Naiset, mitä ajattelette miehen ammatista

utsijaaa

Mitä naiset ajattelee, jos mies on:
1) insinööri
2) raksa työ ukko
3) kirjanpitäjä
4) varastomies
5) graafinen suunnittelija
6) postinjakaja
7) myyntipäällikkö
8) verkostokoordinoinnin erityisasiantuntija
9) ammatti jää kiakkoilija
10) kokki
11) taksikuski
12) konsultti
13) taiteilija
14) poliitikko

Laittakaa vastauksiin mukaan myös ikä (ainakin suunnilleen) sekä maininta jos vastaaja on jotain muuta kuin hetero tai bi-nainen.

50

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Minkä alan insinööri? Sillä on vaikutusta puhutaanko esim. kone-, raksa-, tai tietotekniikkainsinööristä.

    • ………...

      No, ainoa joka nostaa välittömästi ennakkoluulot pintaan on toi kiakkoilija. En ole jääkiekon ystävä, ja ammattipelaajan kanssa saattais tulla liikaa urheilua elämään.

    • 1) insinööri
      -ehkä ensikuulemalta vähän booring, mut loppujen lopuks iha sama,
      2) raksa työ ukko
      -niinku mikä, rakennusapumies, kirvesmies, maalari, rakennusmestari, kalusteasentaja, mattomies, laatottaja, sähkömies..? pelkät "raksa", "työ" ja "ukko" ei kerro vielä mitään.. mut edelleen loppujen lopuks iha sama..
      3) kirjanpitäjä
      -iha sama
      4) varastomies
      -iha sama
      5) graafinen suunnittelija
      -iha sama
      6) postinjakaja
      -iha sama
      7) myyntipäällikkö
      -iha sama
      8) verkostokoordinoinnin erityisasiantuntija
      -mikä? no iha sama seki
      9) ammatti jää kiakkoilija
      -mikä ammatti sillä kiakkoilijalla jää..? :P mut jos unohetaan ne yhdys sana virheet, nii iha sama tääki,
      10) kokki
      -iha sama
      11) taksikuski
      -iha sama
      12) konsultti
      -iha sama
      13) taiteilija
      -iha sama pienellä varauksella, kaks taiteilijaluonnetta ku ei välttämättä sovi yhteen..
      14) poliitikko
      -no jos se olis muuten kiva,

      ja vastaajan arvioitu ikä on 32 vuotta, 3 kuukautta, 1 päivä, 5 tuntia ja 31 minuuttia

    • Erikoisia kyselet

      "jos vastaaja on jotain muuta kuin hetero tai bi-nainen" ...eli hetero voi olla mies tai nainen, joten haluat maininnan, mikäli vastaaja on homo?!

      Nimim. noin viiskymppinen, neljänkympin toleranssilla

    • 90090

      kiva toi jää kiakkoiija

    • Mitä naiset ajattelee, jos mies on:
      1) insinööri -- ehkä lievästi tylsänpuoleinen ja turhan ns. perinteinen mies omaan makuun, muuten ok. Tod.näk. kimpassa sairaanhoitajan kanssa :) (tunnen useita tällaisia pareja siis)
      2) raksa työ ukko--- perusmies (joka ei osaa ilmeisesti yhdysanoja?)
      3) kirjanpitäjä -- ehkä hieman kuivakka tyyppi?
      4) varastomies-- ihan perustyyppi, ei kovin kunnianhimoinen (havainto, ei kritiikki)
      5) graafinen suunnittelija --- mukavia jeppejä, ei ehkä mulle kumppaniainesta, muttei tarvi ollakaan
      6) postinjakaja--- hankalat työajat, tai ei välttis, riippuu elämäntilanteesta
      7) myyntipäällikkö --- jostain syystä tulee mieleen rasittava tyyppi, en tiedä miksi. En taida tuntea yhtään tällasta
      8) verkostokoordinoinnin erityisasiantuntija-- häh,apua?
      9) ammatti jää kiakkoilija-- hyi, toivottavasti osaisi edes yhdyssanat
      10) kokki--- eiku mää haluun olla se kokki!
      11) taksikuski--- ja luonto saastuu :( No ei vaan, tarpeellisia monille
      12) konsultti --- ööh, no ihan ok kai..
      13) taiteilija --- mukavia tyyppejä-mutta vain kavereina
      14) poliitikko-- eiiiiii

      Ikä: nelkytäviis.

    • emminätiedä

      Riittää että mies on mies. Olen kovin vähän kiinnostunut ammatin statusarvosta.

    • AIkuinen nainen.....

      1) insinööri - luultavasti teknokraatti
      2) raksa työ ukko - fysiikka kunnossa, ei henkistä vastusta
      3) kirjanpitäjä - tarkka, liian tarkka minulle
      4) varastomies - tusinatavaraa
      5) graafinen suunnittelija - luovuutta luultavasti löytyy, ei kuitenkaan taiteilijasielu
      6) postinjakaja - helppo työ, onkohan joku muu tärkeäpää
      7) myyntipäällikkö - riippuu mitä myy
      8) verkostokoordinoinnin erityisasiantuntija - siis mikä?
      9) ammatti jää kiakkoilija - urheilu tärkein asia elämässä
      10) kokki- sopiva minulle
      11) taksikuski - miehekäs
      12) konsultti - riippuu minkä alan
      13) taiteilija - jos taitava, ihailisin, jos taas inspistä odottava - renttu
      14) poliitikko- vallanhaluinen, itsekeskeinen

    • määmy

      E oo kii ammatist vaa qui sitoutunu o ammattiinsa

    • palveluammatissa

      Mitä naiset ajattelee, jos mies on:
      1) insinööri
      Suhtaudun varauksella yli 40-vuotiaisiin, nuoremmat osaavat jo ottaa elämän vähän arkisemmin kuin vanhat patinoituneet lions-clubilaiset
      2) raksa työ ukko
      Rahaa on, mutta saattaa olla vanhemmiten aina kipeä, koska duuni raskasta
      3) kirjanpitäjä
      Ookoo, jos näkee elämässä muutakin kuin numeroita. Olisi minulle hyödyksi, koska olen numerosokea
      4) varastomies
      Olisi varmaan järjestelmällinen ja toimelias
      5) graafinen suunnittelija
      Vähän taiteellinen osaisi nähdä elämässä kauneutta? Usein yrittäjä, joten yhteinen aika kortilla
      6) postinjakaja
      Reipas ulkoilmaihminen
      7) myyntipäällikkö
      Hauska ja sosiaalinen, mutta usein matkoilla
      8) verkostokoordinoinnin erityisasiantuntija
      Riippuu tasan persoonasta, tekee usein töitä myös kotona, ehkä stressaantunut
      9) ammatti jää kiakkoilija
      Tekee sitä mistä tykkää, mutta liian sidoksissa urheilumaailmaan
      10) kokki
      Aina töissä, jos joku vaahtokeiton näpertäjä. Mutta jos tavallinen kokki, niin kyllä auttaisi taloudenpidossa
      11) taksikuski
      Pienet tulot, verenpainetta, hankalat työajat. Jos oma yhtiö ja raha-asiat hoidettu, niin ihan jees
      12) konsultti
      Rahaa tulee tyhjästä. Mikäs siinä jos kiva ihminen.
      13) taiteilija
      No enpä nyt tiiä, riippuu vähän taiteenlajista. Kirjailija olis ehkä mielenkiintoinen, mutta ei tyhjätaskua, kiitos!
      14) poliitikko
      Ei, ei, ei.

      Nainen 40

    • N35+

      Minua kiinnostaa diplomi-insinööri. Muita ei tarvitse edes mainita. Mutta on se persoonasta eniten kiinni, ei ammatista. K-päisiä insinöörejä on olemassa. Ammatti on miehekäs.
      Raksamies palelee rakennuksella eikä paranna kuitenkaan työolosuhteitaan parrikaadeille nousemalla, ei luo hyvää mielikuvaa. Kirjanpitäjät ovat vaikuttaneet feminiinisille pervoille. Ei, en tarkoita juuri sinua, vaan ne jotka olen kohdannut. Varastomies jos on koko ikänsä, alkaa miettiä, miksi ei yritä mitään muuta. Onko se unalma-ammatti todella? Graafinen suunnittelija MIES on yleensä aina massatuotantoa tekevä, onko oikeasti jotain omaa mitä tekee? Ei miellytä vain muita. Mainostyyppi ei kiinnosta, hienostelee, bi-seksuaali? Postinjakaja ihmetyttää, miksi jaksaa nousta kaikki ne portaat joka päivä. Miten heitä voi auttaa tai helpottaa? Sääliksi käy ja säälisuhde ei ole hyvä. Arvostan suuresti että posti tulee perille. Myyntipäällikkö vaikuttaa rasittavalta, väkisinkö yrittää myydä jotain. Varkostokoordnoinnin... mikä se on? Ei kiinnosta.

      Jääkiekkoilija on pinnallinen, tylsä, suojukset haisevat. Ei kiinnosta. Kokki on tylsä, kuumassa keittiössä rasvankatkussa - ei kiinnosta. Kotona kokkaamista vastaan ei ole mitään. Taksikuski on ok väliaikaisena ammattina joskus. Konsultti on tylsä, onko turha kallis konsultti vai joku idea joka toimii jollekin kohderyhmälle. Taiteilija on boheemina myös tylsä. Modernilla pukeutumistyylillä ok ja jos pidän taiteesta. Suomalainen poliitikko on kuiva ja tylsä, usein negatiivinen, ei jaksa kiinnostaa. Vaarallinen ammatti. Kuinka moni poliitikko oikeasti on inhimillinen. Pyydän anteeksi kärjistyksiä, ei kannata ottaa liian tosissaan. Mutta kun kerran kysyttiin mitä ajattelee. :)

    • Kіs-kіsu

      Noista kun lähdetään päältä päin ottamaan parhaita niin ekana lähtee insinööri, postinjakaja ja kokki. Periaatteessa arvostan myös raksalla työskenteleviä, mutta koska sellaista on jo kokeiltu, jätetään pois laskuista nyt. Kirjanpitäjä voisi menetellä, samoin jääkiekkoilija ja myyntipäällikkö. En oikein tunne vetoa loppuihin ammattiryhmiin, skipataan ne.

    • parrua kakkoseen

      15) panomies?

    • 11+6

      Enpä oikeastaan välitä, koska sekin on jo hienoa, että on saanut töitä ja haluaa käydä töissä.

      TOSIN,

      5) Graafinen suunnittelija -> Eikö tällä hetkellä kyseisellä alalla ole aika paljon tunkua? Ainakin voisin kuvitella, että näin on, tosin miksei muillakin listan ammateilla olisi sama tilanne? En tiedä kuinka kovaa kilpailu kyseisellä alalla on, mutta vaatii varmasti luovuutta...

      6) Postinjakaja -> Postinjakajina toimii mielestäni pääasiassa nuoret, joilla ei välttämättä ole vielä ammattia (opiskelijoita). Tai sitten tämä työ on vain sivuammattina niille, joilla aikaa ja energiaa riittää "ylimääräiseenkin" työntekoon. Lyhyesti, tämä jobi ei käsittääkseni paljoa osaamista tai koulutusta vaadi.

      13) Taiteilija -> Riippuu ehkä hieman myös, minkä alan taiteilija (balettitanssija, musikaalinen-/piirtävä artisti tms.) mutta uskon myös tällä "alalla" kilpailun olevan äärimmäisen kovaa. Työn saanti ei siis ole varmaa, mutta riippuu varmasti myös koulutuksen tasosta (oletko harrastanut ja opiskellut sellon soittoa Sibelius-akatemiassa, vai oletko vain itseoppinut ja luonnostaan lahjakas piirtäjä). Eräs ystäväni tekee samaan aikaan peli-alalla töitä ja vapaa-aikanaan vääntää taidetta maksaville asiakkaille. Taiteilijana oleminen (hän on luonnostaan lahjakas, ei opiskellut taidetta) on siis hänelle vain lisätulojen lähde, ei pääasiallinen ammatti.

      T. 20-25 v. nainen

    • n51

      Nettideittailussa 45-59-v. miehistä empiiristä tietoa kertynyt parina viime vuonna sen verran, että vaihtoehdot voisivat olla a) työtön b) sairaseläkkeellä c) työelämässä.
      Eli kohta c on jo sinänsä parasta A-ryhmää vaikka aat ja beet ne lähinnä tarjoutuvat naisille.
      Nainen 51 v.

    • työ sitä tätä

      Aivan saman tekevää kun ei tee siitä liian suurta numeroa.

    • ewggewgew

      entä:

      15) juristi
      16) pörssimeklari
      17) johtaja

      • naaras

        entä:

        15) juristi
        16) pörssimeklari
        17) johtaja

        Näkisin mielelläni giljotiinissä.


      • eivät käy

        15. kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. Ei tule mieleen rehti, reilu, avoin ja suoraselkäinen suomalainen, jonka kanssa voisi kuvitella tasaveroisesti reilusti sopivansa asioista. Miinus.

        16. Innokas, hetkeen tarttuja, ei välttämättä elä kovin pitkäjänteisesti. Suu käy turhankin paljon, asiaa voi olla vaikea löytää turhan pupeltamisen takaa. Miinus.

        17. Johtajuus itsessään ei ole itseisarvo. Narsistitisia piirteitä, suurin osa ok- miehistä ei halua johtajiksi, koska ymmärtävät ison vastuun. Valta ei tuo vastuuntuntoa, päinvastoin usein sitä vie. Miinus.


      • no niin...
        naaras kirjoitti:

        entä:

        15) juristi
        16) pörssimeklari
        17) johtaja

        Näkisin mielelläni giljotiinissä.

        työtön ituhippi?


      • öiugpiugb
        eivät käy kirjoitti:

        15. kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. Ei tule mieleen rehti, reilu, avoin ja suoraselkäinen suomalainen, jonka kanssa voisi kuvitella tasaveroisesti reilusti sopivansa asioista. Miinus.

        16. Innokas, hetkeen tarttuja, ei välttämättä elä kovin pitkäjänteisesti. Suu käy turhankin paljon, asiaa voi olla vaikea löytää turhan pupeltamisen takaa. Miinus.

        17. Johtajuus itsessään ei ole itseisarvo. Narsistitisia piirteitä, suurin osa ok- miehistä ei halua johtajiksi, koska ymmärtävät ison vastuun. Valta ei tuo vastuuntuntoa, päinvastoin usein sitä vie. Miinus.

        entäpä:

        18) kansainvälisesti menestynyt rockmuusikko
        19) elokuvanäyttelijä
        20) kuningas tai prinssi


      • ö-kjbökjb
        eivät käy kirjoitti:

        15. kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. Ei tule mieleen rehti, reilu, avoin ja suoraselkäinen suomalainen, jonka kanssa voisi kuvitella tasaveroisesti reilusti sopivansa asioista. Miinus.

        16. Innokas, hetkeen tarttuja, ei välttämättä elä kovin pitkäjänteisesti. Suu käy turhankin paljon, asiaa voi olla vaikea löytää turhan pupeltamisen takaa. Miinus.

        17. Johtajuus itsessään ei ole itseisarvo. Narsistitisia piirteitä, suurin osa ok- miehistä ei halua johtajiksi, koska ymmärtävät ison vastuun. Valta ei tuo vastuuntuntoa, päinvastoin usein sitä vie. Miinus.

        21) suomenruotsalainen kartanossa asuva vapaaherra?


      • N35+

        Juristi voi olla usein myös tuomari, alan miettimään ketä hän on tuominnut ja millä perusteella. Saattaisin pelätä enemmän. Onko rento vai lakipykäliä unissaankin tulkitseva huumorintajuton auktoriteetti? Pörssimeklarin työ voi olla stressaavaa ja meluinen ympäristö, saako mies uupumuksen? Johtaja voi olla ok, mutta saattaa käskyttää muita - ei hyvä, jotkut johtajat pettävät ja ns. asema nousee päähän. Ymmärtääkö hän tasa-arvon merkityksen ja miten kohtelee työnhakijoita? Typeriä haastattelukysymyksiä esittävä johtaja saattaisi olla huono valinta. Entä muunlaiset elämäntavat kuin omansa? Liian kilpailuhenkinen vai ihan normaali.


      • N35+
        öiugpiugb kirjoitti:

        entäpä:

        18) kansainvälisesti menestynyt rockmuusikko
        19) elokuvanäyttelijä
        20) kuningas tai prinssi

        Muusikoille ei kiitos. Komea elokuvanäyttelijä on paras, jos on jalat maanpinnalla. Suomalainen elokuvanäyttelijä ei innosta. "Kuningas tai prinssi" ovat liikaa julkisuudessa ja vaarassa, käyttävät myös veronmaksajien rahoja (miljoonia vuodessa). Ei kiitos. :) Pidän ihan tavallista miestä prinssinä, se riittää.


      • N35+
        ö-kjbökjb kirjoitti:

        21) suomenruotsalainen kartanossa asuva vapaaherra?

        Ruotsinkieli voi olla liikaa, pakkoruotsin vuoksi. Ja jos miehellä ei ole omia tavoitteita.


      • yeryryr
        N35+ kirjoitti:

        Muusikoille ei kiitos. Komea elokuvanäyttelijä on paras, jos on jalat maanpinnalla. Suomalainen elokuvanäyttelijä ei innosta. "Kuningas tai prinssi" ovat liikaa julkisuudessa ja vaarassa, käyttävät myös veronmaksajien rahoja (miljoonia vuodessa). Ei kiitos. :) Pidän ihan tavallista miestä prinssinä, se riittää.

        prinssin nakki?


      • N35+
        yeryryr kirjoitti:

        prinssin nakki?

        Sitähän se yleensä on.


      • N35+ sutii tyhjää?
        N35+ kirjoitti:

        Sitähän se yleensä on.

        löysä emätin?


      • gdssgdgsdgsd
        N35+ kirjoitti:

        Ruotsinkieli voi olla liikaa, pakkoruotsin vuoksi. Ja jos miehellä ei ole omia tavoitteita.

        jos tavoitteena on ampua pari kettua ja jänistä ja ripustaa ne kuivumaan takan päälle?

        miten pakkoruotsi nyt mihinkään tässä liittyy?


      • gdsgsdgsd
        N35+ kirjoitti:

        Juristi voi olla usein myös tuomari, alan miettimään ketä hän on tuominnut ja millä perusteella. Saattaisin pelätä enemmän. Onko rento vai lakipykäliä unissaankin tulkitseva huumorintajuton auktoriteetti? Pörssimeklarin työ voi olla stressaavaa ja meluinen ympäristö, saako mies uupumuksen? Johtaja voi olla ok, mutta saattaa käskyttää muita - ei hyvä, jotkut johtajat pettävät ja ns. asema nousee päähän. Ymmärtääkö hän tasa-arvon merkityksen ja miten kohtelee työnhakijoita? Typeriä haastattelukysymyksiä esittävä johtaja saattaisi olla huono valinta. Entä muunlaiset elämäntavat kuin omansa? Liian kilpailuhenkinen vai ihan normaali.

        aika harva juristi kylläkään on tuomari, N35 . etkö sitä tuohon ikään mennessä vieläkään tiedä?

        hyvä johtaja ottaa vain ja ainoastaan naisia töihin, nuoria ja kauniita sellaisia. sehän se pointti siinä onkin. pääsee häntimään nuorta ja tiukkaa.


      • selvä
        N35+ sutii tyhjää? kirjoitti:

        löysä emätin?

        Sua varmasti helpottaa rikosilmoitus herjauksesta, vai mitä? Kohdistat sen yhteen ihmiseen, et yleiselle tasolle.


      • et itse tiedä?
        gdsgsdgsd kirjoitti:

        aika harva juristi kylläkään on tuomari, N35 . etkö sitä tuohon ikään mennessä vieläkään tiedä?

        hyvä johtaja ottaa vain ja ainoastaan naisia töihin, nuoria ja kauniita sellaisia. sehän se pointti siinä onkin. pääsee häntimään nuorta ja tiukkaa.

        Olen monta kertaa nähnyt juristin olevan varatuomari. Tekee kahta hommaa. Katsopa itse tarkemmin tittelit.


      • jaa a
        gdssgdgsdgsd kirjoitti:

        jos tavoitteena on ampua pari kettua ja jänistä ja ripustaa ne kuivumaan takan päälle?

        miten pakkoruotsi nyt mihinkään tässä liittyy?

        Nimenomaan ruotsi liittyy pakkoruotsiin, sitä ei kukaan kuuntele.


      • N35+
        selvä kirjoitti:

        Sua varmasti helpottaa rikosilmoitus herjauksesta, vai mitä? Kohdistat sen yhteen ihmiseen, et yleiselle tasolle.

        Samoin. Sanoit minulle että minulla on prinssin nakki. Ainoa tässä vain on, että sinua ei pysty tunnistamaan. Ja kyllä, kohdistin yleiselle tasolle. Varastin myös nimimerkkisi.


      • Tarkistapa itse vaan
        et itse tiedä? kirjoitti:

        Olen monta kertaa nähnyt juristin olevan varatuomari. Tekee kahta hommaa. Katsopa itse tarkemmin tittelit.

        Varatuomari ei ole ammatti. Se on vuoden tuomioistuinharjoittelun suorittaneen lakimiehen arvonimi.


      • Nauran sinulle
        et itse tiedä? kirjoitti:

        Olen monta kertaa nähnyt juristin olevan varatuomari. Tekee kahta hommaa. Katsopa itse tarkemmin tittelit.

        Varatuomari ei ole ammattituomari eikä edes osa-aikainenkaan sellainen. T. Juristi


    • Mira6

      Kapitalismille itsensä uhraava luuseri...

      • etweqtewtew

        öö eikö jokainen kapitalistisessa yhteiskunnassa asuva ja elävä uhraa itseään kapitalismille ja on samalla luuseri? go to cuba you sick ignorant fuckface of a kid...


      • Tell me...

        mistä lähtien esimerkiksi juristi uhraa itsensä kapitalismille? entä kaupan kassa? entä suutari joka myy palveluitaan? entä taiteilija joka elää taiteellaan? oletko ihan nuija vai viistoistvee?


      • Nii-i! ottia tuota..

        kerropa Mira6 mikäs Lenin oli ammatiltaan?


    • Kaljuuu

      Mitä mieltä työttömistä miehestä? Olen lisäksi kalju ja juoppo

      • Sari Vääksystä

        Kalju ja juoppo saa olla mut työtön voi painua vi**uun.


      • N35+

        Eipä se naisia haittaa. Alkoholismi voi olla ainoa este suhteelle, eli liika juominen pois. Ellei sitten hae juovaa naista, mutta tuskin pitkän päälle toimii.


      • gsdgsdgsdgdg
        N35+ kirjoitti:

        Eipä se naisia haittaa. Alkoholismi voi olla ainoa este suhteelle, eli liika juominen pois. Ellei sitten hae juovaa naista, mutta tuskin pitkän päälle toimii.

        mä haluan itselleni ehdottomasti tyättömän naisen jotta voin elättää ja kustantaa kaiken. se on mun haave. ollu aina. t: tyätä tekevä miäs


      • joo.
        gsdgsdgsdgdg kirjoitti:

        mä haluan itselleni ehdottomasti tyättömän naisen jotta voin elättää ja kustantaa kaiken. se on mun haave. ollu aina. t: tyätä tekevä miäs

        Siltä ihan kuulostatkin, onnea sille tielle. Katkeruus kannattaa ja piheys.


      • Paraikaa
        joo. kirjoitti:

        Siltä ihan kuulostatkin, onnea sille tielle. Katkeruus kannattaa ja piheys.

        Naureskelemme sinulle.


    • Nainen 38v

      Mä vastaan näin yksinkertaisesti, ei työ miestä pahenna. Jos työ on palkitsevaa muutenkin kuin palkalla ja mies tekee sitä mielellään minusta on ihan sama mitä työtä tekee. jos mies jatkuvasti valittaa työstään, pitäisin sitä todella tylsänä. Erikseen en rupea listaamaan eri alojen työntekijöitä, meitä riittää joka lähtöön.

    • Aikuinennainennnnnn

      1) insinööri
      Tunnen monta insinööriä ja kyllä heitä yhdistää kyllä tietty ajattelun logiikka ja kiinnostus nippelitietoon. Insinöörin ammatti on ok, siinä tarvitaan tietynlaista ajattelunmallia

      2) raksa työ ukko
      Varmaan ajattelisin, että hyväkuntoinen muttei kiinnostunut opiskelusta

      3) kirjanpitäjä
      tarkka, en tykkäisi koska toimistomiehet eivät ole makuuni

      4) varastomies
      en osaa sanoa mitä ajattelisin

      5) graafinen suunnittelija
      kuullostaa hienolta mutta on loppujen lopuksi kovinkin tavallinen ammatti

      6) postinjakaja
      seksikäs

      7) myyntipäällikkö
      plääh

      8) verkostokoordinoinnin erityisasiantuntija
      häh

      9) ammatti jää kiakkoilija
      hyväkuntoinen, miehekäs

      10) kokki
      mielenkiintoista

      11) taksikuski
      koko ikänsäkö? Eiei

      12) konsultti
      Asiantuntija, koulutettu

      13) taiteilija
      Riippuu minkäalan, jos taiteilija vain omasta mielestään, ei kiinnosta, jos arvostettu, toinen juttu

      14) poliitikko
      Mielenkiintoinen

    • hänonmun

      Listasta puuttuu kaikki mun suosikit:
      -numero yksi; pappi. Nykyajanpapit on rentoja ja keskustelutaitoisia,asiasta kuin asiasta. Ei turhannipottajia vaan hyvin humaaneja tyyppejä.
      -psykologi, psykiatri. Samaa kuin papissa.
      -politikko. Edelleen älyllistä sarjaa.
      -jonkin sortin taiteilija, vaatesuunnittelija, jne. Elämä ei koskaan tylsää. Rentoa ja vapautunutta. Viinaan menevää en huolisi.
      -lentokapteeni. Jostain syystä erittäin seksikkäitä.
      Ja yleensäkin hyvän itsetunnon omaava, ei-riipuvainen, avarakatseinen, luotettava ja rento, paras kaverini! Osaa puhua ja olla hiljaa tarpeen tullen. Perussivistys kohdallaan.
      Rotu,väri, ikä, koko tiettyihin rajoihin saakka (terveys), hiukset/kalju. Sivuseikkoja. En vaadi Ken`iä kun itsekään en Barbie ole.
      Ammatitkin on top-listaa, muutkin käy kunhan vaatimani perusominaisuudet löytyy.
      Ja huolellisen tutkimuksen jälkeen en tällaista Suomesta löytänyt. Piti siis tähytä ulkomaille ja täyspotti! 17 vuotta naimisissa ja edelleen onnelliset!

    • Jassuka

      Luultua vähemmän ammatilla on merkitystä, kun itse mies on ihmisenä pidettävä ja kykenee vastaamaan naisen kaipauksiin kumppanina. Enemmän uskoisin olevan väliä sillä miten paljon mies elää ammattinsa kautta ja kokee sen merkityksen oman persoonansa osana tai jatkeena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe