Saako mökille tehdä ansoja

Ketunraudat!

Varkaita varten? Vai onko laissa kiellettyä.

18

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tee

      On kielletyä.

    • kyllä se sitte siitä

      Laita varoituskyltti että täällä ansapyydetään.

      • no mitä luulisit hei

        Metsästyskortti on myös syytä hankkia tai tulee pitkä rikoslista.


    • Kyllä naapuria vi

      Natolankaa saa laittaa! Kiedo sitä mökin ympärille.

    • Vain elukoita varten

      Vain eläimiä varten saa laittaa ansoja.
      Jos näistä aiheutuu vahinkoa ihmisille, on asettaja vastuussa. Ikävä kyllä siinäkin tapauksessa, että varas olisi kyseessä. Ns. oman käden oikeus, jollaiseksi tuokin tulkitaan, on ainoa rikos, josta saa aina rangaistuksen.

      • työturvallisuus

        Niin, nykyäänhän touhu on sellaista, että omistaja pääsee maksumieheksi, jos murtovaras liukastuu hiekoittamattomalla pihalla. Enkä edes paljoa liioittele, joku tämän sorttinen tapaus on ollut....


      • Yokkonin mies

        No kun ei saa. Tutustu metsätyslakiin.


    • Yokkonin mies

      Minkä näköiset on nuo ketunraudat? Kuka niitä myy?

    • piikkilankaa1

      Mulla on piikkilankoja vedetty rajoja pitkin

    • jokahelevetin

      Entä saako omaan mökin kellariin jättää viinapullossa rotanmyrkkyä? Nimimerkillä: joka helevetin kevät mökkivarkaita.

      • olehyvä

        No ei kai siihen erikseen lupia myönnetä muttei kukaan sua estä säilömästä myrkkyjä viinapulloissa. Monet teollisuusmyrky on värittömiä, hajuttomia ja mauttomia aiheuttaen myrkytyskuolemia juuri viinapulloon säilöittyinä.


      • Kyllä estää
        olehyvä kirjoitti:

        No ei kai siihen erikseen lupia myönnetä muttei kukaan sua estä säilömästä myrkkyjä viinapulloissa. Monet teollisuusmyrky on värittömiä, hajuttomia ja mauttomia aiheuttaen myrkytyskuolemia juuri viinapulloon säilöittyinä.

        Saat tuomion kuolemantuottamuksesta.
        Päiväsakoilla pääset tai jos käy hyvä tsägä niin ehdollista vankeutta.


    • Kakkelo

      Itse harkitsen ummetuslääkeen sekoittamista viinapulloon ja sen jättämistä varkaille. Ei kait siitä voi mitään sakkoja tulla, saanhan nauttia ummetuslääkkeeni juuri siillä tavoin kuin itse haluan. Saattaa se jonkin verran estää / hidastaa varkauksia kun varas on WC:n vankina muutaman päivän.

      • Paskat seinille

        Ja paskoo kaikki paikat. Sohvalla kunnon tortut..


      • Miinoitukset:.
        Paskat seinille kirjoitti:

        Ja paskoo kaikki paikat. Sohvalla kunnon tortut..

        .

        Ja kohta on huoneusto miinoitettu

        .


      • huhuhuh
        Paskat seinille kirjoitti:

        Ja paskoo kaikki paikat. Sohvalla kunnon tortut..

        Entäs ummetusta aiheuttavaa. Sitä kun on viikkotolkulla paskomatta niin......


    • 13+12

      Toi ummetusta aiheuttava on hyvä! Mistähän sitä saisi?

      Minä olen joskus jättänyt kusta pulloon. Vähän viinaa sekaan.

    • pakumies67

      Silloin kun mulla oli vielä mökki, tein "sähkötöitä" jotka jäi talviajaksi pahasti kesken. Ei kyllä kukaan käynyt kokeilemassa. Kai siitä olis jonkun rangaistuksen sähkötöiden tekemisestä ilman lupaa saanut, mutta olis se ollu sen arvoista.
      Kuollut varas on varkaista paras.
      Nykyään ei ole mökkiä, veneessä on viinapullo muussa käytössä, sitä en tarjoa kenellekään tutulle, mutta jos menet lukittuun veneeseeni, ole hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe