Mies kosi...törkeää

Pettynyt kerrakseen

Mies kosi saunassa hirveessä humalassa minua..alkoi ällöttää suoraansanottuna ja hävetti miehen puolesta,
Petyin tosi kovasti, sekä mieheen että siihen että tämä kertoi siitä mten hän minua kunnioittaa...eli ei yhtään. Olemme sentään jo keski-ikäisiä.

Mitäs mieltä itse olisitte tällaisesta kosinnasta?

31

782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palikat tasan

      Ota piiska esiin seuraavan kerran kun sekstailette ja uhittelet ja kiristät sillä että kannattiko kosia humalassa.

      • Pettynyt kerrakseen

        Ei se humalassa olo mitään haitannut, olin itsekin juonut jo pullollisen kossua mutta että saunassa...kauheen kuumassa...


      • mukava elämä
        Pettynyt kerrakseen kirjoitti:

        Ei se humalassa olo mitään haitannut, olin itsekin juonut jo pullollisen kossua mutta että saunassa...kauheen kuumassa...

        Minua kosittiin saunassa mutta SELVINPÄIN. Naimisiin menin, ei hävettänyt tai nolottanut yhtään. Mies kun on minulle SE OIKEA. Itse asiassa pidin sitä söpönä.


      • Margareeta
        Pettynyt kerrakseen kirjoitti:

        Ei se humalassa olo mitään haitannut, olin itsekin juonut jo pullollisen kossua mutta että saunassa...kauheen kuumassa...

        Kosimisympäristönä sauna kertoo kosijan mielenlaadusta, joka ei ole kovinkaan ylevä.

        Ronskeinkin nainen toivoo kosimisessa olevan mukana hieman pyhyyttä ja viattomuutta, salaperäistä, romanttista lumousta.

        Kerrot juoneesi itsekin pullollisen Koskenkorvaa, joten humalatilasi ei perin lievä ole ollut. Humalatilassa tehty kosinta, humaltumistilassa oleva morsianehdokas... emme luotettavaa kuvaa saa tapahtuneesta kukaan.
        Eivät edes asianomistajat.

        Kosinnan voisi uudistaa sille sopivassa ympäristössä, jossa molemmat olette pukeutuneet säädyllisesti ja olette selvinpäin ja virkeät.

        Ihastuttava näköalapaikka, lomakohteen eksoottinen ympäristö, kaunis ranta ja auringonlasku tai -nousu, korkeatasoinen ravintola, jokin yhteinen merkittävä paikka ja aika, polvistuminen kosittavan eteen ja sormus... näitä elementtejä ei järkevinkään nainen voisi vastustaa.
        Näistä elementeistä vain yksi toteutettuna voi murtaa naisen vastuksen ja saada myöntyväiseen suostumuksen tilaan.


      • Margareeta
        Margareeta kirjoitti:

        Kosimisympäristönä sauna kertoo kosijan mielenlaadusta, joka ei ole kovinkaan ylevä.

        Ronskeinkin nainen toivoo kosimisessa olevan mukana hieman pyhyyttä ja viattomuutta, salaperäistä, romanttista lumousta.

        Kerrot juoneesi itsekin pullollisen Koskenkorvaa, joten humalatilasi ei perin lievä ole ollut. Humalatilassa tehty kosinta, humaltumistilassa oleva morsianehdokas... emme luotettavaa kuvaa saa tapahtuneesta kukaan.
        Eivät edes asianomistajat.

        Kosinnan voisi uudistaa sille sopivassa ympäristössä, jossa molemmat olette pukeutuneet säädyllisesti ja olette selvinpäin ja virkeät.

        Ihastuttava näköalapaikka, lomakohteen eksoottinen ympäristö, kaunis ranta ja auringonlasku tai -nousu, korkeatasoinen ravintola, jokin yhteinen merkittävä paikka ja aika, polvistuminen kosittavan eteen ja sormus... näitä elementtejä ei järkevinkään nainen voisi vastustaa.
        Näistä elementeistä vain yksi toteutettuna voi murtaa naisen vastuksen ja saada myöntyväiseen suostumuksen tilaan.

        Nyt ei yo. vastaukseni ollut tarkoitettu "mukava elämälle", vaikka häntä saunassa kosittiin.
        He olivat selvinpäin ja heille sauna oli merkittävä yhteinen paikka, joten siinä tapauksessa se oli oikea, kaunis kosinta kaikessa alastomuudessaan.


      • jukkis tietää
        Margareeta kirjoitti:

        Kosimisympäristönä sauna kertoo kosijan mielenlaadusta, joka ei ole kovinkaan ylevä.

        Ronskeinkin nainen toivoo kosimisessa olevan mukana hieman pyhyyttä ja viattomuutta, salaperäistä, romanttista lumousta.

        Kerrot juoneesi itsekin pullollisen Koskenkorvaa, joten humalatilasi ei perin lievä ole ollut. Humalatilassa tehty kosinta, humaltumistilassa oleva morsianehdokas... emme luotettavaa kuvaa saa tapahtuneesta kukaan.
        Eivät edes asianomistajat.

        Kosinnan voisi uudistaa sille sopivassa ympäristössä, jossa molemmat olette pukeutuneet säädyllisesti ja olette selvinpäin ja virkeät.

        Ihastuttava näköalapaikka, lomakohteen eksoottinen ympäristö, kaunis ranta ja auringonlasku tai -nousu, korkeatasoinen ravintola, jokin yhteinen merkittävä paikka ja aika, polvistuminen kosittavan eteen ja sormus... näitä elementtejä ei järkevinkään nainen voisi vastustaa.
        Näistä elementeistä vain yksi toteutettuna voi murtaa naisen vastuksen ja saada myöntyväiseen suostumuksen tilaan.

        onneksi netti on täynnä naisen kuvia, niin voi tumputtaa niitä. ei tarvi oikeaa naista... ne voi jopa pieraista, kerran yksi teki niin ja sokeuduin


      • Miten katselet
        jukkis tietää kirjoitti:

        onneksi netti on täynnä naisen kuvia, niin voi tumputtaa niitä. ei tarvi oikeaa naista... ne voi jopa pieraista, kerran yksi teki niin ja sokeuduin

        niitä netin kuvia naisista jos olet sokea?


    • laatutaso

      Hyvin vaikeaa edes arvailla koska minä en edes laskisi tuon tason miehiä kilometrin päähän itseäni.

      • Suski 44444

        Sama minulla. En voisi kuvitellakaan olevani sellaisen ihmisen kanssa, joka on ympärikännissä joskus. Laatua pitää olla! Meillä käytetään joskus alkoholia, mutta koskaan ei olla kännissä.


      • jukkis tietää
        Suski 44444 kirjoitti:

        Sama minulla. En voisi kuvitellakaan olevani sellaisen ihmisen kanssa, joka on ympärikännissä joskus. Laatua pitää olla! Meillä käytetään joskus alkoholia, mutta koskaan ei olla kännissä.

        mitä järkeä sit on juoda? hauskanpito ilman humalaa on kuin ilonpito ilman viinaa vai miten seoli


    • ..............

      Ehkä hän ei vain saanut sanaa suustaan selvinpäin. Vanha totuushan kuuluu: lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden. Totuus siis lienee, että hän oikeasti sinua kunnioittaa, kun sen kerran humalapäissään kertoi. Selvinpäin olisi mahdollisesti pyrkinyt turvaamaan selustaansa, mahdollisen pettymyksen- ja sinun ei-toivotun reaktion varalta.

      Minuakin on aikoinaan kosittu humalassa. Vaikka sitä tapahtumaa ei sitten puolin tai toisinkaan (mies ei muistanut) vakavasti otettu, niin ymmärsin kuitenkin, että hän sai silloin sanottua todelliset tunteensa. Myöhemmin, selvin päin, kun asiaa tiedustelin, hän myönsi tunteidensa aitouden.

      • viinaton2

        "Vanha totuushan kuuluu: lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden" - suurinta hölynpölyä johon uskoo vain juopottelua kannattavat!
        Viinahöyryissä öristyjä sanontoja ei kukaan täysijärkinen edes vahingossakaan ota vakavissaan!


      • .................
        viinaton2 kirjoitti:

        "Vanha totuushan kuuluu: lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden" - suurinta hölynpölyä johon uskoo vain juopottelua kannattavat!
        Viinahöyryissä öristyjä sanontoja ei kukaan täysijärkinen edes vahingossakaan ota vakavissaan!

        Juu, eihän niitä vakavasti oteta! Totuuksia humalaiset kuitenkin suustaan päästelevät, kun itsekontrolli on kateissa. Jotkut kertovat pikkujouluissa jopa esimiehilleen, mitä heistä todella ajattelevat. Eihän niitäkään juttuja esimies sitten arkena enää tosissaan ota, vaikka hyvin tietää, että alainen kertoi "totuuden".


      • uskottavahan se oli
        ................. kirjoitti:

        Juu, eihän niitä vakavasti oteta! Totuuksia humalaiset kuitenkin suustaan päästelevät, kun itsekontrolli on kateissa. Jotkut kertovat pikkujouluissa jopa esimiehilleen, mitä heistä todella ajattelevat. Eihän niitäkään juttuja esimies sitten arkena enää tosissaan ota, vaikka hyvin tietää, että alainen kertoi "totuuden".

        Humalainen kyllä kertoo totuuden humalassa, kuten uhkauksia vieraisiin menosta.


    • Timojen touhua

      Et ole ainut, tuttavani kosi kännissä ja joutui sitten menemään naimisiin, nytten on kymmenen vuotta jatkanut sinkku elämää ja pettänyt vaimoaan ties monenko naisen kanssa. Mies vaan halusi uuden asunnon kun vuokrasopimus sanottiin irti.

    • Kis-

      Hirveässä humalassa ei pitäisi saunoa. Mies on siis tyhmä ja niin sinäkin, kun menet humalaisen kanssa saunaan. Kai jätit sen sinne myös sammumaan?

    • loiuhgyuj

      No unohdetaan hetkeksi se kosinta, ja mietitään sitä miestä... Onko hän useinkin niin humalassa? Tai käyttäytyykö muuten tökerösti? Vai onko hän kunnollinen mies normaalisti, jonka kanssa menisit mielelläsi naimisiin?

      Jos mies on yleensäkin liikaa viinaan menevä tai muuten törppö, niin helppohan se on sitten todeta, että oli tökerö kosinta ja ei kiitos. Lopetat vaikka sitten suhteen, koska et halua samaa mitä mies.

      Jos mies taas on hyvä mies ja sinulle rakas, niin ei kannata ressata... Ehkä se viina auttoi ujoa miestä rohkaistumaan? Tuskin itse tajusi kuinka humalassa oli. Voisit vaikka sanoa miehelle pilke silmäkulmassa, että jos joskus kosisit vaikka kauniimmin ja selvin päin, niin hyvässä lykyssä voisin suostus... ;)

      Sauna sisänsä on mun mielestä ihan mukava paikka kosia. Sellainen rauhallinen, läheinen ja kotoisa. Mutta humalaiselta en itsekään haluaisi kosintaa.

      Minua on kosittu elämäni aikana 7 kertaa, 7 eri miestä... =D Niistä kahteen olen vastannut kyllä, ja avioonkin mennyt. Toinen liitto jatkuu yhä. Niistä vain yksi on tehty selvässä humalatilassa, enkä halunnut ottaa sitä vakavasti. Muut ovat olleet vähän hankalia tilanteita, kun mies on vakavissaan halunnut naimisiin, mutta minä en... Kyllä täytyy naisellakin olla kanttia sanoa en tahdo.

    • t34ty5esrt

      Kosinta siinä, missä jokin muukin. Humalainen päähän pisto, ehkä. Tai ehkä ei uskalla avata suutaan asiasta selvinpäin?

      Enemmän ehkä ihmetyttää, että miksi sinä, keski-ikäinen ja ilmeisestikin itsesi varsin korkealle noteeraava naisimmeinen olet vaivautunut saunaan humalaisen ukon kanssa..???

      Mitä odotit? Shampanjaa ja ruusuja, romanttista viulumusiikkia ja polvistumista? Aika kaukana tavallisen suomalaisen elämästä, joten ehkä kannattaisi suhteuttaa odotukset todellisuuden kanssa...?

    • kauheaa

      Voit sivuuttaa tuollaisen humalakosinnan, se ei ole mikään kosinta. Onko hän alkoholisti? Joku muu olisi tehnyt sen selvinpäin ja arvostanut.

    • Will you marry me?

      Prinsessa ja metsäläinen... vakka ja kansi.

      • Metsämiehelle

        Yes, I might. I´m jus so shy princess. Ask me honestly. Be brave.


    • sovitte toisillenne

      Miten edes olet miehen kanssa, joka on hirveessä humalassa?! Keski-ikäisiksi keskenkasvuisia olette.

    • Vastavirtaan

      Humalassa tehtyä kosintaa ei tietenkään voi ottaa vakavasti. Joskus kuitenkin todelliset tunteet paljastuvat kännissä, ja siitä voi seurata hyvää. Loukkaantumalla aloittaja pilaa sen mahdollisuuden.

      Voi kysyä, mihin aloittaja tällä alitajuisesti pyrkii. Oletko odottanut kosintaa niin kauan, että pitkään muhinut pettymys purkautui nyt tällä tavalla? Haluatko nyt, kun mies on loukussa ja joutuu kanssasi naimisiin, osoittaa hänelle, miten arvoton hän sinulle on? Vai haetko syytä kieltäytyä alkoholistin kosinnasta? Koeta ymmärtää omat syysi, niin on helpompi jatkaa.

      • Kilttis.

        Todella romanttista tuo kosinta. Enpä olisi itse keksinyt mitään noin romanttista. Kyllä teillä nyt rakkaus kukoistaa kirkkaana.


    • kadehdin

      Revipä tästä sit huumoria: olen yli 50-vuotias kolmen lapsen äiti ja minua ei ole kukaan koskaan kosinut, ei selvänä, ei sivistyneessä pikku hiprakassa eikä suomalais-ugrilaisessa shamaanikännissäkään.

    • fdsfdsfdsdsf

      En ymmärrä miehenä edes mitä aloittaja valittaa. Se ei nyt mikään helppo paikka ole kosia! Tuo nyt ei näytä sitä, että mies ei kunnioita. Mies kosi, koska välittää. Naiset valittaa niin pienistä asioista, että hohhoijaa!

    • raaka akka

      Jos alkoi ällöttä mies niin mitä sitä mitettimäänkään.. hyi hitto .. pierasisin tuollaselle kosinnan päätteeks. Samaa tasoa vastauksessa..

      • Kuules kimuli

        Jos sulle ei se mies kelpaa niin tuolle kolmen lapsen äidille kelpaa. Hän kuulemma laittoi jo saunankin lämpiämään. Joten päästäppäs se sulhasparka sieltä sellaisen naisen luo joka häntä osaa arvostaa.


    • Hälytyskelloni soisivat jo siinä vaiheessa, jos miehellä olisi tapana olla "hirveessä humalassa". Humalassa saunominen on vielä ihan oma typeryytensä ja terveys- ja turvallisuusriski.

      Humalaisten suusta ei kuule totuutta, toisin kuin sananlaskussa väitetään. Humalatila muuttaa eri hormonien pitoisuuksia elimistössä (mm. aggressiivisuuteen, seksuaalisuuteen ja kiintymykseen liittyvät hormonit), joten ei kannata suhtautua humalassa sanottuihin asioihin samalla tavalla kuin selvinpäin sanottuihin. (Humalatila ei silti ole myöskään puolustus esimerkiksi huonolle käytökselle, koska ihminen voi valita haluaako humaltua vai ei, etenkin jos tietää jo, että muuttuu humalassa aggressiiviseksi tai ylikorostuneen seksuaaliseksi.)

      Voi olla, että mies on suunnitellut kosimista jo pitkään, voi olla että alkoholia tuli otettua vähän liikaa siksi, että se jännitti, tai voi olla, että se oli kirjaimellisesti humalaisen päähänpisto. Se selviää, kun keskustelette asiasta ihan selvinpäin ja kirkkaassa päivänvalossa.

      • "kauheaa"

        Voi hellanlettas sentää :DD mieheni kosi minua baarissa kännissä ja tässä sitä ollaan oltu 10vuotta naimisissa !!


    • Tyhmät naiset hoi

      Aivan sama missä mies "kännissä" kosii se saattaa vaan olla keino saada nainen hyvälle tuulelle. Takana on pettämistä ja naisen pakko päästä naimisiin ettei jää vanhaksi piiaksi. Mies vaan jatkaa sitten sinkkuelämää, ei se valkokulta sormus estä yhtikäs mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe