Miten moverin kävisi ?

===????

Miten moverin kävisi, jos hän paljastaisi henkilöllisyytensä ?

Kävisikö niin, kuin maanpettureille sodan aikana ?

73

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdasdasasd
      • ¢..

        onko se sieltä paennut vainoa tänne?


    • iso d

      Tapettaisiin viikon sisällä.

      Enkä voi sanoa että vuodattaisin ainoatakaan kyyneltä.

      • ¢..

        tuskin siihen kukaan koskisi tikullakaan.


    • T T T

      Teidän on syytä pelätä. Muslimeja on ylläpidossa muutamia. Saavat osoitteenne helposti selville.

      • ALAS on MENTY.

        Kukahan hyyssärihullu vielä väittää, että suomessa ja ranskassakin on asiat mamujen takia parantuneet, eivätkä huonontuneet.

        Ja vieläkö nämä idiootit syyttää maanpuolustajia rasisteiksi ???


      • ALAS on MENTY. kirjoitti:

        Kukahan hyyssärihullu vielä väittää, että suomessa ja ranskassakin on asiat mamujen takia parantuneet, eivätkä huonontuneet.

        Ja vieläkö nämä idiootit syyttää maanpuolustajia rasisteiksi ???

        rasisti sana on saanut uuden merkityksen. Kiitämme siitä Moveria.


      • Ei hyyssäri
        qod kirjoitti:

        rasisti sana on saanut uuden merkityksen. Kiitämme siitä Moveria.

        Älä kirjoita moveria isolla alkukirjaimella.


      • LLLLLLLLLLLL
        Ei hyyssäri kirjoitti:

        Älä kirjoita moveria isolla alkukirjaimella.

        No mover on ainoo joka kunnioittaa itseään niin paljon että kirjoitta nimensä isolla.
        Kaikesta pienestä kaiken huomaa mm tuosta että sen luonne ei anna periksi kirjoittaa nimeä pienellä, vaikka nämä ovat ihan nimimerkkejä.

        Täällähän sai rekata nimiä isolla, kunnes siitä joku mainitsi niin yp / centti poisti sen mahdollisuuden. Siltikään ei ikinä olisi tullut mieleen rekata nikkiä isolla. Vain itsetunnoton kirjoittaa oman sontapalsta-nimen isolla.


      • LLLLLLLLLLLL kirjoitti:

        No mover on ainoo joka kunnioittaa itseään niin paljon että kirjoitta nimensä isolla.
        Kaikesta pienestä kaiken huomaa mm tuosta että sen luonne ei anna periksi kirjoittaa nimeä pienellä, vaikka nämä ovat ihan nimimerkkejä.

        Täällähän sai rekata nimiä isolla, kunnes siitä joku mainitsi niin yp / centti poisti sen mahdollisuuden. Siltikään ei ikinä olisi tullut mieleen rekata nikkiä isolla. Vain itsetunnoton kirjoittaa oman sontapalsta-nimen isolla.

        Enpå tiennytkään tuota nimimerkin oikeinkirjoitusten oikeinkirjoituspykäliä. Ehkä minun heikko itsetuntoni sitten tuli siinä automaattisesti esiin...

        Vai olisiko heikon itsetunnon tms. raja siinä, ettei kirjoita rekatulla nimimerkillä? Vai mikä siinä on, ettei tänne niillä kirjoitella - sehän lisäisi omia oikeuksiakin?


      • nih hih
        Mover kirjoitti:

        Enpå tiennytkään tuota nimimerkin oikeinkirjoitusten oikeinkirjoituspykäliä. Ehkä minun heikko itsetuntoni sitten tuli siinä automaattisesti esiin...

        Vai olisiko heikon itsetunnon tms. raja siinä, ettei kirjoita rekatulla nimimerkillä? Vai mikä siinä on, ettei tänne niillä kirjoitella - sehän lisäisi omia oikeuksiakin?

        Ekakskee - me nyt tiedämme oikeasti enemmän kuin voimme sanoa! Tietänet sen jos et niin vaihda alaa.

        Olin minäkin nikillä mutta sä tuhoat sen ja bannit sen kauttaa nopeammin
        Välilllä luotin sinuun ja taas bannit, en enää tee nikkiä, sun tappiosi.

        Minä taas kunnioita suomen kieltä niin paljon kuin osaan, pystyn ja muistan,
        että erisnimet kirjoitetaan isolla Jos tuo Mover ei ole sinun oikea lempinimi niin onpa kummallinen valinta kirjoittaa se isolla. Isolla kirjoitettu nimi antaa sille erilaisen merkityksen, ainakin meille suomalaisille se tarkoittaa jotain. Mulle on ihan sama mitä se sulle tarkoittaa tai mitä tahdot Moverilla ilmoittaa ... mover kun tarkoittaisi eri asiaa. Mutta voin minäkin kutsua sua Moveriksi - joku vaan tuolla sanoi että älä kirjoita moveria isolla. ... jaksa sitten näitä kielioppi sääntöjä. Itse mielummin pidän sen mitä henkilö itse haluaa ja sinä haluat antaa sen käsityksen että olet Mover etkä mover - mulle ok.


      • Mover kirjoitti:

        Enpå tiennytkään tuota nimimerkin oikeinkirjoitusten oikeinkirjoituspykäliä. Ehkä minun heikko itsetuntoni sitten tuli siinä automaattisesti esiin...

        Vai olisiko heikon itsetunnon tms. raja siinä, ettei kirjoita rekatulla nimimerkillä? Vai mikä siinä on, ettei tänne niillä kirjoitella - sehän lisäisi omia oikeuksiakin?

        mitähän omia oikeuksia se lisää.

        Päinvastoin. Esim jos haluan kirjoittaa kymmenen viestiä samaan aikaan, niin se ei onnistu rek nikillä koska siinä on aikarajoitus estämässä häiriköintiä. Kirjoitetun viestin jälkeen odotettava kaksi minuuttia, ennenkuin voi kirjoittaa seuraavan. Rek nikillä voi myös jotkut sekopäät ym perskärpäset seurata sinua muille palstoille. Olet itsekkin kirjoittanut rekkaamattomana, joten anonyymin rekkaroimisesta on pelkkää haittaa.

        Toivottavasti nyt kuun vaihteessa S24 uudistuksessa tulee kaikille pakollinen rekisteröityminen omalla nimellään ja henkilötiedoillaan. Anonyymi kirjoittelu on sairasta touhua.


      • nih hih kirjoitti:

        Ekakskee - me nyt tiedämme oikeasti enemmän kuin voimme sanoa! Tietänet sen jos et niin vaihda alaa.

        Olin minäkin nikillä mutta sä tuhoat sen ja bannit sen kauttaa nopeammin
        Välilllä luotin sinuun ja taas bannit, en enää tee nikkiä, sun tappiosi.

        Minä taas kunnioita suomen kieltä niin paljon kuin osaan, pystyn ja muistan,
        että erisnimet kirjoitetaan isolla Jos tuo Mover ei ole sinun oikea lempinimi niin onpa kummallinen valinta kirjoittaa se isolla. Isolla kirjoitettu nimi antaa sille erilaisen merkityksen, ainakin meille suomalaisille se tarkoittaa jotain. Mulle on ihan sama mitä se sulle tarkoittaa tai mitä tahdot Moverilla ilmoittaa ... mover kun tarkoittaisi eri asiaa. Mutta voin minäkin kutsua sua Moveriksi - joku vaan tuolla sanoi että älä kirjoita moveria isolla. ... jaksa sitten näitä kielioppi sääntöjä. Itse mielummin pidän sen mitä henkilö itse haluaa ja sinä haluat antaa sen käsityksen että olet Mover etkä mover - mulle ok.

        Minulla, siis, ei ole bannioikeuksia.

        Sulla on niin roisit jutut, että on pakko bannia rekattu nimimerkki - varmaan ikään kuin paheksunnan osoituksena ja pikku rangaistuksena - kun kerran otat vapauden krijottaa kuitenkin samoja juttuja rekkaamattomana.


      • qod kirjoitti:

        mitähän omia oikeuksia se lisää.

        Päinvastoin. Esim jos haluan kirjoittaa kymmenen viestiä samaan aikaan, niin se ei onnistu rek nikillä koska siinä on aikarajoitus estämässä häiriköintiä. Kirjoitetun viestin jälkeen odotettava kaksi minuuttia, ennenkuin voi kirjoittaa seuraavan. Rek nikillä voi myös jotkut sekopäät ym perskärpäset seurata sinua muille palstoille. Olet itsekkin kirjoittanut rekkaamattomana, joten anonyymin rekkaroimisesta on pelkkää haittaa.

        Toivottavasti nyt kuun vaihteessa S24 uudistuksessa tulee kaikille pakollinen rekisteröityminen omalla nimellään ja henkilötiedoillaan. Anonyymi kirjoittelu on sairasta touhua.

        En kirjoita tälle palstalle rekkaamattomana.

        Oman viestin jälkeiset viestit saa rekattu poistaa.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        En kirjoita tälle palstalle rekkaamattomana.

        Oman viestin jälkeiset viestit saa rekattu poistaa.

        "Oman viestin jälkeiset viestit saa rekattu poistaa."

        Ei suinkaan. Kun rekattu poistaa viestinsä, sen sisältö korvautuu tekstillä "kirjoittaja on poistanut tämän viestin".


      • a.m. kirjoitti:

        "Oman viestin jälkeiset viestit saa rekattu poistaa."

        Ei suinkaan. Kun rekattu poistaa viestinsä, sen sisältö korvautuu tekstillä "kirjoittaja on poistanut tämän viestin".

        Mutta eikö siinä postu seuraavatkin?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Enpå tiennytkään tuota nimimerkin oikeinkirjoitusten oikeinkirjoituspykäliä. Ehkä minun heikko itsetuntoni sitten tuli siinä automaattisesti esiin...

        Vai olisiko heikon itsetunnon tms. raja siinä, ettei kirjoita rekatulla nimimerkillä? Vai mikä siinä on, ettei tänne niillä kirjoitella - sehän lisäisi omia oikeuksiakin?

        Ruotsissa hyysärit ovat onkineet nettikirjoittajien henkilöllisyydet esiin ja pommittaneet väärämielisten kodit. Rekisteröitynyt paljastuu helpommin ja näin asettaa itsensä ja perheensä hengenvaaraan tässä hyysärifasistisessa ilmapiirissä.

        Näille palstoille kannattaa kirjoitella vain Tor-verkon kautta, jotta hyysäriterroristit eivät pääse käsiksi.


      • browser kirjoitti:

        Ruotsissa hyysärit ovat onkineet nettikirjoittajien henkilöllisyydet esiin ja pommittaneet väärämielisten kodit. Rekisteröitynyt paljastuu helpommin ja näin asettaa itsensä ja perheensä hengenvaaraan tässä hyysärifasistisessa ilmapiirissä.

        Näille palstoille kannattaa kirjoitella vain Tor-verkon kautta, jotta hyysäriterroristit eivät pääse käsiksi.

        Onko Suomi terroristijohtoinen valtio?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Onko Suomi terroristijohtoinen valtio?

        Suomen johto symppaa terroristeja sen verran, että väärämielisiä ei suojella heiltä.
        Esimerkiksi Halla-ahon tappouhkaustapauksessa poliisi ei reagoinut lainkaan, ennen kuin joku toimittaja, yllättävää kyllä, puuttui asiaan.

        Ruotsissa taas johto ei ole mitenkään reagoinut hyysäriterroristien julkaisemaan nimilistaan, vaikka salaiset henkilörekisterit ja yllyttäminen väkivaltaan on rikos.


      • browser kirjoitti:

        Suomen johto symppaa terroristeja sen verran, että väärämielisiä ei suojella heiltä.
        Esimerkiksi Halla-ahon tappouhkaustapauksessa poliisi ei reagoinut lainkaan, ennen kuin joku toimittaja, yllättävää kyllä, puuttui asiaan.

        Ruotsissa taas johto ei ole mitenkään reagoinut hyysäriterroristien julkaisemaan nimilistaan, vaikka salaiset henkilörekisterit ja yllyttäminen väkivaltaan on rikos.

        En huomaa sinun puuttuneen kertaakaan asiaan, vaikka täällä on käytännössä joka päivä väkivaltaan yllyttäminen tai tappouhkaus?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        En huomaa sinun puuttuneen kertaakaan asiaan, vaikka täällä on käytännössä joka päivä väkivaltaan yllyttäminen tai tappouhkaus?

        Olenhan puuttunut, mm. James Gonzon nimen mahdolliseen paljastamiseen. Sinua se sen sijaan ei luotsina näytä hätkäyttävän. Olethan terrorismin kannattaja.


      • browser kirjoitti:

        Olenhan puuttunut, mm. James Gonzon nimen mahdolliseen paljastamiseen. Sinua se sen sijaan ei luotsina näytä hätkäyttävän. Olethan terrorismin kannattaja.

        En tunne tapausta.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        En tunne tapausta.

        Mitenpä sinä natsoinesi mitään tämän palstan menosta tietäisitkään.


      • o88o
        Mover kirjoitti:

        Mutta eikö siinä postu seuraavatkin?

        Ei.

        Eihän se kirjoittajan oma viestikään siitä mihinkään poistu.
        Viestin sisältönä vain näkyy "Kirjoittaja on poistanut tämän viestin."

        Nyt muuten aloin miettimään, että miksiköhän minun piti nähdä näin paljon vaivaa, että jätin tämänkin kommentin? Miksi? Mitä ihmeen hyötyä minulle tästä oli?


      • Je suis Charlie
        Mover kirjoitti:

        En huomaa sinun puuttuneen kertaakaan asiaan, vaikka täällä on käytännössä joka päivä väkivaltaan yllyttäminen tai tappouhkaus?

        Browser on yksi parhaimmista ja valveutuneimmista kirjoittajista tällä palstalla ja on puuttunut tiukasti väkivaltaan yllyttämisiin ja tappouhkauksiin.


      • o88o kirjoitti:

        Ei.

        Eihän se kirjoittajan oma viestikään siitä mihinkään poistu.
        Viestin sisältönä vain näkyy "Kirjoittaja on poistanut tämän viestin."

        Nyt muuten aloin miettimään, että miksiköhän minun piti nähdä näin paljon vaivaa, että jätin tämänkin kommentin? Miksi? Mitä ihmeen hyötyä minulle tästä oli?

        Joskus käsittääkseni oli noin?

        "Mitä ihmeen hyötyä minulle tästä oli?"

        Onko henkilökohtainen hyöty aina sinun ainoa motiivisi?


      • tippa
        Mover kirjoitti:

        Joskus käsittääkseni oli noin?

        "Mitä ihmeen hyötyä minulle tästä oli?"

        Onko henkilökohtainen hyöty aina sinun ainoa motiivisi?

        Kerrankin väiti että viestin sisällön voi uusia - ei voi se menee uuten paikkaan ja sotkee koko keskustelun sekin oli väärä neuvo. sun ei kannata neuvoa, tai ei niitä kannata ottaa todesta

        Nikin rekkaamisesta ei ole kirjoittajalle hyötyä, monestakin syystä mm siksi että sen kautta mover bannii kun et rekkaa ei mover pääse kostamaan omaa tappiotaan sulle bannimalla koneesi


      • nih hih
        Mover kirjoitti:

        Minulla, siis, ei ole bannioikeuksia.

        Sulla on niin roisit jutut, että on pakko bannia rekattu nimimerkki - varmaan ikään kuin paheksunnan osoituksena ja pikku rangaistuksena - kun kerran otat vapauden krijottaa kuitenkin samoja juttuja rekkaamattomana.

        opettele sisälukua ei siellä niin sanottu
        vaan sä saat ilmoituksen koneellesi että nikki on tulllut sisään - sitten bannit sen
        Vai miten se tapahtuu kun kirjoitan tuntitolkulla ja kaikki lähtee hienosti, mutta heti kun rekkaan niin pam sivut on tukossa pyörii vaan ei mikään mene minnekään, kuka se sitten on centtikö? Oletkö sä muuten skitsofreeninen ?

        Sä itse täällä haukut kirjoittajia ihan kokoajan !
        Oletko koskaan kuullut että kunnnioitus pitää ansaita muuten kuin rääkkäämällä ihmisiä? No miljardi ihmistä kunnioittaa allahia ja koraania koska muuten ne rääkättäisiin kuoliaiksi tai tapettaisiin. En ainakaan minä laske sitä kunnioittamiseksi että se tapahtuu rääkkäämisen tai tappamisen uhalla,
        mutta teille islamisteille se varmaan sopii.


      • nih hih kirjoitti:

        opettele sisälukua ei siellä niin sanottu
        vaan sä saat ilmoituksen koneellesi että nikki on tulllut sisään - sitten bannit sen
        Vai miten se tapahtuu kun kirjoitan tuntitolkulla ja kaikki lähtee hienosti, mutta heti kun rekkaan niin pam sivut on tukossa pyörii vaan ei mikään mene minnekään, kuka se sitten on centtikö? Oletkö sä muuten skitsofreeninen ?

        Sä itse täällä haukut kirjoittajia ihan kokoajan !
        Oletko koskaan kuullut että kunnnioitus pitää ansaita muuten kuin rääkkäämällä ihmisiä? No miljardi ihmistä kunnioittaa allahia ja koraania koska muuten ne rääkättäisiin kuoliaiksi tai tapettaisiin. En ainakaan minä laske sitä kunnioittamiseksi että se tapahtuu rääkkäämisen tai tappamisen uhalla,
        mutta teille islamisteille se varmaan sopii.

        kun nykyiset isisin tappajat asuvat kadulla, niin muslimiemo synnyttää uuden terroristijärjestön, joka on entistäkin julmempi.

        https://www.youtube.com/watch?v=o_l4Ab5FRwM

        .


      • kysyväää
        browser kirjoitti:

        Ruotsissa hyysärit ovat onkineet nettikirjoittajien henkilöllisyydet esiin ja pommittaneet väärämielisten kodit. Rekisteröitynyt paljastuu helpommin ja näin asettaa itsensä ja perheensä hengenvaaraan tässä hyysärifasistisessa ilmapiirissä.

        Näille palstoille kannattaa kirjoitella vain Tor-verkon kautta, jotta hyysäriterroristit eivät pääse käsiksi.

        Tor-verkon kautta miten


    • iso d

      Vielä.

      • mitä vielä?


    • iso d

      Enpä tiedä. Joko tuosta on poistettu viesti tai viestini on mennyt ihan väärään paikkaan.

      Tai sitten olen höperö kuin mover.

      Mene ja tiedä.

      • jos käytät tällaista merkkiä, niin sen jälkeiset txt katoaa:


      • qod kirjoitti:

        jos käytät tällaista merkkiä, niin sen jälkeiset txt katoaa:


      • ????
        qod kirjoitti:

        jos käytät tällaista merkkiä, niin sen jälkeiset txt katoaa:

        miksi


      • Je suis Charlie
        ???? kirjoitti:

        miksi

        Liittyy varmaan ohjelmointikieleen tägeihin jne.
        Voi olla tahallinen tai tahaton.
        Veikkaisin että on bugi.
        En kyllä näe, että mitä hyötyä siitä olisi.

        Pitää muuten vaihtaa nimimerkki, koska en viitsi kirjoittaa noin pitkää nimimerkkiä ja toiseksi siksi, että Charlie Hebdo antoi muslimiterroristeille hävettävällä tavalla kaiken anteeksi. Tuo kansikuva myös ymmärrettiin ja otettiin muslimaailmassa yleisesti vastaan lehden anteeksipyyntönä Muhammadin pilkkaamisesta.

        Uudessa nimimerkissä pitäisi olla vain kolme tai neljä merkkiä ja sen pitäisi jotenkin viestittää taistelua vapaan maailman puolesta islamin barbariaa ja tukahduttavaa kauhua vastaan.


      • ­­¢
        Je suis Charlie kirjoitti:

        Liittyy varmaan ohjelmointikieleen tägeihin jne.
        Voi olla tahallinen tai tahaton.
        Veikkaisin että on bugi.
        En kyllä näe, että mitä hyötyä siitä olisi.

        Pitää muuten vaihtaa nimimerkki, koska en viitsi kirjoittaa noin pitkää nimimerkkiä ja toiseksi siksi, että Charlie Hebdo antoi muslimiterroristeille hävettävällä tavalla kaiken anteeksi. Tuo kansikuva myös ymmärrettiin ja otettiin muslimaailmassa yleisesti vastaan lehden anteeksipyyntönä Muhammadin pilkkaamisesta.

        Uudessa nimimerkissä pitäisi olla vain kolme tai neljä merkkiä ja sen pitäisi jotenkin viestittää taistelua vapaan maailman puolesta islamin barbariaa ja tukahduttavaa kauhua vastaan.

        minulle riittää yksi merkki.


    • Je suis Charlie

      Moverin henkilöllisyys on toki esim. minun tiedossani - on ollut jo kauan.

      Moverhan ei aina ollut mover, vaan väitteli mm. Ellilän kanssa vuonna 2009 ihan omalla nimellään. Internet ei koskaan unohda.

      Vaikka moverilla ei aina ole kaikki inkkarit kanootissaan ja hän osaa olla äärimmäisen ärsyttävä, en kuitenkaan näe, että hän olisi paha ihmisenä.

      Itse asiassa, jos olisi pakko valita kaveri tältä palstalta, niin se todennäköisesti olisi mover.

      Joskus jopa kadehdin moveria siinä, että hän ei paljoa päätään vaivaa islamilaisen terrorismin lisääntymisellä ja sen mahdollisista seurauksista lähipiirinsä turvallisuuteen.

      Kukaan tällä palstalla ei ansaitsisi tulla julkisesti käräytetyksi.
      Ehkäpä anonyymin kirjoittajan jäljittäminen on jollekin hakkerille mahdollista, mutta toivottavasti kukaan ei ole niin ajattelematon, että julkistaisi yksityisten ihmisten tietoja netissä. Internet on täynnä hulluja ihmisiä - eri toten jihadisteja - jotka voivat olla valmiita tekemään mitä tahansa. Mieti siis ennen kuin teet mitään tyhmää.

      • "Joskus jopa kadehdin moveria siinä, että hän ei paljoa päätään vaivaa islamilaisen terrorismin lisääntymisellä ja sen mahdollisista seurauksista lähipiirinsä turvallisuuteen."

        Todellakin minun pääkopassani ajelehtii paketti yhteiskunnan dynamiikan mahdollisuuksista terrorismin suhteen.

        Terrorismia vastaan voi ja pitääkin sotia. Hulluja on aina.

        Mutta omasta mielestäni paras konsti terrorismin kasvualustan näivettämiseksi on lisätä kaikenlaista kommunikaatiota yhteiskunnan kaikenlaisten viiteryhmien välillä ja pyrkiä globaaliin oikeudenmukaisuuteen.

        Mitkä ovat sinun lääkkeesi?


      • Parannetaan Suomi.
        Mover kirjoitti:

        "Joskus jopa kadehdin moveria siinä, että hän ei paljoa päätään vaivaa islamilaisen terrorismin lisääntymisellä ja sen mahdollisista seurauksista lähipiirinsä turvallisuuteen."

        Todellakin minun pääkopassani ajelehtii paketti yhteiskunnan dynamiikan mahdollisuuksista terrorismin suhteen.

        Terrorismia vastaan voi ja pitääkin sotia. Hulluja on aina.

        Mutta omasta mielestäni paras konsti terrorismin kasvualustan näivettämiseksi on lisätä kaikenlaista kommunikaatiota yhteiskunnan kaikenlaisten viiteryhmien välillä ja pyrkiä globaaliin oikeudenmukaisuuteen.

        Mitkä ovat sinun lääkkeesi?

        Paras ja AINOA lääke on POISTAA maasta tuollaiset sairaat ihmiset ja heidän heimonsa ikuisiksi ajoiksi.

        Muuta lääkettä EI OLE.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        "Joskus jopa kadehdin moveria siinä, että hän ei paljoa päätään vaivaa islamilaisen terrorismin lisääntymisellä ja sen mahdollisista seurauksista lähipiirinsä turvallisuuteen."

        Todellakin minun pääkopassani ajelehtii paketti yhteiskunnan dynamiikan mahdollisuuksista terrorismin suhteen.

        Terrorismia vastaan voi ja pitääkin sotia. Hulluja on aina.

        Mutta omasta mielestäni paras konsti terrorismin kasvualustan näivettämiseksi on lisätä kaikenlaista kommunikaatiota yhteiskunnan kaikenlaisten viiteryhmien välillä ja pyrkiä globaaliin oikeudenmukaisuuteen.

        Mitkä ovat sinun lääkkeesi?

        Mitä enemmän joudun kommunikoimaan viitteiden ja hyysääjiensä kanssa, sitä rasistisempi minusta tulee.


      • Parannetaan Suomi. kirjoitti:

        Paras ja AINOA lääke on POISTAA maasta tuollaiset sairaat ihmiset ja heidän heimonsa ikuisiksi ajoiksi.

        Muuta lääkettä EI OLE.

        Poistaminen on samaa kuin sammuttaa paloa bensalla.


      • browser kirjoitti:

        Mitä enemmän joudun kommunikoimaan viitteiden ja hyysääjiensä kanssa, sitä rasistisempi minusta tulee.

        Näin ollen tuleekin sitten hoidella sinut.

        Veikkaan myös, että sinun kommunikointi maahanmuuttajien kanssa on aika vähäistä?


      • ­­¢
        Mover kirjoitti:

        Näin ollen tuleekin sitten hoidella sinut.

        Veikkaan myös, että sinun kommunikointi maahanmuuttajien kanssa on aika vähäistä?

        meinaatko tappa tuon browserin(!)


      • ­­¢ kirjoitti:

        meinaatko tappa tuon browserin(!)

        Tappaa ehkä jonkun hänen kummista unelmistaan.


      • Wallinin Jaska
        Mover kirjoitti:

        Poistaminen on samaa kuin sammuttaa paloa bensalla.

        Et ole ikinä ollut tulityökurssilla, varmiten estetään tulipalo eliminoimalla palava jäte.


      • Wallinin Jaska kirjoitti:

        Et ole ikinä ollut tulityökurssilla, varmiten estetään tulipalo eliminoimalla palava jäte.

        Ja sinun mielestäsi palavaa jätettä varmaan ovat rikolliset mamut, mutta eivät rasistit?


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Ja sinun mielestäsi palavaa jätettä varmaan ovat rikolliset mamut, mutta eivät rasistit?

        Ilman rikollisia mamuja ei olisi niitä "rasisteja" ja ne oikeatkin rasistit olisivat likipitäen harmittomia.

        Vaarallisimmat rasistithan ovat niitä rikollisia mamuja.


      • iso d kirjoitti:

        Ilman rikollisia mamuja ei olisi niitä "rasisteja" ja ne oikeatkin rasistit olisivat likipitäen harmittomia.

        Vaarallisimmat rasistithan ovat niitä rikollisia mamuja.

        Mikä on oikea rasisti?


      • !!!!!!!!
        Mover kirjoitti:

        Mikä on oikea rasisti?

        sinä


      • kinnostaa muute vaa

        JSC, oliko mover sitten etu- vai sukunimellään vai molemmilla ja miksi
        kokoajanko miksi vaihtoi moveriksi
        mistä tulee sana mover ?
        onko se julkisuuden henkilö?
        Tunnetko sen siviilissä?


      • vakkariii

        he he mä luin ton silloin luulin etttä toi on centin tekemä valeuutinen
        Olin täysin varma että mover on nainen
        Yks pikkujulkkis nainen ainakin sanoi eräässä lehdessä että kirjoittaa suomi24n rasismi-palstalla vakituisesti.
        Jotenkin tuntuu kuin se olisi sama koska toi Moverin ja hänen ylimielisyys ja narsismi taas liittyy selkeesti asiaan.

        Onko toi muka oikeesti mover - mä en usko , sillä olen 99,5% varma että mover on ämmä, jolla on vaan monta veljeä ja siksi niin miehekäs. Enkä usko uutisenkaan oleva ylen Noita nyt toi centti osaa väärentää mitä vaan - osaahan se hakkeroida mun koneenikin hajalle ja banniin jne...


      • hyvästi

        Moverin ja centin näkee heti samaksi koska molemmilla on sama luonne kun ne häviää jonkunm matsin - ne siis se on valmis tappamaan vastustajan

        Ilman mitään järkeä centti jo yrittikin tappaa minut ja jos sillä olis järkeä hitustkaan se olisi tajunnut vihjeistä että perääntyy ajoissa mutta harva on yhtä tyhmä kuin mover.

        "Mieti siis ennen kuin teet mitään tyhmää. "
        - toi olisi lause mikä pitäisi opettaa moverille. Moverin henkinen sairasu nimeltä narsismi on pilannut kaiken täällä. Narsisitin kaa ei voi jutella. Kaikesta tän kaiken näkee.

        Onko nää nyt moverin hautajaiset? Hyvä painutkoot helvettíín rääkkäämästä ihmisiä. Jää yhtä paljon ikävä kuin aamuista ripulipaksaa.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Poistaminen on samaa kuin sammuttaa paloa bensalla.

        ei toki ole vaan poistaminen on sama kuin palavan aineen poisvieminen tulipaloosta.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Näin ollen tuleekin sitten hoidella sinut.

        Veikkaan myös, että sinun kommunikointi maahanmuuttajien kanssa on aika vähäistä?

        kysy siltä oululaiselta baarityöntekijältä miten kommunikoi muualta tulleiden kanssa


      • asdfasdf kirjoitti:

        kysy siltä oululaiselta baarityöntekijältä miten kommunikoi muualta tulleiden kanssa

        Te rasistit valitsette maahanmuuttajatappajan - ja kerrotte sen jälkeen mitä ovat maahanmuuttajat.

        Yksinkertaista ja helppoa.


      • Je suis Charlie
        Mover kirjoitti:

        "Joskus jopa kadehdin moveria siinä, että hän ei paljoa päätään vaivaa islamilaisen terrorismin lisääntymisellä ja sen mahdollisista seurauksista lähipiirinsä turvallisuuteen."

        Todellakin minun pääkopassani ajelehtii paketti yhteiskunnan dynamiikan mahdollisuuksista terrorismin suhteen.

        Terrorismia vastaan voi ja pitääkin sotia. Hulluja on aina.

        Mutta omasta mielestäni paras konsti terrorismin kasvualustan näivettämiseksi on lisätä kaikenlaista kommunikaatiota yhteiskunnan kaikenlaisten viiteryhmien välillä ja pyrkiä globaaliin oikeudenmukaisuuteen.

        Mitkä ovat sinun lääkkeesi?

        Mover, minäkin uskon keskustelun olevan paras lääke yhteisymmärryksen ja yhteistyön saavuttamiseen, mutta on olemassa ihmisiä joiden kanssa ei voi neuvotella.

        Varmasti esim. 1930-luvulla juutalaisten piirissä oli sinun kaltaisia taivaanrannan maalareita, joiden mielestä kysymys oli vain siitä, ettei tarpeeksi keskusteltu natsien kanssa.
        Totuus oli kuitenkin se, ettei mitään yhteisymmärrystä olisi ollut edes mahdollista saavuttaa, koska natsit eivät pitäneet juutalaisia edes ihmisinä.

        Nyt on sama juttu islamin kanssa. Paitsi, että nyt juutaisten asemassa olemme myös me. Me olemme Koraanin mukaan apinoita ja sikoja. Jokainen muslimi lukee islamin apokalyktisia hadith-kirjoituksia ja uskoo ja odottaa, että muslimit tulevat tuhoamaan juutalaiset. Näiden kirjoitusten mukaan juutalaisten jälkeen on kristittyjen vuoro. Ateistit ja muut epäuskovaiset on jo tuhottu aikoja sitten. Arvatenkaan et ole tutustunut islamin omiin kirjoituksiin. Suosittelen esim. Jaakko Hämeen-Anttilan kirjaa "Jeesus - islamin profeetta".


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Mikä on oikea rasisti?

        Sellainen joka on oikeasti rasisti, eikä tavallinen kotimaastaan huolestunut veronmaksaja jota te roskaväen perseennuolijat nimittelette rasistiksi.

        Hyvin usein n eekeri ja / tai muslimi.


    • hottentotti= varattu

      Mä en tappais moveeria vaiikka tietäisin sen nimen.
      Jos se asuis mun naapurissa, niinm uuttaisin helvaten kauas.
      Olen joskus sitä ollut kiinnnostunut siltä varalta että jos se oliskin oikeesti joku oikeesti kiva tyyppi niin vois kirjoittaa fiksummin mutta kun se on vaan ällö tai erittäin älllö niin en viitti vaivautuu , välilllä eii ansatse edes näpp virheiden korjauksii. muille sitten kirjoitan paremmin.

      Mover on vaan pilannut niin kaiken

      Mä olen n 78 alkaen jutellut ventovieraiden kaa ja kuullut paljon juttuu, etten lähtis treffeille. Mm pumpulin kohtalo oli aika kurja. Alibissa luki. Itsekin juttelin hänen kanssaan.

      Jos tääl on niin vanhoja niin mun nikki oli hottentotti.

    • hyvästi mover !!

      Mun mielestä moverin oma ällöttävyys on pilannut täällä kaiken
      Tossa ylen uutisessa - onko se nyt oikeesti totta, vaikee uskoo , no jos on niin Mover sanoo että kirjoitus tyyli on muuttunut räikeämmäksi aivan kuin siihen olisi joku lupa - ”Viime eduskuntavaalien jälkeen selkeästi roskan kirjoittelu lisääntyi, aivan kuin olisi annettu uusi lisenssi kovempaan huuteluun. ”

      Noita hyysäreitä vaan vituttaa kun mä tuulin puhuu järkeä, niin on hiljentynyt se helvetínmoinen vittuilu suomalaiset on kaikkee paskaa!! Musta tollaset suomalaisuuden haukkujat on hirveintä ikinä ja ne oikeasti pitäisi kaikki poistaa Suomesta mover Stubbin muassa ekoina. Suomen haukkujat ei kuulu Suomeen Niinku Stubbi, semmosta sontaa mitä Stubbi laskee suustaa ei todellakaan Suomen arvokas kansa tarvi kuunnella. Stubbi on ylimielinen sikapaksa, ja Suomen kansan vihaaja.

      Ainoo syy siihen sontaan mitä minä olen kirjoittanut, johtuu tuosta moverin omasta sonnasta mitä se kirjjoittaa
      musta mover on vika ihminen jolla on varaa puhuu toisten kitjoittajien tyylistä
      Tommosta kamalaa mitä se kirjoittaa
      Mua edelleen kiinnostaa aihe rasismi ja jos mover nyt vaihtuu niin enpä tiedä muuttuuko mitään sillä tämä firma aller on sallinut kaiken ja se on allerin linja joka täällä ylimpänä määrää. Sekin vítutttaaa Ja tää sanojen tähdittämine ym ettei n sanaa sa akirjoittaa ja joku hemmetin moinen vääntely ettei saa sanoa ninkuin tahtoo vaan pitää kierrellä ja karrella se tekee älytöntä stressii kun ei voi sanoo mitä haluaa vaan haettava muistista korvaavia sanoja.


      Kaikki sonta täällä on vain moverin syytä. Kukaan ei olisi kirj niitä kuin kirjoitti jos moverilla olisi järkeä.
      Kouluttetu se voi olla mutta koraanikoulussa opetetaan tollasta rasismia ja sadismia ja muiden ihmisten varsinkin vammaisten ihmisten haukkumista - Sekin kumma tapa ettei saa mollata toisi akirjoittajia mutta mover ystävineen haukkuu kokoajan kirjoittajia. Tänäänkin kun kastoo mitä vain niinkaikessa näkee kun mover ei tod uhohda haukkau kirjoittajaa.

      Mutta se hyysäreiden taktiikka ”haukkua suomalaiset rasisteiksi ja siten kyykyttää kansa” - se vaan oli väärä! se oli niin väärä ettei ikinä mikään. Hyi helvetttíí koko eliitti paksa. No toivotaan kun isis tulee tänne joukkoineen että jos ne sanoisi tappavansa eka kansanedustajat niin toivottaisin isiksen tervetulleeksi. Niin paljon mä vihaan niitä koska tuhosi meidän ihanan lintukotomme, Suomen. Tänne voi mun puolesta isis alqiada ja taleban ja kaikki ei oo enää väliä kaikki on pilalla kuitenkin. Ei ole enää Suomea. Tämmönen paksa maa jossa pitää pelätä ettei uloskaan uskalla mennä enää.

    • ylläpidolle

      Joka ikinen kerta kun tänne tulee lukee päivän annnosta - niin ei yhtäkään moverin tekstiä etteikö se hauku jotain kirjoittajaa siinä alkaa vítutttaaa jo ennenkuin itse saa yhtäkään kirjoitusta tehdyn.
      Mover on tän palstan täystuho, todellakinn epäpätevä kaikkeen.
      Ihmisenä sadisti, syrjivä rasisti ja henkisesti umpisairas.

      Todella raivostutti taas noi moverin haukkuvat analyysit tästä palstasta - pelkää haukkumista taas, ettei saa aikaan keskustelua ... : Moverin mukaan keskusteluissa ei tapahdu hedelmällistä vuorovaikutusta keskustelijoiden välillä.
      Oikeitakaan asioita ei saada puettua kunnollisen argumentoinnin muotoon. ”

      Just tota sen jankuttaa Sitkun katsoo moverin omia vastauksia niin niistä ei löydä asiaa sanaakaan. Mitä se taas oli viimeksi mulle vastasi sanoja joilla ei ollut mitää sisältöä eikä ne liittyneet rasismiin eikä olleet vastauksia minulle ym
      Kyllä sen näkee että mover on vaan ylimielisyyteen koulutettu, jolle ihmisen mielipiteellä ei ole mitään arvoa.

      Moverille ainoaa arvoa tulee että pilkut ja pisteet on oikein. Ja toi v**** argumentointi- vinkuminen - jos et osaa yliopistotasoista argumentointia, niin ei sen mielipiteellä ole mitään arvoa. Voi oksennus sitten . Vammaisilla ei ole mitään arvoa eikä alemmalla koulutustasolla kun ollaan vaan arvottomia haukuttavia juoppoja moverille .
      Tää on ihan vaan arvojen hukkumista ollut - kuka sitä jaksaa loputtomiin hermostumatta itsekin.

      No moverin on kätevää hermostuttaa tahallaan vastustajansa kun se voi sammutaa koneet. Hirveetä kiusaa kokoajan... välillä se sammutti minulta etten saa vastauksia. Miihn se perustui? Sitten kun sanoi ettei tuu postia niin se avas napi ja postissa oli yhtäkkiä 150 tullutta viestiä, kun muttaneidit (moveri sekin ) puhuu keskenään itsekseen, sen sonnan poistaminen vie kaiken ajan. Joten nimeäkään on turha rekata.

      Olisi varmaan helpompi luetella hyvät puolet
      No se ettei tarvi rekata voidakseen sanoa pikapikaa jotain - kaikki muut on väärin. Säännötkään ei koske moveria.

      Olikohan tää tässä - sanoin vaan että jos ylläpito valitsee seuraavan luotsin joka olisi vähemmän henksiesti sairas narsisti, joka häviön tullen on valmis tappamaan voittajansa.

      Se asia keskustelu kun satoja mielipiteitä broverin kaa - siitä ei tajuu mitäään eikä se ole mielipidettä vaan kai sitten sitä argumentointia. en lukenut niitä kun ei niistä opi mitään.

      Onko vielä jotain asiaa? Joo ei jää ikävä moveria.

    • ottakaas nyt iisisti

      Ottakaa nyt iisisti!

      Tää on pelkkä lapsellinen keskustelupalsta, jolla ei maailmaa paranneta. Onhan tällä netillä toki aika huikea tarkoitus siellä missä on todellisia ongelmia. Täällä Suomessa on lähinnä vain erilaisia "myrskyjä vesilasissa" Lieveilmiöitä, joita on lähes mahdotonta kitkeä kokonaan pois.

      Ainoa isompi huolenaihe koko Euroopassa on nuorisotyöttömyys ja sitä kautta näköalaton tulevaisuus. Pitäskin miettiä mitkä tekijät vaikutti joskus 1970- ja 1980-luvuilla milloin töitä vielä riitti?

      Yleensä vedotaan idänkaupan romahtamiseen ja suuriin ikäluokkiin, kun silloin "vanhaan, hyvään aikaan" töitä riitti ja ulkomaankauppa veti.

      En usko näin yksinkertaisiin selityksiin. Yhteiskuntamme on rikkaampi kuin koskaan aikaisemmin, tuo rikkaus on vain jaettu epätasaisemmin. Kohta on vain rikkaita ja köyhiä. Yhteiskuntaa pyörittää kuitenkin keskiluokka ja sen väheneminen on mielestäni se tekijä, joka ajaa yhteiskunnat nykyiseen "sekoomukseen"

      Pitäs ottaa kova linja ja laittaa joidenkin järjetön rikastuminen kuriin. Kansalaistuloakin pitäs harkita vakavasti.

      Yksinkertaisesti on kyse joidenkin ihmisten uskomattomasta itsekkyydestä ja ahneudesta.

      Nykyinen länsimainen demokratia on sekin vain yksi harvainvallan muoto. Todellinen demokratia voi toteutua vasta sitten kun jokainen täysikäinen kansalainen voi painaa kotonaan nappia ja äänestää siten lähes mistä tahansa asiasta. Kansalaisten älyä ei pidä aliarvioida!

    • niin väsynyt ööitä

      Mover sanoo ylen linnkissä
      "Moverin mukaan keskusteluissa ei tapahdu hedelmällistä vuorovaikutusta keskustelijoiden välillä."

      Moverin mielestä ei ole hedelmällistä koska se on aina väärässä.
      Moverin mielestä hedelmällinen vuorovaikutus tarkoittaa sitä kun erimieltä oleva sanoo : "mover on oikessa mä tapan itse itseni" , semmoinen keskustelu on moverin mielestä hedelmällistä.

      Mun mielestä heddelmälinen keskustelu on sellaista että voi oppia jotain oikeeta asiaa rasismista. Mutta kun moveria pitää opettaa mitä onj rasismi ... eikä se ymmärrä vaikka mitä sanoo. Vihaa täällä on oppinut varmaan kaikki ja siksi tänne ei tuu kukaan kuuntelee kun moveri haukkuu ihmisiä juopoiksi.

      Mä meen nukkuu nyt Kiitos että sain sanoo etti oo taas banni päällä.

      Vaihtakaa se mover, ei sillä ole muutenkaan aikaa jutella. eikä osaakaan jutela asiallisesti moderointiakaan se syrjivä rasisti ei osaa jne...

    • jaksanko

      Kirjoittaako terve aikuine tälleen :
      http://www.suomi24.fi/yhteisö/Mover/keskustelut
      Mover 18.1.2015 13:13

      I-h-m-i-s-e-n- -b-a-n-n-a-a-m-i-n-e-n- -r-a-j-a-l-l-a- -u-s-k-o-n-n-o-n- -p-e-r-u-s-t-e-e-l-l-a- -e-i- -k-ä-y-.

      Jorinasi ovat uskomatonta epäyhteiskunnallista höpötystä.
      Yhteiskunta / Rasismi

      ______________________________

      valetta
      Mover 18.1.2015 12:12

      Minä voin analysoida kanssasi lukitun aloituksen jokaisen viestin - ja mietimme yhdessä, että onko niiden moderoinnisssa mitään järkeä vai ei.

      _______________________________

      Mitä tää tarkoitaa taas? älykästäkö ?

      Mover 18.1.2015 12:12

      Vaino on kielletty maassamme kaikkien suhteen - lain tarvittavat seuraamukset ei.

      __________________________________

      Etsin vielä sen mitä mulle on vastasi ei mitän järkee

    • enkä löydä

      Tämmöstä Onko tää keskustelua, ajatusten vaihtoa? Ihan tyhjää täynnä!
      __________________________--


      Mover18.1.2015 17:33
      Niin kuin pitää, muun kriittisyyden ohessa, ollakin.
      Sinun itsekritiikittömyytesi pudottaa pohjan koko kritiikkiuskottavuudeltasi.

      ______________________________________


      mä en kyl löydä sitä minkä luin - ei se ole moverin omissa, koska se sammuttaa välilllä tallentiimen enkä löydä

    • 2 x samaa

      Niin tämmösen luin tänään ja kaksi kertaa sama kommentti eri kirjoittajalle vastaa
      saman vastauksen. Miten hedelmällisenä Mover pitää oma kommentiointiaan?

      Mover 20.1.2015 20:50

      Sitä sinä et ymmärrä, mutta siihen on hyvä syy.

      Sellainen taas, minkä itsepintaisesti väität ymmärtäväsi, on yhtä kantavaa kuin sumu.

      Tämä tietysti on tavallaan tuntuma siitä, minkälaisen kirjoitushistorian sinulla saatan kuvitella sinulla olevan - noin palstan kokemusteni perusteella. Kuka teistä rekkaamattomista varmasti tietää.

      • rasisti häiritsee

        Miten hedelmällisenä Mover pitää oma kommentiointiaan? ::::

        Mover 20.1.2015 20:50

        Sitä sinä et ymmärrä, mutta siihen on hyvä syy.

        Sellainen taas, minkä itsepintaisesti väität ymmärtäväsi, on yhtä kantavaa kuin sumu.

        Tämä tietysti on tavallaan tuntuma siitä, minkälaisen kirjoitushistorian sinulla saatan kuvitella sinulla olevan - noin palstan kokemusteni perusteella. Kuka teistä rekkaamattomista varmasti tietää.

        ________________________________


        Niin mitä toi nyt tarkoittaa ?
        Suomalaisia sanoja peräkkäin ilman mitään sisältöä.
        Minusta toi ei edes yritä keskustella vaan tuhota keskustelua.
        Mutta sitähän mover tekee.

        jos me puhuisimme kuten shaurasti niin poistoa ja poistoa se olisi ja sitten bannia, mutta moverin buudeli fuck-sorma heiluttava kuvake saa haukkua.
        Ei se minua häirihe - moverin käytös vaa vítuttaa .


    • tahtoo keskustella

      Tämmönen on aika turhaa mutta kuitenkin jokainen pitäköön oman mielipiteensä mutta en usko tuota linkkiä, onko edes ylen uutinen - en löytänyt ohjelmaa.

      http://yle.fi/uutiset/rasismikeskustelun_vahti_moni_ei_koskisi_tikullakaan/6548894

      Toisekseen jos Moveria on uhkailtu niin eikö paras keino ole silloin väittää sukupuolta toiseksi eli täälläkin kaverinsa puhuu kokoajan että se on mies. Miksi jos on uhkailtu niin on varmaan parasta kääntää asia toisinpäin.Olen varma että mover on nainen vaikka kaverinsa yrittää nyt taas huijata. Kun katsoo korvaa niin ei kenelläkään ole tommosta korvaa. Eli kuva on manipuloitu kuten varmaan koko uutinen Noihan noita uutisia tekee kokoajan ja ne pyörii netissä muka oikeina uutisina. Ko uutista ei löydy Ylen sivulta. Missä ko ohjelmakin on.

      Täälläkin oli aikoinaan semmoinen kuin omshantishiwashakti omalla kuvalla.
      Kun kuvaa katsoi tarkkaan huomasi että se rakennettu useammasta osasta.
      Moverinkan kuva ei ole aito, ja varmaan koko uutinenkin on huijausta.
      Samaan tulokseen tulin edellisellä kerralla. Tossa korvassa vaan on jotain kaameeta. Nenä on söpö.

      Mun puolesta on ihan sama kuka mover on pääasia että se lähtee vetää täältä koska se ei osaa keskustella eikä halua keskustella rasismista, eikä sillä ole aikaa. Muutenkin kostava narsisti, sadisti, ihmisvihaaja, vammaisten vihaaja, naisten vihaaja, ja ehkä jopa lasten vihaaja. Luulisi että olisi mielummin lastensa kaa peuhaamassa kuin täällä sotkemassa aikuisten keskustelua.

    • A-Studiossa parasta aikaa taas muslimit valehtelemassa vääräuskoisille.

      Olen niin kyllästynyt tähän propagandaan ja turpien tukkimiseen.

    • anti tulla vaa

      Miks toi yks sanoo

      ""Kukaan tällä palstalla ei ansaitsisi tulla julkisesti käräytetyksi.
      Ehkäpä anonyymin kirjoittajan jäljittäminen on jollekin hakkerille mahdollista, mutta toivottavasti kukaan ei ole niin ajattelematon, että julkistaisi yksityisten ihmisten tietoja netissä. Internet on täynnä hulluja ihmisiä - eri toten jihadisteja - jotka voivat olla valmiita tekemään mitä tahansa. Mieti siis ennen kuin teet mitään tyhmää.""


      Onko joku ollut käräyttämässä jotain muitakin nimiä?
      Eikö nyt Moverin nimi kannattasi paljastaa jotta jihadistit voi palkita hänet !
      Sen verran paljon puolustanut niitä.

      Mut taas jihadisti-mover voisi tappaa mutta se ei olisi isokaan tappio kenellekään, varsinkaan minulle.

      Sitäpaitsi kyllä ylläpito tietää meidän kaikkien nimet, ne on viety jo isisille.

    • Loppu häämöttää jo.

      Minkähän takia moverinkaltaiset haluavat tänne meidän maahamme kaikenlaisia hirveitä ongelmia ??????????

      Ja kun se on selvä asia, että noista ongelmista ei ikinä pääse eroon, vaan ne lisääntyvät aivan hirveästi kokoajan.
      Ja meidän elämämme pilaantuu totaalisesti.

      Emme voi enää elää rauhassa ihanaa elämää, omassa maassamme.

      • Asia on selvä.

        Siksi, kun ovat idiootteja.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe