Laihdutus kaveri

Pulskaihminen

Etsiskelen siis ittelleni laihdutuskaveria. Jos sua kiinnostais alkaa laihduttaa mun kans, nii laita tohon alas vaik kik tai sähköposti, niin laitan sulle viestii.;)

21

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiredTiger

      Mistä päin oot? Mulla kun ei ole tarvetta laihduttaa, niin mietin käykö sulle esimerkiksi sellanen että motivoin ja neuvon sua pelkästään kikin kautta?

      Vai haluatko lenkkiseuraa?

      • mirriäinen

        Kiinnostaisko ihan vaan netin välityksellä oleva tsempppari?


    • minävaa

      Moikka! Etin itselleni kans laihdutus kaveria. Mun kik on jenttucr97 laitappa viestiä jos ei oo viel kaveria :)

    • pullero2

      Hanna1412

    • Mahtaava

      Tuuppas mullekki kikkaa :D kik: mahtaava

    • Pieneksijasiroksi

      Pieneksijasiroksi, tsekkaa mun blogi kans, pieneksi-ja-siroksi.blogspot.com :)

    • dleändkös

      kik: thestarringrole

    • tuntematonihminen

      Mä haluan laihtua oon 57kg ja 170cm pitkä tavoite ois 48kg oisko hyvii vinkkejä?

      • vsuwvuwbziwhziw

        Hei mulla samat mitat!! Tavoite on myös sama!! :) mikä sun kik on?


    • kajerla_

      Laittakee mullekkin kikis viestiä, etin laidutus kaveria, jonka kanssa vois vaihtaa kuulumisia ja laidutus vinkkejä jne. Kik: kajerla_

    • Kikkaileppas

      Mä en laihduta, mutta mul on ollu määrittelemätön syömishäiriö. Ois kyl ollu varmaan anoreksia, mut valehtelin syömisterapeutille kaiken mahollisen. Mut nyt mä yritän saada vatsaa timmimmäks, ja nyt 30d ab challenge menos nii aiihe motivoija ois tosi jeeS! Kik: munjuttu

    • aaaviaa

      Vanha keskustelu mutta kikata saa tännekkipäin!:)
      Aaavia

    • tyttönuoriolen

      Hei tytöt jotka ootte laittanu kikkinne tänne ette ees oo lihavia! Ainakaan profiilikuvanne perusteella. Kauniita laihoja kaikki

    • mimmi14v

      Täälki kaipaan laihdutus kaveria Mimmuska14

    • Randomtyttöjostain

      Täälläki kaipaa 15v laihdutus tsempparia! Oisko jku kiinnostunu? :)

      • Randomtyttöjostain

        Pistäkää halukkaat kik nimi las ni voisin tulla juttelee


    • lihavuus

      Sofia_283

    • Helppiiii

      Kikkelis kökkelis mäkin haluun laihtuu. Oon 178cm pitkä ja painan 50 kg ja mun tavote ois 40 kg. Iiik auttakaa pliide. Toivoo. Karsee plöde

    • Futureballerina

      Vieläkö joku etsii itsellensä laihdutus kaveria? :)

      • Boe

        Juu :). Löytyyks vaik kik?


    • SofiaT

      Moikka!
      Olen nelikymppinen 165cm ja 84kg nainen Tampereelta. Harrastan aerobista liikuntaa. Haluan pudottaa painoa 20-25kg tässä kevään (ja kesän) aikana.
      Löytyisikö samantyyppisillä spekseillä seuraa taikka tsempparia ko. hommaan?!!! :)

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe