k kauppa kommila

fani <3

Ihanin myyjä nimeltään Henna

41

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eheshrhrdhrthdtrjrth

      Kuulemma kaksi Hennaa siellä mutta se luonnon vaalea on kaunis!!!!!!!!

    • kalpeenahiljaa

      Erottuuko se kalkkiseinästä.

      • erottuu kun tisulit pyrkii mun kämmeniin.


      • kyl.maar.röh
        hirnuja kirjoitti:

        erottuu kun tisulit pyrkii mun kämmeniin.

        no, nii, kämmenet taskuu, kopparduhar.


    • eghrewh43h3434t3

      hänen kauneutta ei voi olla huomaamatta!

    • tai hae apua!

      Eikö tuo Hennafani ala olla jo sairaaloista hehkuttamista, kun hän avaa jatkuvasti uusia ketjuja samasta aiheesta! Pidä fantasiasi omana tietonasi!

    • gesgesgesgesgs

      ärsyttääkö rumaa läskiä??????

    • miss varkaus

      hän voisi olla miss varkaus! jos sellainen kisa olisi

      • Heikki-84

        Ei sinne kuule liian lyhyitä huolita! Sinä voisit jo pikku hiljaa hakea apua...


      • hennafanifani

        apua siihen että pidän kauniista naisista? itse taidat olla hieman sekaisin


    • sgdfsgdgdfgdfgfdgf

      Eikös tämä sama kirjoitellut ennen niitä pedariviestejä? Kyllähän niin oli...

    • henna fani

      sgdfsgdgdfgdfgfdgf taisit itse kirjoitella

      • sgdfsgdgdfgdfgfdgf

        Eipä minua sellaiset asiat kiinnosta. Eli sattumalta vain sinäkin kirjoitat tuosta K-Kaupan myyjästä täsmälleen samalla tavalla kuin se pedarijuttujen kirjoittaka? Koitas uudestaan ressukka.


    • henna fani

      sgdfsgdgdfgdfgfdgf, selitä lisää pedari. En enää vastaa sulle pedari pelle sgdfsgdgdfgdfgfdgf

    • sgdfsgdgdfgdfgfdgf

      Tietääkö toi Henna että sitä vainoaa joku sekopää idiootti? Pitäisi tyttöä varoittaa....Tuollainen matalan älykkyysosamäärän omaava hörhöhän voi tehdä mitä vaan.

      • no, no, pojat, vetäkää lapaseen, lopetaggaa se kinastelu täälä, turhaa jonninjoutskia,. njet ponimai.


    • henna fani

      Ihuna Henna! vain kateelliset ulisee täällä :D naurattaa ihan.

      • Demeros

        Kyllä meitäkin naurattaa sinun idiootin kirjoitukset..hankkisit itsellesi oikean elämän ja lopettaisit stalkkaamisen luuseri. Huomaa että sinulla on huono maku naisten suhteen, voisit edes stalkata jotain kaunista etkä mitään korppikotkaa:D


      • gesgeshshsehseheseh
        Demeros kirjoitti:

        Kyllä meitäkin naurattaa sinun idiootin kirjoitukset..hankkisit itsellesi oikean elämän ja lopettaisit stalkkaamisen luuseri. Huomaa että sinulla on huono maku naisten suhteen, voisit edes stalkata jotain kaunista etkä mitään korppikotkaa:D

        Hennan kauneus sua vaan ärsyttäää. Siitä tässä on kyse ei muusta.


    • <<<3

      Ihuna se on.

    • oletko vainooja?

      Sinä et kestä sitä, että olet henkisesti sairas luuseri jonka sen lisäksi että kävisit optikolla pitäisi myös noudattaa lääkitystäsi!

      • Hentsun kaveri

        Sinusta on tehty ilmoitus poliisille. Joudut oikeuteen.


      • henna fani

        sinä olet vain Hennan kauneudelle kateellinen. Mietis vielä kumpi on luuseri......


    • Outoa.

      Antakaa Pojan ihailla,ja kehua Tyttöä. Onhan se kumma, jos täällä joku kehuu toista Ihmistä,sellaista pidetään hulluna.
      Mutta jos alkaa haukkumaan toisia,siitä saa kehumista.

      • henna fani

        Outoa., täsmälleen samaa mieltä! miksei saisi kehua? onhan se outoa että kun kehut Hennaa kauniiksi niin saat ties mitä haukkuja. Miten varkautelaiset voi olla näin kateellisia?


    • hhgfnhnghbhg

      Sama kehuja myös on myöntänyt kiihottuvansa lapsista..Eli on pedofiili..

      • henna fani

        hhgfnhnghbhg olet näköjään tosi kateellinen kun keksit jotain valheita. Taitaa kovasti kiukuttaa.


      • gfhbgbfgcd
        henna fani kirjoitti:

        hhgfnhnghbhg olet näköjään tosi kateellinen kun keksit jotain valheita. Taitaa kovasti kiukuttaa.

        Sinua näköjään kiukuttaa tosiasiat. Mitäs itse valehtelet luuseri..myönnä tosiasiat..


      • henna fani
        gfhbgbfgcd kirjoitti:

        Sinua näköjään kiukuttaa tosiasiat. Mitäs itse valehtelet luuseri..myönnä tosiasiat..

        Luuseri on kateellinen toisille. Eli sinä olet tässä luuseri. Mut hei en enää vastaa luusereille. Joko kehut Hennaa tässä ketjussa tai painu vittuun.


    • rasputin-56

      Sinäkö saatanan sairas idiootti määräät mitä täälä saa kirjoittaa? Kehua Hennaa...
      kuule maailmassa on satoja Hennoja jos vaan viitsit ja uskallat lähteä Varkautta edemmäs eikä ole kyse edes kateudesta! Ootko oikeesti noin sairas urpo, että yhtä naista kiusaat vaikka et saa?

      • henna fani

        Niin, et sinäkään määrää mitä täällä saa kirjoittaa. Täällä saa kehua Hennaa. Painu vittuun pelle.


      • henna fani
        henna fani kirjoitti:

        Niin, et sinäkään määrää mitä täällä saa kirjoittaa. Täällä saa kehua Hennaa. Painu vittuun pelle.

        Ihana Henna!


      • henna fani
        henna fani kirjoitti:

        Ihana Henna!

        Ihana Henna!


      • henna fani kirjoitti:

        Niin, et sinäkään määrää mitä täällä saa kirjoittaa. Täällä saa kehua Hennaa. Painu vittuun pelle.

        pelle ei taia mahtua vittuun, iso pää, pieni giguli,


    • faniiiiiiiií

      Ah ihana

    • ihunaon

      ihuna on

    • HENNA , kaunis , ilo silmälle, päivä pelastettu, nähtyäni sun,

    • HennanMies30

      Olet sairas idiootto jota Henna ei halua edes nähdä..

    • tdygdfsgdfgdfgfd

      Aloittaja on sairas ja kun muistelee mitä aikaisemmin tänne myös kirjoitteli...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe