Kyllä se Cheek taitaa seurustella?

Jaren perässä

Usein nähty pyörimässä Helsingissä nuoren bruneten kanssa(ainakun sattuu olemaan suomessa haha). Parikymppiseksi veikkaisin. En tunnista malliksi/bloggariksi tms, luult. ihan normi luonnonkaunis naikkonen kyseessä! Täytyy sanoa, että hymyileväinen ja herttainen, päät kääntävä nuori nainen, vaikuttaa juuri Jaren naisihanteelta (mitä nyt on kertonut) välillä näyttänyt että olisi jopa raskaana??? Noh en lähde kommentoimaan. Onnea heille, vaikuttavat onnellisilta! Mites te, onko huomio kiinnittynyt samaan?

156

3161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm mielenkiintoista

      Katse tosiaan kiinnittynyt samaan.. Mutta ovatkohan silti yhdessä? Ainakin viihtyvät... Pitääpi alkaa tarkkailemaan :DD T. Töölöläinen

      • Jaren perässä

        Samoilla mennään :D töölöstä täälläkin. Täytyy ryhtyä salapoliisi hommiin!


      • jessss
        Jaren perässä kirjoitti:

        Samoilla mennään :D töölöstä täälläkin. Täytyy ryhtyä salapoliisi hommiin!

        Seiskas juttu cheek palasi lomamatkalta ystävän kanssa.ystävä ei nainen vaan mies


      • kaveriton
        jessss kirjoitti:

        Seiskas juttu cheek palasi lomamatkalta ystävän kanssa.ystävä ei nainen vaan mies

        Eiks sulla ole samaa sukupuolta olevia kavereita?
        Taidat olla tosi outo tapaus. Peräti epäsosiaalinen.


    • Onnea!

      Todella kaunis nainen, luonnollinen ja iloinen, tampereelta kotoisin.

    • mitäpä sitten

      Ei oo raskaana, ja ihan ovat yhdessä, olleet jo jonkun aikaa. Mutta eiks se ole Jeren ja tämän naisenalun välinen asia?
      Jos ette ole huomanneet, niin Jere tekee fiksuna selkeän pesäeron julkisuusminän ja yksityiselämän välillä. Ja se on järkevää.

      • sdkjgksj

        Älä sekoita Jarea ja Jereä keskenään. Oletko nyt nähnyt Jeren vai Jaren naisensa kanssa?


      • Jolon Joonas
        sdkjgksj kirjoitti:

        Älä sekoita Jarea ja Jereä keskenään. Oletko nyt nähnyt Jeren vai Jaren naisensa kanssa?

        Cheekin bruneten nimi on Joonas.


      • Ymmärrätkö?
        Jolon Joonas kirjoitti:

        Cheekin bruneten nimi on Joonas.

        Etkö tiedä, että Joonas on pojan nimi?
        Cheek on nähty naisen kanssa. Ymmärrätkö nyt eron asiassa?


      • Jdjcjdejbe

        Mistä tiedät, ettei ole raskaana? Kukapa sellaista varmasti tietää toisesta...


    • Sillanpäällä ja alla

      Mä oon nähnyt kanssa Cheekin liikkuvan naisen kanssa, Ja mä uskon myös että Joulupukki on olemassa ja asuu Korvatunturilla.

    • Piiloleikki loppu!

      Tulisi ulos sieltä kaapista! Nyt eletään 2000 -lukua....
      Ei totuutta voi loputtomiin juosta karkuun... Samat sanat myös Antti Tuiskulle....

      • Herää Herää

        Piiloleikki loppui ... luitko, että Cheek ilmeisesti seurustelee?
        Sinun unelmointi ilmeisesti ylittää sinun oman realistisen ajattelusi.
        Herää arkeen :)


    • h+t+67+fg

      Eiks tää ookkaan Jere Kuralahden osio?

    • ihan salee

      Jos joku muija pääsisi cheekin vällyjen väliin niin saletisti tulisi yllätysraskaaksi :D

    • Onnea Onnea

      Jos Cheek seurustelee, niin olen tosi onnellinen hänen puolestaan :) sen hän on ansainnut. Kaikkea hyvää molemmille :)

    • Toivon Toivon

      Pitää toivoa, että tämä nainen on yhtä lahjakas kuin Cheek. Silloin se voisi myös jatkua...

    • o se

      Lahjoist mä tiedä, mut nainen se o.

    • Jaren perässä

      Ei ole tämä susanna kyseessä, joka tampereelta. Olen saanut kuvan että tämä nykyinen tyttö ei ole julkisuudessa missään muodossa ja paljon nuorempi. No mutta anyway, en sanonut että tietäisin heidän seurustelevan, kunhan tässä mietiskelin ja kyselin josko muutkin olisivat kiinnittäneet asiaan huomiota lähinnä täällä helsingissä päin..

      • Faktoja

        Kyllä tämä tyttö on tiedon mukaan vantaalta.. Ei julkisuudessa missään muodossa.. Huhu kertoo myös että koulut kesken. Heidät nähty yhdessä tampereella ja lahdessa helsingin lisäksi. Mutta sen tiedämme että tämä susanna r hän ei ole. Susannallakin ilmeisen kuumat uudet tuulet puhaltaneet jo jonkin aikaa. Tämä jaren "uusi rakas" paljon nuorempi. Itse asun ruohiksessa ja töölössä töissä. Monet kerrat nähnyt ja miettinyt ovatko yhdessä. Kaunis ja NUORI nainen kyseessä, ainakin vaikuttaa todella iloiselta, ei mikään tyrkky.


    • rakkauden ryppyreikä

      Keekillä on näköjään varaa palkata pari palstavahtia, joiden epätoivoinen tehtävä on todistaa miekkonen heteroksi.

      Nainen ja lapsikaan ei vielä todista heteroutta. Sitä on yritetty huonolla Tuurilla.

      • Mä tiiän tän

        Itse käyn töölössä lukiota ja olen monesti nähnyt heidät yhdessä. Tämä kyseinen tyttö näyttää just parikymppiseltä ja olen pari kertaa törmännyt kyseiseen ilman jareakin. Annetaan heidän olla :D näkyvät viihtyvän todella yhdessä ja aina kun olen heidät nähnyt niin heistä huomaa sellaisen söpön kemian kun hymyilevät toisilleen ja aaawww.. Ok hyi!! XD


      • Antakaa toiste elää xd
        Mä tiiän tän kirjoitti:

        Itse käyn töölössä lukiota ja olen monesti nähnyt heidät yhdessä. Tämä kyseinen tyttö näyttää just parikymppiseltä ja olen pari kertaa törmännyt kyseiseen ilman jareakin. Annetaan heidän olla :D näkyvät viihtyvän todella yhdessä ja aina kun olen heidät nähnyt niin heistä huomaa sellaisen söpön kemian kun hymyilevät toisilleen ja aaawww.. Ok hyi!! XD

        HEI JES SAMOI MÄ!! Mietittii just joulun aikaa et ovatko oikeesti yhdes se muidu näyttää nii nuorelt, mut totta se on et näyttävät viihtyvän ja ei siin mimmis mitää vikaakaa oo, älyttömä kaunis ja hymyileväine!! Sori misut tää kyseine mimmi vei B-)


      • syntinen suku

        Sinähän sen homona tiedät. Isäsikin oli homo, mutta olet kuitenkin olemassa, perin outoa. Vai tiedätkö kuitenkaan kuka isäsi on.


      • Jaren perässä
        syntinen suku kirjoitti:

        Sinähän sen homona tiedät. Isäsikin oli homo, mutta olet kuitenkin olemassa, perin outoa. Vai tiedätkö kuitenkaan kuka isäsi on.

        rauhoittukaa :D en halunnut aiheuttaa paskamyrskyä! Tosiaan vissiin seurustelevat sain vahvistuksen joltain joka tuntee, tyttö on 19v ja todella upea ilmestys ( ei mikään malli eikä muukaan) ja ovat onnellisia. Onnea molemmille ja hyvää yötä tänne! On jarekin vaan ihminen ja toivottavasti suhde toimii.


      • tuulta ja tuiskua
        Jaren perässä kirjoitti:

        rauhoittukaa :D en halunnut aiheuttaa paskamyrskyä! Tosiaan vissiin seurustelevat sain vahvistuksen joltain joka tuntee, tyttö on 19v ja todella upea ilmestys ( ei mikään malli eikä muukaan) ja ovat onnellisia. Onnea molemmille ja hyvää yötä tänne! On jarekin vaan ihminen ja toivottavasti suhde toimii.

        Ihan söps brunettipoika, ettei ole Tuiskun Antti?


      • Tiesitkö?

        Suurin osa suomalaisista on heteroita.
        Tiesitkö sitä?
        Annan sinulle luvan oppia sen asian.


      • Realismiin, please

        ---> rakkauden...
        Muistatko missä Cheekillä oli 80 000 fania? Mitä luulet - senkin - tarkoittavan somea ajatellen?
        Tule nyt arkiseen realismiin =)
        Ala vaikka Cheekin faniksi. Cheek täyttää fanien odotukset - suosittelen :)


      • Silderoobi
        tuulta ja tuiskua kirjoitti:

        Ihan söps brunettipoika, ettei ole Tuiskun Antti?

        On muuten pikkuisen kompleksista menoa, jos sattuvat juomaan skumppaa samaan aikaan (tai hätätilassa makeata siideriä). Molemmat kun haluaisivat jakaa rakkauden ryppyreikäänsä toisilleen ja syntyy pattitilanne. Seuraavaksi jompi kumpi alkaa tyrkyttää rakkauden ryppyreikäänsä lähes jokaiselle kaksilahkeiselle.Seuraavaksi sitten onkin pystyssä tappelu ja kumpikin repii toista otsatukasta.

        Lopuksi itkien luvataaan olla toisilleen se ainoa rakkauden ryppyreikä.

        Tapahtunut ainakin viisi tai kuusi kertaa viimeisen vuoden aikana (Suomessa, muualta ei tietoa).


      • 7+8kk+5

        Ja sinun kohdalla hengittäminen ei ole tae aivotoiminnasta.


      • ........
        Silderoobi kirjoitti:

        On muuten pikkuisen kompleksista menoa, jos sattuvat juomaan skumppaa samaan aikaan (tai hätätilassa makeata siideriä). Molemmat kun haluaisivat jakaa rakkauden ryppyreikäänsä toisilleen ja syntyy pattitilanne. Seuraavaksi jompi kumpi alkaa tyrkyttää rakkauden ryppyreikäänsä lähes jokaiselle kaksilahkeiselle.Seuraavaksi sitten onkin pystyssä tappelu ja kumpikin repii toista otsatukasta.

        Lopuksi itkien luvataaan olla toisilleen se ainoa rakkauden ryppyreikä.

        Tapahtunut ainakin viisi tai kuusi kertaa viimeisen vuoden aikana (Suomessa, muualta ei tietoa).

        ---> Silde...
        1. Moos. 1:27


      • Bad luck

        Hyvin sanottu : huono Tuuri isolla T:llä ;DD
        Näitä oman elämänsä Aku Ankkoja on enemmänkin liikkeellä... Nyt jää vastuu lukijalle...


    • Melkein Miss Hesa

      Joku sanoi, että tyttö olisi yks Elli Joensuusta. Hirmu nätti! Olisi halunnut osallistua Miss Helsinki -kisaankin, mutta diskattiin, kun ei ollut stadista. Lisäksi oli kaaniimpi kuin päätuomari Mara. Voi olla, että on vain kateellisten pörinää.
      Hiuksista tuli kuulemma mieleen yks Eicca, rusketuksesta yks Teppo, mutta kyllä olis ihan nuori bööna ollut ja kauniskin!!

      • Hämmennys

        Mikä on jutun oikee laita? Stadin mimmiltä kyllä tämä kyseinenvaikuttaa ainakin olemukseltaan ja muutenkin. Onko kellään varmaa tietoa? Cheek on ihana


      • ????
        Hämmennys kirjoitti:

        Mikä on jutun oikee laita? Stadin mimmiltä kyllä tämä kyseinenvaikuttaa ainakin olemukseltaan ja muutenkin. Onko kellään varmaa tietoa? Cheek on ihana

        aikanaan näihin vastaus tulee


      • Hirnuja
        ???? kirjoitti:

        aikanaan näihin vastaus tulee

        Näin on.
        Antaa hevosten miettiä, niillä on isompi pää.


    • Kaapista ulos vaan!?

      Heh heh, sinnikäs yritys leikata
      homoudelta siivet, mutta ei nyt
      vakuuta... Olisiko homous nyt
      niin kamalaa sallia hänellekin?
      Poikaporukassa kovasti viihtyy.

      • semmosta vaan

        nooh, onhan näitä kaapista tulleita..Ricky Martin, Jari Sillanpää jne mutta eikös se ole Jaren asia ilmoittaa jos ilmoitettavaa edes on asian suhteen, kaikki aikanaan


      • .........

        1. Tess. 4: 3,7


    • :) ONNEA :)

      Toivon todella, että tämä on totta. Cheekin fanina toivon Cheekille kaikkea mahdollista hyvää :)
      Se on ollut kyllä selviö, että Cheekin naisystävät ovat aina olleet kauniita. Cheekillähän on erittäin kehittynyt kauneudentaju. Sellainen hakeutuu automaattisesti kauniin naisen seuraan.

    • Dream team

      Cheek on ainakin bailannut Sabina Särkän kanssa. Jos se kaunis brunette onkin Sara Sieppi? Jare ja Sara olis kaunis pari! :) Peukutetaan!

    • Sieppo

      Vai Jare ja Sara? Cheek on niin viisas mies ettei varmasti välitä Siepin tuuliaivosta. Sieppi kyllä olis ilomielin Jaren kanssa koska hällä on paljon rahaa josta taas Sara tykkää.

    • Hyviä biisejä :)

      Mahdollinen seurustelu tietää hyviä biisejä meille faneille :D
      Nyt silmät ja korvat vain auki ja infot eteenpäin kaikille kiinnostuneille :D

    • gsgd

      Vauva palstalla joku oli kommentoinut että on nähty yhdessä lykkivän jopa lastenvaunuja. Eli taitaa heillä salainen vauvakin olla.

      • ???

        Onko tämä juttu urbaanilegendaa?


      • Vautsi upeaa

        Hmm pitää kuitenkin muistaa että jare on Aurorankin kanssa usein, josko häntä lykkinyt? Vai onko nähty tämän nuoren naisen kanssa lykkimässä? Voi miten ihana olisi jos näin on, Jaresta huomaa, että rakastaa lapsia. Onnea heille!!


      • Keekistä iskäkö
        ??? kirjoitti:

        Onko tämä juttu urbaanilegendaa?

        Ei. Kaikki on totta suoli24:ssä. Nyt selittyy sekin, miksi Keekki jäi tauolle. Hän pitää isyyslomaa.
        Svetlana Rönkön sanoin: Upeeta!


      • keekki1
        Vautsi upeaa kirjoitti:

        Hmm pitää kuitenkin muistaa että jare on Aurorankin kanssa usein, josko häntä lykkinyt? Vai onko nähty tämän nuoren naisen kanssa lykkimässä? Voi miten ihana olisi jos näin on, Jaresta huomaa, että rakastaa lapsia. Onnea heille!!

        kuulemma sen 19-vuotiaan brunen


    • Odottavan aika

      Tuskin maltan odottaa uusia Kääk- juoruja, jos Cheek ja entinen missi nähty työntelemässä lasten vaunuja!! Missä viipyy ensimmäiset tuhruiset kännykkäkuvat?????????

    • Tom of Pori

      Cheek on sellainen alistuva poika. Tykkää selvästi meistä nahalla verhoilluista miehistä, jotka eivät paljon sanaile, mutta hoitavat homman himaan ilman puheita.

      • läskimaha

        hahahaa totta :)


    • Tom of Pori

      Cheek on sellainen alistuva poika. Tykkää selvästi meistä nahalla verhoilluista miehistä, jotka eivät paljon sanaile, mutta hoitavat homman himaan ilman puheita.

      • .......

        Tom...

        Room. 13:13


    • Tosijännää

      Jos tämä on urbaanilegenda, niin täydet pisteet keksijälle :D
      Ja jos on totta, niin myönteiseltä asialtahan tämä kuullostaa.
      Onpas jännä tilanne!
      Kyllä tämä tulee mediassa esille piankin, jos tämä on totta.

      • Syy mun hymyyn

        Uskon, että on totta! :) Jare on hienosti saanut salattua suhteensa sekä mahd. perheenlisäyksen!!!! Hienoa, ettei tyttöystävä ole tyrkyintä tyyppiä. Fiksu mies osaa valita oikein. Tuskin on mikään Seiska-pimu!
        Onnea :)
        Ps. Toivottavasti Cheek palaa pian areenoille !!!


      • Syy mun hymyyn

        Uskon, että on totta! :) Jare on hienosti saanut salattua suhteensa sekä mahd. perheenlisäyksen!!!! Hienoa, ettei tyttöystävä ole tyrkyintä tyyppiä. Fiksu mies osaa valita oikein. Tuskin on mikään Seiska-pimu!
        Onnea :)
        Ps. Toivottavasti Cheek palaa pian areenoille !!!


      • Pisteet Jarelle
        Syy mun hymyyn kirjoitti:

        Uskon, että on totta! :) Jare on hienosti saanut salattua suhteensa sekä mahd. perheenlisäyksen!!!! Hienoa, ettei tyttöystävä ole tyrkyintä tyyppiä. Fiksu mies osaa valita oikein. Tuskin on mikään Seiska-pimu!
        Onnea :)
        Ps. Toivottavasti Cheek palaa pian areenoille !!!

        Hei upeaa, minä uskon myös että uusi rakkaus kukoistaa, niin onnellisilta näyttävät! Minun on pitänyt monesti napsaista salakuva, mutta olen aina tullut siihen tulokseen että en halua pilata heidän yksityisyyttään. Todella nuori neitonen on kyllä kyseessä, mutta pisteet jarelle, aivan tajuttoman kaunis ja upea nainen kyseessä. Vaikuttaa ettei halua huomiota ja pitää läheispiirit kovin suojaisena.. Hmm olipas hassusti sanottu :D kuitenkin upea pari! Tuohon en kyllä ota kantaa että on lastenvaunuja lykkinyt, en ole moista nähnyt ja samalla kadulla asustelen. Voi olla että olen vain sokea, mutta parin olen tosiaan monesti nähnyt niin autolla kävellen kuin ratikallakin. Nainen ei mielestäni asu jaren luona kuitenkaan. 19v pitkä ja brunetti, aika luonnollinen, en ole ikinä ennen törmännyt (eli ei julkisuudessa) ennen tätä jare juttua. Jotkut sanovat että olisi uimari, minä epäilen..


      • hih19
        Pisteet Jarelle kirjoitti:

        Hei upeaa, minä uskon myös että uusi rakkaus kukoistaa, niin onnellisilta näyttävät! Minun on pitänyt monesti napsaista salakuva, mutta olen aina tullut siihen tulokseen että en halua pilata heidän yksityisyyttään. Todella nuori neitonen on kyllä kyseessä, mutta pisteet jarelle, aivan tajuttoman kaunis ja upea nainen kyseessä. Vaikuttaa ettei halua huomiota ja pitää läheispiirit kovin suojaisena.. Hmm olipas hassusti sanottu :D kuitenkin upea pari! Tuohon en kyllä ota kantaa että on lastenvaunuja lykkinyt, en ole moista nähnyt ja samalla kadulla asustelen. Voi olla että olen vain sokea, mutta parin olen tosiaan monesti nähnyt niin autolla kävellen kuin ratikallakin. Nainen ei mielestäni asu jaren luona kuitenkaan. 19v pitkä ja brunetti, aika luonnollinen, en ole ikinä ennen törmännyt (eli ei julkisuudessa) ennen tätä jare juttua. Jotkut sanovat että olisi uimari, minä epäilen..

        Kuulostaa hyvältä! Muita tuntomerkkejä..? ;)


    • hintula1

      Keekin slogan: mieluummin Sillanpäällä kuin sillan alla.

      • Yritä edes

        hintula kirjoittelee nyt omasta sloganista.
        Yritä lukea tekstit uudelleen tästä Cheekin ihastuksesta. Ehkä oppisit jotain...


    • gfhfghgf

      Joku 19-vuotias pikkulikka ehkä olisikin poskelle henkisesti tasaveroista seuraa.
      Ellei siis olisi tuhkaluukun sutareita.

      • On siinä kanssa yksi

        Tai sinulle, kun noin kehtaat kirjoittaa. :) #daiju


      • Fiksu, kaunis...

        Eihän heillä ole kuin n. 10 vuotta ikäeroa. Ja eihän iällä ole ensisijainen merkitys suhteessa. Fiksu tämä ihastus varmaankin on, koska valitsijana on Cheek.


    • Jaren poikkis

      Antaa Jaren nyt olla sellainen kuin hän on. Hänellä on oikeus rakastua mieheen, eikä siinä ole mitään pahaa. Kaikki muut kuviot on markkinointia.

      • .......

        Jaren...
        Sananl. 24:16


    • Hiv on kansantauti

      Homot ovat kovia markkinoinnissa. Ilmeisesti tulijoita ei ole riittävästi. Ne taudit, ne taudit...

    • Bikes & Leather

      Antaa Jaren nyt olla se mitä hän on ja etsiä miehistä ja varmaa kosketusta. Rakkaus hänelle löytyy aikanaan.

      • Hieno arvomaailma?

        Kylläpäs markkinot - hiviäkö? Cheekhän on hetero.
        Koetko hivin hyvänä asiana suomalaisille?
        Hiv on homojen kansansairaus.
        Tälläisten kanssa on korkea riski saada tartunta. Näin toteavat asiantuntijat.
        Muita samantasoisia tartuttajia ovat seksituristit ja huumeiden käyttäjät.


      • Tiihis
        Hieno arvomaailma? kirjoitti:

        Kylläpäs markkinot - hiviäkö? Cheekhän on hetero.
        Koetko hivin hyvänä asiana suomalaisille?
        Hiv on homojen kansansairaus.
        Tälläisten kanssa on korkea riski saada tartunta. Näin toteavat asiantuntijat.
        Muita samantasoisia tartuttajia ovat seksituristit ja huumeiden käyttäjät.

        Cheek muka hetero. Pieni lapsikin näkee Jaren olevan kunnon cowboy. Sokka irti -videossa jätkä paljastaa todelliset värinsä: ulisee ja uikuttaa siinä munanpuutettaan.


    • Heteroille peukutus

      Onneksi minulla on heteron mielikuvitus :)
      Siitä olen hyvin tyytyväinen.

    • älä valehtele

      Cheekkihän on pesunkestävä ho mo siis mitä meinaat

      • Kunnioitus Cheekille

        Älä valehtele itse.

        On kyllä hyvä, että Suomessa on Cheek ja Cheekin tasoisia, aivoja käyttäviä miehiä. Heitä yhteiskunta tarvitsee. He tuovat hyviä asioita kanssaihmisille.

        Aivot alapäässä ---> kustannuksia sairauksien myötä veronmaksajille...


    • Vapautunut miäs

      Miksi Cheek ei saisi olla homo? Antaa hänen nyt etsiä itseään. Ehkä jatkossa saamme kuulla häneltä parempia kipaleita.

    • .....

      1. Moos. 19: 5,24

    • =) saa ajatella

      Vihervasemmistolainen ajattelu suosii homoutta ja muslimeja.
      Hollannissa tai Belgiassa - en muista kummassa - muslimit ovat kadulla teloittaneet homoja. Ja nyt viimeksi Isisin suorittamat teloitukset homoille.
      Sellaista arvostusta =)

    • Löythöpalkkio

      Onko kukaan löytänyt Antin penaalia? On hävinnyt johonkin Töölön suuntaan grillikioskin edustalle. Sillä on tunnearvoa, ja siksi pyydetään palauttamaan omistajalleen asap. Yhteystiedot sisäpuolella. Kiitos

    • Niko Eerikäinen

      Kumma juttu, kun Cheekin fanikunta koostuu pääasiassa n. 25-vuotiaista yksinhuoltajanaisista, jotka kulkevat vähintään yksi mobiililaitekamera koko ajajn kuvaustilassa tai ainakin välittömässä valmiudessa siihen, mutta silti nämä eivät onnistu nappaamaan ikinä kuvaa Jaresta ja tämän kumppanista (esim. Antti)?

      Tai kukaan tämän puolison tai ainakin vakikumppanin ystävä, tuttu tai esim. koulukaveri ei ole kertonut mitään minnekään, josta joku olisi juorunnut lehdille.

      Erikoista!

      • Pihisevää sumppia

        Koko Suomi leip... ei vaan etsii Antin penaalia. Asiasta on tarkoitus ilmoittaa myös Kadonneen jäljillä -tuotantoryhmälle. Tarkempia tuntomerkkejä kaivataan....
        Löytöpalkkioksi


      • Björsin Make
        Pihisevää sumppia kirjoitti:

        Koko Suomi leip... ei vaan etsii Antin penaalia. Asiasta on tarkoitus ilmoittaa myös Kadonneen jäljillä -tuotantoryhmälle. Tarkempia tuntomerkkejä kaivataan....
        Löytöpalkkioksi

        Cheek ja mysteerinainen: "Olemme vain ystäviä".


      • Pena & Penna
        Pihisevää sumppia kirjoitti:

        Koko Suomi leip... ei vaan etsii Antin penaalia. Asiasta on tarkoitus ilmoittaa myös Kadonneen jäljillä -tuotantoryhmälle. Tarkempia tuntomerkkejä kaivataan....
        Löytöpalkkioksi

        Yx Hirvosen Pentti oli nähty lähellä Antin penaalia, mutta jäljet loppuvat siihen. :(


      • Aika luotettavaa
        Björsin Make kirjoitti:

        Cheek ja mysteerinainen: "Olemme vain ystäviä".

        Missä näin luki??


      • Aito kunnioitus

        Niko, minulla on se käsitys, että Cheekin fanit kunnioittavat aidosti Cheekkiä. Siksi kuvia ei hänestä räpsitä tai kerrota mitään sellaista, jota mahdollisesti Cheek ei haluaisi. Aito kunnioitus :)
        Tuossa edelläkin oli joku fani, joka olisi voinut ottaa salakuvan, mutta ei ottanut. Tosi mukavaa, että tällaistä käytöstä vielä kohtaa :)


      • Lintukoto
        Aito kunnioitus kirjoitti:

        Niko, minulla on se käsitys, että Cheekin fanit kunnioittavat aidosti Cheekkiä. Siksi kuvia ei hänestä räpsitä tai kerrota mitään sellaista, jota mahdollisesti Cheek ei haluaisi. Aito kunnioitus :)
        Tuossa edelläkin oli joku fani, joka olisi voinut ottaa salakuvan, mutta ei ottanut. Tosi mukavaa, että tällaistä käytöstä vielä kohtaa :)

        Juu, kuvia on .... enää vain odotetaan, kuka maksaa eniten... Suomessa ollaan niin kilttejä. Maailmalla kuvat olisi aikoja sit myyty ja julkaistu...


      • Perttu Viivo
        Pihisevää sumppia kirjoitti:

        Koko Suomi leip... ei vaan etsii Antin penaalia. Asiasta on tarkoitus ilmoittaa myös Kadonneen jäljillä -tuotantoryhmälle. Tarkempia tuntomerkkejä kaivataan....
        Löytöpalkkioksi

        Onko siitä arvon penaalista tarkempia tuntomerkkejä?


      • Missä tutkimus?

        Niko, missä on nähtävillä tämä tutkimus Cheekin faneista? En ole kuullutkaan sellaisesta. Ja epäilenpä kyllä näkemystäsi, koska et ole Cheekin fanikaan - kirjoituksesi sävy antaa sen kuvan. Cheekin fanit ovat lapsista ikääntyneisiin. Tämän olen huomannut median, somen ja itse konserteissa käyneenä huomannut.


    • Kaisa Karhutar

      Seiska ei uskalla paljastaa noin suosittua esiintyjää, vaikka varmasti tietävät kuvien kanssa näistä miehimyksistä.

      • Pöh

        Antin penaalin katoaminen onkin siis vain harhautusta?


      • Karhu Lapinkulta

        Cheek on tuote (nykyään ainakin).

        Seiska ja muut myyvät paljon ja huomattavasti mainostilaa samoille taustavoimille, jotka ovat tuotteen takana.

        Jopa Loiri voi kehua julkisesti heteroseksillään.


    • Upea MIES

      Eiköhän totuus ole, että on näyttöä vain Cheekin naissuhteista =)
      Turha yrittää sanoa valkoista mustaksi tai päinvastoin.
      Cheek on upea MIES.

      • Black or White

        Yritätkö siis rivien välistä viestittää, että mies onkin musta?!!


      • Jossun turinaa
        Black or White kirjoitti:

        Yritätkö siis rivien välistä viestittää, että mies onkin musta?!!

        Poski taitaa luottaa sanontaan, että kun saa kerran mustaa maistaa ei halua enää muunlaista. Onkohan se mies muuten mahdollisesti Jani Toivola?


      • Nanny
        Jossun turinaa kirjoitti:

        Poski taitaa luottaa sanontaan, että kun saa kerran mustaa maistaa ei halua enää muunlaista. Onkohan se mies muuten mahdollisesti Jani Toivola?

        Siten selittyisi se, että on nähty lykkivän lastenrattaita. Josko Keekki on ollut lapsenlikkana HUUTONAURUA


      • Kristillisyys ok
        Black or White kirjoitti:

        Yritätkö siis rivien välistä viestittää, että mies onkin musta?!!

        Onko se todella näin, että homot kääntävät asiat omanlaisekseen?
        Muslimitkin sanovat, että kaikki ihmiset syntyvät muslimeina.
        Homoille kaikki miehet ovat homoja tai kaappihomoja.
        Jotenkin tuntuu, että kumpikin ryhmä ajattelee samasta lähtökohdasta.
        Onneksi on realistista kristillistäkin ajattelua!!!


    • .......

      Sananl. 12: 2-3

    • Esimerkillinen mies

      Cheek on upea suomalainen mies, jonka ei tarvitse markkinoida itseään muulla kuin ammattitaidollaan. Ja erityinen kunnioitukseni hänelle, että hän on pitänyt seurusteluasiansa poissa julkisuudesta. Tämä Susanna on tähän asti ollut ainut, joka on hieman tullut esille julkisuudessa. Perheethän lomailivat yhdessä.
      Tämä nyt nähty nuori ja kaunis ihastus lienee Cheekin seurustelukumppani. Kaunis nainen Cheekin seuralaisena on kuitenkin varma asia, oli se tämä nähty tai joku toinen.

      • Koolla pilattu

        Nähty komean miehen kanssa , jolla on kylän suurin kypärä ja letku letkeä. Cheekille kelpaa vain paras ja suurin; oli kyse sitten autosta tai ...ulkusta. Iso vehje, jolla on kiva vähän vemputtaa...


      • Älypääthoi
        Koolla pilattu kirjoitti:

        Nähty komean miehen kanssa , jolla on kylän suurin kypärä ja letku letkeä. Cheekille kelpaa vain paras ja suurin; oli kyse sitten autosta tai ...ulkusta. Iso vehje, jolla on kiva vähän vemputtaa...

        Kuka oikeesti jaksaa heittää näin väsynyttä läppää täällä? Ei ketään naurata "homoväitökset" tai "antin penaalit". Lukekaa otsikko ja kommentoikaa ASIAA. Jos ei kiinnosta, älä kommentoi!
        Lapsellista... Kateellisuus haisee...


    • Lukihäiriöitä?

      Etkö lukenut viestiketjua?
      Toistan:
      Cheek seurustee sen mukaan erittäin kauniin nuoren naisen kanssa. Onko homoilla lukihäiriöitä?

      • Tänään, tässä ja nyt

        Kylllä luin nämä piruuttaan väsätyt jutut. Totuus on, että Cheek viihtyy miesporukoissa. Sinun kaltaisen vanhoillisen , mahdollisesti jonkun uskonlahkon värittämän ahdasmielisyyden takia, ihmisten on elettävä kaapeissa. Herää nykypäivään, Pahvi! Rakasta lähimmäistäsi sellaisena kuin hän on, unohda ne satukirjojen opit.


      • Loiri-fani
        Tänään, tässä ja nyt kirjoitti:

        Kylllä luin nämä piruuttaan väsätyt jutut. Totuus on, että Cheek viihtyy miesporukoissa. Sinun kaltaisen vanhoillisen , mahdollisesti jonkun uskonlahkon värittämän ahdasmielisyyden takia, ihmisten on elettävä kaapeissa. Herää nykypäivään, Pahvi! Rakasta lähimmäistäsi sellaisena kuin hän on, unohda ne satukirjojen opit.

        Juu, kyllä Cheek on takapulpetin poika. Penaalikin siellä on.


      • Mietippä sitä :)
        Tänään, tässä ja nyt kirjoitti:

        Kylllä luin nämä piruuttaan väsätyt jutut. Totuus on, että Cheek viihtyy miesporukoissa. Sinun kaltaisen vanhoillisen , mahdollisesti jonkun uskonlahkon värittämän ahdasmielisyyden takia, ihmisten on elettävä kaapeissa. Herää nykypäivään, Pahvi! Rakasta lähimmäistäsi sellaisena kuin hän on, unohda ne satukirjojen opit.

        Jumala ja Jeesus on olemassa ja tietävät tämänkin keskustelun. Heidän olemassa olonsa ei ole riippuvainen sinun mielipiteestäsi. Sinun elämä on kylläkin heidän mielipiteestään riippuvainen. Mietippä sitä :)


    • Jää ilman lasta

      Kuulin radiosta, että adoptiot Venäjältä ovat vaikeutuneet. Kunnon aviopuolisoilta vaikeutuu adoptiolapsen saanti suomalaisten homojen vaatimuksien takia (tasa-arvoinen avioliittolaki). Venäjä ei halua antaa tällaiseen maahan lapsiaan. Homot ovat erittäin vallanhaluista porukkaa kuten muslimitkin.

    • Hohhoijaa....

      Miksi teitä kiinnostaa yhden surkeimman lauluntekijän yksityiselämä noin paljon? Hankkikaa oma elämä..

      • Jämpti on näin

        Jos se Antin penaali ei olisi hävinnyt sinne grillikioskin nurkille Töölössä, ei tätäkään keskustelua käytäisi. Näin se vaan on.


      • Ne sairaudet...
        Jämpti on näin kirjoitti:

        Jos se Antin penaali ei olisi hävinnyt sinne grillikioskin nurkille Töölössä, ei tätäkään keskustelua käytäisi. Näin se vaan on.

        "Jämpti on näin"
        Ota Cheekistä mallia ja käytä aivojasi.
        Äkkiseltään vaikuttaa, että tarvetta olisi.
        Vai oletko sairas...


      • Pukki pukki
        Ne sairaudet... kirjoitti:

        "Jämpti on näin"
        Ota Cheekistä mallia ja käytä aivojasi.
        Äkkiseltään vaikuttaa, että tarvetta olisi.
        Vai oletko sairas...

        Löytyikö patonki Antin penaalista vai omasta (T) aunuksestasi?!


      • Hjuumoria ;)
        Jämpti on näin kirjoitti:

        Jos se Antin penaali ei olisi hävinnyt sinne grillikioskin nurkille Töölössä, ei tätäkään keskustelua käytäisi. Näin se vaan on.

        Holman Antin penaaliiko on kadonnut vai jonkun muun Antin? Oliko ihan aito Loi Vittooni vai Suskin näyteikkunasta löydetty?


      • Cheek on paras

        Hohhoijaa....
        Kummasti näytti sinuakin kiinnostavan, koska kirjoitit kommentin. Vai teetkö toistuvasti itsellesi kiinnostamattomia tekoja?


    • catcat

      Minkähän takii sheekelle ei naiset kelepaa???
      kuulemma inhoaa naisen alapään näkemistäkin ja voi pahoin. sellaselle tuskin kukaan kateelinen on ainaskaa

      • H.i.t.a.a.s.t.i

        Lueppas "catcat" aivan _a.j.a.t.u.k.s.e.l.l.a_ mitä tuolla viestiketjun alussa lukee liittyen Cheekin nuoreen ja kauniiseen naisystävään.


      • Faktat pöytään
        H.i.t.a.a.s.t.i kirjoitti:

        Lueppas "catcat" aivan _a.j.a.t.u.k.s.e.l.l.a_ mitä tuolla viestiketjun alussa lukee liittyen Cheekin nuoreen ja kauniiseen naisystävään.

        Sinä ahdasmielinen vainoaja. Jos et pysty hyväksymään homoseksuaalisuutta, pysy poissa täältä. Sinä luulet olevasi joku vara-Tsiisus, joka arvostelee muita "pyhillä opeillaan"!
        Juuri sinun kaltaistesi tekopyhien ihmisten takia muiden elämä voi olla helvettiä! OIKEA Tsiisus hyväksyi kaikki ihmiset, kurjat ja syntisetkin!!!!!!
        Tasa-arvoinen avioliitolain on nykypäivää, jota ei enää tarvitse kysyä kaltaisiltasi ahdasmielisiltä harhaoppineilta.


      • Lue Raamattua
        Faktat pöytään kirjoitti:

        Sinä ahdasmielinen vainoaja. Jos et pysty hyväksymään homoseksuaalisuutta, pysy poissa täältä. Sinä luulet olevasi joku vara-Tsiisus, joka arvostelee muita "pyhillä opeillaan"!
        Juuri sinun kaltaistesi tekopyhien ihmisten takia muiden elämä voi olla helvettiä! OIKEA Tsiisus hyväksyi kaikki ihmiset, kurjat ja syntisetkin!!!!!!
        Tasa-arvoinen avioliitolain on nykypäivää, jota ei enää tarvitse kysyä kaltaisiltasi ahdasmielisiltä harhaoppineilta.

        "Faktat pöytään"
        Jumalan ensimmäinen käsky on, että Minä olen sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia ---> Raamatusta opitaan mitä Jumala on sanonut!
        Siellä ei käsketä kysymää suomalaisilta suvaitsevilta (?) ihmisiltä mitä mieltä pitää olla Jumalasta ja Hänen käskyistään sekä Raamatusta.
        Vai oletko sitä mieltä, että sinä olet suurempi arvovallaltasi kuin maailmankaikkeuden luoja Jumala ja Hänen poikansa Jeesus?


      • catcat
        H.i.t.a.a.s.t.i kirjoitti:

        Lueppas "catcat" aivan _a.j.a.t.u.k.s.e.l.l.a_ mitä tuolla viestiketjun alussa lukee liittyen Cheekin nuoreen ja kauniiseen naisystävään.

        Ihan sama mitä alotus väitti sheeki ei muijista perusta hiton vertoja. varmaa keksittyä koko juttu nähty naisen kanssa. nolo jätkä koko tyyppi. miksei voi vaa olla omana itsenä.


      • Kenestäkyse
        Faktat pöytään kirjoitti:

        Sinä ahdasmielinen vainoaja. Jos et pysty hyväksymään homoseksuaalisuutta, pysy poissa täältä. Sinä luulet olevasi joku vara-Tsiisus, joka arvostelee muita "pyhillä opeillaan"!
        Juuri sinun kaltaistesi tekopyhien ihmisten takia muiden elämä voi olla helvettiä! OIKEA Tsiisus hyväksyi kaikki ihmiset, kurjat ja syntisetkin!!!!!!
        Tasa-arvoinen avioliitolain on nykypäivää, jota ei enää tarvitse kysyä kaltaisiltasi ahdasmielisiltä harhaoppineilta.

        Kuka Tsiisus? Tsiisus Nieminen?


    • Marleena M-nen

      Keekki ei ole "upea suomalainen mies", vaikka olisi hetero. On liian puleerattu ja tuotteistettu. Mitään aitoa ei artistissa ole.

    • :) fiksu :)

      Fiksut miehet ovat sisäisesti ja ulkoisesti Cheekin kaltaisia - aitoa fiksuutta :)

      • Fiksumies30

        Miksi fiksujen miesten pitäisi alentaa omaa älykkyyttä muuttuakseen Cheekin älylliselle tasolle?


    • Mitä tarkoitat?

      Tuota kommenttiasi en kyllä ymmärrä. Voisitko tarkentaa?
      Cheekhän on ammatissaan erittäin hyvin menestynyt, hyväkäytöksinen, humaani (100 000 €:n lahjoitus) jne.

      • busseja kuun

        äly ei riitä naisten päälle.


      • Jare ja penaali
        busseja kuun kirjoitti:

        äly ei riitä naisten päälle.

        Nauttii nyt vain tyhmiltä käärityistä rahoista ja etsii Antin penaalia. Eikö viitsi töitä enää tehdä ollenkaan?! Jossain parissa tyhmässä mainoksessa vilahtanut.
        Käyköhän Tipen & Tapen hammashoitolassa? Keekillähän on alkuaan tosi rumat hampaat ( vanhoissa kuvissa ei paljon suuta auo )Nyt purukalusto melkein yhtä loistava kuin Tipellä. ;)))) Siis melkein.
        On kuitenkin siedettävämpi kuin se apinan näköinen Elastinen. Joku oli luullut sitä Michael Jacksonin simpanssiksi. Silläkin taisi olla punainen rotsi ;DDD


      • Vainoharhaisuus pois
        busseja kuun kirjoitti:

        äly ei riitä naisten päälle.

        :D on se hassua, kun Cheek fiksuna miehenä pitää yksityisasiat ominaan, niin vaikuttaa melkeinpä, että vainoharhaisuus nousee esille joillakin. Yrittäkää nyt käyttää niitä aivokopassa olevia aivoja, please. Saattaahan se hankalaa olla, jos käyttöä on muutoinkin ollut vähän...
        Auttaako asiaan, jos luette vielä uudelleen nuo tekstit alkupuolelta, jossa kerrotaan tästä kauniista nuoresta naisesta? Ja miettiä monivuotista on-off -suhdetta Susannan kanssa.
        Ja pitäkää mielessä myöskin, että ette tiedä Cheekin yksityiselämästä muuta kuin mitä media on välittänyt. Realismia kehiin!


      • Hyvännäköiset ovat
        Jare ja penaali kirjoitti:

        Nauttii nyt vain tyhmiltä käärityistä rahoista ja etsii Antin penaalia. Eikö viitsi töitä enää tehdä ollenkaan?! Jossain parissa tyhmässä mainoksessa vilahtanut.
        Käyköhän Tipen & Tapen hammashoitolassa? Keekillähän on alkuaan tosi rumat hampaat ( vanhoissa kuvissa ei paljon suuta auo )Nyt purukalusto melkein yhtä loistava kuin Tipellä. ;)))) Siis melkein.
        On kuitenkin siedettävämpi kuin se apinan näköinen Elastinen. Joku oli luullut sitä Michael Jacksonin simpanssiksi. Silläkin taisi olla punainen rotsi ;DDD

        Niin, Cheekillä on hyvännäköiset hampaat nyt. Varmasti ovat myöskin terveet. Cheek tietää hampaiden terveyden merkityksen muuhun terveyteen - onhan hän älykäs mies.
        Ennen hänellä oli ns. tavallisen näköiset hampaat. Joillekkin sellaiset näyttävät rumilta. Minusta ne olivat samaa tasoa mitä keskivertoihmisillä yleensäkin on. Luulenpa, että moni muukin haluaisi kohentaa hampaittensa ulkonäköä. Siihen on mahdollisuus varakkailla ihmisillä.


      • Pentti Hirvonen
        Vainoharhaisuus pois kirjoitti:

        :D on se hassua, kun Cheek fiksuna miehenä pitää yksityisasiat ominaan, niin vaikuttaa melkeinpä, että vainoharhaisuus nousee esille joillakin. Yrittäkää nyt käyttää niitä aivokopassa olevia aivoja, please. Saattaahan se hankalaa olla, jos käyttöä on muutoinkin ollut vähän...
        Auttaako asiaan, jos luette vielä uudelleen nuo tekstit alkupuolelta, jossa kerrotaan tästä kauniista nuoresta naisesta? Ja miettiä monivuotista on-off -suhdetta Susannan kanssa.
        Ja pitäkää mielessä myöskin, että ette tiedä Cheekin yksityiselämästä muuta kuin mitä media on välittänyt. Realismia kehiin!

        Joku aina näkee ja kertoo... Sellaisetkin, joilla noin käytännössä pitäisi kait olla vaitiolovelvollisuus, mutta johan se on todistettu, miten luotettavia poliisejakin meillä on ja tullimiehiä, joten Keekin seuralaisista vihjailu on pikkujuttuja em. tapauksiin verrattuna... Ja näkeehän sen olemuksesta muutenkin, katoaako reissuilla se Antin penaali vai Lissun stringit...


      • Totuuden torvi
        Hyvännäköiset ovat kirjoitti:

        Niin, Cheekillä on hyvännäköiset hampaat nyt. Varmasti ovat myöskin terveet. Cheek tietää hampaiden terveyden merkityksen muuhun terveyteen - onhan hän älykäs mies.
        Ennen hänellä oli ns. tavallisen näköiset hampaat. Joillekkin sellaiset näyttävät rumilta. Minusta ne olivat samaa tasoa mitä keskivertoihmisillä yleensäkin on. Luulenpa, että moni muukin haluaisi kohentaa hampaittensa ulkonäköä. Siihen on mahdollisuus varakkailla ihmisillä.

        Tipen hampaita en haluaisi. Ne ovat niin suuret, että yölläkin on nukuttava suu auki.
        Jaren hampaista näkee, että jonkin sortin kuoret isketty vanhojen keltaisten ja vinojen päälle. Aidoilta hampailta eivät näytä, mutta valkaistuilta tekareilta kylläkin. Jos se on ollut haluttu lopputulos, niin silloinhan kaikki hyvin. Toisilla on luonnostaan hampaat kauniissa rivissä ja luonnollisen valkoiset.
        Jarella on sellaiset yliruskettuneiden sketsihahmojen luonnottomaksi valkaistut tekarit. Koko mies on pelkkää feikkiä!
        Entinen koulukiusaaja räkänokka Lahesta, duunariperheen kakara ( ei mistään lääkäriperheestä tms. , vanhemmat duunareita! ), siksi pitää esiintyä nousukkaasti naurettavat Vittoonin rätit kaulassa. Kun aiemmin ei ollut varaa.


      • MInä, minä, minä

        Lahjoitus Lasten sairaalan hyväksi oli hyvä teko. Siitä kiitos! MUTTA monet lahjoittajat eivät edes halua nimeään julkisuuteen. Cheekiltä ei onnistu edes hyväntekeväisyys ilman valtavaa mainostusta!!!
        Rupeaa miettimään, oliko perimmäisenä tarkoituksena sittenkin oman egon esiintuominen ja kiillotus, ei niinkään kyse halusta auttaa.


      • Kunnioitan Cheekkiä
        MInä, minä, minä kirjoitti:

        Lahjoitus Lasten sairaalan hyväksi oli hyvä teko. Siitä kiitos! MUTTA monet lahjoittajat eivät edes halua nimeään julkisuuteen. Cheekiltä ei onnistu edes hyväntekeväisyys ilman valtavaa mainostusta!!!
        Rupeaa miettimään, oliko perimmäisenä tarkoituksena sittenkin oman egon esiintuominen ja kiillotus, ei niinkään kyse halusta auttaa.

        "Minä, minä, minä"

        Kyllä minulla on se käsitys, että Cheek itse ei tuonut asiaa julkisuuteen.
        Se tuli käsittääkseni sen myötä esille, koska tietyn summan ylittävien lahjoittajien nimet ovat julkista tietoa.
        Huhu kertoo, että Cheek on tehnyt muitakin rahalahjoituksia hyväntekeväisyyteen. Ja veljeään on myös muistanut taloudellisesti. Jerehän auttoi Cheekkiä opiskeluaikana.
        Ja tuo suuri lahjoitus mieltyy mielessäni siihen, että hän "maksoi" takaisin, koska itsekkin veljensä kanssa sai apua keskosena. Kunnioitettava mies :)


      • Todistettavasti
        Pentti Hirvonen kirjoitti:

        Joku aina näkee ja kertoo... Sellaisetkin, joilla noin käytännössä pitäisi kait olla vaitiolovelvollisuus, mutta johan se on todistettu, miten luotettavia poliisejakin meillä on ja tullimiehiä, joten Keekin seuralaisista vihjailu on pikkujuttuja em. tapauksiin verrattuna... Ja näkeehän sen olemuksesta muutenkin, katoaako reissuilla se Antin penaali vai Lissun stringit...

        Cheek on julkisuuden ihminen ja karismaattisena aikaan saa tunteita muissa ihmisissä.
        Kyllä minäkin olen esim. itsestäni kuullut joskus erikoistakin asiaa. Samoin olen kuullut omista kavereistani. Siksi olen erittäin tarkka tosiasioiden suhteen.
        Cheek on hetero - se on tosiasia tällä hetkellä tosiasioiden valossa. Arvostan tietenkin toistenkin tosiasioihin perustuvia kommentteja. Ne tulee olla kuitenkin todistettavissa olevia asioita.


      • Minä, minä, minä
        Kunnioitan Cheekkiä kirjoitti:

        "Minä, minä, minä"

        Kyllä minulla on se käsitys, että Cheek itse ei tuonut asiaa julkisuuteen.
        Se tuli käsittääkseni sen myötä esille, koska tietyn summan ylittävien lahjoittajien nimet ovat julkista tietoa.
        Huhu kertoo, että Cheek on tehnyt muitakin rahalahjoituksia hyväntekeväisyyteen. Ja veljeään on myös muistanut taloudellisesti. Jerehän auttoi Cheekkiä opiskeluaikana.
        Ja tuo suuri lahjoitus mieltyy mielessäni siihen, että hän "maksoi" takaisin, koska itsekkin veljensä kanssa sai apua keskosena. Kunnioitettava mies :)

        Lahjoittaja voi AINA kieltää nimensä julkaisemisen . Kaikilla ei näet ole tarvetta päästä julkisuuteen. Sitä voi tehdä hyvää ilman että koko ajan odottaa kumarruksia ja ylistyksiä muilta.
        Arvostan toki Cheekin hyväntekeväisyyttä, oli se sitten lapsille tai omalle veljelleen tai kenelle tahansa vähempi osaiselle.
        Jos sen pystyy tekemään ilman rummutusta, vielä parempi.


      • Totta toinen puoli
        Todistettavasti kirjoitti:

        Cheek on julkisuuden ihminen ja karismaattisena aikaan saa tunteita muissa ihmisissä.
        Kyllä minäkin olen esim. itsestäni kuullut joskus erikoistakin asiaa. Samoin olen kuullut omista kavereistani. Siksi olen erittäin tarkka tosiasioiden suhteen.
        Cheek on hetero - se on tosiasia tällä hetkellä tosiasioiden valossa. Arvostan tietenkin toistenkin tosiasioihin perustuvia kommentteja. Ne tulee olla kuitenkin todistettavissa olevia asioita.

        Tiedätkö, mitä enemmän asioita pitää todistella ja vannoa, sen todennäköisempää, että asia ei olekaan totta. Toisaalta en ymmärrä, miksi jonkun seksuaalinen suuntautuminen länsimaisessa sivistysvaltiossa ylipäänsä ketään kiinnostaa!

        Homous ei ole rikos, nykyään ei luokitella edes sairaudeksi.
        Jos joku haluaa elää kaksoiselämää, sekin suotakoon, vaikka oletettavasti käy ajan myötä raskaaksi. Jotenkin vain inhottaa ne ihan "tavalliset" naimisissa olevat perheenisät, jotka vaimoiltaan salaa käyvät poikabaareissa "pilkillä". Sellainen on jokseenkin kuvottavaa.
        Ehkä asenteet ja työelämän vaatimukset ovat vielä jossain niin vanhoilliset, että ainoa selviytymiskeino on salailu ja petos. Kaikki tietää, mutta kukaan ei muka uskalla kertoa ..,. Näitä tarinoita löytyy ....vähän kuin se satu keisarin uusista vaatteista...Harmillisinta vain, että tällaista tapahtuu ihan tosielämässä .


      • Ketkä rummuttivat?
        Minä, minä, minä kirjoitti:

        Lahjoittaja voi AINA kieltää nimensä julkaisemisen . Kaikilla ei näet ole tarvetta päästä julkisuuteen. Sitä voi tehdä hyvää ilman että koko ajan odottaa kumarruksia ja ylistyksiä muilta.
        Arvostan toki Cheekin hyväntekeväisyyttä, oli se sitten lapsille tai omalle veljelleen tai kenelle tahansa vähempi osaiselle.
        Jos sen pystyy tekemään ilman rummutusta, vielä parempi.

        "Minä, minä, minä"

        Alkutilannetta en tiedä lahjoitusasian julkitulossa.
        Tahot, jotka ovat kommentoineet / rummuttaneet ovat media ja ihmiset somessa.
        Cheekin en ole kuullut rummuttaneen asiassa.
        Hän on realiteettitajuinen mies.
        Niin ... hänen veljelleen tehtiin myös sydänleikkaus pienenä poikana.
        Cheek veljineen varmaankin ymmärtää terveyden merkityksen.


      • Eniten heteroita
        Totta toinen puoli kirjoitti:

        Tiedätkö, mitä enemmän asioita pitää todistella ja vannoa, sen todennäköisempää, että asia ei olekaan totta. Toisaalta en ymmärrä, miksi jonkun seksuaalinen suuntautuminen länsimaisessa sivistysvaltiossa ylipäänsä ketään kiinnostaa!

        Homous ei ole rikos, nykyään ei luokitella edes sairaudeksi.
        Jos joku haluaa elää kaksoiselämää, sekin suotakoon, vaikka oletettavasti käy ajan myötä raskaaksi. Jotenkin vain inhottaa ne ihan "tavalliset" naimisissa olevat perheenisät, jotka vaimoiltaan salaa käyvät poikabaareissa "pilkillä". Sellainen on jokseenkin kuvottavaa.
        Ehkä asenteet ja työelämän vaatimukset ovat vielä jossain niin vanhoilliset, että ainoa selviytymiskeino on salailu ja petos. Kaikki tietää, mutta kukaan ei muka uskalla kertoa ..,. Näitä tarinoita löytyy ....vähän kuin se satu keisarin uusista vaatteista...Harmillisinta vain, että tällaista tapahtuu ihan tosielämässä .

        "Totta toinen puoli" tai sitten silkkaa ilkeyteen pohjautuvaa valehtelua.
        Kyllähän arkielämässä tapahtuu hyvin moninaisia asioita, mutta se ei tarkoita, että kaikki toimivat kaksinaamaisesti.
        Cheek on hetero, koska muusta ei ole todisteita.
        Suurin osa suomalaisista on heteroita. Se tuntuu joiltakin unohtuneen.


      • Ilman rummutusta
        Ketkä rummuttivat? kirjoitti:

        "Minä, minä, minä"

        Alkutilannetta en tiedä lahjoitusasian julkitulossa.
        Tahot, jotka ovat kommentoineet / rummuttaneet ovat media ja ihmiset somessa.
        Cheekin en ole kuullut rummuttaneen asiassa.
        Hän on realiteettitajuinen mies.
        Niin ... hänen veljelleen tehtiin myös sydänleikkaus pienenä poikana.
        Cheek veljineen varmaankin ymmärtää terveyden merkityksen.

        Media ja ihmiset somessa eivät olisi voineet rummuttaa , JOS Cheek olisi halunnut lahjoituksesta salaisen.
        Silloin tällöin kuulee todella isoista hyväntekeväisyyslahjoitussummista, joissa lahjoittaja EI ole halunnut nimeään julkistettavan.
        Hyvä on kuitenkin aina hyvää :)


      • Hyvä on hyvää
        Ilman rummutusta kirjoitti:

        Media ja ihmiset somessa eivät olisi voineet rummuttaa , JOS Cheek olisi halunnut lahjoituksesta salaisen.
        Silloin tällöin kuulee todella isoista hyväntekeväisyyslahjoitussummista, joissa lahjoittaja EI ole halunnut nimeään julkistettavan.
        Hyvä on kuitenkin aina hyvää :)

        "ilman rummutusta"
        En tiedä tosiaankaan sitä alkutilannetta.
        Mielikuvitus on vain rajana, jos alkaa miettimään eri vaihtoehtoja.


      • Fiktio / fakta
        busseja kuun kirjoitti:

        äly ei riitä naisten päälle.

        "busseja..."
        Tuskinpa olet Cheekin kaveri ja siten tietoinen hänen yksityiselämästään. Fiktio ja fakta ovat eri asioita - erotatko ne oikeasti?


      • Karjalan Keijo
        Ketkä rummuttivat? kirjoitti:

        "Minä, minä, minä"

        Alkutilannetta en tiedä lahjoitusasian julkitulossa.
        Tahot, jotka ovat kommentoineet / rummuttaneet ovat media ja ihmiset somessa.
        Cheekin en ole kuullut rummuttaneen asiassa.
        Hän on realiteettitajuinen mies.
        Niin ... hänen veljelleen tehtiin myös sydänleikkaus pienenä poikana.
        Cheek veljineen varmaankin ymmärtää terveyden merkityksen.

        "Niin ... hänen veljelleen tehtiin myös sydänleikkaus pienenä poikana"

        Olikohan aortaa repeämisvaarassa? Vai joku tukos?

        Itte-Cheekillä on taas aunus repeämisvaarassa ja tukoksista tuskin siellä on pelkoa.


    • .......

      Mark. 7: 20-23

    • Hyvä on hyvää :)

      Totuuden torvi, en kyllä löytänyt kommentistasi mitään, mikä olisi kielteistä Cheekissä. Tuo koulukiusaamisjuttukin jää tosittumatta ilman todisteita.

      Cheek on lahjakas ja on käyttänyt lahjojaan oikein. Siitä ovat hyötyneet hän itse, lähiomaiset, fanit ja tahot, joita hän on työllistänyt ammattinsa puitteissa.
      Missä kohtaan on mennyt väärin?

      Ja hampaat...
      Suurimmalla osalla suomalaisista on hieman kellertävä hammasluusto. Täysin valkoinen hammasluusto on harvinainen.
      Erittäin monelle on tehty hampaiden oikaisuhoito. Ovatko he feikkejä?
      Ja myös kuoria laitetaan hampaisiin moninaisista syistä. Ovatko hekin feikkejä?
      Häiritseekö sinua kauneus? Tykkäätkö enemmän rumista asioista?

      • Allun pilli

        Minua ei kiinnosta hampaat, vai ovatko nekin hävinneet? Antin arvokas penaali on katonnut jonnekin rillikioskin makkarakattilaan! Oli vissiin ihka aito Loi Vuitton, ei Suskin ikkunassa ollut.


    • Cheek on paras

      Cheekin ja homomaisten kirjoitusten tasoero on huomattava.
      Ihanaa, että voi fanittaa Cheekin tyyppistä miestä :)

    • ........

      Ps. 64: 4-8

      • Epäilettelijä?

        joko on uusia näköhavaintoja Cheekin naisesta? Vai onko lukinnut vankityrmään kellariin?


    • Odotellaan....

      Hahhhhaaa :D

    • gsdgg

      En tiedä tästä uudesta tyttöystävästä joka on 19- vuotias, mutta miksi Sussun fb:n sivuilla on samalta rannalta otettu kuva, kuin cheekin instagramissa? Ainakin ovat samalla lomalla olleet...

      • Jolon_lomalla

        Brunetti on nimeltään Petri. Ihan kiva homppelipoju.


    • karjutar

      Niinpä. Kyllähän näitä "Elkkuja" pyörii katkaisemattoman pilin kera.

    • Pieru-Joe

      Ihan selvä hintti!

    • Mäoonkingi

      Antti Tuiskun kanssa kuulemma seukkaa.

    • Kristiina4

      Keskustelu julkisuuden henkilöistä on aina olemassa, mutta muistakaahan myös heidän yksityisyys! Kukaan ei halua levitellä omaa elämäänsä verkossa, vaikka koittaisi jopa päästä julkisuuteen (ilman omaa työtä). Vinkkinä muutamalle. Mukava, mikäli Jare seurustelee. Onnea heille! Olisi se mukava kuulla, että tuossa rumbassa tapaa jonkun täyspäisen naisen. Hyvä niin! Itse en tunne ko. henkilöä, mutta mm. sosiaalipsykologian maisteriksi olen lukenut ja voin todeta, että keskustelu Cheek-ilmiöstä on lähtenyt käsistä. Ei kai kukaan toivo toiselle ihmiselle pahaa lähtökohtaisesti, vain hänen julkisuuskuvan vuoksi. Haluan uskoa vielä ihmisten empatiaan ja järkeen sen verran, että nämä ns. "turhat" keskustelut olisi haudattu. Tosin julkisuus tuo myös lieveilmiöitä tullessaan. Mutta koitetaan nyt herran jestas olla järkeviä ihmisiä ja nauttia omasta elämästä. Eli jätetään se muiden stalkkaaminen vähemmälle ja nautitaan elämästämme, joka on lahja sinänsä (jo itsessään). Eikö?

      • Kristiina4

        Tälle ko. palstalle eksyin, koska teen tutkimusta julkisuuteen liittyvistä lieveilmiöistä (jos joku miettii).


      • Pers-Erkki
        Kristiina4 kirjoitti:

        Tälle ko. palstalle eksyin, koska teen tutkimusta julkisuuteen liittyvistä lieveilmiöistä (jos joku miettii).

        Kiviäkin kiinnostaa.


      • Eimietitä
        Kristiina4 kirjoitti:

        Tälle ko. palstalle eksyin, koska teen tutkimusta julkisuuteen liittyvistä lieveilmiöistä (jos joku miettii).

        Emme mieti. On aivan sama, kuka tänne kirjoittaa ja mistä syystä. Suomi24 on niin ala-arvoinen palsta että täällä vaikuttaa lähinnä naurettavalta, että joku perustelee kirjoittelunsa syytä.


    • Poskisolisti

      Kyllä se aikoinaan jo edesmennyt Freddy Mercurykin oli homo vaikka oli naimisissa ja sai jälkikasvuakin. Ei se jos näyttäytyy naisen kanssa tee kenestäkään heteroa eikä homoa tee se että kulkee mies porukassa. Mitä väliä sillä on jos Cheek on homo tai hetero? Mies tekee hyvää uraa vaikka musiikkinsa on täyttä paskaa ja sanoitukset luokatonta muusia. Muovisen olonen poika. Järkyttää että ihmiset diggaa tuollaista paskamusiikkia.

    • päälaki_mies

      Nykyään homot on asetettu meitä normaaleja korkeampaan asemaan. He ovat jaloimpia ihmisiä. Lukekaa tämän päivän Helsingin Sanomia: monta sivua juttua tyypeistä, joiden ainoa ansio on olla homo tai lesbo.

      Näillä perusteilla homomaisten artistien pitäminen homoina ei voi olla loukkaavaa tai herjaavaa.

      • jfjfhjfhhjfdg

        Mallit monasti frigidejä ja hyvä häilyttää epäilyjä.


    • JoneNikulax
      • Kuka.sä.oot

        Olisin lukenut linkin loppuun, mutta oli liian pitkä.
        Huomasin kuitenkin tuon kommenttisi Cheekin ulkonäöstä liittyen menestykseen. Kyllähän kaikki tietävät, että miellyttävä ulkonäkö lisää "persoonan arvoa". Hyvin usea ihminen huomaa vaistomaisesti komean/kauniin ihmisen. Luulen jopa, että sillä on oikeasti merkitystä. Hyvännäköisyys on useinmin enemmän tervettä kuin pahannäköisyys - kasvillisuus, ruoka, autot, kodit jne.
        Ja lippu on jo jäähallikonserttiin minullakin. Jare Tiihonen on loistava artisti ja poikkeusyksilö. Ja tietoja häneen liittyen on mukavaa lueskella.
        Ja toisaalta toivon, että tietosi ovat totta. Tarvittaessa nimittäin voidaan rangaista väärien tietojen levittämisestä. Kun levität hänestä tietoja, niin käytä hänen oikeaa nimeään - Jare Henrik Tiihosta - jotta lukija tietää täsmällisesti, että ketä tarkoitat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe