Vanhat Homot vastaan nuoret Hintit. Ikärasismi

Aino ja Väinö

Ikärasismi on aate, jossa ei ole päätä eikä tolkkua, paitsi toistensa sortaminen. Ehdotan tasapeliä. Uskon, että nuorilla on tilaa vanhojen seurassa, jos vanhat suvaitsevat nuorten läsnäoloa. Valitettavasti vanhat mies ja naishomot eivät suvaitse alkuunkaan nuorten Hintien elämän iloa. Itse en ole kovin vanha enkä nuori, siksi minulla on pelisilmää, joka ontuu väestön epätasapainoon, sikäli kun Isot Homot johtavat Suomea ja varsinkin Suomea. Jostakin kumman syystä Nuoret Hintit eivät ala synnyttää taustajoukkoja itselleen, vaan seuraavat orjallisesti Vanhojen Homojen Lakisäädäntöä, niin paljon, että viiden kilometrin ylinopeusajon takia, he maksavat reilut 60 euroa ja antavat lapsensa vanhoille virkamies Homoille.

Missä on nuori henki, joka uskoo ja palvoo nuoruutta, eikä alistu Vanhojen enemmistöön, jotka avaavat äitien vatsat synnytyssalissa, jotka piikittävät nuoria kemiamyrkyillä ja harrastavat sotia kuten Venäjän, Amerikan, Islamin kiistoja, vetäen nuoria Hinttejä verilöylyyn.

Ikärasismi on sitä, että nuori saa potkut työpaikasta, koska keski-ikäiset Homot eivät luovu hinnasta millä tahansa työstään. Suuri osa nuorista on työttömiä, koska Ikähomot, jotka vielä sen lisäksi vittuilemalla vittuilevat nuorille ja heidän elämälleen, kyttäävät jokaista nuorten askelta ja sortavat mielensä mukaan, vaikka ovat aivorampoja, jotka popsivat pillereitä, joita itse kehittivät, niin paljon, että muu ruoka ei oikein maistu.

Herätkää Ikähomot Luomu ajatteluun ja luopukaa säilytysaineiden ja torjunta-aineiden käytöstä. Älkää ostako epälaadukasta ruokaa, joka on geneettisesti manipuloitua, älkää opettako enää paskaa kouluissa, aivopesien nuoria opiskelemaan tekniikkaa, koska se on ainoa oikea hyväksytty ammatti. Eihän kukaan nuori selviä tästä paineesta, että pitää opiskella 10 vuotta, perustaa perheen, tehdä työtä ja lapsia, hoitaa vanhuksia, rakentaa taloa. Ette tekään Vanhat Aivorampatottumus Homot tee mitään, paitsi katsotte TV:tä, syötte lihaa ja olette vihaisia kaikille.

Nuorissa Tulevaisuus. Tiedättekö mikä on parasta nuorissa? Se että he ovat tyhmiä, idiootteja nuoria, eikä sen vähempää eikä enempää. Eläköön Vapaa Nuori Hintti!!!! Mutta rauhanomainen sellainen. Rauha on suurempi kuin Ikärasismi. Ja Rakkaus.

Lisää Lapsia!!! Lisää Nuoria!! Nuorille tekemistä ja vastuun antoa!!!! Antakaa nuorille Maapallo!!! Kädet ylös!!!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        279
        3060
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        79
        1555
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1470
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        38
        1288
      5. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1200
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        25
        1197
      7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1170
      8. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        43
        1119
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1097
      10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

        Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
        Ikävä
        14
        1013
      Aihe