Ave uusiutuu keväällä ja tulee kauppoihin syksyllä 2015. Koneisiin BMW:n 1.6 diesel bensapata pysynee samana. Hybridiä ei tule, vaan Priuksen tilalle tulee uusi hieman isompi uusi malli, joka korvaa samalla myös Avensiksen tulevaisuudessa.
Näin huhutaan.
Uusi Ave
18
521
Vastaukset
- TojoPSA
Tai sitten tulee malli, joka on yhteistyötä PSA:n kanssa eli teknisesti Peugeot 508/Citroen C5, jolloin ainakin dieselkoneet tulee PSA:lta. Tuskin sentään kaasunestejousitusta tulee, meinaan eivät tule papat ostelemaan...
- vaan on se hyvä
Tuo kaasunestejousitus on lisensoitava tuote, joka ei taida lähteä aivan pienellä rahalla. Tähän saakka sen on lisensoinut kaksi yritystä, Rolls Royce ja Mercedes. Näistä Mecedes on myöhemmin kehittänyt oman säädettävän ilmajousituksensa.
- 508+C5= 000000000000
Enpä usko että maailman menestynein ja suurin alentuu niin alas että alkaa romuluokkaan kuuluvia merkkejä kyhämään. Mainehan siinä menee totaalisesti pilalle.
- PSA PROACE
508+C5= 000000000000 kirjoitti:
Enpä usko että maailman menestynein ja suurin alentuu niin alas että alkaa romuluokkaan kuuluvia merkkejä kyhämään. Mainehan siinä menee totaalisesti pilalle.
Ei tarvitse kyhätä itse. Riittää kun tilaa valmiit autot Toyota logoilla PSA:lta, kuten tilaa Toyota Proacen.
- Mesen pussit
vaan on se hyvä kirjoitti:
Tuo kaasunestejousitus on lisensoitava tuote, joka ei taida lähteä aivan pienellä rahalla. Tähän saakka sen on lisensoinut kaksi yritystä, Rolls Royce ja Mercedes. Näistä Mecedes on myöhemmin kehittänyt oman säädettävän ilmajousituksensa.
Lisenssiin kuului näemmä ominaisuuksia, ei ole ainakaan kovin huoltovapaa.
- toimii, toimii, toim
Mesen pussit kirjoitti:
Lisenssiin kuului näemmä ominaisuuksia, ei ole ainakaan kovin huoltovapaa.
Alkuperäinen on yleensä paras. Tässä tapauksessa myös todella luotettava ja huoleton.
- Toyota laatu
PSA PROACE kirjoitti:
Ei tarvitse kyhätä itse. Riittää kun tilaa valmiit autot Toyota logoilla PSA:lta, kuten tilaa Toyota Proacen.
Lisää vielä pari tonnia hintaa ja kauppa käy kuin siimaa.
Kertoisitko paljonko PSA- pakujen myynnin lasku oli Suomessa
viime vuonna ja Toyota-pakujen myynnin nousu?
Lukumäärät kiinnostaa prosenttien lisäksi.
Aika outo yhtälö jos ei olisi mitään eroa. - PSA:kin osaa
508+C5= 000000000000 kirjoitti:
Enpä usko että maailman menestynein ja suurin alentuu niin alas että alkaa romuluokkaan kuuluvia merkkejä kyhämään. Mainehan siinä menee totaalisesti pilalle.
No eikös se PSA ole melkein vararikossa? Ovat laittaneet melko kasan euroja 508:n kehitykseen ja silti ei kauppa käy. Eihän se käy näillä pakuillakaan (Expert ja Jumpy), mutta Toyota osti sitten oikeudet ja kehitti ProAcen ja johan käy kauppa. Eli ei se ranskalainen peruskonstruktio voi olla ihan avutonta tekoa, jos maailman menestynein firma pystyy kehittämää siitä toimivan pelin. Jos se käy noin pakuissa niin miksei sitten vaikka Avensiksen seuraajassa.
- vitsikäs
PSA:kin osaa kirjoitti:
No eikös se PSA ole melkein vararikossa? Ovat laittaneet melko kasan euroja 508:n kehitykseen ja silti ei kauppa käy. Eihän se käy näillä pakuillakaan (Expert ja Jumpy), mutta Toyota osti sitten oikeudet ja kehitti ProAcen ja johan käy kauppa. Eli ei se ranskalainen peruskonstruktio voi olla ihan avutonta tekoa, jos maailman menestynein firma pystyy kehittämää siitä toimivan pelin. Jos se käy noin pakuissa niin miksei sitten vaikka Avensiksen seuraajassa.
Niinpä. =) Toyota kehitti ProAcen. =) Kiitos - tää oli päivän paras!
- Ominaisuus
toimii, toimii, toim kirjoitti:
Alkuperäinen on yleensä paras. Tässä tapauksessa myös todella luotettava ja huoleton.
Eipä ole, naapurin sitikan ominaisuuksia ja alle lirautteluja tuli seurattua riittävästi, eikä ne muutkaan poikkea siitä.
- dsfdsfreew
Jos edes vähän viitsii katsetta laskea niin tästä on jo useampi aloitus.
- rty67u8i9o0p+
Tämä BMW:n mainitseminen kertoo jo terojen omastakin arvostuksesta eli bmw on huippu verrattuna toitoaan
- avensix
BMWllä on hyvä dieselkone teho/kulutus -suhteessa, tosin ongelmia on kestävyyden kanssa kts. esim. N47 BMW moottorit. No, Toyota muokkaa ne kestävämmäksi ja tarjoaa samalla Bemarille oppitunnin maailman parhaasta laadusta. Näin molemmat hyötyvät.
- More is
avensix kirjoitti:
BMWllä on hyvä dieselkone teho/kulutus -suhteessa, tosin ongelmia on kestävyyden kanssa kts. esim. N47 BMW moottorit. No, Toyota muokkaa ne kestävämmäksi ja tarjoaa samalla Bemarille oppitunnin maailman parhaasta laadusta. Näin molemmat hyötyvät.
Bemarin 112 Hv on vaan minulle liian vähän, tuo nykyisen 124 hv on minimi.
- turha huoli
More is kirjoitti:
Bemarin 112 Hv on vaan minulle liian vähän, tuo nykyisen 124 hv on minimi.
Siinä on yhtä paljon puhtia kuin nykyisessäsi.
- 2.4 STW
Aika osaavia ovat nuo molemmat tehtaan ihan faktojen valossa. BMW edustaa diesel-kehityksen kärkeä ja Toyota hybridi ynnä akkutekniikkaa.
Mitähän tekemistä tällä on keskekasvuiste fanituksen kanssa.
BMW kyllä voisi ottaa ensiksi Audista tai Volvosta oppia jotta saisi kipot kulkemaan edes suoraa. Suuntavakaudessa TOjolla ei ole mitään oppimista BMWltä. - Autoilija100
avensix kirjoitti:
BMWllä on hyvä dieselkone teho/kulutus -suhteessa, tosin ongelmia on kestävyyden kanssa kts. esim. N47 BMW moottorit. No, Toyota muokkaa ne kestävämmäksi ja tarjoaa samalla Bemarille oppitunnin maailman parhaasta laadusta. Näin molemmat hyötyvät.
N47 on 2 l pitkittäisasenteinen dieselmoottori. Jos Tojoon ei tule takavetoa, niin tuskin tätä moottoria siinä nähdään.
Tojoon tulee Minin kehittämä (tosin BMW:n omistama) poikittaisasenteinen kone.
Toivottavasti kohtuullisilla tehoilla. - Pers maassa
turha huoli kirjoitti:
Siinä on yhtä paljon puhtia kuin nykyisessäsi.
Saattahan se reilusti kevyemmässä minissä siltä tuntua. Vaikkei tavallisten diesel-minien faktat sitä kulkupuolta tuekkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3025006Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2721490Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661416eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1141282Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1061268- 861209
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1321158Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä591096- 172918
Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki15871