Tornikustannus

books1

Onko kokemuksia tuosta kustantajasta?

16

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automaattivastaaja

      Ei

    • Silisisko

      Eiks toi jo lopettanutkin?

      • junpe

        Nettisivut on vielä ainakin.


    • äerty

      Minulle sieltä tarjottiin omakustannesopimusta.

    • Ohjeet maksajalle

      Omakustanne?

      Eikö se olekaan oikea kustantamo, vaan palvelukustantamo?

      Ahaa. Okei. Good to know.

    • tuituitui

      Torni teki konkurssin mutta nykyään näköjään Unipressin alla, ilmeisesti eestiläisellä omistajalla. Marraskuussa vielä ainakin julkaisivat kirjan suomalaiselta fantasiakirjailijalta, eli ilmeisesti toiminta ei ole loppunut kokonaan.

    • Silisisk0

      Niin, mä käsitin että ne hoitivat ton kustantamisen pois ja sitten hiljaisuus. Ymmärsin kans että teki konkan. En tiedä miten järkevää on sijoittaa kustantamoon, joka on eestiläisellä omistajalla, jonka intentiot ovat epäselvät. Tai sitten ne eivät ole. Aika näyttänee. Kuuluuko Unipress Suomen Kustannusyhdistykseen?

      • 12+10

        Niin saapa nähdä julkaisevatko tuon fantasiakirjan jälkeen mitään. Itse en ehkä lähettäisi käsistä sinne, vähän kaikkea outoa kuulunut siitä kustantamosta.


    • hienohomma1

      Olivat kiinnostuneita käsikirjoituksestani. Pyysivät yhteydenottoa sähköpostitse. Otin yhteyttä, mutta uusi kustannuspäällikkö ei vastannut mitään. Todella kohteliasta.

    • hmmm432

      Mitäs Tornista kuulunut viimeaikoina? Eestiläisen kustantajan sivujen mukaan viime vuonna jotain julkaistukin, mutta Tornin omat sivut kadonneet kokonaan.

    • lgjgkfg

      Torni lopetti toimintansa muutama vuosi sitten.

    • Mystistaon
      • omakustantamot

        On paljon kustantamoja jotka kustantavat vain omistajiensa kirjoja mut en tästä tiedä onko sellainen. Suomessa on 2500 kustantamoa, aika paljon siis.


    • Parempaapliis

      Kirjat ovat laadultaan todella heikkoja ja editoimattomia. Eivät olisi ylittäneet kustannuskynnystä missään muualla. Harmi, sillä on väärin kirjoittajia kohtaan julkaista kirjat (kauheilla kansilla varustettuina) keskeneräisinä, koska kirjoittajat voisivat pystyä parempaankin - jos saisivat ohjausta. Kehnon laadun kirjoja ei ole markkinoitu misään. Kokemattomuuttako vai tyhmyyttä, paha sanoa.

    • Anonyymi

      Itselläni olisiellä romaani sisällä viisi vuotta, aina jokin ongelma. oli puhtaaksikirjoitus ongelmaa, oikolukijan tietoja ei mulle pyynnästä huolimatta annettu, liekö maksaneet hänellekään. Kustannussopimukset oli tehty. Edelleen minulla tallella. Firma on kauppalehden mukaan lopettanut! Kirja oli jo painamista varten valmis, oli ladottua ja kaikki sain siitä sitten kopiotkin. Mutta voi, koneet hajosivat jopa kolme kertaa viiden vuoden ajallla. Henkilö joka teki kirjan lodonnan ennen painamista oli sotkrnut rivivälit ja katkaissut sanoja sieltä täältä, liekkö Eestiläinen lukija ja painaja? Varokaa, siellä ei toimi mikään. Tuntuu että maksuvaikeuksien vuoksi juostaan Suomen ja Eestin väliä. Nimi välillä vaihtuu, Unipress ja muuta. Asiasta ilmoitettu jo Verotoimistolle ja Kirjaijaliitolle.

      • Anonyymi

        Juu älkää sortuko tähän kustantamojen mätäpaiseeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe