Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?

Voiko

Xiina
26.11.2011 19:05
0
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

29

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xiinalla

      Todennäköisesti ei, sillä todellisuudentajun puutos kyllä näkyy.

    • Ovat sekavia

      Miksei läppäreitä poisteta?

      • Todellakin-

        Sitä sopii ihmnetellä.


    • Sekavana

      Xiina näyttää olevan palstalla.

    • ett sillai

      Ziina tai todennäköisesti joku muu. Tätä kertomusta ei olekaa pitkään aikaa näkynyt. Joku häiriköinnistä innostunut on tämän laittanut ettei vissinlainen totuus unohtuisi.

    • Näkyvissä on

      Ikävä kyllä, käsiala kertoo aina, että kuka pääsee hourulasta lomalle.
      Huono juttu vaan sekin, että sielläkin saa läppäreitä sekot käyttää, huomaan.

    • ett sillai

      Tämähän yli kolme vuotta vanha teksti jonka voipäivityksestä todeta. Joku vaan jaksaa tarinan tämän tästä laittaa esille.

      • et tällain

        Patmosspämmääjähän se tässä yrittää vainoamalla saada häiriköitä kuriin.


    • KTS (Ei kirj.)

      Ei voi:

      POMMI PERSIISEEN10.1.2015 09:290
      SAATANAN SIKA.

      SOTA KTS JIHADISTILLE JULISTETAAN NY.

      • Totuutta ja oikeutta

        Onko asialla yksi vai useampi henkilö, jotka häiritsevät palstaa tämänkaltaisilla mielettömillä aloituksilla, joissa viitataan johonkin mielenhäiriöhin tai joissa yritetään estää keskustelu jollakin verukkeella tai sitten heitetään jokin aloitus mukaan lukien ehkä jokin linkki, johon vastataan useamman kertaa sanalla tai parilla, mitä ilmeisemmin samalta aloittajalta tulleena?

        Jos joku tietää varmuudella, kuka tai ketkä ovat kyseessä, otan mielenkiinnolla tiedon vastaan.


      • Vastaus----
        Totuutta ja oikeutta kirjoitti:

        Onko asialla yksi vai useampi henkilö, jotka häiritsevät palstaa tämänkaltaisilla mielettömillä aloituksilla, joissa viitataan johonkin mielenhäiriöhin tai joissa yritetään estää keskustelu jollakin verukkeella tai sitten heitetään jokin aloitus mukaan lukien ehkä jokin linkki, johon vastataan useamman kertaa sanalla tai parilla, mitä ilmeisemmin samalta aloittajalta tulleena?

        Jos joku tietää varmuudella, kuka tai ketkä ovat kyseessä, otan mielenkiinnolla tiedon vastaan.

        Tämän kaltainen totuus näkyy palstalla.

        Ei pitäis nöäkyä, mutta kun krooninen, parantumaton sairaus kysymyksessä ja todellisuudentaju poissa niin jossainhan se tietysti näkyy, se kaksisuuntainen nimittäin, joka Xiinalla on.

        Ei Xiina tiedä olevansa sairas, on vastaus Xiinan kysymykseen.


      • Jepulista-
        Vastaus---- kirjoitti:

        Tämän kaltainen totuus näkyy palstalla.

        Ei pitäis nöäkyä, mutta kun krooninen, parantumaton sairaus kysymyksessä ja todellisuudentaju poissa niin jossainhan se tietysti näkyy, se kaksisuuntainen nimittäin, joka Xiinalla on.

        Ei Xiina tiedä olevansa sairas, on vastaus Xiinan kysymykseen.

        Sama tauti kolmella viivalla.


      • Totuutta ja oikeutta
        Totuutta ja oikeutta kirjoitti:

        Onko asialla yksi vai useampi henkilö, jotka häiritsevät palstaa tämänkaltaisilla mielettömillä aloituksilla, joissa viitataan johonkin mielenhäiriöhin tai joissa yritetään estää keskustelu jollakin verukkeella tai sitten heitetään jokin aloitus mukaan lukien ehkä jokin linkki, johon vastataan useamman kertaa sanalla tai parilla, mitä ilmeisemmin samalta aloittajalta tulleena?

        Jos joku tietää varmuudella, kuka tai ketkä ovat kyseessä, otan mielenkiinnolla tiedon vastaan.

        Ja senkin vuoksi otan mielenkiinnolla tiedon vastaan, ketkä tämankaltaisia, tosin minulle tuntemattomiin ihmiseen kohdistettuja herjoja viljelevät, että tiedän niiden olevan laittomia paitsi suhteessa Jumalan Sanaan ja Lakiin, myös Jumalan ja Kristuksen ulkopuolella toimivan EU:n ja EU-Suomen lainsäädäntöön nähden.

        Eritoten kiinnostaa ja varmasti monia muitakin, vielä nimeltä mainitsemattomia tahoja, että onko asialla ihmisiä, joilla on tai ollut minkäänlaista viranomaisasemaa esimerkiksi terveydenhuoltoon nähden. Nimittäin, jos tällainen yhteys paljastuu ja nimet yhteystietoineen saadaan selville, kyseessä on aivan varmasti jonkinlainen virkarikos, vieläpä aika pahakin, eikä hän ainakaan tehtävissään jatka, kun toiminta saatetaan julki esimerkiksi palkkaa maksavalla taholle ja julkiseksi mediassa.

        Otan siis vinkkejä vastaan. On aika saattaa laittomuuksiin kuten Jumalalle lupauksensa ja valansa rikkoneet vastuuseen. Ja ylläpito laittakoon näiden herjojen viljelijöiden yhteystiedot talteen ja talteenhan ne onkin laitettu.


    • wce

      Eikä itse tiedä.

    • Voiko itse?

      Voi pöllöä voi.

      Ihan on itsensä kirjoittama viesti S24 palstalle, jonne jokaineen menee ilman kirjautumista, kuten tällekin palstalle.

      Voi hyvä hyssyrä sun yhteystietojasi.

      Yhteystiedot on tässä ja tarvittaessa uusitaan.

      Xiina
      26.11.2011 19:05
      0
      Sulje
      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
      Vastaukseni: Ei välttämättä
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.

    • Copypastevajakki

      Palstan aiheen mukaista, erittäin kristillistä ja ymmärtävää profetointia. Tästä ei enää profeetta parane. Halelujaa!

    • Siksipä

      Tikahdu kateuteesi, sairas kun olet.

    • Niin se on

      Xiina ei tajua sairauttaan.

    • Pentti on Tyttö

      ei Xiina ole sairas - tämän viestiketjun kirjoittaja aloittaja on sairas - ai vain tajua sitä

    • toivon niin

      Niin mäkin arvelen , ettei Xiina ole sairas. En tiedä mistä tämä kertomus on tullut,olisiko mitenkään mahdolllista , että se kokonaan poistettaisiin näiltä sivuilta. Niin ettei tämän tästä tänne pulpahtelisi.

    • että tämmöistä

      kovin paljon on taas saatu tämän asian tiimoilta kannanottojaja palstatilaa. mikä lie totuus. toivoisin .että joskus tulee selville kuka/kutka nimimerkillä ziina kirjoittelee.. Jos mahdollista voisit ihan itse ottaa yhteyttä .että päästäisiin selvyyteen. Haluaisin tietää onko nimimerkki ziina alunperin laittanut tämän asuntovaunukertomuksen tänne ja sitten sitä joku toinen tämän tästä tänne laittelee.Hyva ziina, kuka lienetkin , ota yhteyttä.

    • Turha kitinä

      Täällä ei yhteyksiä oteta.
      Henkilöllisyyden paljastaminen säännöissä kielletty.
      Xiinan tunnistataa sekopäisistä, palstalle sopimattomista viesteista ja aloituksista.

      Palstalla ei saa:

      Esittää perättömiä väitteitä
      Antaa vääriä tietoja rekisteröitymisen yhteydessä koskien sukupuolta, kotipaikkaa tai omaa kuvaa
      Julkaista omia tai muiden yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta (poislukien Suomi24 Tori ja tutkimusaineiston keruu keskusteluista.

    • ihmettelevä

      Kai sitä nyt nimimerkin turvissa voi yhteyttä ottaa. Niin utelias olen, että haluaisin tietää , onko se Ziina itse joka sairaskertomuksen tänne laittaa. Tämä ketjuhan on ihan turha , ei ole mitenkään palstan aiheenmukainen. Mutta kun on kerran aloitettu, niin voisiko asian myös tehdä kerralla selväksi ja sen jälkeen tuo hiivatin asuntovaunun ostokertomus poistuisi. Uudet palstalle tulijat ovat kovin ihmeissään kertomuksesta kuten minäkin aikoinaan. Jos on Ziinan itsensä laittama tarina niin toivon hänelle hyvää vointia ja palstalle palaamista , kun on asiallista sanottavaa.

    • enhän näin

      on yleensäkkin sairasta 'pilkata' mielisairauksista...

      yhteiskunta itse luo ne sairaudet

      sitten idiootti pikkusieluinen-natsi-emu pilkkaa sitä


      Mielisairajuksia voi verrata ihan hyvin fyysisiin sairauksiin... sama kuin joku pilkkaa vaikka jolla on käsi paketissa

      Jollekkin mielisairaudet on ilmeisesti arka aihe - vähän samaan tapaan kuin Hitleri taisi itse olla homo ja natsi

      • ja tämä vielä

        ja tietty Juutalainen...


    • Totuutta

      Kuka pilkkaa kun Xiina itse kirjoittaa sairaidestaan?

      • 3467

        Eipä näyt sairas tietävän sairaudestaan.


    • rgopijareior

      Yleensä ne, joilla oikeasti sairaus on, niin eivät sitä tajua ja ne jotka sen itse itselleen diagnosoivat ovat enemmän näitä "luulosairaita", jotka haluavat jonkun diagnoosin, koska sairaudentunto on niin kova. Ja kuulostaanhan se hienommalta olla "bipolaari" kuin olla esim. psykoottisesti masentunut.

    • Define_or_Be_Defined

      Vaikea tajuta olevansa noita kuin noitia ei ole olemassa. Kun muut määrittelevät mikä on noituutta voivat he sanoa sen olevan mitä tahansa henkilössä, josta he eivät pidä.

      "In the animal kingdom, the rule is, eat or be eaten; in the human kingdom, define or to be defined." --Thomas S. Szasz, Professor of Psychiatry Emeritus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe