Onko järkeä?

Tyttytynen

Moi! Oon 13- vuotias tyttö ja oon tosi kiinnostunut futiksesta. Pelasin eskarissa hetken aikaa mut sillon ei ollu kiinnostusta siihen ja lopetin, nyt taas on alkanut kiinnostamaan. Mietin vaan, riittääkö mun taitoni ja saanko joukkueesta kavereita yhtään. Oon ihan kotona vaan pallotellut aina tai kavereiden kaa pelannut, veljeni taas pelas 6vuotta ja iskäni oli sen joukkueen apuvalmentaja et hän tietää aika paljon futiksesta. Silti vaan jotenki pelottaa miten muhun suhtaudutaan jos en oo yhtä hyvä ku muut, mitä mieltä te ootte? Kannattaako ees harkita joukkueeseen menemistä? Ja ainiii, joukkue on hyvä mut sen sivulla myöskin lukee " joukkueeseen mahtuu lisää pelaajia, ei aikaisempi kokemus tarpeen " kiitos vastauksista! :)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FutisOnParasta

      Mä oon 11v tyttö ja oon kans kiinnostunu futiksesta. Joukkue on tiedos ja tunnen kaikki siit joukkueest ja treenitki ois alle kilsan pääs meiltä kesäsin. En vaa uskalla mennä sinne treeneihin koska tiiän et ne on tosi hyvii siel ja ne on voittanu suurimman osan peleistä. Nyt treenit on liiksahallil Sunnuntaisin klo 18-19.30. Se ois hyvä aika ja päivä koska sit ei menis aikaa koulupäivist ku on läksyt ja kaikki. Kokemust on koululiiksast ja yleensä pelataa välkil kavereittenkaa. Nii ja sit oon käyny kattoo niitte pelei. Kivaa on ollu siel peleis :D

    • Messinihailija

      Menkää ihmeessä mukaan, harjoitus vasta tekee mestarin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe