Ihastumisen merkit naisessa...?

pakkasta-20

Hämmentävää kun ei luota yhtään omaan arviointikykyyn nykysin...Pelkään kaiken olevan vain mielikuvituksen tuotetta...Miten "testata" onko tunne mahdollisesti molemmin puoleinen?Kertokaa mistä sen näkee/tietää onko toinen kiinnostunut?Listaan tähän nyt muutaman,punastuu usein,on kiinnostunut asioistani kyselee paljon,näplää hiuksiaan,kaunistunut jotenkin...siistimmät vaatteet ja meikki...

17

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkasta-20

      Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

    • makkaramaija1

      Itseäni kiinnostaisi ihastuminen merkit jos on semmonen hieman miesmäisempi. Eli ei meikkaa, urheilee paljon, ääni on ihanan matala ym.
      Itse tälleen ihastuneena yrittää vaan epätoivoisesti vältellä toista. Vaikka olenkin puhelias ja sosiaalinen niin ihastuneena täysin jäissä. Mutta kaipaan myös vinkkejä tässä asiassa. :)

    • pakkasta13

      Voi hyvinkin olla ihastunut. Itsellä on noiden ihastumisen merkkien lisäksi myös sellainen "huono" tapa, että välillä saatan vaikuttaa välinpitämättömältä, etäiseltä ja en yhtään kiinnostuneelta. Koetan siis peitellä ihastumista enkä muutenkaan "kehtaa" olla koko ajan kiinnostuneen oloinen, kun ei yhtään tietoa vastapuolen tuntemuksista.

    • Hymy sulattaa

      Katse voisi olla se yksi merkittävin tekijä. Huomaan vilkuilevani paljon hänen suuntaan ja ottavan katsekontaktia paljon enemmän ja pidempi kestoisia kuin kavereiden kanssa. Joskus kuitenkin välttelen katsekontaktia etten vaikuta liian innokkaalta.
      Vaikka ympärillä olisi sata muuta, tiedän tasan tarkkaan missä hän on ja tiedostan hänen tekemiset seurailemalla sivu silmällä.

      Jutellessa kaksin en juuri huomaa muita ympärillä olevia vaan lumoudun hänen katseesta ja äänestä ja siksi saatan päästellä suustani hassuja vaikka kuinka yritän miettiä jotain järkeviä lauseita. Jälkeenpäin harmittelee kuinka tulee mieleen kaikkea kivaa mitä olisi voinut sanoa.

      Tuo monesti mainittu "koskettaminen" ei oikein minun kohdalla pidä paikkansa. En vain uskalla/osaa koskettaa toista luonnollisesti jutellessa. Siksi jos kädessä on joku tavara, huomaan silitteleväni ja pyöritteleväni sitä. Toki pienet sormien hipaisut ovat vatsan pohjaa kutkuttavia esim. jotain esinettä ojentaessa.

      • <3 :)

        Hymy todellakin sulattaa : ) Ja nuo pienet kosketusmomentit esinettä ojentaessa, omassa päässä se hetki tuntuu vielä siltä kuin molemmat pitkittäisi sitä parin murtosekunnin ajan


      • pakkasta-20

        Niin..tuo katse se kaiken kertova...Niinhän sitä sanotaan että silmät on kuin sielun peili...en osaa kyllä tulkita katseesta juuri mitään:(On niin paha ihastus päällä,etten uskalla kuin vähän vilkaista tai puna tulee...Kerran tosin oli todella outo tilanne...Jutellessani jotain kuivaa liipalaapaa..jäin ikäänkuin "katseeseen kiinni"puhe sammalsi ja hidastu toljotin monttu auki niitä silmiä..Siinä sitten istuttiinkin suut supussa loppupäivä...:)


    • 1+5

      "Listaan tähän nyt muutaman,punastuu usein,on kiinnostunut asioistani kyselee paljon,näplää hiuksiaan,kaunistunut jotenkin...siistimmät vaatteet ja meikki..."

      Noi nyt voi olla ihan normaalia kenelle tahansa, varsinkin kyseessä on sosiaalinen ja itsestään huoltapitävä nainen. Meikkaaminen ja paremmin pukeutuminen voi olla ihan normaali osa sen ihmisen persoonaa ja käyttäytymistä.

      Parhaiten ihastuminen selviää sillä, jos hän katselee sinua pitkään silmiin. Jos hän katsoo sinua takaisin pitkään silmiin, niin onhan kiinnostunut. Voithan testata sitä vielä niin, että vinkkaat silmää tms.

      Välttely voi kertoa monesta eri asiasta. Totta, ihminen, joka on ihastunut saattaa vältellä välillä ihastuksen kohdettaan, toisaalta taas joku, joka on huomannut, että sinä olet ihastunut, mutta hän ei, saattaa vältellä seuraasi sen takia, että tunne ei ole molemminpuolinen. Välttelylle voi olla myös monta muutakin syytä. Sen vain tietää ihminen itse, miksi välttelee.

    • kokemusta on

      Se on se ominaistuoksu.Jos huomaat että kyhnäätte vähän väliä toistenne iholla, se on varma merkki!Ovulaation aikaan tuoksu voimistuu...:)Jos huomaat tämän olette ns."sopivat"toisillenne ja luonto hoitaa loput!En tosin ymmärrä miksi naisilla on näin kun eivät voi lisääntyä keskenään vielä...:)

    • alas

      Up...

      • 14+10

        Ihastumisen aistii, ja myös sen, jos ihastusta ei ole. Mieli vain sekoittaa vaiston ja alkaa selitellä ja kyseenalaistaa. Jos onnistuu hiljentämään pääkopan edes hetkeksi, niin mitä jää jäljelle. Kyllä se on suhun ihastunut. Johtaako mihinkään, niin se on sitten toinen kysymys


    • ikiujo

      Mä käyttäydyn ja toimin lähes juuri noin kuin kuvasit oman "salaisen" ihastukseni seurassa. Olen ihan kamalan ujo ja muutenkin hiukan kahjo, kun en vielä oikein rohkene ihan suorasanallisesti tunteistani kertoa, ja toisaalta odotan toisen osapuolenkin jotenkin ilmaisevan mahdollisia tunteitaan.

    • 5+9

      Riippuu tosi paljon siitä olenko koskaan jutellut ihastukselle. Jos tunnen pidän yhteyttä usein, ja hakeudun samaan seuraan. Sellaisen kaukaisenki ihastuksen läheisyyteenkin hakeudun, mutta lukuunottamatta sitä että katson joka kerran silmiin kun siihen törmään en osoita mitään muita kiinnostuksen merkkejä. Saatan jopa esittää muka "välinpitämätöntä" tuskin siinä onnistumatta.

    • pakkasta-20

      Jännä miten voi käyttäytyä noin ailahtelevasti.Yhtenä on niin hilpee ja ihana ja taas toisena päivänä tuntuu kuin olisin ilmaa tai jopa kuvotan häntä.Ihan kuin olisin tehnyt tai sanonut jotain...outoa.Kyllä luulen että kohta on nostettava kissa pöydälle...:)Kiitos sisaret vastauksista ja toki voi laittaa mikäli jollain on joku menestys tarina kerrottavana!:)

      • kysy suoraan

        Kannattaa kysyä suoraan. Sillähän se selviää viimeistään.


      • älä jahkaile

        Hei, ei se menestys tipu taivaasta syliin! Sulla voi olla ne menestyksen avaimet käsissäsi, kunhan vaan tajuat käyttää niitä!


      • butch123
        älä jahkaile kirjoitti:

        Hei, ei se menestys tipu taivaasta syliin! Sulla voi olla ne menestyksen avaimet käsissäsi, kunhan vaan tajuat käyttää niitä!

        Yks mikä vois olla,että peilaa sua..Eli jos vaihdat esim.asentoa niin hän tekee samoin.Komppaan kans kyl tota ominaistuoksu juttua!Vaikee sitä kyl on erottaa jos käyttää paljon hajustetta mut kyl sen alta haistaa grrrr....


      • totta, totta
        butch123 kirjoitti:

        Yks mikä vois olla,että peilaa sua..Eli jos vaihdat esim.asentoa niin hän tekee samoin.Komppaan kans kyl tota ominaistuoksu juttua!Vaikee sitä kyl on erottaa jos käyttää paljon hajustetta mut kyl sen alta haistaa grrrr....

        Tämä on niin totta. Kampaus ja hiusten väri vaihtuu samanlaisiksi. Vaatteet vaihtuvat samanlaisiksi. Asennot, eleet, ilmeet jne. vaihtuvat samanlaisiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe