikkaan jos toiseenkin ja siitä jopa maksetaan heille. Tai harrastetaan kalliokiipeilyä tms., joten miksei sais ja vois kavuta puihinkin? Antaa mennä vain, jos sille tuntuu.


      • viikaritar
        Kysympäs kirjoitti:

        Mitä muuten ajattelette aikuisesta puihin kiipeilevästä naisesta?
        Oon jo 30, mutta puissa on kiva kiipeillä, etenkin vanhoissa isoissa sellaisissa, joissa paljon paksuja oksia.
        Ja kyllä mä pulkkamäkeenkin lähtisin kaverin kanssa, mutta en oo käynyt aikuisena vielä kertaakaan, enemmän niillä suksilla laskettellut.

        Unohdin mainita aiemmassa tekstissäni, että siellä pulkkamäessä voi aina sanoa kaikille ihmetteiijöille, että lasten kanssa lähdettiin mäkeä laskemaan ja kun seuraava kysymys kuuluu kuitenkin, että missäs ne lapset nyt sit on, niin vastaat vain, että lapset unohtui kotiin :)


    • viikaritar

      Ainakin tämä täällä haluaa kiivetä puihin ja laskee mäkee ja paljon kaikkee muutakin hauskaa, vaikka ikää onkin n. 50 vuotta. En halua ikinä kasvaa ns. aikuiseksi, sisälläni asustaa luultavasti ikuisesti pieni vallaton kakara :), mutta löytyy myös tunneälyä, henkistä rauhaa ja mitä kaikkea lie :) Ei ikä sulje pois mitään, jos ei itse sulje elämää itseltään. Mielelläni ottaisin itseäni nuoremman naisen vierelleni hassuttelemaan ja kulkemaan samaa polkua kanssani - kemiasta se kaikki on kiinni ja myös korvien välissä olevasta ajatusmaailmasta ja jos ne kohtaa toisen kanssa, niin se on menoa silloin :)

    • KrisHe

      Totta! "Yhdyn" viikarittaren mielipiteeseen! Kemioista se on pitkälti kiinni, minua vain ulkoisesti viehättää ns.kypsä nainen. Ja varmaan paljon elämää ikään nähden kokeneena nautin enemmän keskusteluista joita yleensä itseäni vanhempien naisten kanssa saa aikaan

      • Kuuminta hottia

        "Kemioista se on pitkälti kiinni, minua vain ulkoisesti viehättää ns.kypsä nainen. Ja varmaan paljon elämää ikään nähden kokeneena nautin enemmän keskusteluista joita yleensä itseäni vanhempien naisten kanssa saa aikaan"

        Allekirjoitan täysin nämä lauseet! Minuakin viehättävät kypsät naiset enkä oikein koskaan kiinnostu ikäisistäni. Keskustelut vanhempien naisten kanssa ovat usein todella inspiroivia, koska heillä on enemmän elämänkokemusta ja tietoa asioista pidemmällä aikaperspektiivillä. Ja ulkoisestikin koen vanhemmat naiset viehättävämpinä. Nuorissa naisissa ei ole sellaista särmää ja karismaa, jota vanhemmissa naisissa on.

        Kysymys kuuluukin: mistä niitä vanhempia naisia voi löytää?


      • viikaritar
        Kuuminta hottia kirjoitti:

        "Kemioista se on pitkälti kiinni, minua vain ulkoisesti viehättää ns.kypsä nainen. Ja varmaan paljon elämää ikään nähden kokeneena nautin enemmän keskusteluista joita yleensä itseäni vanhempien naisten kanssa saa aikaan"

        Allekirjoitan täysin nämä lauseet! Minuakin viehättävät kypsät naiset enkä oikein koskaan kiinnostu ikäisistäni. Keskustelut vanhempien naisten kanssa ovat usein todella inspiroivia, koska heillä on enemmän elämänkokemusta ja tietoa asioista pidemmällä aikaperspektiivillä. Ja ulkoisestikin koen vanhemmat naiset viehättävämpinä. Nuorissa naisissa ei ole sellaista särmää ja karismaa, jota vanhemmissa naisissa on.

        Kysymys kuuluukin: mistä niitä vanhempia naisia voi löytää?

        Täältä löytää, jos kiinnostaa "poikamainen" monitahoinen nainen. Osoite on [email protected]. Carpe diem :)


    • petunia23

      Itse olen 23-vuotias ja yhdyn aloittajan tekstiin. En ole ikinä ihastunut samanikäisiin naisiin vaan yleensä vähintään 10-20 vuotta vanhempiin. Mulle ei sinänsä sillä iällä ole suurempaa merkitystä, kunhan kemiat kohtaa, mutta olen huomannut sen, että viihdyn paremmin vanhemmassa seurassa. Olen itse nuoresta iästäni huolimatta asettunut jo aloilleni, nähnyt paljon ja tiedän mitä tulevaisuudeltani haluan ja haluan että seurustelukumppanikin olisi samanhenkinen.. Mutta vielä kun Sen Oikean jostain löytäisi, niin olisin tosi onnellinen. :)

      • korva puusti

        Hyvä, että otat asian tosissasi.
        On niitäkin nuoria naisia, jotka haluaa vaan seikkailla ja tällainen osui
        valitettavasti mun kohdalle. Siinä meni pitkän aikaa, että sain sydämeni
        toipumaan.
        Mutta ei se silti minun vetoa nuorempiin naisiin lopettanut, vaan
        pientä varovaisuutta.


    • viikaritar

      Sama täällä eli kunpa löytäisi Sen Oikean :) Olen huomannut Sen Oikean löytämisen todella vaikeaksi. Löytyyhän se vielä? Olisi paljon tunteita annettavana tälle neiti Kohtalolleni.

      • hedelmää ja salmiakkia

        Vaikutat hauskalta ihmiseltä :) Leikkimielisyys viehättää siinä missä syvällisyyskin. Mun toiveena on kulkea elämää sellaisen ihmisen kanssa, jolla on molemmat ominaisuudet sisäänrakennettuna...kumpikaan ominaisuus ei ole toista parempi, mutta pelkkä leikkimielisyys on lapsellista ja liika syvällisyys ahdistavaa.


    • KrisHe

      Tiedäpä, vaikka tästä keskusteluketjusta löytyisi jotakin... ;)

    • viikaritar

      Antaa tulla vain!

    • KrisHe

      Melkoinen viikaritar! :) Lähes kuin haasteeseen olisit vastannut moisella ponnella. :) Haluaisitko vaihtaa sanoja jossain muualla?

    • viikaritar

      Mikä on missä muualla sinun mielestäsi? Ja ponnekkaasri tottakai :) no doubt :)

    • KrisHe

      Esimerkiksi tuo chat olisi yksi paikka, qruiser, sähköposti...mitä näitä nyt on...? :) Toki tätä ketjuakin voisi kasvattaa!

    • viikaritar

      Kerro. Mitä neiti haluaa? Anna jokin winkki,, mitä seurata ;)

    • KrisHe
    • viikaritar

      Harvinaisen selvä wink :) kurkistetaanpas...

    • Mää oon vasta "aikuisena" alkanut katsella itseäni vanhempia naisia. Mun mielestä joku 40 vuotias nainen voi olla kyllä todella kaunis ja hyvinkin viehättävä =) Oon itte 23 vuotias ja kiinnostun pää sääntöisesti pari, kolme kymppisistä naisista. Toisalta sekin hyvä, kun kyllä haluaisin löytää naisen kanssa jonka kanssa voisin perustaa perheen ja asettua aloilleni, mutta lapsia en nyt haluaisi tässä muutamaan vuoteen viälä :)

      Oon aina kiinnostunut suht oman ikäisistäni nykyisin tosin oon huomannut, että oon kiinnostunut aijempaa vanhemmista naisista. Ennen 30v not, not :) nyt voisin kuvitella hyvin 35 vuotiaankin kanssa, jos kemiat vaan mennee yksiin =)

      • Mut ei niinkään se ikä. Tärkeintä, että synkkää ja mukavaa toisen seurassa (:


      • wertyuioppå
        sanzue91 kirjoitti:

        Mut ei niinkään se ikä. Tärkeintä, että synkkää ja mukavaa toisen seurassa (:

        Synkkää.


    • asgasdg
    • tuttua, muistan

      Noin se oli minullakin nuorena, vanhemmat naiset kiinnostivat. Nyt viisikymppisenä kelpaisi jo vaikka nuorempikin, tosin kyllä omanikäinenkin.

    • Tiikerililja

      Minuakin kiinnostavat itseäni vanhemmat naiset. Olen 23-vuotias suht naisellinen vaaleaverikkö, jota kiinnostavat 25-35-vuotiaat tyyliltään poikamaisemmat naiset.
      Luulen, että mieltymykseni itseäni vanhempiin naisiin on vain kasvanut sen jälkeen kun olen seurustellut omanikäisten kanssa, jotka ovatkin sitten olleet henkisesti teini-ikäisten tasolla. Vaikka olen sen tyyppisen kolmekymppisenkin kohdannut, eli ei se ikä takaa sitä kypsyyttä.
      Minä olen päässyt bilevaiheesta ja muista sellaisista jo ohi, ja olisin valmis jo asettumaan aloilleni, mutta jostain syystä en ole kohdannut sellaista naista jonka kanssa se onnistuisi. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe