herätys

noyyyyy

Urheilugaala vuoden judoka: Jaakko Alli....ööö...niin eju cup voitot kovempia ko Gran slam mitalit..eh

27

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdqe2313

      Taisi olla vuoden nuori judoka. Tarkistapa judoliiton uutisista uudelleen vuoden juokan nimi.

      • noyyyy

        Judoliiton joo, mutta ihan virallisissa urheilugaalan listoissa vuoden judokaksi oli toimittajien äänestyksessä valittu Alli. Asiaa ruodittu figh sportin uutisissakin..


    • linkkiä
      • kilkki34

        No jos urheilutoimittajat ovat äänestäneet Allia, niin onko sekin "the liiton" vika ? Vai olisko "the liiton" pitänyt pakottaa toimittajat äänestämään jotenkin toisin ?


      • "the judoka"
        kilkki34 kirjoitti:

        No jos urheilutoimittajat ovat äänestäneet Allia, niin onko sekin "the liiton" vika ? Vai olisko "the liiton" pitänyt pakottaa toimittajat äänestämään jotenkin toisin ?

        Taitaa "the liitolla" olla itsetunto nollilla, kun kuvittelee, että aina syytellään. Eihän tossa edellä puhuta liitosta mitään.


      • PÖH
        kilkki34 kirjoitti:

        No jos urheilutoimittajat ovat äänestäneet Allia, niin onko sekin "the liiton" vika ? Vai olisko "the liiton" pitänyt pakottaa toimittajat äänestämään jotenkin toisin ?

        huolestuttavinta tässä on se, että tuo toimittajien äänestyksen tulos kertoo paljon siitä kuinka paljon seuraavat lajia ja miten muistavat. Jaana ollut loukkaantuneena loppuvuoden, jolloin ei ole päässyt loistamaan, eikä uutisia ole ollut. Alli taasen onnistui hyvin kauden viimoisissa kisoissa ja näin ollen ehkä ainoa nimi mikä nyt tuli mieleen. Tästä kertoo myös se ettei Jaana päässyt urheilijoiden top 100 vaikka tulosten puolesta, lajin harrastajamäärän ja vaativuuden huomioon ottaen, olisi sinne kuulunut.


      • kilkki34
        "the judoka" kirjoitti:

        Taitaa "the liitolla" olla itsetunto nollilla, kun kuvittelee, että aina syytellään. Eihän tossa edellä puhuta liitosta mitään.

        En kuvittele mitään vaan kysyn. Onko "the liiton" vika ?


      • sad_but_true
        PÖH kirjoitti:

        huolestuttavinta tässä on se, että tuo toimittajien äänestyksen tulos kertoo paljon siitä kuinka paljon seuraavat lajia ja miten muistavat. Jaana ollut loukkaantuneena loppuvuoden, jolloin ei ole päässyt loistamaan, eikä uutisia ole ollut. Alli taasen onnistui hyvin kauden viimoisissa kisoissa ja näin ollen ehkä ainoa nimi mikä nyt tuli mieleen. Tästä kertoo myös se ettei Jaana päässyt urheilijoiden top 100 vaikka tulosten puolesta, lajin harrastajamäärän ja vaativuuden huomioon ottaen, olisi sinne kuulunut.

        Näin se juuri taitaa olla. Valinneet vuoden judokan parin google-haun jälkeen.


    • Wooob

      Miten liitto tähän liittyy?

    • SekavuuttaPeliin

      Woob - kaikki on aina liiton vika. Liitto on osa kansainvälistä salaliittoa jonka tarkoituksena on estää Judon ilosanoman levitys ja aikaansaada tuhoa, hävitystä, negatiivisia viestejä ja sekavuutta

      • niih

        Ehkäpä tästä opimme sen, että tiedotusta lisättävä. Isommista kisoista lehdistö tiedote isoimpiin kansallisiin lehtiin, joko liiton tai järjestävän seuran toimesta. Pienemmissä kisoissa järjestävä seura voisi lähettää lehdistötiedotteen paikallislehteen ja miksei alueen isompaankin lehteen. Julkaisevat tai eivät, mutta pysyypähän mielessä, että tämmöinenkin laji on olemassa.


      • harva julkaisee
        niih kirjoitti:

        Ehkäpä tästä opimme sen, että tiedotusta lisättävä. Isommista kisoista lehdistö tiedote isoimpiin kansallisiin lehtiin, joko liiton tai järjestävän seuran toimesta. Pienemmissä kisoissa järjestävä seura voisi lähettää lehdistötiedotteen paikallislehteen ja miksei alueen isompaankin lehteen. Julkaisevat tai eivät, mutta pysyypähän mielessä, että tämmöinenkin laji on olemassa.

        Kyllä liitosta lähtee arvion mukaan yli 200 tiedotetta kaikkiin suurimpiin lehtiin vuosittain. Samoin kisajärjestäjät tekevät näin.

        Se mikä lehti ne julkaisee on luettavissa lehdistä :)


      • Myyrä pitäs
        harva julkaisee kirjoitti:

        Kyllä liitosta lähtee arvion mukaan yli 200 tiedotetta kaikkiin suurimpiin lehtiin vuosittain. Samoin kisajärjestäjät tekevät näin.

        Se mikä lehti ne julkaisee on luettavissa lehdistä :)

        Lähetetään kirje tai viesti ja TOIVOTAAN että vastataan. EI noin vaan sinne pitää mennä agressivisesti ja lyömällä itsensä peliin. Myyntitaito on se avain ei joku lappu S-Marketin seinällä että osta mun juttu please...


    • U18&U21

      Ja oikeasti vuoden nuori judoka Martti Puumalainen tai Emilia Kanerva

      • 7878974

        ei ainakaan pelle puumalainen


      • punainen vaate
        7878974 kirjoitti:

        ei ainakaan pelle puumalainen

        Perustele nyt mikä siinä Puumalaisessa on vikana. Jätkä vetää ehkä vähän showta, mutta se on nuori kundi ja tollaiset hommat kuuluu nuoruuteen. Ihan kehityskelpoiset otteet sillä kuitenkin tatamilla on.


      • Esa Korkia-aho
        punainen vaate kirjoitti:

        Perustele nyt mikä siinä Puumalaisessa on vikana. Jätkä vetää ehkä vähän showta, mutta se on nuori kundi ja tollaiset hommat kuuluu nuoruuteen. Ihan kehityskelpoiset otteet sillä kuitenkin tatamilla on.

        Mä sanon tän omalla nimelläni ja mulla ei ole tässä oma lehmä ojassa vaikka kesäpaikka Mikkelissä onkin. Marde on Persoona ja jos sitä halutaan karsia urheilusta pois tulee pelkkää harmaata massaa. Ylilyönnit toki pitää karsia (M.Nykänen), mutta kaikki ketkä urheilun suuria nimiä Suomessa on ovat aina omia persoonia tavalla tai toisella. Marde ei ole ikinä siis ei ikinä elvistellyt esim mulle. Mielestäni olisi aika ättää rauhaan nää nuoret ja antaa niiden treenata ja saavuttaa. Täällä nimimerkin takana haukutaan nimeltä alaikäisisä ja muitakin. Ei oikein mene mun jakeluun, mutta ehkä tän jälkeen alatte haukkua mua nimeltä nimimerkin takaa. T Esa Korkia-aho


      • Hyvä Marde
        Esa Korkia-aho kirjoitti:

        Mä sanon tän omalla nimelläni ja mulla ei ole tässä oma lehmä ojassa vaikka kesäpaikka Mikkelissä onkin. Marde on Persoona ja jos sitä halutaan karsia urheilusta pois tulee pelkkää harmaata massaa. Ylilyönnit toki pitää karsia (M.Nykänen), mutta kaikki ketkä urheilun suuria nimiä Suomessa on ovat aina omia persoonia tavalla tai toisella. Marde ei ole ikinä siis ei ikinä elvistellyt esim mulle. Mielestäni olisi aika ättää rauhaan nää nuoret ja antaa niiden treenata ja saavuttaa. Täällä nimimerkin takana haukutaan nimeltä alaikäisisä ja muitakin. Ei oikein mene mun jakeluun, mutta ehkä tän jälkeen alatte haukkua mua nimeltä nimimerkin takaa. T Esa Korkia-aho

        Suomen judo tarvitsee lisää Mardeja. Ja Marde on se, joka muistaa aina moikata ja sanoa joka kisassa nuoremmille junnuille, että muista treenata kovaa jne. Loistava ja kannustava esimerkki kaikille. Kiitos Marde, jatka samaa rataa. Ja peukku Esalle kun seisoo omalla nimellään nuorten judokoiden takana.


      • Judomamma
        Hyvä Marde kirjoitti:

        Suomen judo tarvitsee lisää Mardeja. Ja Marde on se, joka muistaa aina moikata ja sanoa joka kisassa nuoremmille junnuille, että muista treenata kovaa jne. Loistava ja kannustava esimerkki kaikille. Kiitos Marde, jatka samaa rataa. Ja peukku Esalle kun seisoo omalla nimellään nuorten judokoiden takana.

        Niinpä niin. Täällä Suomen maassa yritetään tappaa kaikki persoonat ja tunkea jokainen samaan malliin: ujoja, nöyriä ja koko ajan anteeksipyytämässä olemassaoloaan. Enemmänkin pitäisi kannustaa tuomaan esille sitä omaa persoonaa, koska kyllä se on monen vahvuus ja kertoo ihmisestä itsestään ja halusta pyrkiä huipulle = on tavoitteita.
        Onhan suunnistuksessa Minna Kauppi, varsin mielenkiintoinen ihminen.
        Teemu Selänne saa omalla persoonallaan ihmisiä liikkeelle missä kulkeekin ja jaksaa kannustaa nuoria harjoittelemaan ja asettamaan tavoitteita urheilu-uralle.
        KImi Räikkönen sarjassamme en muutu miksikää, olen mikä olen. jne.

        Kyllä judossa löytyy myös mainioita tyyppejä ja jokaista nuorta ja aikusta tulee rohkaista olemaan oma itsensä.


    • tehotiimikehiin

      Pullavaa puhetta. Kaksi ec-kultaa lyö laudalta pronssin. Kategorisesti samanarvoisia ec-turnauksia kaikki. Se on mielipidekysymys: mun mielestä tää on kovempi cuppi kuin tuo. Menee sarjaan mun isi on vahvempi kuin sun.

      • Nuori vai vanha?

        Taidettiin tarkoittaa enemmänkin sitä, että Jaakko ei ole enää nuorten sarjoissa. Ja jos verrataan niin u18 EM 5.> U23 Ei sijoitusta


      • PÖH
        Nuori vai vanha? kirjoitti:

        Taidettiin tarkoittaa enemmänkin sitä, että Jaakko ei ole enää nuorten sarjoissa. Ja jos verrataan niin u18 EM 5.> U23 Ei sijoitusta

        Mielestäni ihan hyvää ja rakentavaa keskustelua, ei pullavaa puhetta. Itsekkin pohdin tuota onko Jaakko enää kategorisesti nuori judoka, mutta menkööt nyt kun on vielä alle 23V. Ehkäpä joku U18 tai U20 olisi ollut parempi valinta. Hyvä jos lehtiin tiedotteita lähetetään, ei taida sitten vain toimittajia kiinnostaa...taidetaan tarvita arvokisa mitaleja =P Se onkin sitten isompi urakka, kuin tiedotteiden lähettely =D


      • Hyvin tehty
        PÖH kirjoitti:

        Mielestäni ihan hyvää ja rakentavaa keskustelua, ei pullavaa puhetta. Itsekkin pohdin tuota onko Jaakko enää kategorisesti nuori judoka, mutta menkööt nyt kun on vielä alle 23V. Ehkäpä joku U18 tai U20 olisi ollut parempi valinta. Hyvä jos lehtiin tiedotteita lähetetään, ei taida sitten vain toimittajia kiinnostaa...taidetaan tarvita arvokisa mitaleja =P Se onkin sitten isompi urakka, kuin tiedotteiden lähettely =D

        Eikös Judoliitto nimenomaan perustellut valintaansa kansainvälisellä läpimurrolla? Hyvin tehty työ palkitaan.


      • U21Maisteri

        Aikuisten EC-kilpailut eivät ole tasoltaan samaa kuin U18 tai U21 maajoukkueiden kiertämät Cupit. Lähempänä ollaan kun GP=EC(U18-21), totta kai junnuissa Romania ei ole yhtä kova kuin Pietari. Samaa vaihtelua tapahtuu myös aikuisissa, mitä tulee ECuppeihin.


    • kukkia1

      Show miehet ja naiset kuuluu urheiluun! Täytyy vaan toivoa, ettei show mene reenaamisen edelle ja into lajiin säilyy myös siirryttäessä aikuisiin. Taso kuitenkin siinävaiheessa kovenee melkoisesti.

    • Piste

      Noh mun mielestä meni oikeesee osotteeseen nuorijudoka pysti ja lehdistö valitsee sen kenet valitsee, Jaakolla upea ja kunnioitettava asenne siihen mitä tekee, todellakin teki läpimurron europaan matoilla, matka on tietysti pitkä, mutta uskon että todella hyvänä päivänä Jaakko voi viedä kenet tahansa. Mitä tulee Puumalaiseen...on toki lahjoja, mutta jos nyt heittäydytään siihen kumpi on parempi ni pitää muistaa että Jaakko käytttää Marttia vielä paskapaperina. Tää kritisointi on turhaa, teijän mielipiteet ei vaikuta mitään, nyt se oli näin ja Jaska on number 1. Vihaajat vihaa vai miten se meni ja jos nyt rehellisiä ollaan ni naisjudo....on mitä on...onnea ja menestystä kaikille lajia tosissaan tekeville! :)

      • itsekinleireilläkäyv

        Nyt kyllä sori vaan korjaan tuon väitöksesi siitä että Jaakko käyttäisi Marttia paskapaperina. Jos yhtään olet seurannut kun nämä kaksi jantteria randoria ottavat niin kyllä se alkaa aika tasaiseksi jo käydä. Heittoja tulee kummastakin suunnasta. Katsotaan miten käypi kun kisoissa piakkoin kohtaavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1806
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1386
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1309
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1303
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1237
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1028
    Aihe