Elämääni kyllästynyt.

Skorpion65

Iltoja kohtalonkumppanit! Jotka olette niinsanottuja erakoita, kuten minäkin täällä olen ei pelkää kuolemaa. Ei yhtään ystävää mulla ja päätän päiväni nyt. Ei elämälläni ole mitään merkitystä näin yksinään ollessa. Eikä sitä tärkeintä kauniimman osapuolen edustajaakaan ole löytynyt joten luovutan nyt suosiolla. Haluan toivottaa teille kaikille kaikkea hyvää ja koittakaa jaksaa vielä. Vaikka tiedän että se on joillekkin lähestulkoon epätoivoista. Ehkäpä joskus se aurinkokin vieläpä paistaapi risukasoihinkin?? Ite olen jo 49 vuotias joten en välitä enää mitä muut sanovat/ajattelevat. Otan vielä jonkinaikaa kommentteja vastaan ja koitan niihin myöskin vastailla. Olen tässä jo vetäissyt jotakin mahaani ja odottelen mitenkä se reakoi ja kauanko. Kirjoitelkaa jos haluatte mulle? Toivottavasti en näe enää huomista päivää!

13

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapurilla81

      Samoja fiiliksiä täälläkin ollut jo liiankin kauan, mutta ei noutajaa tarvii hoputtaa jos järjettömyys ei ota valtaa...

    • kalmankalpea

      skorpion65

      Missä päin Suomea sinä asut, jos saan kysyä ? En ole tulossa kylään. Kysyn muista syistä. Olisin hyvin kiitollinen vastauksesta. On nimittäin mahdollista ( mutta ei varmaa ) että minä voin auttaa sinua.

      Mikä on syy siihen, että sinulla ei ole ystäviä ? Siellä sinun kotikaupungissasi tai - kylässäsi on tietysti muitakin yksinäisiä kuin sinä. Voisit ehkä hakea heidän seuraansa.

      • punaposki3

        Hän on tekemässä itsaria ! Outoja kyselet.


    • musta aukko

      Siis mä ny kirjoitan vielä kerran selventääkseni, en ole näillä näkymin
      vähään aikaan mitään itseäni tappamassa, kaikki muut ehkä kyllä
      niinkin - ei vaan ole mahdollista vielä pitkään aikaan.

      En silti pelkää kuolemaa, mulle on aivan sama vaikka kaikki tämä
      jo heti huomenna loppuisi jo, ei merkkaa mulle enää oikeastaan
      yhtään mitään. En kykene näkemään itseni kohdalla enää muuta
      kuin tätä mitä tähänkin asti - siispä sen puolesta aivan sama vaikka
      loppuis jo koko pas.ka.

      Taitaa tuo kuiten mennä entiseen malliin jatkossakin, kärsi kurja
      kärsi sillä kärsimään sinut on tänne luotu. Siispä kärsin ja
      hammasta purren jatkan, aina siihen asti kunnes kaikki viimeisetkin
      puhdin rippeetkin on lopussa.

      Toiset menee sitten sillä omalla valitsemallaan tiellä, mun linja on
      tämä, en kykene näkemään siihen muutosta enää.

    • kalmankalpea

      "Otan vielä jonkinaikaa kommentteja vastaan ja koitan niihin myöskin vastailla "

      Et vastannut yhteenkään minun kysymyksistäni.

      "Siispä kärsin ja hammasta purren jatkan, aina siihen asti kunnes kaikki viimeisetkin
      puhdin rippeetkin on lopussa."

      Kärsit yksinäisyydestä ja siitä, että elämässäsi ei ole naista. Onko muuta ? Siis onko sinulla alkoholiongelma, istutko pyörätuolissa .... ?

      Käytkö vielä työssä ? Jos käyt, miten menee työkavereiden kanssa ? Et taida seurustella heidän kanssaan työajan ulkopuolella.

      Oletko koskaan hakenut seuraa täältä ?
      http://www.city.fi/deitti/haku

      Siellä on myös "ystävää etsimässä" -vaihtoehto.

      Ja jos et ole aivan kamalan ruma sen elämänkumppanin saanti ei pitäisi olla mikään ylipääsemätön ongelma.

      Olet sitä mieltä että elämäsi on täyttä helvettiä ja että millään ei enää ole mitään merkitystä.

      Minä olisin samaa mieltä jos olisit vuoteen oma, fyysisestä sairaudesta ja kivuista kärsivä vanhus. Tai 80- vuotias sokea mies, joka ei voi edes käydä ulkona ilman taluttajaa:
      http://tinyurl.com/obmt583

      Jos taluttajaa ei löydy niin sitten ollaan sisällä. Kyseinen henkilö ei voi edes lukea tai katsoa televisiota kun hän ei näe mitään. Sinun asiasi ovat paljon paremmin, vai mitä ?

      • punaposki3

        Jospa hän onnistui tekemään itsemurhan tai ehkäpä hän on tällä hetkellä sairaalassa toipumassa itsemurhayrityksestä,siksi ei ole vastaillut.


    • Ei ymmärrä

      Miksi hän alkoi kirjoitella tänne vasta, kun kuolettavat lääkkeet oli jo mahassa???

    • kalmankalpea

      Myös "musta aukko"-nimimerkin lähettämä viesti tulee alkuperäiseltä postittajalta .

      Siinä viestissä hän kirjoittaa:

      "Siis mä ny kirjoitan vielä kerran selventääkseni, en ole näillä näkymin
      vähään aikaan mitään itseäni tappamassa, kaikki muut ehkä kyllä
      niinkin - ei vaan ole mahdollista vielä pitkään aikaan."

    • punaposki3

      Minulta ei liikene sympatiaa eikä ymmärrystä ihmiselle joka vaihtaa nikkiä kesken ketjun!

    • sielun syöverit

      Ei ole sama kuin aloittaja, kirjoitin tuon tekstin mieleni mustasta aukosta.
      Kohdistin sitä vaikkapa näille netti kriminaaleille, mitkä mulla on niskassani - ilmeisesti tulee myös olemaan koko lopun elämääni.

      Kaappaillaan toisten ihmisten kotikoneita, aletaan se seuranta ja
      kyttäys, vainotaan sitten monilla eri tavoilla gang stalking
      tyylisesti. En ole täällä kerjäämässä sääliä enkä sympatiaa,
      käytän näitä tämän kaltaisia sivustoja myös varoittaakseni muita
      ihmisiä.

      Olen jo mieleltäni, kuin myös fyysisesti melko lopussa, puran välillä tännekin sitä oman mieleni mustaa aukkoa, mutta en ole tuo aloittaja.

    • kalmankalpea

      "Ei ole sama kuin aloittaja, kirjoitin tuon tekstin mieleni mustasta aukosta."

      Kirjoitustyylisi on täsmälleen samanlainen kuin ap:lla. Ja aloitit viestisi näin:
      "Siis mä ny kirjoitan VIELÄ KERRAN selventääkseni....."
      Ymmärsin tuon niin että olet osallistunut tähän keskusteluun jo aiemmin.

    • Apu löytyy

      "Autuaita olette te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa." Luuk. 6:21 Ystävä hyvä, älä päätä päiviäsi, koska silloin se tuska vasta alkaakin, jos ilman Jeesusta menet rajan yli. Tämä maailma todella repii ihmisen rikki, eikä todellista apua löydy MISTÄÄN muualta kuin Jeesuksen luota. Ajattele, Hän kärsi aivan käsittämättömät tuskat ja kuoli SINUN puolestasi, jotta Sulla vois olla mahtava tulevaisuus, jos vaan haluat sen vastaanottaa. AJATTELE, MIKÄ TARJOUS!! Älä missaa ikuisen (hyvän!) elämän lahjaa, kun sitä Sulle tarjotaan, vaan huuda Herraa avuksesi! Lupaan, että Hän on todellinen ja voimallinen auttamaan. Rukoilen puolestasi :)

      • varma konsti

        Apua löytyy,kylläkin parhaiten ap:n kirjoittajan pulmaan?

        Haet muutaman metrin lujaa nailonköyttä rautakaupasta ja etsit lähistöltä tukevan puunoksan ja, avot alkaapa hellittämään ahdistus, kun olet siinä oksassa kaulastasi jonkun aikaa killunut!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe