En jaksa enää!!!

Xodrppoihu

Mitä ihmettä mä tolle kanille teen?!! Vihaan sitä enkä jaksa enää katsella sitä ! -.-

29

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1d100tt1

      Oisko vaikka uus koti?!

    • on helppoa

      Ei siis mitään aiheellista syytä vaan "mä en jaksa kattella sitä". Ei saatana kyllä on hyvä syy, minkäs eläimen meinaat seuraavana ottaa ja kun sitten et jaksa kattella sitä niin voit sitten taas luovuttaa ja ottaa seuraavan jne.

      • Tau

        Hyvä kommentti. Niin samaa mieltä.


    • Voisit myydä

    • On monia ihmisiä netissä jotka haluavat kanin ja kaipaavat sellaista pörröä, sydän pohjiaan myöten :D kuten minä.
      Myy! Monet ovat netissä ostamassa kaneja, mutta kaneja ei vaan ole. Joten myy, jos et "kestä" enää pupuasi.
      Minkä ikäinen kaveri on?

      • Anonyymi

        mitä jos kani on sen verran vanha ja vähän säikky ettei kukaan haluaisi ostaa? meidän kani on vanha ja sotkee, on joskus vähän rankka hoidettava vaikka sillä on paljon tilaa. on kyllä jo 7 tai 8 vuotta jos muistan oikein, mutta voiko vanhat kanit esim viedä jonnekin hoitoon missä on muitakin vanhoja kaneja?


    • urp0_ja_id1oott1

      Myy se herranjumala! Oisko sun eka kannattanu lukee tietoo kaneista, ennenku menit ostamaan semmosesen.
      KANIEN YSTÄVYYDEN ETEEN PITÄÄ TEHDÄ TÖITÄ. JA SEN KANSSA PITÄÄ VIETTÄÄ AIKAA.

      MUSTA TUNTUU ET OOT AIKA ITSERAKAS TAI SIT TÄÄ ON VAAN JOKU PILA.

    • mieti enne ku otat

      oli taas nii lapselline kommentti että huhhuh!minkä ikäne siel oikee kirjottaa?jos ottaa lemmikin siihe pitää sitoutua ja miettiä enne ku ottaa eikä mitään otat kanin ja sit kahen viikon päästä "mä vihaan tota enkä jaksa katella sitä"

    • pila!!

      uskokaa pois toi opn pila

    • järke

      Jos ottaa eläimen se pitää hoitaa aina!! Anna se jollekkin tarkoitan sillä tavalla että joku siis haluaa sen ja osaa hoitaa kaneja. Älä pyydä rahaa siitä. Ei tollanen ihminen tarvi rahaa vihaamastaan viattomasta luontokappaleesta. Jos oot joku pikku pentu niin sanon että miks vanhemmilla ei oo mitään osaa siinä hoidossa??

    • sukkelo

      Miksi menit ottamaan kanin jos heti kun "et jaksa kattella sitä" niin on pakko päästä eroon siitä. Olisit harkinnut tarkemmin kanin ottamista.

    • Mielestäni aika vastuutonta puuhaa tollanen... :/ ihan suututtaa

    • kani-ihminen

      Olisit voinut ehkä aikaisemmin miettiä ennen, kuin kanin hankit. Jos hankkii minkä tahansa eläimen, niitä täytyy jaksaa myös hoitaa. Itse olen 13v ja tällä hetkellä omistan 12 kania ja on minun ne hoidettava vaikken välillä millään jaksaisikaan. Silti en luopuisi niistä mistään hinnasta. Jos et kerran pysty kanistasi huolehtimaan niin suosittelisin myymään tai antamaan jollekkin.

      • tämmönevaa

        Mä oon kohta 14 ja mul on kaheksan kanii ja kaks ponii :)


      • Tau

        Hienoo että teillä on noin monta kania ja jaksatte hoitaa niitä. 🖒


    • Xxxcx

      Saannen kysyä,mitä varten otit kanin,jos et siitä pysty/jaksa huolehtia?Eläimestä on aina kannettava vastuu,oli se mikä tahansa.se ei ole parin päivän,ei edes viikon harkinta ottaako sen eläimen vai ei.Tuossa tilanteessa suosittelisin etsimään uuden kodin yms.Minkä ikäinen kani mahtaa olla?Mieti seuraavan kerran.

    • Kanikeitto on aina hyvä vaihtoehto, jos olet sille syöttänyt sopivaa muonaa. Rauhotat vaan pölkylle, pidät kirveeen selän takana ja naps. Riiputat kolmisen päivää kylmässä suolistettuasi sen ja kas, keityoainekset ovat mitä parhaat.

      • Mila_pupu

        Taas joku v**** trolli.


      • MRnippe

        Ja vain idiootit idiooteimmasta päästä sanoo noin


      • MRnippe kirjoitti:

        Ja vain idiootit idiooteimmasta päästä sanoo noin

        No otan senverran takaisin, että vaihdetaan kanikeitto kanipataan.


    • eimikäähuijari

      Ei vittu mikä trolli.... Mulla on melkein 30 kania, ja kyllä, hoidan niitä päivittäin vaikka on muitakin kiireitä. Niin ja oon 12. Tosin äiti ja isi vähä auttaa mut silti! Kuulostat aika laiskalta..

      • sairastaa1

        Voisin sanoo että aika sairasta! miks ihmiset vaan kahmii niitä kaneja itellensä? kaneillekkin olis parempi jos ne sais koko ajan huomioo mikä ei onnistu 30 kanin kanssa. Pidät ne kaikko varmaa josai lados ja annat niil jotai siemenseoksii. sit ne lisääntyy siel kauhee nuorena omien sukulaistensa kanssa 0.0


    • MRnippe

      No en mäkään aluks tykänny mut se ikään kuin lohdutti mua ja sen jälkeen se on ollu mun paras kaveri

      ja muuten kyllä kanitkin antavat jotain ja se jotain on iha parasta! Ihan vaan tiedoks herra kani-inhooja

    • taimiii

      Jo lemmikkiä ottaessa pitää ottaa selvää siitä millainen se on ja mitä sen kanssa eläminen tarkoittaa. Valitettavan usein innostuksissaan jätetään huomiotta se, että kaikissa eläimissä on "huonotkin puolensa".
      Olisi hyvä jos olisit heti aloitusviestissä avannut että mikset kaniasi kestä?
      Paras varmaan olisi etsiä sille uusi koti kun kerran sitä "vihaat etkä jaksa katsella".

    • xoxoxoxoxoxoxoxoxox

      itekkin oon 11v. (ihan just 12v.) ja omistan ite yhen kanin. Tiedän kyllä että pitäis olla tinenkin mutta oon sen kaa tooosi paljon ja tälläkin hetkellä se on tossa mun vieressä makoile <3 paitsi että nyt hyppäsi pois.

    • kanifani

      miks v***s ottaa kani josta ei?

      Kaneja EI saa silti laiminlyödä!!

    • Eiffel-torni

      Haista kukkanen! Mulla on neljä kanii ja yks jänis enkä oo kuollu. Myy se vielä ku se elää. Hulluu touhuu tommone, et ottaa kanin joulukoristeeks. Mieti jos oisit ite se papanapallero!!

    • MitäJärkee

      PASKA! Tos ei oo järkee. Ottaa nyt kani eikä jaksa sitä enää. Myy se hyvä ihme ku netissä ois ostajia.

    • Hävetkää

      Hei. Vaikka tämä onkin vanha keskustelu, niin minun mielestä on todella väärin eläintä kohtaan jos kokoajan sitä vaan myydään eteenpäin. Hyvät ihmiset jos eläimen aikoo hankkia niin hoitakaa se loppuun asti hyvin älkääkä vaan myykö sitä eteäppäin. Tyhmää ottaa eläin jos ei jaksa sitä enää...

      Mä oon 14 vuotias ja mulla on 7 eläintä enkä oo kyllästynyt niihin mitenkään.
      Mulla on:
      2 marsuu
      3 hamsterii (2 roboo ja 1 syrkki)
      2 kissaa
      Noitten lisäks mulla on ollut 8 hamsteria ja 4 kissaa.

      Ei tulisi ikinä mieleenkään myydä eläimiä eteäppäin, miettikää nyt jos teidät myytäisiin kokoajan eteäppäin.. hävetkää😪😒

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe