Arkkilesbo

Sonne

Funtsin tätä sanaa noin minuutin. Tämä on aika haastava sana, sillä jos tällaiselle sanalle etsii sisältöä, niin mitä ihmettä sinne laitetaan? Mistä elementeistä tai spirituaalisista detaljeista tällainen hahmo voidaan luoda, saavuttaa?

On siinä pohtimista.

14

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonne

      Seuraavaa sataa mieleen, tihkuu kallon seinämistä.

      - 40
      - "edustava", ellei snobi
      - epäpoliittinen
      - etäinen
      - johtajatyyppi
      - yksinäinen
      - lahjakas
      - kaunis
      - riippumaton
      - luja
      - neuvottelutaitoinen

      (huh huh)

      • Sonne

      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Nollataan kaikki. Nollataan koko tilanne.

        (naurua)

        http://www.youtube.com/watch?v=jrsaSkp57Ow

        Helsingin Töölössä Museokadulla satuin seisoskelemaan porttikongissa räpläämässä puhelintani, kun kadulla edessäni kohtasivat toisensa herra Röyhkä ja Hande. He nakkasivat toisilleen jonkinlaiset "alafemmat" ja jatkoivat matkaansa sanaakaan sanomatta, tuskin vilkaisten toisiinsa.

        Harvoin mikään miehissä minua liikuttaa, mutta tämä jättiläisten lähes eleetön kohtaaminen oli kuin jostain laatuelokuvasta, mustavalkoisesta sellaisesta. Röyhkä on jostain syystä aina järjettömän tyylikäs ja Hande karismaattinen ja rock-henkinen. Jos miehuudesta haluaa jotain oppia tai sitä ihmetellä ilmiönä, niin se on sen harvinainen ilmeettömyys ja hiljaisuus, arvokkuus verrattuna naisiin. Töölöstä taitaa löytyä enää pari eleganttia mummelia, jotka tämän tilan saavuttavat, loput on kärrätty Hietaniemeen.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Helsingin Töölössä Museokadulla satuin seisoskelemaan porttikongissa räpläämässä puhelintani, kun kadulla edessäni kohtasivat toisensa herra Röyhkä ja Hande. He nakkasivat toisilleen jonkinlaiset "alafemmat" ja jatkoivat matkaansa sanaakaan sanomatta, tuskin vilkaisten toisiinsa.

        Harvoin mikään miehissä minua liikuttaa, mutta tämä jättiläisten lähes eleetön kohtaaminen oli kuin jostain laatuelokuvasta, mustavalkoisesta sellaisesta. Röyhkä on jostain syystä aina järjettömän tyylikäs ja Hande karismaattinen ja rock-henkinen. Jos miehuudesta haluaa jotain oppia tai sitä ihmetellä ilmiönä, niin se on sen harvinainen ilmeettömyys ja hiljaisuus, arvokkuus verrattuna naisiin. Töölöstä taitaa löytyä enää pari eleganttia mummelia, jotka tämän tilan saavuttavat, loput on kärrätty Hietaniemeen.

        (naurua)

        On näköjään satanut lunta yöllä. Kunnon lesbot keittävät tällaisissa tilanteissa espressot ja levittävät kostean sanomalehden pöydälle. He katselevat unisin silmin maailman valikoitujen tapahtumien ylitse lumista maisemaa.

        Se on niin hiljainen, niin vaatimaton ja kaikkialla.

        Uutiset voivat odottaa. Lumessa on jotain selittämättömän femiiniä. Siihen kehittyy sen varttuessa kauniita muotoja ja herkkyyttä, selkeitä sekä pehmeitä linjoja, joita seurata katseella. Olen niin rakastunut, että jäädyn.


        (reps)


      • Sonne kirjoitti:

        On näköjään satanut lunta yöllä. Kunnon lesbot keittävät tällaisissa tilanteissa espressot ja levittävät kostean sanomalehden pöydälle. He katselevat unisin silmin maailman valikoitujen tapahtumien ylitse lumista maisemaa.

        Se on niin hiljainen, niin vaatimaton ja kaikkialla.

        Uutiset voivat odottaa. Lumessa on jotain selittämättömän femiiniä. Siihen kehittyy sen varttuessa kauniita muotoja ja herkkyyttä, selkeitä sekä pehmeitä linjoja, joita seurata katseella. Olen niin rakastunut, että jäädyn.


        (reps)

        Ettei kaikki olisi niin satumaisen kaunista, niin tämä kunnon lesbo teki juuri lumityöt eikä omista edes espressokeitintä.

        Ei tuu lehteäkään, mikä oli kostunut feminiinisestä lumesta.

        Kaiken kruunaa töihin lähtö :)


      • Sonne
        zz50zz kirjoitti:

        Ettei kaikki olisi niin satumaisen kaunista, niin tämä kunnon lesbo teki juuri lumityöt eikä omista edes espressokeitintä.

        Ei tuu lehteäkään, mikä oli kostunut feminiinisestä lumesta.

        Kaiken kruunaa töihin lähtö :)

        Kaupungissa on se ikävä puoli, että täällä ei saa tehdä omatoimisesti lumitöitä. Talonmies ei katso sellaista hyvällä, että asukkaat vievät häneltä työt. Jos taas homma ulkoistetaan huoltoyhtiölle, niin alkaa valitus ja liukastelu, järjetön rahastus, koneiden meteli.

        Mäkelänrinteen uimahallissa eteeni sattui nainen, jolla oli olkapäässä pieni aurinkotatska. Päräyttävää.


      • myrskyn silmässä
        Sonne kirjoitti:

        Helsingin Töölössä Museokadulla satuin seisoskelemaan porttikongissa räpläämässä puhelintani, kun kadulla edessäni kohtasivat toisensa herra Röyhkä ja Hande. He nakkasivat toisilleen jonkinlaiset "alafemmat" ja jatkoivat matkaansa sanaakaan sanomatta, tuskin vilkaisten toisiinsa.

        Harvoin mikään miehissä minua liikuttaa, mutta tämä jättiläisten lähes eleetön kohtaaminen oli kuin jostain laatuelokuvasta, mustavalkoisesta sellaisesta. Röyhkä on jostain syystä aina järjettömän tyylikäs ja Hande karismaattinen ja rock-henkinen. Jos miehuudesta haluaa jotain oppia tai sitä ihmetellä ilmiönä, niin se on sen harvinainen ilmeettömyys ja hiljaisuus, arvokkuus verrattuna naisiin. Töölöstä taitaa löytyä enää pari eleganttia mummelia, jotka tämän tilan saavuttavat, loput on kärrätty Hietaniemeen.

        (naurua)

        Kyllä niitä on kuule vielä hengissä... lopeta se kännykän räplääminen ja
        kattele ympärilles....


    • Sonne

      Arkkilesbon norjalaiseen villapaitaan on ilmestynyt reikä. Helsingin pieneliöstö on sangen raivostuttavaa sakkia. Oikeastaan ne ovat kotieläimiä, josita pääsee eroon vain muuttamalla muualle tai syväjäädyttämällä koko tienoon kymmeneksi vuodeksi. Kolmas ja inhottavin vaihtoehto on otsonikäsittely. Se tappaa saatana mausteetkin. Tämä ei ole vain heitto, sillä jonkinlainen "normaali" tai "tavallinen" bakteeripeite elollisessa kuuluu olla. Ja kun tämä niitataan, niin jää jäljelle pahvin maku. Äitikin varoitteli liiallisesta moppaamisesta. Eikä hän ollut edes biologi. Aina kun muutti, niin piti miettiä tarkkaan mitä ja miten siirrettiin missäkin aikataulussa mihin ja minkä kautta. Yksikin virhe, missaus, ja sun rumba alkoi taas. Jokainen purkki piti avata, kaikki rätit pakastaa, ennen kuin uskalsi. Ja mikä tässä on pettävintä on se, että uudesta kämpästä ja sen asukeista ei voinut tietää juuri mitään. Eiväthän ne näy.

      Mutta kuka rakastaisi pientä vaaleaa perhosta, joka syö kallisarvoisia vaatteita, kuin muistoja?


      (naurua)

    • Pylleröinen

      Lesboarkki.

    • jotain rajaa

      Ei helvetti olet ihan sekaisin, mene hoitoon. Horinoistasi ei saa mitään selvää, sairasta luettavaa

    • Sonne

      Minäkuva


      Muistan seitsemännellä luokalla luokkakavereitteni suhtautumisen minua kohtaan muuttuneen. Olimme murrosiässä kuin tehosekoittimessa. Oikeastaan koko maailmankäsitykseni muuttui sinä vuonna, jona piti vielä opiskella. Kotona puhuttiin jo yliopistosta ja siitä, että vaihtoehtoja ei juuri ollut. Maailma oli sellainen, sanottiin.

      Mutta yläasteella kohtaamani silmitön viha ja mieletön rakkaus teki elämästäni varsin omituista. Aloin nimittäin pitää ihmisiä ympärilläni hieman tärähtäneinä. Jo silloin aloin kasvattaa itseni ja muiden väliin näkymätöntä muuria, joka on kohonnut näihin mittasuhteisiin kaikkien elettyjen vuosien saatossa. Mutta alkuun en tätä itse tajunnut, vaan pidin sitä normaalina käytöksenä ja ainoana mahdollisuutena, kapseloitumista. Se oli prosessin tulos, ei syy.

      Kummallisinta tässä on se, että en oikein koskaan ole ollut kiinnostunut itsestäni. Tarkoitan tällä sitä, että olisin juurta jaksain kyennyt ymmärtämään itseäni ei muiden kautta, vaan suoraan itsestä käsin. Sellainen tutkimus- ja tarkkailutyö, jossa havainnoidaan ympärillä olevien ihmiset tekoja ja toimia, ei johda kuin siihen, että haluaa hetkeksi asettua heidän asemaansa; tässä toiveena luultavasti on, että kokee heidän näkemyksensä omina, jotta ymmärtäisi itseä ja muita paremmin. Tämähän on fantastisen typerää.

      Olen tullut siihen tulokseen opinnäytetyössäni, että se mieletön kiinnostus minua kohtaan on todellisuudessa kiinnostusta sitä kohtaan, jota minussa ei ole. Minusta näkyy se. Minä en vastaa odotuksia.

      (naurua)

      • Sonne

        2. lisäys


        Unohtui mainita (kuinka yllättävää), että välinpitämättömästi minuun suhtautuvat ihmiset ovat kuin pelastus tässä omituisessa maailmassa. He ovat tilanteen vakaus. He tuovat elämään järjellisyyttä, pohjaa.

        Minä turvaudun heihin. He ovat minulle suunnattoman tärkeitä.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        2. lisäys


        Unohtui mainita (kuinka yllättävää), että välinpitämättömästi minuun suhtautuvat ihmiset ovat kuin pelastus tässä omituisessa maailmassa. He ovat tilanteen vakaus. He tuovat elämään järjellisyyttä, pohjaa.

        Minä turvaudun heihin. He ovat minulle suunnattoman tärkeitä.

        (reps)

        Vietän aikaa mielelläni naisten parissa, jos he osaavat puhua. Ja koska minulla ei ole selkeää käsitystä itsestäni, niin en osaa asettaa mitään lähtökohtia vaatimuksilleni. Eli en oleta mitään, koska vaatimuksissani ei olisi mitään järkeä. Eli on vain tuo yksi pyrkimys. ja se on keskustelu. Mielestäni sen alle ei voinut mennä, sillä sen jälkeen tulee hiljaisuus, ja hiljaisuus on samaa kuin se on tässä ja nyt, etäistä liikenteen huminaa.

        Olen siinä mielessä onnellisessa tilanteessa, että satuin syntymään ja varttumaan kuvateollisuuden keskelle. Voisin viettää loppuelämäni vain katsellen ja ihaillen toinen toistaan kauniimpia naisia, mutta olen saavuttanut siinä sen rajat. Se ei anna minulle enää mitään, tuo valo. Otan nopean esimerkin. Selaisin äsken kuvatulvaa one by one etsien jotain päräyttävää.
        Olin luultavasti selannut alun tuhat kuvaa, kun pysähdyin, klikkasin ja avasin. Minusta kuva oli oikein hyvä.

        Sitten tajuntaan iski ammoniakkipommi. Kuva oli kuva Keira Knightleystä. Eli ihmisessä on jotain pysyvää, jotain kehämäistä parodiaa hänestä itsestään.

        (naurua)

        http://www.google.fi/imgres?imgurl=https://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2012/10/keira-knightley-blonde-hair-lead.jpg?w=600&imgrefurl=http://hollywoodlife.com/2012/10/16/keira-knightley-hair-makeover-pics-blonde-hair/&docid=OoeJEHQNTd6LRM&tbnid=v0BDYmvSEZeHZM:&w=600&h=823&ei=9IuzVOS_EoPqUqDCg4AP&ved=0CAIQxiAwAA&iact=c


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe