Noniin palstan kynäniskat

Harri Kokkonen

Paljonkos te penkkaatte , kyykkäätte ja mavetatte? Itte 28v ja penkki : 220kg ,, kyykky 320kg , ja mave 385kg

19

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yarex

      Terve Jaska! Kakkaleikit huomenna?

    • Asko...

      Hei Jaska, oon purkittanu kakkaa ja pakkasessa on, tuutko viikonloppuna hakemaan ja Kuusaan urheilutalolle herkuttelemaan?

    • raporttia botareille

      Penkki 200kg
      Kyykky siteillä ja löysällä puvulla 280kg. Ilman niitä 250kg
      Maastanosto 285kg

      Penkki t- paidalla ja pienellä pompulla. Mä olen RHP... ;)

    • Janne Jokinen.

      "Paljonkos te penkkaatte , kyykkäätte ja mavetatte? Itte 28v ja penkki : 220kg ,, kyykky 320kg , ja mave 385kg "


      muistathan mainita vielä henkilöturvatunnuksesi, hiusten värisi, silmien värin, sekä tarkan syntymäajan? sillä varmasti on iso merkitys.
      mainitse myös tyyli, apuvarusteet, onko nostoilla mitään todistetta?

      minut nähdessään ainakin tietää kuka on mies.
      tietää ne teidän muijat sen.

      • JJ.

        "Penkki 200kg
        Kyykky siteillä ja löysällä puvulla 280kg. Ilman niitä 250kg
        Maastanosto 285kg
        "


        ei noilla tuloksilla ole mitään väliä, kun pari markkaa punnertaa,, tietää että apinat jää taka-alalle ja itse on vahvempi. muu on pelkkää hifistelyä.

        sillonkun roinataan ja lihotaan, otetaan pari markkaa penkistä ja mätetään turpaan turhia suunsoittajia. keinoja riittää.

        p aska harrastus ja h omojen hommaa.
        kalastus on hauskempaa ja syöminen. kiitos näkemiin.


    • Huoh....
      • joku jannu

        Jos se kerta niin turhaa on niin herää kysymys; miksi tulit siitä tänne itkemään?
        Ei kaikesta tarvitse pitää mutta ei tarvitse myöskään haukkua. Ei minuakaan kiinnosta taitoluistelu mutta ei tulisi mieleenikään mennä heitä mollaamaan.


      • ou nou

        Jätkä makaa 200kg painoja rinnuksilla. Vähän pompottaa niitä siinä.


      • raw

        Käy kokeilemassa miten sulla se rauta liikkuu penkissä, niin ehkä se siitä rupee avautumaan...;) toi smulterin penkki suoritus on nimittäin ihan käsittämätön suoritus, varsinkin kun kaveri on natikka!


      • Huoh....
        joku jannu kirjoitti:

        Jos se kerta niin turhaa on niin herää kysymys; miksi tulit siitä tänne itkemään?
        Ei kaikesta tarvitse pitää mutta ei tarvitse myöskään haukkua. Ei minuakaan kiinnosta taitoluistelu mutta ei tulisi mieleenikään mennä heitä mollaamaan.

        "Ei minuakaan kiinnosta taitoluistelu mutta ei tulisi mieleenikään mennä heitä mollaamaan. "

        Haloo Helsinki!!! Ei kommentti liittynyt mitenkään "kiinnostukseen" vaan siihen kylmään faktaan että penkkaus on kokonaisuudessaan säälittävä urheilusuoritus vaikka taistoluisteluun nähden.

        So simple is it !


      • Edellinen
        raw kirjoitti:

        Käy kokeilemassa miten sulla se rauta liikkuu penkissä, niin ehkä se siitä rupee avautumaan...;) toi smulterin penkki suoritus on nimittäin ihan käsittämätön suoritus, varsinkin kun kaveri on natikka!

        "Käy kokeilemassa miten sulla se rauta liikkuu penkissä"

        -No justiinsa sillä omalla näppistuntumalla asiasta veisaan.

        Ihan raaka rinnastus sitä oikeasta ja todellisesta voimasta... mä pidän 200kg penkkaajaa samalla arvostusviivalla 130kg olympianosto-työntäjän kanssa. Kuka pistää n. 1,5krt oman painonsa suorille käsille niin silloin on ihan pakko kaikkien osa-alueiden olla todellisessa kunnossa. Silloin löytyy voimaa, nopeutta koordinaatiota ja tasapainoa. Eli sellaisia asioita joita vois tarvita salin ulkopuolellakin vaikka vaan terveenä pysymiseen. Vaan eipä löydy normi-penkkaajalta.

        Itse asiassa olen hämmästellyt vuosikymmeniä sitä miksi niinkin yksipuolinen suoritus kuin penkkaus on mittarina ykkönen. Jo maastaveto ja kyykky kertoo ihmisen todellisesta kokonaisvoimasta mielestäni paljon enemmän kuin penkkaus. Joku varmaan voi kertoa mikä on syynä tuon yhden suorituksen ylivaltaan voimakkuusarvioinneissa?


      • Shut The Fuck Up
        Edellinen kirjoitti:

        "Käy kokeilemassa miten sulla se rauta liikkuu penkissä"

        -No justiinsa sillä omalla näppistuntumalla asiasta veisaan.

        Ihan raaka rinnastus sitä oikeasta ja todellisesta voimasta... mä pidän 200kg penkkaajaa samalla arvostusviivalla 130kg olympianosto-työntäjän kanssa. Kuka pistää n. 1,5krt oman painonsa suorille käsille niin silloin on ihan pakko kaikkien osa-alueiden olla todellisessa kunnossa. Silloin löytyy voimaa, nopeutta koordinaatiota ja tasapainoa. Eli sellaisia asioita joita vois tarvita salin ulkopuolellakin vaikka vaan terveenä pysymiseen. Vaan eipä löydy normi-penkkaajalta.

        Itse asiassa olen hämmästellyt vuosikymmeniä sitä miksi niinkin yksipuolinen suoritus kuin penkkaus on mittarina ykkönen. Jo maastaveto ja kyykky kertoo ihmisen todellisesta kokonaisvoimasta mielestäni paljon enemmän kuin penkkaus. Joku varmaan voi kertoa mikä on syynä tuon yhden suorituksen ylivaltaan voimakkuusarvioinneissa?

        Eli kun sulla nousee penkistä sen 130 kg niin se onkin oikeesti 200 kg koska et saa enempää niinkö. Vittu mikä dorka.


      • joku jannu
        Huoh.... kirjoitti:

        "Ei minuakaan kiinnosta taitoluistelu mutta ei tulisi mieleenikään mennä heitä mollaamaan. "

        Haloo Helsinki!!! Ei kommentti liittynyt mitenkään "kiinnostukseen" vaan siihen kylmään faktaan että penkkaus on kokonaisuudessaan säälittävä urheilusuoritus vaikka taistoluisteluun nähden.

        So simple is it !

        Haloo itsellesi!! On se luojan lykky että juuri sinä tulit tänne kertomaan mikä on absoluuttinen totuus mistäkin lajista ja sen säälittävyydestä. Saadaan me idiootitkin nauttia sinun viisaudestasi.

        Opeta oi guru lisää mä oon sun suurin fäni niinku ikinä!!


      • joku jannu
        Edellinen kirjoitti:

        "Käy kokeilemassa miten sulla se rauta liikkuu penkissä"

        -No justiinsa sillä omalla näppistuntumalla asiasta veisaan.

        Ihan raaka rinnastus sitä oikeasta ja todellisesta voimasta... mä pidän 200kg penkkaajaa samalla arvostusviivalla 130kg olympianosto-työntäjän kanssa. Kuka pistää n. 1,5krt oman painonsa suorille käsille niin silloin on ihan pakko kaikkien osa-alueiden olla todellisessa kunnossa. Silloin löytyy voimaa, nopeutta koordinaatiota ja tasapainoa. Eli sellaisia asioita joita vois tarvita salin ulkopuolellakin vaikka vaan terveenä pysymiseen. Vaan eipä löydy normi-penkkaajalta.

        Itse asiassa olen hämmästellyt vuosikymmeniä sitä miksi niinkin yksipuolinen suoritus kuin penkkaus on mittarina ykkönen. Jo maastaveto ja kyykky kertoo ihmisen todellisesta kokonaisvoimasta mielestäni paljon enemmän kuin penkkaus. Joku varmaan voi kertoa mikä on syynä tuon yhden suorituksen ylivaltaan voimakkuusarvioinneissa?

        1) Sinun arvostamisellasi tai arvostamattomuudella on suunnilleen hyttysen kakan verran arvoa tässä keskustelussa. Joku ihmeen tarve sinulla kuitenkin on tuoda tuo negatiivinen mielipiteesi julki.

        2) Vain idiootti vertaa eri lajeja toisiinsa, koska eri lajit vaativat eri asioita eivätkä siis ole vertailukelpoisia keskenään.

        3) Mistä olet saanut pieneen päähäsi että penkkaus olisi jokin ylivertainen laji mihinkään muuhun lajiin verrattuna? Jos omaat vähänkään aivoja tiedät että näin ei ole, kaikki lajit ovat arvokkaita sellaisenaan.


      • Heeehhehhhehhheh
        Shut The Fuck Up kirjoitti:

        Eli kun sulla nousee penkistä sen 130 kg niin se onkin oikeesti 200 kg koska et saa enempää niinkö. Vittu mikä dorka.

        "Eli kun sulla nousee penkistä sen 130 kg... "

        -Etkös osaa lukea vaI etkö ymmäärrä lukemasi?

        Taidat olla tyypillinen penkkipunnerruksen harrastaja. Kengän nro = - 5 ÄÖ ?


    • Heikko Naru

      Laita sinä Osmo kolme tyynyä siihen väliin niin jää sullakin se liikerata siihen 15 centtiin niin katotaan kuinka se rauta nousee niin ei tarvi sitten tulla tänne itkeen.

    • Pauli..

      Hui kauhea, hirveä voimamies, itse en saa 100kg irti edes telineestä. Kaikki kunnioitus super voimamiehelle.

    • ripulipsps

      haistakaa ripuli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe