Noin siinä luki, muistakaa se.
Auris Tuulilasin kannessa: TOIMII TOIMII TOIMII
49
654
Vastaukset
- muutkin toimii
Niin ne kaikki muutkin toimivat. Toyotasta ei oikein mitään muuta hyvää voi sanoa niin mainitsivat kolmeen kertaan sen että kyllä se toimii.
Tosin omalla kaistalla pysymiseen saa tehdä kaksin käsin töitä. Sitä hankaloittaa se että vaihteita joutuu hämmentämään koko ajan jottei auto hyytyisi ylämäkeen kokonaan.- 12 + 12 = 24
Et taida oikeasti Tuulilasia edes lukea jos luulet noin. Lue muutamaa Tuulilasia niin ymmärrät mitä tarkoitan.
- huimia kilsoja
Tuo 30 tkm vastaa ainakin pappojen 4 vuoden ajoja eli mennään jo vaihtovälin äärirajoille.
- faktaaaaa
nippondenso kirjoitti:
30Tkm ei tunnu missään! Toyotassa se ei ole vielä edes sisäänajo!
Tällaista kuvaa terot haluavat esittää. Todellisuudessa katsastustilastojen mukaan vain yksi kymmestä tojosta selviää 300.000km matkan. Esim seat ja mitsu menevät pidemmälle halpisautojen sarjassa.
faktaaaaa kirjoitti:
Tällaista kuvaa terot haluavat esittää. Todellisuudessa katsastustilastojen mukaan vain yksi kymmestä tojosta selviää 300.000km matkan. Esim seat ja mitsu menevät pidemmälle halpisautojen sarjassa.
Mitä sitten? Keskimäärin Toyotalla on ikää noin 17-20v kun niissä on 300T mittarissa!
Jos laitetaan hakuun Seat polttoaine bensiini ja Toyota polttoaine bensiini kummalla merkillä on enemmän yli 300T ajettuja autoja myynnissä?
http://www.nettiauto.com/seat/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1
http://www.nettiauto.com/toyota/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1- pelkkää lätinää
nippondenso kirjoitti:
Mitä sitten? Keskimäärin Toyotalla on ikää noin 17-20v kun niissä on 300T mittarissa!
Jos laitetaan hakuun Seat polttoaine bensiini ja Toyota polttoaine bensiini kummalla merkillä on enemmän yli 300T ajettuja autoja myynnissä?
http://www.nettiauto.com/seat/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1
http://www.nettiauto.com/toyota/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1Mitä sitten? Keskimäärin Toyotalla on ikää noin 17-20v kun niissä on 300T mittarissa!
Just näin. Tojo on auto sellaisille jotka eivät autoa paljokaan tarvitse. Jos pitää olla enemmän tienpäällä niin sitten ostetaan auto jolla on hyvä ajaa ja kestää isompiakin kilometrejä.
Toyotan kestävyys on pelkkää lätinää ja pieniä kilometrejä. - Nippon deeku
nippondenso kirjoitti:
Mitä sitten? Keskimäärin Toyotalla on ikää noin 17-20v kun niissä on 300T mittarissa!
Jos laitetaan hakuun Seat polttoaine bensiini ja Toyota polttoaine bensiini kummalla merkillä on enemmän yli 300T ajettuja autoja myynnissä?
http://www.nettiauto.com/seat/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1
http://www.nettiauto.com/toyota/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1Tero tarinoi luottomyyjän kertomia huisia tarinoita ylivoimaisesta Toyotasta ja sitten se karu fakta
http://www.iltalehti.fi/autot/2014102818787530_au.shtml - vertailua
nippondenso kirjoitti:
30Tkm ei tunnu missään! Toyotassa se ei ole vielä edes sisäänajo!
TM julkaisi juuri Skoda Octavian kesktotestin 60.000 km matkalta. Suurin vika oli palanut ajovalon polttimo. Testaajatkin ajovat autoa mielikseen.
- Tojon tilannut
vertailua kirjoitti:
TM julkaisi juuri Skoda Octavian kesktotestin 60.000 km matkalta. Suurin vika oli palanut ajovalon polttimo. Testaajatkin ajovat autoa mielikseen.
Ei pidä paikkaansa yhtään siinä oli TSI ja DSG ongelmia, mutta niitä ei tuotu esille koska vag on lehden isoin tukija ja tämä on varmaa faktaa. Tojon taas Tuulilasi sai näyttämään huonolta ja rikkoivat tahallaan hanskalokeron, kun tojo pelaa rehellistä peliä eikä maksa lehdille salailusta.
- ratti-irtosi
faktaaaaa kirjoitti:
Tällaista kuvaa terot haluavat esittää. Todellisuudessa katsastustilastojen mukaan vain yksi kymmestä tojosta selviää 300.000km matkan. Esim seat ja mitsu menevät pidemmälle halpisautojen sarjassa.
Mitsu voikin mennä, Seatilla ei ole mitään mahdollisuuksia. Missä on ne vuoden 90 Toledot? - Ai niin, ei ne kestäneet edes sataa tonnia...
- Kiala Viulu
nippondenso kirjoitti:
30Tkm ei tunnu missään! Toyotassa se ei ole vielä edes sisäänajo!
Miksi takuu on rajoitettu 100.000km kun muilla on rajoittamaton kilometrimäärä?
Toyota tosin jättää viimeisen moottorin hionnan asiakkaalle ja siksi työstön roskat pitää huljutella pois 2000km jälkeen ja kiireesti ettei suodatin tukkeudu. - osssss
Tojon tilannut kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa yhtään siinä oli TSI ja DSG ongelmia, mutta niitä ei tuotu esille koska vag on lehden isoin tukija ja tämä on varmaa faktaa. Tojon taas Tuulilasi sai näyttämään huonolta ja rikkoivat tahallaan hanskalokeron, kun tojo pelaa rehellistä peliä eikä maksa lehdille salailusta.
Salaliittoteoriallako meinaat pelastaa Toyotan maineen, melko heppoinen yritys.
- aika noloa
nippondenso kirjoitti:
Mitä sitten? Keskimäärin Toyotalla on ikää noin 17-20v kun niissä on 300T mittarissa!
Jos laitetaan hakuun Seat polttoaine bensiini ja Toyota polttoaine bensiini kummalla merkillä on enemmän yli 300T ajettuja autoja myynnissä?
http://www.nettiauto.com/seat/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1
http://www.nettiauto.com/toyota/vaihtoautot?id_vehicle_type=1&id_fuel_type=1Hehee, ottaako kovin pattiin ja koitat ohjata keskustelua sivuraiteelle ettei Touotausko ala horjua liikaa?
- Toimittaja-Tero
vertailua kirjoitti:
TM julkaisi juuri Skoda Octavian kesktotestin 60.000 km matkalta. Suurin vika oli palanut ajovalon polttimo. Testaajatkin ajovat autoa mielikseen.
" Testaajatkin ajovat autoa mielikseen. "
Johtuu siitä syystä että TM ja Tuulilasi testaavat kestotestiautojaan eri tavalla ja samalla tavalla TM:n kestotestissä Aurisilla oli toistakymmentä eri kuljettajaa. Tuulilasissa taas kestotestiautolla on oma "nimikkokuskinsa" joka huolehtii auton siisteydestä, vähän samaantapaan kuin automyyjilä on esittelyautot. - kukaan ei halua
Toimittaja-Tero kirjoitti:
" Testaajatkin ajovat autoa mielikseen. "
Johtuu siitä syystä että TM ja Tuulilasi testaavat kestotestiautojaan eri tavalla ja samalla tavalla TM:n kestotestissä Aurisilla oli toistakymmentä eri kuljettajaa. Tuulilasissa taas kestotestiautolla on oma "nimikkokuskinsa" joka huolehtii auton siisteydestä, vähän samaantapaan kuin automyyjilä on esittelyautot.Kaiken oleellisen kertoo kommentti tl:ssä. Kestotestiä oli vaikea tehdä kun kukaan ei halunnut ajaa Auriksella.
- väätä lehti
Tojon tilannut kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa yhtään siinä oli TSI ja DSG ongelmia, mutta niitä ei tuotu esille koska vag on lehden isoin tukija ja tämä on varmaa faktaa. Tojon taas Tuulilasi sai näyttämään huonolta ja rikkoivat tahallaan hanskalokeron, kun tojo pelaa rehellistä peliä eikä maksa lehdille salailusta.
Siinä oli tdi ja dsg. Viimeisimmässä numerossa.
- Tojon tilannut
väätä lehti kirjoitti:
Siinä oli tdi ja dsg. Viimeisimmässä numerossa.
Ihan sama mitä siellä oli mutta olivat rikki ja tämä varmaa faktaa petteri koittaa vääntää keskustelua pois itse asiasta. Tojosta leivottiin syntipukki vaikka ei ollut yhtään teknistä ongelmaa.
- suksiluistaa
pelkkää lätinää kirjoitti:
Mitä sitten? Keskimäärin Toyotalla on ikää noin 17-20v kun niissä on 300T mittarissa!
Just näin. Tojo on auto sellaisille jotka eivät autoa paljokaan tarvitse. Jos pitää olla enemmän tienpäällä niin sitten ostetaan auto jolla on hyvä ajaa ja kestää isompiakin kilometrejä.
Toyotan kestävyys on pelkkää lätinää ja pieniä kilometrejä.vuodesta -64 asti on valittu vuoden auto,,kertaakaan
se ei ole ollut BMW, mitä se kertoo
kallis mitätön kulkine.
http://www.nettiauto.com/seat/toledo/6910457
Tässäki yks pommi jolla ajettu huikeet 132Tkm ja kytkin jo vaihdettu....Hehh hee kova on myynti into oikeen pakkomyyntiä!
http://www.nettiauto.com/seat/ibiza/5310149- Nippon deeku
nippondenso kirjoitti:
Hehh hee kova on myynti into oikeen pakkomyyntiä!
http://www.nettiauto.com/seat/ibiza/5310149Hehh hee kova on myynti into oikeen pakkomyyntiä tohlolle!
http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/5404183#yritys=anttilanautotalo - onpas hintaa
Nippon deeku kirjoitti:
Hehh hee kova on myynti into oikeen pakkomyyntiä tohlolle!
http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/5404183#yritys=anttilanautotaloOn ainakin hinta kohdillaan. Täytyy olla aika tiedoton, että ostaa tuon ikäisen ja noin paljon ajetun Corollan tuolla hinnalla.
- usko on luja
onpas hintaa kirjoitti:
On ainakin hinta kohdillaan. Täytyy olla aika tiedoton, että ostaa tuon ikäisen ja noin paljon ajetun Corollan tuolla hinnalla.
Käyhän ihmiset kirkossakin vaikka tietävät, ettei siitä mitään...
- tämä selittää paljon
usko on luja kirjoitti:
Käyhän ihmiset kirkossakin vaikka tietävät, ettei siitä mitään...
Tätä epäilinkin, että Toyotan vastustajat ovat pimeällä puolella.
- 6666
heeeeeeeeeeeee nippodenso haluan panna . etu säleikköön aaaarg ihanaa toyotan säleikkö nyt lentäää.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.arg kaverit tulee mukaan sairasta.hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- 8+12
Oli ihan puhdasta piruilua Tojota-lahkolaisille. Juuri tuollaista hokemaan Terot päästelevät koko ajan, ja varsinkin pitempää matkaa ajaessa Terot koko perheen voimin hokevat tuota mantraa, uskoen että siten Tojo kestää laukeamatta perille sakka. Matkan päätteeksi sitten isä-Tero laukeaa Tojon maskiin.
- totuus ei pala
Minun mieleeni jäi ne maininnat joissa moitittiin kehnoja ajo-ominaisuuksia ja ne asiat joiden takia kyseistä autoa ei kukaan testaaja halunnut ajaa.
- vanhaa tekniikkaa
heikko vääntöistä moottoria haukuttiin, tehoa kyllä piisasi tarpeeksi kun vaan jaksoi kierrättää konetta yli neljän tonnin, kulutus pysyi silti suhteellisen pienenä 6.4 l 100km , toki pienet turbo koneet pistävät noin 5 l 100km kulutus lukemia, ja ovat kaiken puolin mukavampia arkiajossa, rouhean vääntönsä takia.
- Pliiss
Toimii, toimii ja toimii. Kaikki Nipponi vehkeet toimii. Tosin nämä Euroopassa tehyt ei toimi ihan niin hyvin. Senpä vuoksi siirryin Mazdaan. Toimii.
- gorillapappa
Kun nyt näin vanhan liiton semi ori toyotistina seuraa tätä kiivaana käyvää debattia premium auto Auriksen saamasta epä oikeuden mukaisesta kritiikistä Tuuli lasi lehdessä niin ensinnäkin pitää todellakin muistaa että autossa ei totuttuun toyotamaiseen premium tyyliin ollut yhtään vikaa ja toiseksi se että Tuuli lasin ja monien yksityis henkilöiden tällä palstalla esittämät väitteet heikosta sitkeydestä ja suuresta vaihtamis tarpeesta ovat täysin tekemällä tehtyjä sillä Auriksella ehtii paikasta A paikkaan B aivan yhtä nopeasti kuin muillakin autoilla nopeus rajoituksia noudattamalla ja hyvinhän se Auris kiihtyy moottori tien kiihdytys kaistalla kunhan vain laittaa pienemmän vaihteen päälle ja polkaisee kaasua ja tuntee japanilaisen teknisesti hienostuneen ja kierros herkän moottorin luovuttavan hienosti tehoa ylä kierroksilla silloin kun on tarpeen ja mitä tulee vielä väitettyyn heikkoon suunta vakavuuteen niin onhan se kumma kun nyky ajan auto toimittajat ja euro autoja ihannoivat autoilijat eivät ymmärrä että autot on tehty aktiivisesti ajettaviksi eikä suinkaan traktorimaisen jähmeästi suoraan eteneviksi ja aktiiviseen japanilais tyyppiseen ajo tapaan kuuluu ohjaus pyörällä tehtävät korjaus liikkeet koska ne pitävät premium kuljettajan ja eri toten tällaisen vanhemman herras miehen mielen virkeänä.
- E220 CDI
gorillapappa kirjoitti:
Kun nyt näin vanhan liiton semi ori toyotistina seuraa tätä kiivaana käyvää debattia premium auto Auriksen saamasta epä oikeuden mukaisesta kritiikistä Tuuli lasi lehdessä niin ensinnäkin pitää todellakin muistaa että autossa ei totuttuun toyotamaiseen premium tyyliin ollut yhtään vikaa ja toiseksi se että Tuuli lasin ja monien yksityis henkilöiden tällä palstalla esittämät väitteet heikosta sitkeydestä ja suuresta vaihtamis tarpeesta ovat täysin tekemällä tehtyjä sillä Auriksella ehtii paikasta A paikkaan B aivan yhtä nopeasti kuin muillakin autoilla nopeus rajoituksia noudattamalla ja hyvinhän se Auris kiihtyy moottori tien kiihdytys kaistalla kunhan vain laittaa pienemmän vaihteen päälle ja polkaisee kaasua ja tuntee japanilaisen teknisesti hienostuneen ja kierros herkän moottorin luovuttavan hienosti tehoa ylä kierroksilla silloin kun on tarpeen ja mitä tulee vielä väitettyyn heikkoon suunta vakavuuteen niin onhan se kumma kun nyky ajan auto toimittajat ja euro autoja ihannoivat autoilijat eivät ymmärrä että autot on tehty aktiivisesti ajettaviksi eikä suinkaan traktorimaisen jähmeästi suoraan eteneviksi ja aktiiviseen japanilais tyyppiseen ajo tapaan kuuluu ohjaus pyörällä tehtävät korjaus liikkeet koska ne pitävät premium kuljettajan ja eri toten tällaisen vanhemman herras miehen mielen virkeänä.
Hintapreemio on lisähinta vastaaviksi koettuihin kilpaileviin tuotteisiin tai palveluihin verrattuna.
En lainkaan ihmettele, että tällä klassisella premiumin määritelmällä Toyotaa pidetään premiumautona. Ylihintainen se ominaisuuksiinsa nähden on minustakin.
- SEno7
Vw Golf 1,4 tsihhh...kulutti koeajossa keskimäärin 7,6 l/100 km. Mukamas pienellä menee. Kyllä kansaa sumutetaan. Sitten kun tulee vielä ne viat. Aika vaarallinen laite, jos vaihde ponppaa pois päältä esim.ohituksessa, jos sillä nyt muutenkaan on asiaa vasemmalle kaistalle. Mutta tuulipuku kahisee, se on pääasia.
- Toinen parempi
Se on hienoa, että tohlo toimi 30000 km ilman vikoja vain kahdella huollolla no tippuihan siinä hansikaslokeron kansi paikaltaan, mutta noita sattuu. Testaajat huokasivat helpotuksesta testin päätyttyä, että sillä romulla ei tarvii enään kenenkään ajaa. Testin ajomäärä vastaa perus teron kolmen vuoden ajoja järvivesi pesuillaan ja peräluukun tuuletuksilla. On se upee peli.
Ai niin samaan aikaan TM:ssä oli Skoda Octavia 60000 testissä myöskin kahdella huollolla maaliin ilman vikoja ja testaajat vielä kehuivat ajettavuutta. Sen verran pitää tarkentaa, että lampun poltin hajosi valmistusvirheestä johtuen, mutta sitä nyt ei voi oikein auton viaksi laittaa ei tohlokaan tee polttimoita itse.- Nooh, olihan siinä
vähän muutakin harmia jakopäässä ja vaihdelaatikossa mutta niistä myöhemmin kunhan Volkkarilla pojat tutkii ja korjaa ensin. Lopulta sanovat ettei siinä oikeastaan mitään ollut mutta vaihdettiin varmuuden vuoksi uudet kone ja laatikko. Kyllä sillä nyt ajelee taas monia kymmeniä tuhansia kilometrejä jos ei mitään hajoa.
- ala-arvoista!
Nooh, olihan siinä kirjoitti:
vähän muutakin harmia jakopäässä ja vaihdelaatikossa mutta niistä myöhemmin kunhan Volkkarilla pojat tutkii ja korjaa ensin. Lopulta sanovat ettei siinä oikeastaan mitään ollut mutta vaihdettiin varmuuden vuoksi uudet kone ja laatikko. Kyllä sillä nyt ajelee taas monia kymmeniä tuhansia kilometrejä jos ei mitään hajoa.
"Lopulta sanovat ettei siinä oikeastaan mitään ollut mutta vaihdettiin varmuuden vuoksi uudet kone ja laatikko."
Mitä v**tua sinä höpötät!
Jos et tuolla aivokikkarella Aurista tarkoittanut, kommentoit Octavian 60000km:n käyttötestiautoa, jossa ei todellakaan ollut mitään vikaa missään. Mitään moottoria tai vaihteistoa ei todellakaan vaihdettu, eikä mistään harmista jakopäässä mainittu.
Joku tolkku valehtelemisellakin! - jhhgghffhhk
Nooh, olihan siinä kirjoitti:
vähän muutakin harmia jakopäässä ja vaihdelaatikossa mutta niistä myöhemmin kunhan Volkkarilla pojat tutkii ja korjaa ensin. Lopulta sanovat ettei siinä oikeastaan mitään ollut mutta vaihdettiin varmuuden vuoksi uudet kone ja laatikko. Kyllä sillä nyt ajelee taas monia kymmeniä tuhansia kilometrejä jos ei mitään hajoa.
Tuollaista on teron elämä. Joutuu keksimään valheita eturivin autojen ongelmista kun tojosta ei ole mitään hyvää sanottavaa.
- Näinkö se meni ?
jhhgghffhhk kirjoitti:
Tuollaista on teron elämä. Joutuu keksimään valheita eturivin autojen ongelmista kun tojosta ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Jos nyt oikein muistan niin taaviskodan DSG-loota ei TeeÄmmän
kestotestissä maaliin asti kestänyt. Eikä mikään ihme kun se ei
ole kestänyt kaikilla muillakaan. - että näin se kuit
Näinkö se meni ? kirjoitti:
Jos nyt oikein muistan niin taaviskodan DSG-loota ei TeeÄmmän
kestotestissä maaliin asti kestänyt. Eikä mikään ihme kun se ei
ole kestänyt kaikilla muillakaan.Tottahan tämä mutta se skoda oli superb dsg josta loota meni epäkuntoon TM:n käyttötestissä.
Virheetön toiminnaltaan ei ollut Octavian dsg loota uudessa TM:ssä, ihmeelliset viiveet vaivasivat, jotka ovat ko. laatikkoa vaivanneet jokaisessa versiossa,merkissä joissa kyseinen loota on. - Octavia vikaherkkä
Ja arvuuttelivat TM:ssä että reippaalla liikkeellelähdöllä dsg7 sanoo pian sopimuksensa irti. Ei anna luottoa kuivalle dsg7:lle....
Auris alle vaan automaattina ja matka jatkuu 20 vuotta harmeitta.
- Kännimän
Mullakin oli joskus Tojota, mutta nyt on polkupyörä.
- Larmelan lemmikki
Larmelakin tykkää todellisuudessa Auríksesta, vaikka ei sitä sanonut virallisesti lehdessä. Syy: pelkää että naapurinsa väittäisivät hänen olevan vinksahtanut kun Toyotaa kehuu. Vaan tykkää se siitä, eikä vikoja ollut paitsi Larmelan itsensä ruhjoma hanskalokeron kansi.
Ja lukekaas omistajien kannanotot lehdessä: kaikki vakuuttuneet merkin laadusta eli pysyvät siinä. Kansa tietää! Toyotan omistajana voin sano että täys paska.. huonoin ohjaus ikinä missään, sähkövikoja,, ja nyt hajos keskuslukitus kun tuli pakkasta se -20
Olen lopen kyllästynyt tähän riisikuppihehkutukseeen käykää ajamassa mersulla tai bmw, tai audi niin tiedätte missä on hyvät ajo-ominaisuudet,, valitettavaa että olen köyhä enkä saa kunnon autoa- yhteisö sivut
heh heh, tämmönen Petteri tämä juikkis, niin isänmaallinen mopo Petteri.
Näitähän tämän palstan Petterit ovat yhteisö sivut kirjoitti:
heh heh, tämmönen Petteri tämä juikkis, niin isänmaallinen mopo Petteri.
Näitähän tämän palstan Petterit ovatVoit tulla ostamaan tuon multa pois kaikkine vikoineen päivineen,, eikös niin tero
- 11+6
yhteisö sivut kirjoitti:
heh heh, tämmönen Petteri tämä juikkis, niin isänmaallinen mopo Petteri.
Näitähän tämän palstan Petterit ovatmitäs se Tero nyt itkee? Itse on itkuhuutopotkuraivareissaan vaatinut että palstalle olisi saatava rekisteröintipakko, jotta Toyotan haukkujat pysyvät poissa. Nyt sitten joku rekisteröitynyt moittii Tojotaa, niin ei kelpaa sekään. Nyt pitää huutaa paikalle Seriffi, jotta saadaan asiat kuntoon ja samalle mallille kuin AE111:den aikaan, jolloin palstalla ei ollut mitään muuta kuin kuorossa Toyotan ylistystä, ja kaikki negatiiviset viestit poistettiin välittömästi.
- narsisti terot
11+6 kirjoitti:
mitäs se Tero nyt itkee? Itse on itkuhuutopotkuraivareissaan vaatinut että palstalle olisi saatava rekisteröintipakko, jotta Toyotan haukkujat pysyvät poissa. Nyt sitten joku rekisteröitynyt moittii Tojotaa, niin ei kelpaa sekään. Nyt pitää huutaa paikalle Seriffi, jotta saadaan asiat kuntoon ja samalle mallille kuin AE111:den aikaan, jolloin palstalla ei ollut mitään muuta kuin kuorossa Toyotan ylistystä, ja kaikki negatiiviset viestit poistettiin välittömästi.
Se on katsos niin että tojoterot saa vinkua palstallaansa ja muilla palstoilla mutta vastaan ei saa sanoa tai antaa kritiikkiä siitä terot suuttuu heti ja jos saavat seriffin silittämään terojen pikku päitä niin lyön tonnista vetoa että terojen hyökkäys valtaa muut palstat niinkuin vanhoina "hyvinä" aikoina. Vastaan ei saa sanoa pikku terolle se poistetaan heti jne....
- jorski
narsisti terot kirjoitti:
Se on katsos niin että tojoterot saa vinkua palstallaansa ja muilla palstoilla mutta vastaan ei saa sanoa tai antaa kritiikkiä siitä terot suuttuu heti ja jos saavat seriffin silittämään terojen pikku päitä niin lyön tonnista vetoa että terojen hyökkäys valtaa muut palstat niinkuin vanhoina "hyvinä" aikoina. Vastaan ei saa sanoa pikku terolle se poistetaan heti jne....
näin entisenä toyotakuskina täytyy kommentoida, että toyota on varmasti silloin paras valinta jos auton tärkein ominaisuus on sen vähävikaisuus ja korkeintaan keskinkertaiset muut ominaisuudet ja mahdollisimman varman päälle muotoiltu ulkonäkö eivät haittaa tai ole tärkeitä.
Tosin nykyisin esim. korealaiset taitavat olla vielä paremmin menestyneitä vikatilastoissa kuin toyota...ehkä ne turkkilaiset eivät vaan osaa tehdä edes toyotia.
Nykyisin kun sitä arvostaa esim. ajo-ominaisuuksia ja ulkonäköä eri tavalla niin ei vaan pysty toyotaa ostamaan. Siksi meillä ajetaan nykyisin merkillä joka teki autoja jo silloin kun toyota valmisti vasta kangaspuita.
Kakkosautoa olin itselleni ostamassa vuosi sitten ja katselin että mitä saa viidellä tonnilla. 10 vuotta vanhan corollan tai saman ikäisen st 220 mondeon...ei ollu vaikea päätös.
- ruoste paska mondeo
äärettömän laiska muuten toi V6 kone foordissa, minne lienee ponit karanneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta2864604Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2741440Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661386Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1011184eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1131178- 841136
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1321108Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä591036- 172908
Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki15861