Olen alkanut vihaamaan naisia!

Rahaa on!

Olen saanut teistä niin tarpeekseni että kadulla kun tulette vastaan niin luon vittumaisen katseen suoraan teihin ja käännän pääni pois! Te olette nirppanokkia ja kaakattavia kanoja kaikki! Luulette että meitä miehiä voi käsitellä miten tahtoo ja että saatte muka meidät kaikki pauloihinne sormea napsauttamalla, EI MUUTES ONNISTU!!! Minä en ala teille rahojani jakelemaan missään muodossa!! Hankkikaa ihan vaan omat rahanne ja talonne yms!! VAI ONKO TEISTÄ EDES SIIHEN??? LOISET!!! LUTKAT!!!!

19

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylpeä sinkku m

      Samaa mieltä.

    • 19+14

      No, siinähän se totuus tuli.
      Olen kamalan pahoillani, jos joskus olet joutunut minut näkemään. En tiennyt, että vihaat minua niin paljon, vaikka todennäköisesti emme ole koskaan vaihtaneet edes sanaa keskenämme.

      Noh, mitäpä siinä sitten. Jatketaan molemmat elämää omilla tahoillamme. Ainakin tähän asti olen pärjännyt mainiosti yksinkin.

    • kaikki erehtyvät

      Minä olen kyllä elättänyt pariakin miestä. Maksoinpa erään miehen velatkin (20 000e).
      Mutta en ole silti niin vihainen ollut koskaan, että tuntemattomia ihmisiä vihaisin :D

      Tai yleistäisin kaikki miehet onnenonkijoiksi. Itsepä maksoin, mutta enää en maksa :)

      Aloittajakin on nyt vain hyvä ja katsoo peiliin.

      • mentori

        miksi aloittajan pitäisi katsoa peiliin? Onhan hänellä oikeus tunteisiinsa.


    • tsiisus on kingi

      Ihan turhia kaikkia naisia vihata jos jotkut yksilöt ovat kohdelleet sinua kaltoin. Enhän minäkään kaikkia miehiä vihaa, vaikka muutama mies onkin ollut petollinen loiseläjä tapaus. Elämässä ei kannata olla katkera.

      Itse päätin, että aion pysyä posiitivisena vastoinkäymisistä huolimatta ja kokemuksesta tiedän, että tässä maailmassa on myös hyviä miehiä, että naisia.
      Eikä se tee sinua onnelliseksi että vilkuilet muita vihaisesti, ole mielummin katsomatta ja keskity elämän iloisiin asioihin.
      Kuten hyvään ruokaan, elokuviin, kävelylenkkeihin?

      • toivon sotaa

        helppohan se on sanoa, jos niitä ikäviä kokemuksia ei ole miesten taholta kuin joitakin ja nekin lieviä. Jos sut raiskataan ja pahoinpidellään suurella miesjoukolla, niin mä tulen kysymään sulta uudestaan sitten siitä katkeruudesta.

        Eli jos naisten taholta on tullut pelkää torjumista ja muuta pas.kaa osakseen aina, niin katkeroituuhan siinä väkisin.


      • sodi ittekses
        toivon sotaa kirjoitti:

        helppohan se on sanoa, jos niitä ikäviä kokemuksia ei ole miesten taholta kuin joitakin ja nekin lieviä. Jos sut raiskataan ja pahoinpidellään suurella miesjoukolla, niin mä tulen kysymään sulta uudestaan sitten siitä katkeruudesta.

        Eli jos naisten taholta on tullut pelkää torjumista ja muuta pas.kaa osakseen aina, niin katkeroituuhan siinä väkisin.

        Naiset ovat sut raiskanneet ja pahoinpidelleet? On siinäkin aika iso harppaus vain toruista.


      • ....................
        sodi ittekses kirjoitti:

        Naiset ovat sut raiskanneet ja pahoinpidelleet? On siinäkin aika iso harppaus vain toruista.

        ainaiset pakit ja torjutuksi tuleminen on pahempaa, kuin pahoinpitely. Näin siis miesten mielestä. Naiset ei tiedä torjutuksi tulemisesta juuri mitään..


    • naminaminami

      Kiitos vaan. Kyllä minulla omat rahat on ja niillä on pärjätty ihan hyvin, jopa elätetty miespoloista kun oli sairaana. Hymyilen sinullekkin!

    • Sinulla itselläsi on iso ongelma suhteessa naisiin. Oletko kysynyt koskaan itseltäsi, että miksi jollain miehillä on hyvä parisuhde ja ihana nainen, ja sinulle ei ole.. mistä se voisi johtua? Sinussa on valtavasti naisvihaa.. voisiko kummuta rakkaudettomasta äitisuhteesta?

      Jokainen sinun solusi kaipaa kosketusta, hellyyttä ja rakkautta.. mutta sinä olet niin täynnä naisvihaa, että vedät puoleesi juuri sitä mitä ajattelet ja tunnet naisia kohtaan. Jos haluat muutosta naissuhteisiin, niin sen muutoksen tekeminen lähtee sinusta itsestäsi.

      • mentori

        käykö edes mielessä, että aloittaja ei ole välttämättä syntymästään asti vihannut naisia, vaan naiset itse ovat muokanneet käytöksellään aloittajasta tuollaisen. Vihaan voi joskus olla jopa oikea syykin.


      • Juulianna
        mentori kirjoitti:

        käykö edes mielessä, että aloittaja ei ole välttämättä syntymästään asti vihannut naisia, vaan naiset itse ovat muokanneet käytöksellään aloittajasta tuollaisen. Vihaan voi joskus olla jopa oikea syykin.

        Ap on alkanu vihaan naisia, kun naiset ei teekään niinkuin Ap haluaa.
        Jos Ap yks nainen elämässä on ollut ahne
        sun rahojes perään on turha yleistää kaikkia
        naisia. Niin se vain on.
        Katopas peliin ja kysypäs itseltäsi mitä vikaa sinussa on.
        Minkä perään sä sit itse olet? Ja kannattasko olla sinkkuna ja kattella vaikka miehiä ;) jos he on niin täydellisiä....


      • mentori
        Juulianna kirjoitti:

        Ap on alkanu vihaan naisia, kun naiset ei teekään niinkuin Ap haluaa.
        Jos Ap yks nainen elämässä on ollut ahne
        sun rahojes perään on turha yleistää kaikkia
        naisia. Niin se vain on.
        Katopas peliin ja kysypäs itseltäsi mitä vikaa sinussa on.
        Minkä perään sä sit itse olet? Ja kannattasko olla sinkkuna ja kattella vaikka miehiä ;) jos he on niin täydellisiä....

        miksi mun pitäis olla sinkkuna? Senkö takia että minulla on mielipide, josta sinä et pidä?

        Aloittajan turhautumien on sitä luokkaa kirjoituksesta päätellen, että tuskin on kyse vain yhdestä veemäisestä naisesta.

        Ja me yleistetään niin paljon kun meitä huvittaa, sitä ei akkojen urputus pysty estämään. Niin se vain on.


    • ttuuntunut

      kaikki naiset pitäisi ampua!!tai kaasukammioon!

    • ...

      katkeroituminen on kauheinta mitä voit itsellesi tehdä

      • Hyi hyi

        Kauheinta mitä hetero voi itselleen tehdä on herätä aamulla Jari Sillaanpään kainalosta :(


    • Rich and Beautiful

      No kuule, ei tunnu missään sun vittumaiset katsees.

      • ♥♥♥♥♥♥♡♥

        En mä ainakaan paitsi käskyttäjä naisia


      • lilliput
        ♥♥♥♥♥♥♡♥ kirjoitti:

        En mä ainakaan paitsi käskyttäjä naisia

        Voi mitä piipitätte siinä.
        Käyttäytykää kuin kunnon mies.
        Ei naisen tarvi olla veemäinen.
        sit kun nainen sanoo miestä veemäiseks.
        Miehet: Ei meissä mitää vikaa.
        Ehdotan, että ootte ilman naisia niin
        meilläkin olsi paljon helponpaa...
        käykää huorissa nii ei tarvi vinkua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe