Ei huono alku!

Sontanen

No niin! Nyt tuli kemiläiseltä kustannussopimus! Kässäri kävi tai on vieläkin 8 kustantajalla, mutta NB sen ensimmäisenä ottaa. Vielä toukokuussa markkinoille. On tietty paska aika! Olis mennyt vaikka lokakuuhun. ei voi valittaa, ku jo seuraavaa oon sinne tyrkyllä kesällä.
Oma kansikuva, 17 % alvittomasta ja kirjakauppoihin näytekirjaksi 200 paikkaan. Ei huono alku!

9

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne-Mari 19v

      Olen kateellinen ja vituttaa puolestasi!

      • Soffivaan

        olet ihana -olet rehellinen -annan lempeni sulle


    • buji

      Onnea. Täyskustanne ilmeisesti?

    • tiedetään se jo

      Saatkohan koskaan Nordbooksilta euroakan kirjastasi?

      • ihmejuuri

        Miksei saisi?


    • kynis

      Hieno juttu paitsi jos jouduit itse maksamaan kustantamisesta.

      • maksimus

        Minunkin mielestä hieno juttu paitsi jos sait maksatulehduksen. (Eli miksi olisi joutunut maksamaan?)


      • bartholomew
        maksimus kirjoitti:

        Minunkin mielestä hieno juttu paitsi jos sait maksatulehduksen. (Eli miksi olisi joutunut maksamaan?)

        No varmaan siksi, että on olemassa täyskustanteita ja sitten näitä palvelu- ja osakustanteita, jotka ylittävät kustannuskynnyksen kun lyö rahat tiskiin. Tämä on varmaan kuitenkin ihan oikea kustanne, kun siitä täällä mainitaan, joten onnittelut siitä.


    • Lilla-Mari

      Jeeeppp! Jeeeeeppp! Mää kansss tein Atraimen kanssa Kemiin soppariiiiinNNNN!!!!
      Menee julkkari syksyyn, joten teen pikku hiontaa ja oikaisen tekstiä muutamasta kohtaa. Sivumäärä tuli 338, joten oli juonen kanssa kantamista loppuun järkevänä.
      Saan täsmälleen samat sopimusehdot, kuin siellä jo monta kirjaa julkaisseet. Ei ole mitään aloittajan prosenttia vaan 18% jota käyttää Otava ja Karistokin.
      SiiiSSS tänään nimi paperiiiIINNNN ja tästä repeeeE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe