Alkaako Ladan myynti Suomessa uudestaan?

osssss

Piti alkaa mutta tuli tuo ruplakriisi.

39

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi alkaisi?

      Ladoja myytiin aikanaan yksi kappale kuukaudessa, kunnes myynti putosi nollaan. Jonkin ajan päästä myynti lopetettiin kokonaan. Ilmeisesti se ei täyttänyt myöskään turvallisuus- ja pakokaasujen puhtausvaatimuksia.

      Meillä ei ole olemassa kohderyhmää Ladalle, kun viimeiset hengissä olevat ovat vanhainkodeissa.

      • Rovasti.

        Ei meillä ole kohta vanhainkoteja, elikkä Ladan myynti äkkiä käyntiin.


      • Kanto.
        Rovasti. kirjoitti:

        Ei meillä ole kohta vanhainkoteja, elikkä Ladan myynti äkkiä käyntiin.

        Ei Lada ole kovin hyvä vanhainkodin korvike. Se on kylmä ja haisee pahalle.


    • Laatua idästä?

      Nämä NL:n tuotteet Ladat ja TB:n Teboilin öljyt ovat laadultaan samaa sarjaa ja näin yhteensopivia.

    • osssss

      Eikös nuo renaultin ja nissanin koneet Ladassakin lienee kestäviä?

      • Lada on Lada

        Ladassa on Ladan koneet, paitsi niissä, jotka eivät ole oikeasti Ladoja, vaan Ladan merkeillä varustettuja Dacioita.


    • Latakkaa

      Ruotsalainen maahantuoja ilmoitteli suunnittelevansa Ladojen tuontia Suomeen.
      Varmaan täältä löytyisi markkinoita aivan hyvin. Uudet Ladamallit ovat moderneja autoja, jotka täyttävät nykyiset turvallisuus- ja päästönormit.
      Moottoritekniikka on aivan eurooppalaista laatutasoa, ei enää tuoteta mitään karvahattumalleja. Mootorit ovat yläpuolisilla nokka-akseleilla varustettuja hammashihnakäyttöisiä.
      Ladassa on Renaultin moottoriin perustuva tekniikka ja monet komponentit ovat eurooppalaisia tai japanilaisia.
      Vertaaminen Daciaan on hieman vieras ajattelutapa. Dacia on romanialainen versio Renaultista. Venäjällä tosin myydään Renaulteja samoilla versiotunnuksilla kuin meillä Daciaa, kuten esimerkiksi Duster.

      • Lada on Lada

        Dacia Logania myydään Venäjällä valmistettuna nimellä Lada Largus. Dacia-Ladat eivät varmasti saa koskaan uusinta tekniikkaa, mutta ovat silti tietysti autoja, jos verrataan oikeaan ladaan.


      • 440
        Lada on Lada kirjoitti:

        Dacia Logania myydään Venäjällä valmistettuna nimellä Lada Largus. Dacia-Ladat eivät varmasti saa koskaan uusinta tekniikkaa, mutta ovat silti tietysti autoja, jos verrataan oikeaan ladaan.

        Uusinta tekniikkaa? Lada/Daciassa sama moottori ja voimansiirto kuin mersussa. Ranskalaiset osaavat tehdä kestäviä moottoreita.


      • Mitääh
        Lada on Lada kirjoitti:

        Dacia Logania myydään Venäjällä valmistettuna nimellä Lada Largus. Dacia-Ladat eivät varmasti saa koskaan uusinta tekniikkaa, mutta ovat silti tietysti autoja, jos verrataan oikeaan ladaan.

        Venäläisen seinänaapurin tytär osti uuden auton hiljattain ja kyllä tämä hänen Loganinsa ainakin kulkee nimellä Renault Logan.
        Eli se ei siis ole Venäjällä valmistettu Dacia sitten, kun se siellä myyfäänkin Daciana..????


    • Kanto.

      Varmasti herättää mielenkiintoa!! Ladaa ei saa antaa deltanveijareille vaan jollekkin muulle yritykselle. Kyllähän nyky aikana on niin että kaikissa autoissa alkaa olemaan yhteisiä osia mutta perustana on se minkä merkkinen auto olisi kyseessä. Lada on kestävän auton maineessa ja näin ollen varmasti helppo myydä. Luultavasti tuo politiikkakaan ei pitäisi kovin paljoa ahistaa enään. Neuvosto-Liittoa ei ole ollut enään pitkään aikaan.

      • Lada on Lada

        Lada ei ole kestävän, vaan erittäin heikkolaatuisen ja lyhytikäisen, auton mainessa. Ladan merkillä ei ole helppoa myydä Daciaa Suomessa juuri Ladan venäläisyyden ja huonon maineen takia.


    • ifi

      Heti,kun Sirinovski vaan pääsee valtaan...

      • Runko.

        Minä ainakin ostan Ladan heti kun niitä voi uutena ostaa Suomesta. Niin paljon hyvää olen siitä kuullut.


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Minä ainakin ostan Ladan heti kun niitä voi uutena ostaa Suomesta. Niin paljon hyvää olen siitä kuullut.

        Minä ostan myös.


      • Ladamiäs
        Kanto. kirjoitti:

        Minä ostan myös.

        Täällä myös ostaja.


      • Eurovolga
        Ladamiäs kirjoitti:

        Täällä myös ostaja.

        Minäkin olen kallistunut Ladan ostonkannalle.


    • heiskanen.

      Hyvä,kun Runko,Eurovolga,ja Ladamiäs ovat tulleet järkiinsä,tai viina on loppunut.

      • Runko.

        Noh Lada vain sen takia ettei parempaakaan autoa missään päin maailmaa tällä hetkellä valmisteta ja tuskin koskaan valmistetaankaan.


      • Runko.
        Runko. kirjoitti:

        Noh Lada vain sen takia ettei parempaakaan autoa missään päin maailmaa tällä hetkellä valmisteta ja tuskin koskaan valmistetaankaan.

        No jos kaikki ostaa Ladan niin mihin kaikki länsirottelot sitten laitetaan ? Onko paalaamo tai slummien takapihat ainoita paikkoja ?


      • .Sisko.
        Runko. kirjoitti:

        No jos kaikki ostaa Ladan niin mihin kaikki länsirottelot sitten laitetaan ? Onko paalaamo tai slummien takapihat ainoita paikkoja ?

        Kuusankoski ottaaa ainakin vanhimpia länsiautoja, uudempiin eivät koske pitkällätikullakkaan kuulemma.


      • ♡♥♥♥♥♡
        .Sisko. kirjoitti:

        Kuusankoski ottaaa ainakin vanhimpia länsiautoja, uudempiin eivät koske pitkällätikullakkaan kuulemma.

        Ois upeaa omistaa 24 tsernoa 1200-1500 mallit


    • Kanto.

      Nyt kun olen kirjoitellut jo kaikkien muiden nimimerkeillä, käytän välillä myös omaani. Ladaa ei tulla koskaan myymään Suomessa. Meitä potentiaalisia ostajia eli äärikommunisteja on jäljellä vain kourallinen ja muutaman vuoden päästä ei yhdelläkään ole korttia.

      • .Veli.

        Kuusankoski ottaaa ainakin vanhimpia Ladoja, uudempiin eivät koske pitkällätikullakkaan kuulemma.


      • heiskanen.
        .Veli. kirjoitti:

        Kuusankoski ottaaa ainakin vanhimpia Ladoja, uudempiin eivät koske pitkällätikullakkaan kuulemma.

        Hyvä,kun Kanto on tullut järkiinsä,tai viina on loppunut.


    • eurolada

      Asiaa!

      • Kanto.

        Laitetaampa asiaakin kun pyydetään. Aluksi minun nimimerkille on käyttäjiä niin Ladaan luottajia kuin häiriköitä. Onneksi valveutuneet ihmiset tunnistavat minun kirjoitukset noista "väärennöksistä" Minulla on Lada ja se on kunnossa niinkuin auton jolla ajetaan joka päivä pitää ollakkin. Minä luotan siihen ja enkä näillä näkymin luovu siitä vielä pitkään aikaan. Deltahan lähestyy uskollisesti kirjein ja kännykkä viestein ainakin kerran vuojessa siitä kiitokset heille näin tämän välityksellä kun en viitsi mennä käymään siellä. Tosiasian kertominen Ladasta täälä Ladan omilla sivuilla tuottaa ärtymystä joillekkin lyhyt pinnasille ja tiukkapipoisille ihmisille. Se panee heidät kertomaan kaikenlaista satua ja tarinaa autostamme ja meistä Ladan omistajista. No kyllä me Ladan omistajat kestämme sen ja niiden vihanpurkaukset. Tietenkin osasyy voi olla se että heillä on oma kuljin korjaamolla ja pitäisi naapureille keksiä syy miksi sitä linja-autoa on viikon jokapäivä odoteltu. Heilläkin kun on sitä tukkanuottasilla oloa kulkimistaan siitä että mikä kuljin on parempi.


      • Runko

        Ladat ovat jo maailman vaarallisimpina häkkyröinä poistuneet pääosin liikenteestä. Viimeiset ladistit ovat liki satavuotiaita kuuroja ja sokeita ja Ladat samassa kunnossa.


      • Runko

        Nyt kun olen kirjoitellut jo kaikkien muiden nimimerkeillä, käytän välillä myös omaani. Ladaa tullaan myymään Suomessa rajusti kunhan maahantuonti alkaa uudestaan. Meitä potentiaalisia ostajia eli äärimmäisen fiksuja autonostajia on tuhansia ja muutaman vuoden päästä tulee aina vaan lisää uusia Ladan ostajia.


    • ydery

      Kyllä mä Ladan omistaisin 1200-1500 mallit ja 2101-2107 mallit ja vfts Ladan

    • Kanto

      Loppuyhteenvetona vielä, että Ladankaltaista erittäin huonoa ja laadutonta autoa ei kannata Suomessa myydä.

      • East.quality

        Kyllähän Lada jonkun Dacian pesee 6-0 !


    • JOS OMISTAIS LADOJA NI 1200 MALLISTA 2101 AINA 1500S MALLIIN 2103 JOKA OLISI KONELAN ESITTELYAUTO

      • laaduskaa

        mul ois konelan erikoisvarusteltu lada vm1983, täysin ruosteeton ja kaikki konelatuningit, 1.omistaja. ja en myy ikinä!


    • muhonen

      Uusi LADA maksaisi Suomessa noin 15.000€.
      Sillä hinnalla ei niitä kukaan osta.Joten Ladan maahantuonti on lopetettu.

    • Runko

      Minä en polje enää polkupyörällä vaan ostin DAS kyrvänjatkeen eli Dazian. Ai että kun on ihanaa pikkusikareita poltella Dazian ratissa ja naureskelle ihmiselle jotka veivaavat kaatosateessa. Hyvin toimiva vehje mitä nyt vaihteet rusahtelee kytkin pohjassakin ja jarrupolkimella tulee seistä notta pysähtyy. Mankkaakaan tässä ei ollut, mutta hoilaan omia DAS kansanlaulujani. Kippis ja kulaus vaan!

    • venjänsukuinen

      Kyllä mosse on suomalaisille oikea auto.sen ääni kertoo sen käynistettäes. Dikita dikita burshow, bresnef bresnef.kun meidän venäjä ottaa suomen siipiensä suojaan niin on autot valmiina!

    • liikenneturha

      Todennäköisesti alkaa kun VW:n myynti siirtyy takaisin itämerkkeihin Skoda ja Lada.

    • Harzana

      Olisi ihan hyvä juttu kyllä, jos Lada tekis comebackin.
      Tosin hintapolitiikassa täytyy sitten maahantuojan pitää järki mukana, alkuvaiheessa ainakin.
      Eli länsihinnoilla ei varmaan lähde bisnes pyörimään, esim. vähintään 20000€ farkku-Ladasta olisi aika suolainen hinta, täytyy olla kyllä oikein ehta ikikommari ostaja sillä hinnalla.
      Muistaakseni nämä 100-sarjan Ladat maksoivat silloin ennen maahantuonnin loppumista 12000-14000€ haarukassa korimallista riipuen ja Niva oli noin 15000€.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe