Jätänkö tämän miehen...?

Tympii

Olen eron jälkeen tapaillut miestä, joka ei vietä kanssani aikaa silloin kun on minun viikko olla lapseni kanssa. Painuu mm baariin, keski-ikäinen ukko! Hänen lapsensa puolestaan kuuluu kuvioon... Puhe ei auta! Lisäksi tällä sankarilla on tapana kehua kaikkia muita naisia maasta taivaaseen, vaikka minä olen nätti ja fiksu ym. Paitsi en kai kovin fiksu, kun tollasta siedän...

13

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei lisättävää

      Jätä.

    • hopia

      Keski-ikäinen ukko, eli oletettavasti hänen lapset ovat jo lähellä täysi-ikäisyyttä. Minkä ikäinen oma lapsesi on? Mies tuskin haluaa leikkiä taas kouluikäisen isää, jos on jo "omistaan eroon päässyt", tai jos lastensa äiti on lapset kasvattanut. Hän ei ehkä ole isähahmo, ja siinä kohtaa voikin olla parempi, ettei lapsesi kanssa aikaa vietä.
      On sinusta kiinni, mitä teet. Jos haluat edelleen huolettoman suhteen, tapailette silloin kun lapsesi ei ole luonasi, niin hän on hyvä siihen. Jos haluat tasaisen parisuhteen ja mahdollisesti jossain vaiheessa muuttaa saman katon alle, niin hän ei ole se tyyppi.
      Kaksi viimeistä lausettasi paljastavat tosin jo tarpeeksi, jos miehellä on tarve vielä kaiken lisäksi kehua muita, ja tietää sillä aiheuttavan sinulle pahaa mieltä, niin miksi katsot tuollaista miestä? Fiksu olet, kun olet alkanut edes pohtia asiaa.

      • siltikin...

        Mitähän se Mies itseään sitten tyrkyttää jos ei pysty suhteeseen naisen kansss kolla lapsi???painus helvettiin.


    • UteliasXxx

      Mitä tuo toisten kehuminen tarkoittaa? Kysyn tämän ihan uteliaisuuttani, en siksi, että osaisin antaa neuvoja.

      Kehuuko hän heitä sinulle vai sinun kuullesi näille naisille? Millaisia kehuja ne ovat, kehuuko hän vaatteita vai kauneutta vai mitä? Missä kohtaa ihmisillä menee raja mitä sietää?

      • tarvitsi vain rintaa

        "Kato mikä blondi, 176 senttii ja miten isot rinnat."


    • täti sininen.

      Miksi sä et voi elää lapsiviikkoasi lapsesi kanssa? Keskittyä lapseen ja antaa hänelle aikaa? Miksi sun pitää tuoda mies heti lapsesi elämään?

      Miehellä on omat lapset kasvatettuina, tuskin haluaa lähteä lapsiarkea elämään. Miksi pitäisikään? Anna hyvä nainen miehelle vähän happea... ei seurustelu tarkoita yhdessäoloa 24/7.

      Ajattele myös lapsesi parasta. Tarviiko hänen arkeaan sekoittaa sun miesasioilla? Työssäni olen liian usein nähnyt, miten nämä uudet vierailevat miesvieraat vaikuttavat lapsen turvallisuudentunteeseen ja minäkuvaan. Erittäin harvoin positiivisesti. Eli kehotan sinua luopumaan itsekkyydestäsi ja pohtimaan lapsesi parasta.

    • iisi4

      Mies ei ole tosissaan kanssasi

    • Ei halua perhe-elämä

      Itse olen keski-ikäinen nainen ja oman tyttöni kasvattanut jo aikuiseksi. Monen vuoden parisuhteeni on juuri päättynyt ja olen miettinyt milloin ja missä vaiheessa uusi suhde tulla tupsahtaa elämääni. Olen nuorekas ja edellinen miesystävänikin oli itseäni nuorempi, mutta tuskin niin nuorta miestä enää tapailisin, jolla pieniä/teini ikäisiä lapsia. Mutta, en siis itsekkään haluaisi viettää viikonloppujani ja vapaitani lasten kanssa. Vaan ihan aikuisten aikaa aikuisten kanssa.
      Sitten on asia erikseen, jos joku päivä olen mummi.
      Nuo kehut nyt voivat olla mitä tahansa, vilpitöntä ajattelemattomuutta ----> narsismiin.

      • ei mahdollista

        Aivan mutta jos aloittaja hoitaa pientä lasta se on eri asia.Kaikki kuuluu siihen pakettiin.Eipä lapsesta kpvin kivalle tunnu jos äiti elää lahta eri elämää kun uus ukko ei lapsista tai sanotaan suoraan:toisen miehen lapsist tykkää!


    • oppeliini1

      Mies on fiksu kun ei halua lapsesi näkevän häntä eikä kiintyä häneen (mies tietää ettei tule olemaan sinun kuvioissasi kuitenkaan loppuelämäänne!)

      Mies on täydellisen junttimainen tollo kehuessaan muita naisia sinun kuullesi!

      Kummassakin tapauksessa, on vaikea ymmärtää miksi sinä haluat tuon tason ihmisen ystäväksesi/suhdekaveriksesi!

    • jätä se

      Jätät

    • Jätä se!

      Jättäisin.

    • Koukku varo!

      Perehdy narsismiin. Jos on sitä, ota hatkat vieläkun voit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe